Buiten slapen
+16
xxjojootjexx
Slakje
Floor
Printje
Aardbei
Jezzie
Darius
madam
Puggle
Sea of Trees
Teddyaapje
-Ieniemienie-
Happydobby
Flower_L
nillis
kwak
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Buiten slapen
Ik kende de lutjepotjes inderdaad ook wel. Ik denk dat ik de jongste op mijn vrije dagen nu ook buiten ga zetten als ze uit de wind kan liggen. Lijkt me alleen maar gezond, slapen in de frisse buitenlucht.
Gast- Gast
Bij ons zou het minder gezond zijn, ik woon aan de drukste en vervuilste straat van de stad.Rejoy. schreef:Ik kende de lutjepotjes inderdaad ook wel. Ik denk dat ik de jongste op mijn vrije dagen nu ook buiten ga zetten als ze uit de wind kan liggen. Lijkt me alleen maar gezond, slapen in de frisse buitenlucht.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Aardbei schreef:+1, ik had er ook nog nooit van gehoord of het gezien!Sea of Trees schreef:Ook mijn gedachte inderdaad, had er ook nog nooit van gehoord.Carrie schreef:Die hokken, wat apart! Ook dat je je kindje het hele jaar buiten laat slapen. No jugdement overigens, had er nog nooit van gehoord!
Ook ik ken het niet. Wat is precies het 'nut' er van?
Suusie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Wij willen die buitenbedjes ook op m'n werk, maar we hebben er geen budget voor. Jammer, op een andere vestiging van ons hebben ze ze namelijk wel. We laten de allerkleinsten soms buiten in de wandelwagen slapen, uuuuren tukken ze dan weg. Lijkt me overigens ook heerlijk, op het strand kan ik ook zo in slaap vallen en dat voelt ook altijd zo lekker ontspannen. De geluiden op de achtergrond, de frisse lucht, heerlijk.
Gast- Gast
Ik woon buitenaf in het groen, dus bij ons zat schone, gezonde lucht:DSea of Trees schreef:Bij ons zou het minder gezond zijn, ik woon aan de drukste en vervuilste straat van de stad.Rejoy. schreef:Ik kende de lutjepotjes inderdaad ook wel. Ik denk dat ik de jongste op mijn vrije dagen nu ook buiten ga zetten als ze uit de wind kan liggen. Lijkt me alleen maar gezond, slapen in de frisse buitenlucht.
Gast- Gast
Morgen word het mooi weer..wil de oudste vast buiten spelen, mama int zonnetje en ukkie in de wagenbak..gezellig! Eindelijk..werd tijd!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Vinden jullie het daar niet nog veel te koud voor? Het wordt toch ' maar' iets van 12 graden. Maar goed ik ben sowieso iemand die liever binnen in bed slaapt als buiten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nee joh, daar is het niet te koud voor! Kan heel prima zelfs. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar hier in het boven 's nachts maar een paar graden warmer dan buiten, en dan kan het ook. Onze kinderen sliepen er heerlijk van!
Ik zou het gewoon doen. Makkelijk zittend jasje aan, kap omhoog en dus uit de wind.
Ik zou het gewoon doen. Makkelijk zittend jasje aan, kap omhoog en dus uit de wind.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik slaap fijnst met 16 graden op onze kamer....j ligt ook geregeld in kamer van 16 graden. Wel alles dicht, geen tocht ....en een extra trui aan.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Het doet me teveel denken aan kamperen denk ik, en daar heb ik een gruwelijke hekel aan hahahha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Het doet me teveel denken aan kamperen denk ik, en daar heb ik een gruwelijke hekel aan hahahha
nou, lekker warm in een luxe wagenbak valt minimaal onder glamping dan hoor
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» van 2x slapen naar 1x slapen
» kindje buiten slapen met mooi weer
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Buiten kruipen?
» kindje buiten slapen met mooi weer
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Buiten kruipen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: