Hebben jullie een frituurpan?
+56
Aziraphale
Snoes
Rovine
mii_joyce
_Lacey_
*Lookie*
Pommes
Appeltje
Lonely Goatherd
Aimee
Paper Crown
tweeling
Ilovethe90s
loura
Blond
Sophiee
Japie
Shisha
Macelka
Razz
sonly
silly-one
Mida4you
smooch
minoessepoes
Taeda
Kreeftje
Jeanette
Chocoholic
Minx
Poubelle
Roxi3
Caroow
Lot
Caramba
Mizz_S
Saga
Thunder
Suusie
Printje
SarahKey
Lady Starstruck
SoGood
Zonnetje
Sanne
Coco
rapa nui
Jade
Ella
Linda
Fortissimo
sanne-84
Slakje
Rush
Manderijn
Bacio
60 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hebben jullie een frituurpan?
Ik heb er één, maar heb hem ook al jaren niet gebruikt...
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Dat doet mij moeder ook altijdPrintje schreef:Ja wij hebben er ook een,voor frietjes, snackjes en soms aardappelschijfjes. Wanneer hij te vies wordt, na een aantal x schoonmaken, gooi ik hem weg en koop een nieuwe.
Wij hebben er geen een, maar als ik er een in de aanbieding g tegen kom wil ik er wel een kopen. Het is zoveel goedkoper dan frietjes van de snackbar!
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Nee, ik wil niet zo'n vies ding in huis bah. Stinkt mij te erg. Als we friet willen eten gaan we t wel halen, of doen we ovenfriet. Veel snacks kunnen ook gewoon in de oven overigens.
Mijn ouders hebben er wel 1 en die staat in de schuur. Als dat bij een eventueel volgend huis bij ons zou kunnen zou ik het misschien wel overwegen, al denk ik nu ook niet dat ik er behoefte aan zal hebben.
Mijn ouders hebben er wel 1 en die staat in de schuur. Als dat bij een eventueel volgend huis bij ons zou kunnen zou ik het misschien wel overwegen, al denk ik nu ook niet dat ik er behoefte aan zal hebben.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mijn vriend heeft een paar jaar terug een dubbele voor zijn verjaardag gekregen, we gebruiken hem amper. Als we hem gebruiken dan gebruiken we 1 kant. En bakken er alleen friet in. Ik ben niet van de snacks. Eet liever een goed stuk vlees bij de friet. Hij staat overigens in de schuur. Die stinkerij willen we niet in huis hebben.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ja, voor frietjes in te bakken en kroketten.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Nee, ik vind het niet nodig. Als ik wil snacken halen we wat bij de snackbar of bij McDonald's.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben wel een frituurpan maar wij gebruiken hem heel weinig. Als we hem gebruiken dan maken we patat en snacks.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Nee, die heb ik niet.
Ik kan 'm nergens buiten zetten, dus als ik iets zou willen frituren dan zou m'n hele huis stinken. Die enkele keer dat ik patat of snacks wil eten haal ik ze wel bij de snackbar.
Ik kan 'm nergens buiten zetten, dus als ik iets zou willen frituren dan zou m'n hele huis stinken. Die enkele keer dat ik patat of snacks wil eten haal ik ze wel bij de snackbar.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Woon nu dan weer bij mijn ouders, maar bij mijn ex gebruikten we dat ding amper. Hij had er wel een. Als ik in de toekomst op mezelf ga en er een wil dan wel zo een als mijn ouders hebben. Die hebben er 1 met een automatisch filtersysteem. Als je de pan uit zet kun je de olie filteren waardoor deze schoner blijft en het is veel makkelijker om schoon te maken. Je gooit het ding namelijk zo in de vaatwasser.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nope, nooit zelf gehad ook. En maar goed ook, dan zou ik constant frituren.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Nee, ik vind het teveel stinken. Wij maken alles in de oven.
Gast- Gast
Nee, nooit gehad. Ik sjees wel naar de snackbar. Ben bang dat het dan ook te gemakkelijk wordt om er wat in te gooien wanneer je trek hebt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nee niet meer. Sinds een paar maanden hebben wij een airfryer. Ideaal ding. Alles wat je normaal in de frituur doet kan hierin. Stinkt niet, veel makkelijker schoon te maken en gezonder!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Wij hebben een hele kleine waar net 1 portie friet in kan. We gebruiken hem alleen voor friet, omdat ze waar ik woon geen snacks hebben En we frituren niet zo vaak, 1 keer per 2 weken misschien. Hij staat bij ons onder de afzuigkap en dan ruik je het bijna niet.
Gast- Gast
Ja, en ik zou niet zonder willen. Wij eten ongeveer 1x per week/twee weken patatjes met een snack erbij.
Hij staat bij ons in de schuur, dus binnen geen last van vieze geurtjes.
Hij staat bij ons in de schuur, dus binnen geen last van vieze geurtjes.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ja, die hebben we gekregen, wij nemen hem niet meer mee met de verhuizing. Het ding komt denk ik 1 keer in de maand de kast uit. Wij pakken hem echt alleen als we friets met een snack eten. Dingen met paneer zoals kroketten en kaassouflees vind ik niet uit de oven kunnen namelijk, ook ovenfriet vind ik uit onze oven niet te eten.
Aardappelpartjes, pommes duchess, loempia's en dat soort dingen gooi ik wel allemaal in de oven.
Aardappelpartjes, pommes duchess, loempia's en dat soort dingen gooi ik wel allemaal in de oven.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
We hebben er wel een maar die staat nog ongeopend in de schuur. We vinden het stinken frituren in huis. En zoveel frituur eten we niet, als we trek hebben in patat dan halen we dat bij de snackbar.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Nee, en die komt hier ook niet in huis. Mijn man houdt nog wel van snacks etc. en ik ben bang als we eenmaal een frituurpan hebben dat de pan vaak aan gaat.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Haha, dat vind ik dus echt wel vaak.Jente schreef:Wij hebben een hele kleine waar net 1 portie friet in kan. We gebruiken hem alleen voor friet, omdat ze waar ik woon geen snacks hebben En we frituren niet zo vaak, 1 keer per 2 weken misschien. Hij staat bij ons onder de afzuigkap en dan ruik je het bijna niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb er een, maar gaat al weer maanden ongebruikt op de koelkast. De olie ie erin zit moet ververst worden. En daar heb ik geen zin in. Aangezien mijn huisgenoten er dan weer veelgebruik van gaan maken maar niet meebetalen aan de olie. Ik denk dat hij 7-8 maanden geleden voor te laatst door mij gebruikt is..
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ja, wij hebben er een en die staat in de garage. Toevallig hebben we hem in het weekend schoongemaakt. We gebruiken hem eigenlijk te weinig. Als we hem gebruiken is het voor friet en snacks.
Gast- Gast
Ik had er een maar heb hem weg gedaan. Ben niet eens zo'n fan van patat en als ik zin heb in een frikadel eet ik die wel eens op mn werk ofzo. Of ik bak ze in de pan (kaassoufle werkt ook prima in een koekenpan) Of ik eet een keer patat bij een van m'n ouders. Het enige wat ik niet zo makkelijk kan maken zonder frituurpan is een kroket, nouja, dan maar niet hoor
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
In onze vorige woning bakten we wel eens frietjes en hamburgers, maar onze hele woning stonk er dan naar, bah. Sinds we zijn verhuisd heb ik 'm eigenlijk nooit meer gebruikt. Nu moet ik ook bekennen dat dat ding vies is en ik echt geen zin heb om 'm schoon te maken en nieuw vet er in te doen. Ik denk dat als ie schoon was geweest, dat ik 'm dan wel sneller zou hebben gepakt. Eigenlijk alleen maar beter dit haha
Gast- Gast
Ja, ligt maar net aan wat je gewend bent natuurlijk Vroeger aten we elke zaterdag friet met snacks. Nu maak ik nog maar om de week wat frietjes en daar eten we dan salade en biefstuk of veggieburger ofzo bij. Voor mij valt dat wel mee, maar ik kan me voorstellen dat anderen bijna nooit frituur eten.Rush schreef:Haha, dat vind ik dus echt wel vaak.Jente schreef:Wij hebben een hele kleine waar net 1 portie friet in kan. We gebruiken hem alleen voor friet, omdat ze waar ik woon geen snacks hebben En we frituren niet zo vaak, 1 keer per 2 weken misschien. Hij staat bij ons onder de afzuigkap en dan ruik je het bijna niet.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie dit ook?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie dit ook?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: