Spotify
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spotify
Ik zag in een ander topic dat een aantal meiden Spotify gebruiken. Ik luister al een hele tijd muziek via Spotify op mijn laptop, de gratis versie. Helaas krijg ik nu een bepaald aantal minuten dat ik gratis mag luisteren.
Hebben jullie een abonnement? Hoe bevalt dit? Wat kun je er allemaal mee? Ik zag namelijk dat je ook offline muziek kunt luisteren, maar ik hoor graag jullie ervaringen!
Hebben jullie een abonnement? Hoe bevalt dit? Wat kun je er allemaal mee? Ik zag namelijk dat je ook offline muziek kunt luisteren, maar ik hoor graag jullie ervaringen!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Spotify
Ik heb sinds deze week tv en internet van KPN, daar zit Spotify Premium bij in. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik die kan activeren, ik denk dat ik een code nodig heb?
Gast- Gast
Ik heb een spotify abonnement en ben er erg blij mee! Ik heb de grootste internetbundel van HI en kreeg gratis spotify. Je kunt gewoon alle muziek binnen halen die je wil. Als ik wifi heb zet ik alle nummers op offline luisteren zodat het me geen mb's kost als ik de muziek zonder wifi wil luisteren. Ik vind het echt ideaal, nooit meer downloaden!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik gebruik spotify premium. Zit bij m'n telefoonabonnement in.
Ik gebruik het best veel en inderdaad download ik alles als ik WiFi heb.
Ik gebruik het best veel en inderdaad download ik alles als ik WiFi heb.
Gast- Gast
Heb het ook een maandje gehad toen het 50% afgeprijsd was bij Hi, maar ik luister echt te weinig muziek op mijn telefoon om er elke maand voor te moeten betalen. Op de laptop zit ik vrijwel altijd op youtube en niet op spotify. Als je veel muziek luistert is het wel echt een aanrader, je kunt er alles op vinden.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: