Hebben jullie een frituurpan?
+56
Aziraphale
Snoes
Rovine
mii_joyce
_Lacey_
*Lookie*
Pommes
Appeltje
Lonely Goatherd
Aimee
Paper Crown
tweeling
Ilovethe90s
loura
Blond
Sophiee
Japie
Shisha
Macelka
Razz
sonly
silly-one
Mida4you
smooch
minoessepoes
Taeda
Kreeftje
Jeanette
Chocoholic
Minx
Poubelle
Roxi3
Caroow
Lot
Caramba
Mizz_S
Saga
Thunder
Suusie
Printje
SarahKey
Lady Starstruck
SoGood
Zonnetje
Sanne
Coco
rapa nui
Jade
Ella
Linda
Fortissimo
sanne-84
Slakje
Rush
Manderijn
Bacio
60 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Hebben jullie een frituurpan?
En zo ja, wat maken jullie daar dan in? Ik zag het voorbij komen in het schoonmaak topic. Ik heb nog nooit een frituurpan in huis gehad, mijn ouders ook niet. Misschien mis ik wel een hele wereld!!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Re: Hebben jullie een frituurpan?
Yep, helaas wel. We maken hier patatjes in, aardappelschijfjes, aardappelbolletjes en snacks. Beetje de standaarddingen dus en ik wil heb absoluut niet voor meer dan dat gebruiken, vette troep. Ik denk dat we hem hier hooguit eens in de week gebruiken (patat), heel soms een tweede keer omdat we dan aardappelschijfjes met sla eten ofzo.
Gast- Gast
Ja, en we bakken alle snackjes er in, en patat. Heel enkel wel eens aardappelschijfjes ook.
Ik weet niet hoor, of je de hele wereld dan mist. Maar zoals in ons geval voor 4 personen wat halen is wel erg duur dan.
Ik weet niet hoor, of je de hele wereld dan mist. Maar zoals in ons geval voor 4 personen wat halen is wel erg duur dan.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
wat voor snacks maak je dan?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Krokettuhhhh! En dat was het haha. Soms patat of frikadellen, maar eigenlijk gebruiken we dat ding maar een paar keer per jaar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier ook frietjes, kroketten, frituurhapjes, ...
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Hebben wel, gebruiken niet. Hebben het nu denk ik al 2 jaar nietgebruikt.
Aardappelschijfjes/kroketjes gaan in de oven. En friet halen we, en dan dus ook de snacks. Wellicht dat we het na de bevalling minder gaan halen, en meer zelf doen bakken, maar dat moet ik eerst nog zien
Aardappelschijfjes/kroketjes gaan in de oven. En friet halen we, en dan dus ook de snacks. Wellicht dat we het na de bevalling minder gaan halen, en meer zelf doen bakken, maar dat moet ik eerst nog zien
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben dat ding ook niet. Ergens wel handig, anders zouden we hem teveel gebruiken. Maar anderszijds betalen we wel elke keer als we friet halen zo'n 11 euro..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wij hebben er geen 1. Ik vind het stinken en goor om schoon te maken.
Als ik trek heb ik een snackie, dan ga ik naar m'n schoonouders. Zij gebruiken dat ding heel vaak.
Als ik trek heb ik een snackie, dan ga ik naar m'n schoonouders. Zij gebruiken dat ding heel vaak.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ja wij hebben er 1 en gebruiken hem bar weinig. Meestal als we eters hebben of met de feestdagen. We maken er dan vaak aardappelkroketjes, schijfjes of bolletjes in. Of een hamburger.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
nee, wij hebben geen frituurpan, en ik wil er ook geen. Ik vind het stinken en ongezond.
Wij halen eigenlijk ook nooit patat. Ik maak wel eens in de zoveel tijd ovenfrites.
Wij halen eigenlijk ook nooit patat. Ik maak wel eens in de zoveel tijd ovenfrites.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Nee, ik heb geen frituurpan. Ik woon alleen en denk dat ik hem dan veel te weinig gebruik, of juist in de verleiding kom om het veel te vaak te gebruiken. Als ik zin heb in patat en snacks dan vraag ik af en toe op een zaterdag aan mijn moeder of die ook zin heeft en dan zetten we hun frituurpan aan. Als ik echt een gezin zou hebben dan zou ik er wel een willen hebben, lijkt me dan wel handig en voordelig.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Hebben er wel een voor als we bezoek hebben en ik veel versgemaakte loempia's maak, maar voor onszelf frituur ik frites van vers gesneden aardappels in de braadpan of ze gaan in de oven. Snacks zoals kipnuggets, kroket etc koop ik alleen als ze in de oven kunnen en frikandellen maak ik in de koekepan zonder olie of iets dergelijks erbij.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Wij hebben ook geen frituurpan. En al hadden we er een, dan nog hadden we geen ruimte in de vriezer voor een zak patat en diepvrieshapjes. We hebben wel een frituurpan gehad, maar mijn vriend werd er altijd misselijk van als we daar patat in bakten. Ik hoorde laatst dat dat komt, omdat de frituurpan te weinig watt heeft en daardoor te snel afkoelt als je patat er in gooit, daardoor wordt het vetter. Heel af en toe koop ik een doosje met 12 bitterballen voor in de oven, dat past nét in onze vriezer.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Nee. Er heeft er hier 2 jaar een gestaan die we hadden gekregen, maar ik heb hem nooit gebruikt. Als we patat of een hamburger oid eten dan maak ik het gewoon in de oven, of we halen het een keer bij de snackbar. Ik vind een frituurpan stinken sowieso.
Gast- Gast
Ja, alleen we hebben die al meer dan een jaar niet gebruikt. Ik vind het wel gemakkelijk om thuis friet en snacks te kunnen bakken of aardappelkroketjes. Als we een feestje geven, vind ik het lekker om wat mini-snacks te bakken.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Nee, hebben we niet en die komt er ook niet.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ja, die hebben we wel, en zou 'm ook niet willen missen. Ik denk dat we gemiddeld één keer in de twee weken wat frituren, dus dat valt wel mee. We gebruiken het voor patat, snacks als frikandellen en kroketten, loempia's en soms als we mensen over de vloer hebben of voor feestjes borrelhapjes/bittergarnituur.
Gast- Gast
Als we een feestje hebben laat ik thuisbezorgd gefrituurde hapjes brengen of ik zorg voor ander ongezond spul zoals mini pizaatjes.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ja. Ik bak er 1 keer in de week patat of een kroket of een loempia in. Mijn vriend frituurt 2 keer in de week (op zaterdag en zondag).
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ja wij hebben er twee zelfs. 1 voor op het vuur, maar die gebruiken we niet meer. En 1 in de schuur, een elektrische.
Wij bakken er vooral patat/krieltjes/aardappelschijfjes en snacks in.
Maar ook zelfgemaakte loempia's, kiphapjes etc.
Wij bakken er vooral patat/krieltjes/aardappelschijfjes en snacks in.
Maar ook zelfgemaakte loempia's, kiphapjes etc.
Ja wij hebben er ook een,voor frietjes, snackjes en soms aardappelschijfjes. Wanneer hij te vies wordt, na een aantal x schoonmaken, gooi ik hem weg en koop een nieuwe.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nee, heb ik expres niet aangeschaft. Ik ken dat, als ik zin heb in wat lekkers gooi ik veel te snel wat in de frietpan.
Gast- Gast
Nee. En ik mis het ook echt niet.
Suusie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 192
Punten : 202
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie dit ook?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie dit ook?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: