Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Primark

+10
Mamasapje
banjer49
Zwerver
Blond
Lejow
Arwyn
Lynn_
Travelgurly
Chocolate Cookie
truestar
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Primark Empty Primark

Bericht  truestar di 8 feb 2011 - 4:17

Ben benieuwd wat jullie ervaringen met de Primark zijn, is het de moeite waard en hebben ze echt leuke kleding of valt het vies tegen?

Ben van plan om donderdag naar de Primark te gaan, maar moet er toch 2 uur voor reizen dus vroeg me af of ze er echt leuke koopjes hebben?
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Chocolate Cookie di 8 feb 2011 - 4:20

Ikzelf vind het wel erg leuk. Met tijden dan. Soms als ik daar kom hebben ze helemaal niks naar mijn smaak, en dan weer wel. Ik ben dan ook wel een beetje een budgetshopper, dus ik vind het qua prijzen meestal geweldig.

De kwaliteit vind ik tot nog toe niet slecht (voor die prijs), van wat ik daar gekocht heb dan dus.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Travelgurly di 8 feb 2011 - 4:22

Ik zeg DOEN!

de kleding is niet altijd super maar eigenlijk zit er altijd wel wat leusk bij. Of bijvoorbeeld een lekker huispak.
Ook hebben ze erg leuke tassen/sieraden/schoenen/riemen/bikini's / lingerie etc.

en tis echt nog een grote winkel hor. Beetje hema grote en dan hebben ze er 2 verdiepingen.

zo 1 x per half jaar ga ik er shoppen en heb altijd wel 1 of 2 tassen voor zo weinig geld.

Er is trouwens ook een Primark hyves...kan je bij de fotos een beetje kijken wat ze hebben.

Ik geloof va eind 2012 komt er ook een Primark in Nijmegen!!!



Laatst aangepast door Travelgurly op di 8 feb 2011 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : toevoeging)
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Lynn_ di 8 feb 2011 - 4:29

Zeker de moeite waard. Maar je moet ook niet te hoge verwachtingen hebben. Er zitten altijd leuke dingen bij maar het is niet zo dat iedereen daar met twee volle tassen naar buiten komt.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  truestar di 8 feb 2011 - 4:32

ok meiden.. tnx!
jammer dat het hier niet op een half uurtje rijden zit, maar goed als de primark toch tegen blijkt te vallen maak ik er gewoon een leuk dagje rotterdam van smile
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Arwyn di 8 feb 2011 - 4:34

Hangt net van de collectie dan af. Ben er geweest dat ik echt veel leuke dingen zag en de keer daarna vond ik juist bijna niks leuks..
Rotterdam zelf is ook leuk! Kijk dan vooral even bij de New Look smile


Laatst aangepast door Arwyn op di 8 feb 2011 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:36

Het is daar opzich wel leuk shoppen. Het kost daar allemaal geen drol. Maar dat zegt ook weer wat over de kwaliteit Rolling Eyes .. Ik heb daar laatst ook wat strings gekocht, nou die vielen na 2 keer wassen al uit elkaar. Maargoed daar lig ik niet wakker van, aangezien ze maar 1,50 waren ofzo. Ik vind dat ze qua kleding niet echt leuke dingen hebben. Ik ga er vooral heen voor tasjes, lingerie, pyama's enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:58

Ik ben er erg tevreden over, al ben ik er nu al ruim een half jaar niet geweest, dus ik weet niet hoe de collectie op dit moment is.

Ik heb heel veel basis t-shirts met een V-hals, vesten met lange mouwen & strings er vandaan, en die heb ik al ruim 1.5 jaar en die zijn nog als nieuw allemaal, en ze gaan zeer regelmatig in de was, dus over de kwaliteit ben ik zeker te spreken, vooral in verhouding met de prijs.

Ik heb ook hele leuke schoenen en gympen en slippers er vandaan, je moet het niet als dé schoenen zien, maar gewoon voor erbij.

Verder heel veel leuke accessoires, riempjes, oorbellen, sieraden, tassen, woonspullen.

Ja, ik raad het wel aan! En anders vermaak je je wel in Alexandrium verder, of ga je door naar de stad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Lejow di 8 feb 2011 - 5:24

Sowieso doen, ik weet niet of je die in rdam bedoelt, maar die zit naast winkelcentrum Alexandrium. Dus als je eventueel uitgekeken bent in de primark heb je nog een heel winkelcentrum vol met onwijs leuke winkels!!! Is erg groot daar.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Blond di 8 feb 2011 - 7:55

Ik heb er een figuur corrigerend hemdje gekocht, en die was echt goedkoop in vergelijking met bijvoorbeeld de Hema. Verder heb ik er niet echt wat leuks gezien, maar kan aan de collectie liggen.
Ik vond het iig wel leuker dan de Primark in Londen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:20

Ik vind de Primark in Rotterdam maar niks, als ik er heen ga, ga ik naar Bremen. Veel rustiger, netter en overzichtelijker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Zwerver di 8 feb 2011 - 9:27

Purple schreef:Ik vind de Primark in Rotterdam maar niks, als ik er heen ga, ga ik naar Bremen. Veel rustiger, netter en overzichtelijker.
+1 Ik ook altijd!
Rotterdam en Hoofddorp zijn niet zo heel byzonder
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  banjer49 di 8 feb 2011 - 10:00

hebben ze daar eigenlijk ook grote maten?
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Blond di 8 feb 2011 - 21:44

banjer49 schreef:hebben ze daar eigenlijk ook grote maten?

Maat 16 of 18 is het grootste, komt overeen met maat 44/46 volgens mij.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 21:49

Ik vind het wel leuk, maar om er 2 uur voor te reizen, nee. Ik woon op een halfuurtje met de auto, en ik ga er voornamelijk heen omdat ik nu even weinig geld heb. Het is wel leuk, ligt er een beetje aan ook wat ze hebben. De ene keer hebben ze leukere dingen dan de andere keer.

Ik zou wel 's ochtends vroeg al gaan, anders moet je erop rekenen dat je minimaal een uur in de rij staat voor de paskamers. Ik pas daar dus nooit wat, ik neem het mee en als het niet past geef ik het wel weer weg. De maten vind ik er wel groot vallen vaak.

New Look vind ik persoonlijk echt walgelijk....Allemaal hoerenschoenen en bijpassende atributen...En de kwaliteit van ondergoed is daar zo slecht dat ik al een schimmelinfectie krijg als ik ernaar kijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 21:54

Ik moet nog steeds een keer naar Bremen gaan om daar de Primark te bezoeken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Zwerver di 8 feb 2011 - 22:03

_Donnaa schreef:Ik moet nog steeds een keer naar Bremen gaan om daar de Primark te bezoeken..

ja ik ging met je mee. Mocht je het vergeten zijn bijdeze.een herinnering hahaha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 22:22

Hahaha.. Ja leuk! Dagje Bremen Very Happy Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Mamasapje di 8 feb 2011 - 22:27

_Chance schreef:Ik heb er een figuur corrigerend hemdje gekocht, en die was echt goedkoop in vergelijking met bijvoorbeeld de Hema. Verder heb ik er niet echt wat leuks gezien, maar kan aan de collectie liggen.
Ik vond het iig wel leuker dan de Primark in Londen.

Echt waar??Niet om een discussie te starten hoor maar Primark Londen is toch echt mijn favoriet! Tenminste nette stapels kleren ipv graaien, geen irritante mensen die staan te ruziën om het laatste kledingstuk/schoenen in die maat... Ik ga 4x per jaar naar Londen om te shoppen en Primark is 1 van de winkels die ik dan daar altijd even meepik.De collectie is daar ook uitgebreider als hier. Hier in Rotterdam ga ik ook wel maar ik erger me aan de drukte, chaos en het publiek. ( moet wel zeggen dat dit vooral op de kinderafdeling gebeurd!Vorige keer toen ik er was ( net na de kinderbijslag, slecht gekozen dag van mij om te gaan, was er een vechtpartij op de kinderafdeling, vrouw is toen de winkel uitgezet dus zo beleef je nog eens wat)

Maar je moet zeker even gaan! Ze hebben vaak wel wat leuke dingen. Ik ga meestal voor de accesoires, broeken voor manlief ( jeans voor 11 euro enzo!), kinderafdeling (maar daar moet je geluk hebben met de collectie), voor mezelf shop ik er vooral basics... longsleeve effen 4 euro, tshirtjes effen 3 euro, vestjes 9 euro/11 euro, skinny jeans 11 euro, soms wat boxertjes a 2 euro pst.

Qua leuke kleding : de ene week kan je tassen vol scoren en loop je met 3 volle tassen voor 60 euro ofzo naar buiten, kom je een week later is er niets leuks in de collectie en koop je hooguit wat losse accesoires....

Ik ga volgende week weer dus laat even weten of het deze week iets was!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Mamasapje di 8 feb 2011 - 22:28

_Donnaa schreef:Hahaha.. Ja leuk! Dagje Bremen Very Happy Very Happy

als je daar toch bent pak je daar het vliegtuig van ryanair op vliegveld Bremen en vlieg je naar Londen stansted. Soms kan dat al voor 6 euro retour! Pik je ook daar meteen de Primark mee... Wink
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  loura di 8 feb 2011 - 22:41

Leuk, als je lekker veel basic dingetjes wilt kopen voor weinig geld. Verwacht van de kwaliteit niet veel want dat is niet echt oke. Ik heb wel leuke kleding er kunnen kopen maar wel vind ik dat je heel goed moet zoeken
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 22:43

Mamasapje schreef:
_Donnaa schreef:Hahaha.. Ja leuk! Dagje Bremen Very Happy Very Happy

als je daar toch bent pak je daar het vliegtuig van ryanair op vliegveld Bremen en vlieg je naar Londen stansted. Soms kan dat al voor 6 euro retour! Pik je ook daar meteen de Primark mee... Wink
Hahaha, dat is wel grappig.. Ik heb alleen helemaal niets met Engeland en Bremen kom ik regelmatig in de buurt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Blond di 8 feb 2011 - 23:13

Mamasapje schreef:
_Chance schreef:Ik heb er een figuur corrigerend hemdje gekocht, en die was echt goedkoop in vergelijking met bijvoorbeeld de Hema. Verder heb ik er niet echt wat leuks gezien, maar kan aan de collectie liggen.
Ik vond het iig wel leuker dan de Primark in Londen.

Echt waar??Niet om een discussie te starten hoor maar Primark Londen is toch echt mijn favoriet! Tenminste nette stapels kleren ipv graaien, geen irritante mensen die staan te ruziën om het laatste kledingstuk/schoenen in die maat... Ik ga 4x per jaar naar Londen om te shoppen en Primark is 1 van de winkels die ik dan daar altijd even meepik.De collectie is daar ook uitgebreider als hier. Hier in Rotterdam ga ik ook wel maar ik erger me aan de drukte, chaos en het publiek. ( moet wel zeggen dat dit vooral op de kinderafdeling gebeurd!Vorige keer toen ik er was ( net na de kinderbijslag, slecht gekozen dag van mij om te gaan, was er een vechtpartij op de kinderafdeling, vrouw is toen de winkel uitgezet dus zo beleef je nog eens wat)

Maar je moet zeker even gaan! Ze hebben vaak wel wat leuke dingen. Ik ga meestal voor de accesoires, broeken voor manlief ( jeans voor 11 euro enzo!), kinderafdeling (maar daar moet je geluk hebben met de collectie), voor mezelf shop ik er vooral basics... longsleeve effen 4 euro, tshirtjes effen 3 euro, vestjes 9 euro/11 euro, skinny jeans 11 euro, soms wat boxertjes a 2 euro pst.

Qua leuke kleding : de ene week kan je tassen vol scoren en loop je met 3 volle tassen voor 60 euro ofzo naar buiten, kom je een week later is er niets leuks in de collectie en koop je hooguit wat losse accesoires....

Ik ga volgende week weer dus laat even weten of het deze week iets was!

Nette stapels kleren heb ik niet gezien, ik vond het één grote chaos waar ik geen overzicht op had. Maar een vriendin van mij is er ook waus van en gaat ook twee keer per jaar om daar de zaak leeg te shoppen..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  truestar wo 9 feb 2011 - 2:23

Mamasapje schreef:
_Chance schreef:Ik heb er een figuur corrigerend hemdje gekocht, en die was echt goedkoop in vergelijking met bijvoorbeeld de Hema. Verder heb ik er niet echt wat leuks gezien, maar kan aan de collectie liggen.
Ik vond het iig wel leuker dan de Primark in Londen.

Echt waar??Niet om een discussie te starten hoor maar Primark Londen is toch echt mijn favoriet! Tenminste nette stapels kleren ipv graaien, geen irritante mensen die staan te ruziën om het laatste kledingstuk/schoenen in die maat... Ik ga 4x per jaar naar Londen om te shoppen en Primark is 1 van de winkels die ik dan daar altijd even meepik.De collectie is daar ook uitgebreider als hier. Hier in Rotterdam ga ik ook wel maar ik erger me aan de drukte, chaos en het publiek. ( moet wel zeggen dat dit vooral op de kinderafdeling gebeurd!Vorige keer toen ik er was ( net na de kinderbijslag, slecht gekozen dag van mij om te gaan, was er een vechtpartij op de kinderafdeling, vrouw is toen de winkel uitgezet dus zo beleef je nog eens wat)

Maar je moet zeker even gaan! Ze hebben vaak wel wat leuke dingen. Ik ga meestal voor de accesoires, broeken voor manlief ( jeans voor 11 euro enzo!), kinderafdeling (maar daar moet je geluk hebben met de collectie), voor mezelf shop ik er vooral basics... longsleeve effen 4 euro, tshirtjes effen 3 euro, vestjes 9 euro/11 euro, skinny jeans 11 euro, soms wat boxertjes a 2 euro pst.

Qua leuke kleding : de ene week kan je tassen vol scoren en loop je met 3 volle tassen voor 60 euro ofzo naar buiten, kom je een week later is er niets leuks in de collectie en koop je hooguit wat losse accesoires....

Ik ga volgende week weer dus laat even weten of het deze week iets was!

zal morgenavond even postten of het wat was.. ik wil ook wat leuke dingen voor Yasemin scoren dus ik hoop dat de kindercollectie leuk is op dit moment!
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Zwerver wo 9 feb 2011 - 2:47

_Donnaa schreef:
Mamasapje schreef:
_Donnaa schreef:Hahaha.. Ja leuk! Dagje Bremen Very Happy Very Happy

als je daar toch bent pak je daar het vliegtuig van ryanair op vliegveld Bremen en vlieg je naar Londen stansted. Soms kan dat al voor 6 euro retour! Pik je ook daar meteen de Primark mee... Wink
Hahaha, dat is wel grappig.. Ik heb alleen helemaal niets met Engeland en Bremen kom ik regelmatig in de buurt..

oweeee als je mij vergeet!!.

Ik ga binnenkort ook naar londen ook via bremen. Lekker goedkoop
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Empty Re: Primark

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum