Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spotify

3 plaatsers

Ga naar beneden

Spotify Empty Spotify

Bericht  Tiana vr 14 jun 2013 - 9:14

Ik zag in een ander topic dat een aantal meiden Spotify gebruiken. Ik luister al een hele tijd muziek via Spotify op mijn laptop, de gratis versie. Helaas krijg ik nu een bepaald aantal minuten dat ik gratis mag luisteren.

Hebben jullie een abonnement? Hoe bevalt dit? Wat kun je er allemaal mee? Ik zag namelijk dat je ook offline muziek kunt luisteren, maar ik hoor graag jullie ervaringen!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify Empty Re: Spotify

Bericht  Gast vr 14 jun 2013 - 9:20

Ik heb sinds deze week tv en internet van KPN, daar zit Spotify Premium bij in. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik die kan activeren, ik denk dat ik een code nodig heb?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify Empty Re: Spotify

Bericht  Liz vr 14 jun 2013 - 9:22

Ik heb een spotify abonnement en ben er erg blij mee! Ik heb de grootste internetbundel van HI en kreeg gratis spotify. Je kunt gewoon alle muziek binnen halen die je wil. Als ik wifi heb zet ik alle nummers op offline luisteren zodat het me geen mb's kost als ik de muziek zonder wifi wil luisteren. Ik vind het echt ideaal, nooit meer downloaden!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify Empty Re: Spotify

Bericht  Gast vr 14 jun 2013 - 9:23

Ik gebruik spotify premium. Zit bij m'n telefoonabonnement in.
Ik gebruik het best veel en inderdaad download ik alles als ik WiFi heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify Empty Re: Spotify

Bericht  Blair vr 14 jun 2013 - 9:31

Heb het ook een maandje gehad toen het 50% afgeprijsd was bij Hi, maar ik luister echt te weinig muziek op mijn telefoon om er elke maand voor te moeten betalen. Op de laptop zit ik vrijwel altijd op youtube en niet op spotify. Als je veel muziek luistert is het wel echt een aanrader, je kunt er alles op vinden.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify Empty Re: Spotify

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum