Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Basis salaris

2 plaatsers

Ga naar beneden

Basis salaris Empty Basis salaris

Bericht  Blueschick ma 4 maa 2013 - 2:51

Op mijn werk gaat vanalles mis wbt de salarisadministratie. Zo kwam ik erachter dat ik vanaf vorig jaar september nooit loonheffingskorting heb gehad,ze waren vergeten dit toe te passen. Na lang heen en weer bellen en mailen is dit opgelost en kreeg een flink bedrag nabetaald. Nu zie ik dat ik bijna 700 euro achteruit ben gegaan in basis salaris. Dit kan toch niet zomaar? Of wel...en stel dat het een fout is,wordt er dan weer nabetaald?

Ik ben maar weer aan het bellen en mailen geslagen maar ze hebben het nu voorgelegd aan het administratie kantoor,gaat dus weer even duren voor ik wat hoor.Vandaar dat ik hier eens wilde vragen of iemand dit weet.
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Basis salaris Empty Re: Basis salaris

Bericht  nijntje4 ma 4 maa 2013 - 3:17

Loonheffingskorting kun je toch nooit zomaar tussendoor terugkrijgen? Als het een aantal maanden niet is toegepast krijg je het jaar erop meer terug van de belastingdienst, niet via de werkgever. Vanaf het moment dat je het in laat gaan telt het gewoon weer.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Blueschick ma 4 maa 2013 - 3:25

Dat dacht ik idd ook maar ik heb toch echt al de ontbrekende heffing terug gekregen. Er klopt gewoon een hoop niet en juist door die rare gebeurtenissen zoals loonheffingskorting nabetalen,ga ik rare dingen denken Basis salaris 394967
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud