Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spotify

3 plaatsers

Ga naar beneden

Spotify Empty Spotify

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 8:40

Kan iemand mij uitleggen hoe Spotify werkt? Ik wil best member worden, lijkt me simpeler dan van alles downloaden en naar mp3 verhuizen. Maaaar hoe word ik premium member en hoe maak je afspeel lijsten?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify Empty Re: Spotify

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 22:38

Heb je al Spotify of moet je het nog downloaden? Wil je dus dat ik je stap voor stap uitleg hoe je afspeellijsten aanmaakt, op ben je vooralsnog opzoek naar algemenere informatie?

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 8 jan 2013 - 23:07

Soms kun je het ook via je televisie/internet/bellen abonnement voordeliger krijgen! En ziggo heeft sinds kort volgens mij ook een eigen spotify achtig iets.
Maar ik zou het eerst eens gratis uitproberen, dan krijg je wel om de zoveel nummers een korte reclame maar ik vind dat niet storend.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 6:17

Ik kan volgens mij de gratis versie alleen op laptop of pc uitproberen. En als je op je mobiel wil dan moet je 9,99 betalen per maand. Ik ga wel weer mp3's downloaden geloof ik..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 21:56

Jip83 schreef:Ik kan volgens mij de gratis versie alleen op laptop of pc uitproberen. En als je op je mobiel wil dan moet je 9,99 betalen per maand. Ik ga wel weer mp3's downloaden geloof ik..

Dacht je dat het gratis was dan? Is het trouwens niet zo dat wanneer je de gratis versie op je laptop installeert je onder dat account kunt inloggen op je telefoon? Geloof dat de gratis versie niet heel handig is, daarmee kun je geloof ik geen online afspeellijsten aanmaken. Dit is handig zodat je niet de hele tijd aan het streamen bent op je telefoon, scheelt je weer in je databundel.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 21:59

Ik heb onbeperkt internet op mijn telefoon. Ik had ergens gelezen dat het 5 euro permaand zou zijn. Dat had ik er wel voor over, maar 10 niet. Dat luister ik dan toch te weinig muziek voor.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 22:19

Jip83 schreef:Ik heb onbeperkt internet op mijn telefoon. Ik had ergens gelezen dat het 5 euro permaand zou zijn. Dat had ik er wel voor over, maar 10 niet. Dat luister ik dan toch te weinig muziek voor.

Ok op die manier. En als je de gratis versie nou eens installeert op je laptop en dan op je telefoon inlogt?

Gast
Gast

Bericht  silly-one di 26 maa 2013 - 3:11

Haal even een oud topic uit het archief.

Ik heb sinds gisteren Spotify, handig voor bij het studeren. Maar hoe kan ik een afspeellijst maken? Ik krijg het wel in een afspeelwachtrij, maar als ik dan een andere cd o.i.d aan klik ben ik alles weer kwijt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Clocks08 di 26 maa 2013 - 4:12

Het handigst is om eerst afspeellijsten te maken en ze dan vuit de afspeellijsten naar de wachtrij te slepen (of rechts klikken op een nummer en dan aan wachtrij toevoegen). Als je dan een lijstje hebt gemaakt kan je daarna ook gewoon een willekeurig album aanklikken, je wachtrij blijft dan staan alleen het album (of nummer) wordt nu afgespeeld voordat je wachtrij weer verder gaat met afspelen. Dit is best handig want als je ineens een nummer tussendoor wilt horen kan dat gewoon zonder je wachtrij te wissen.

Een afspeellijst maken gaat vrij gemakkelijk: Onder jouw muziek (linkerkant) staat bibliotheek, lokale bestanden, downloads, etc. Daaronder staat ook een knop met afspeellijst maken. Hier kan je dan nummers aan toevoegen en je kan er zoveel maken en toevoegen als je wilt.

Clocks08
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 26-03-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven