Spotify afspeellijsten op alfabetische volgorde
Pagina 1 van 1
Re: Spotify afspeellijsten op alfabetische volgorde
Volgens mij kan dat ook niet.
Heel irritant.
Heel irritant.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Beachgirl schreef:Volgens mij kan dat ook niet.
Heel irritant.
Ook niet handmatig dus? Jammer en stom! Ik heb zoveel afspeellijsten, niet handig. Dank voor je reactie in ieder geval
Gast- Gast
Carrie schreef:Beachgirl schreef:Volgens mij kan dat ook niet.
Heel irritant.
Ook niet handmatig dus? Jammer en stom! Ik heb zoveel afspeellijsten, niet handig. Dank voor je reactie in ieder geval
Ja je kan ze zelf wel slepen en dan op alfabetische volgorde zetten maar als je aardig wat afspeellijsten hebt ben je wel even bezig.
Beachgirl- Kletskop
Oh is beter dan niks! Weer jij hoe dat moet dan? Heb dit toen ik het topic opende ook geprobeerd maar lukte niet.Beachgirl schreef:Carrie schreef:Beachgirl schreef:Volgens mij kan dat ook niet.
Heel irritant.
Ja je kan ze zelf wel slepen en dan op alfabetische volgorde zetten maar als je aardig wat afspeellijsten hebt ben je wel even bezig.
Gast- Gast
Carrie schreef:Oh is beter dan niks! Weer jij hoe dat moet dan? Heb dit toen ik het topic opende ook geprobeerd maar lukte niet.Beachgirl schreef:Carrie schreef:Beachgirl schreef:Volgens mij kan dat ook niet.
Heel irritant.
Gewoon links in je scherm op een lijst gaan staan, die aanklikken (aangeklikt houden) en dan naar boven of beneden verslepen.
Beachgirl- Kletskop
Ja zo had ik het ook bedacht. Maar doet 'ie niet! Ik zit op de iPhone, bedoel jij op de laptop misschien? Als ik de lijst met mijn vinger 'aanklik' dan wordt 'ie blauw en als ik dan wil slepen schuif ik gewoon mijn scherm heen en weer.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ja zo had ik het ook bedacht. Maar doet 'ie niet! Ik zit op de iPhone, bedoel jij op de laptop misschien? Als ik de lijst met mijn vinger 'aanklik' dan wordt 'ie blauw en als ik dan wil slepen schuif ik gewoon mijn scherm heen en weer.
Oooow nee ik bedoelde idd op de laptop. Op de Iphone zou ik het niet weten, heb zelf Android. Maar daarop vind ik Spotify ook niet ideaal, vooral omdat je de nieuwst toegevoegde nummers niet eens bovenaan ziet.
Beachgirl- Kletskop
Nou je hebt me in ieder geval enorm geholpen! Ga het vanavond op de laptop proberen
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: