Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar?

+2
TukTuk
GeKKiE
6 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar? Empty Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar?

Bericht  GeKKiE za 2 maa 2013 - 0:21

Wie heeft er een leuk idee?
Foto's van de familie heeft ze de afgelopen jaren al genoeg gekregen.
En weekendjes weg met opa eigenlijk ook al...

Het mag best duur zijn, we zijn met z'n 12en!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar? Empty Re: Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar?

Bericht  TukTuk za 2 maa 2013 - 0:24

Weekendje weg met de hele familie?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar? Empty Re: Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar?

Bericht  rapa nui za 2 maa 2013 - 1:00

Een dagje uit met zijn allen, als ze dat nog kan. Een rondvaart met een boot, iets doen, lekker koffie/thee met iets lekkers, een uitgebreide lunch of juist als afsluiting met zijn allen uit eten. Ik kan me voorstellen dat ze daar misschien wel het meeste van geniet omdat ze dan een dag met jullie optrekt/bijpraat.

Of een avondje theater met zijn allen en vooraf uit eten en daarna iets drinken maar kan me voorstellen dat dat op die leeftijd 's avonds te laat wordt. Maar evt. een middagvoorstelling/musical en dan uit eten.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar? Empty Re: Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar?

Bericht  June za 2 maa 2013 - 1:04

AngelNyn schreef:Weekendje weg met de hele familie?

Dat hebben wij inderdaad gegeven voor mijn oma's negentigste verjaardag. We hebben wel geregeld dat het een warme locatie was waar een goed bed voor haar stond op de benedenverdieping. Bovendien was het dicht bij huis en bleef iemand altijd nuchter voor als oma toch liever in haar eigen bed zou slapen. Ze heeft ontzettend genoten en twee nachten heerlijk geslapen op de locatie.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar? Empty Re: Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar?

Bericht  rapa nui za 2 maa 2013 - 1:10

voor een uitje is dit misschien wel leuk: http://www.ambachtenmuseum.nl/ in Terschuur, vlakbij Barneveld

Unieke verzameling ambachten.
Het museum biedt rondgang langs 160 ambachten, winkeltjes van vroeger en compleet ingerichte werkplaatsen. Zo vind je er een oude smidse, een scharensliep, een drogisterij, een schoolklasje, een leerlooier, een slagerij, een drukkerij en vele andere ‘oude’ beroepen. Precies zoals het vroeger was… In het ambachten museum staat niets achter glas, waardoor de spullen van dichtbij zijn te bekijken en aan te raken. Volwassenen mogen zelfs met de handen kijken en aan de kinderen laten zien hoe het vroeger allemaal werkte.

Is voor haar misschien leuk om dingen van vroeger terug te zien en ook aan jullie te laten zien en dat ze dan meteen weere herinneringen kan ophalen en die met jullie kan delen
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar? Empty Re: Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar?

Bericht  Caroow za 2 maa 2013 - 2:12

Toen mijn oma 95 werd heeft ze van de familie een rondvaart gekregen. Ze wist van niks, en behalve de gevers waren er ook veel vrienden en kennissen. Ze vond het echt prachtig en heeft het er nog steeds over. Omdat veel van haar vrienden niet in de buurt wonen ziet ze die niet zo vaak, dus het was wel heel speciaal om al die mensen bij elkaar te zien.

Toevallig was het die dag ook prachtig weer, misschien iets te warm voor de oudjes, maar het was echt een super dag!

Het was wel heel duur, maar dat was het zeker waard.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar? Empty Re: Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar?

Bericht  Bosjesvrouw zo 3 maa 2013 - 9:30

Staan leuke ideeën tussen. Misschien uit eten met z'n allen of alleen de kleinkinderen.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar? Empty Re: Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum