Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spotify vraagje

+2
Parel
M@niek
6 plaatsers

Ga naar beneden

Spotify vraagje Empty Spotify vraagje

Bericht  M@niek di 23 jul 2013 - 0:13

Ik heb sinds gisteren deze app op mn ipad mini gedownload. Maar nu heb ik nog een proefperiode van 22 uur. En daarna? Moet je er dan voor gaan betalen? En hoe zit het met de nummers die ik nu in mijn lijst heb gezet, ben ik die dan kwijt?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify vraagje Empty Re: Spotify vraagje

Bericht  Parel di 23 jul 2013 - 1:02

Ja dan moet je ervoor gaan betalen. Dat is 10.00 euro in de maand. Die nummers blijven erin staan, maar doen het alleen als je een werkende spotify account hebt.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  M@niek di 23 jul 2013 - 1:19

Wow 10 euro per maand!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Bericht  Minx di 23 jul 2013 - 3:35

M@niek schreef:Wow 10 euro per maand!

Je kan gratis 10 uur luisteren, of voor 5 euro een goedkoper account maar dan kun je niet offline luisteren. En aan de andere kant wat is 10 euro. Je hebt toegang tot ongeveer alle muziek en de artiesten moeten ook ergens aan verdienen. Ik heb die 10 euro er echt voorover en luister niet eens mega veel muziek maar wil het toch niet meer kwijt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gympie di 23 jul 2013 - 3:38

Ik weet niet of het met Spotify ook zo werkt, maar kijk uit met je dataverbruik. Ik had de app Deezer en zat daar online mee te luisteren en toen kreeg ik opeens een sms'je dat ik bijna het aantal mb's voor de maand al had verbruikt.

edit: je zit waarschijnlijk op de wifi met je iPad? Dan is er niks aan de hand.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Minx di 23 jul 2013 - 3:47

Updaten op mijn telefoon doe ik alleen als ik wifi heb. Verder staat spotify in de offline modus. Kun je ook instellen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  M@niek di 23 jul 2013 - 4:45

Ik moet zeggen dat ik het wel super vind hoor dat spotify, ben dus echt een fanatiek muziek luisteraar en kan echt alles vinden! Toch maar eens over nadenken.

Kun je de liedjes trouwens ook gewoon opnde pc zetten?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 jul 2013 - 5:16

Ik ben echt fan van Spotify. Bij KPN glasvezel krijg je dat abonnement gratis, maar als ik moest betalen deed ik het ook. Ik vind het echt ideaal, en ik heb heel veel offline afspeellijsten zodat het niet van mijn data afgaat.

Gast
Gast

Bericht  Mees di 23 jul 2013 - 5:18

Minx schreef:
M@niek schreef:Wow 10 euro per maand!

Je kan gratis 10 uur luisteren, of voor 5 euro een goedkoper account maar dan kun je niet offline luisteren. En aan de andere kant wat is 10 euro. Je hebt toegang tot ongeveer alle muziek en de artiesten moeten ook ergens aan verdienen. Ik heb die 10 euro er echt voorover en luister niet eens mega veel muziek maar wil het toch niet meer kwijt

Gratis luisteren gaat toch niet met de app? Alleen via de computer?
Ik hoop dat ik het mis heb, dan kan ik ook via mijn telefoon lekker Spotify aanzetten smile .
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Minx di 23 jul 2013 - 5:19

Geen idee, ik heb een premium account dus heb me er eigenlijk niet in verdiept.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mees di 23 jul 2013 - 5:24

Minx schreef:Geen idee, ik heb een premium account dus heb me er eigenlijk niet in verdiept.

Die heb je inderdaad nodig om vis de app te kunnen luisteren. Binnenkort toch maar eens aanschaffen. Zo fijn dat je overal dan kunt luisteren.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Nyx di 23 jul 2013 - 19:56

Ik heb ook een vraagje;

Het schijnt dat ik mijn tien uur aan muziek heb verbruikt en dus kan ik via Spotify geen muziek meer luisteren. Is het zo dat Spotify nu nutteloos is en dat ze eigenlijk verwachten dat ik vanaf nu ga betalen?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Gast di 23 jul 2013 - 20:37

Nyx schreef:Ik heb ook een vraagje;

Het schijnt dat ik mijn tien uur aan muziek heb verbruikt en dus kan ik via Spotify geen muziek meer luisteren. Is het zo dat Spotify nu nutteloos is en dat ze eigenlijk verwachten dat ik vanaf nu ga betalen?

Ja, als je 10 uur gratis luisteren voorbij is, lijkt me dat logisch. Je kunt ook de gratis versie gebruiken, dan heb je na elk liedje (dacht ik, of om de 2) een reclameboodschap. En daar kun je ook niet offline mee luisteren.

Gast
Gast

Bericht  Nyx di 23 jul 2013 - 20:44

Carrie schreef:
Nyx schreef:Ik heb ook een vraagje;

Ja, als je 10 uur gratis luisteren voorbij is, lijkt me dat logisch. Je kunt ook de gratis versie gebruiken, dan heb je na elk liedje (dacht ik, of om de 2) een reclameboodschap. En daar kun je ook niet offline mee luisteren.

Daarom ook mijn vraag, want ik heb de gratis versie en inderdaad om de zoveel nummers vijf minuten aan reclame. De keuze om muziek te luisteren en reclame tussendoor te ontvangen dacht ik te hebben. Maar nu ik de tien uur verbruikt heb, ik wist niet eens dat er een max aan zat, moet ik dus betalen. Terwijl ik bewust voor gratis met reclame had gekozen.

Edit; Die keuze heb ik kennelijk ook, want Spotify werkt weer. Kennelijk heb ik in één week tien uur muziek geluisterd. En dat kan volgens mij wel. Al heb ik niet geluisterd. Ik heb het geluid afgezet en Spotify laten doordraaien. laughcry 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud