Antiklit waar je haar niet vet van wordt..
+8
Arwyn
Beachgirl
Punk'd
Teddyaapje
Rush
June
Marin
Marie
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Antiklit waar je haar niet vet van wordt..
Ik ben min of meer wanhopig op zoek naar een antiklit waar je haar niet vet van wordt.... Cremespoeling is verschrikkelijk, want dan kan ik na drie uur mijn vette hoofd alweer gaan wassen.. Maar het uit te knoop halen van mijn haar na het wassen is ook niks, want dan trek al het haar uit mijn hoofd (en heb niet zoveel...)
Wat gebruiken jullie?
Wat gebruiken jullie?
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Antiklit waar je haar niet vet van wordt..
Ik heb niet echt een directe tip voor je voor een ander product, maar misschien helpt het al als je de cremespoeling alleen op de onderkant van je haren doet en niet op je hoofdhuid? Zo doe ik het ook altijd, omdat m'n haar anders weer zo snel vet wordt. En dat helpt vrij goed bij mij. Ik heb ook snel vette haren, maar ook heel veel klitten en haar onwijs veel uit.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Deze shampoo en conditioner is voor lang haar dat snel vet wordt. Ik gebruik deze al tijden en mijn haar kan ik nu gewoon om de dag wassen en dan ziet het er nog niet smerig uit . Mijn haar ontwart ook goed hiermee. Ik moet wel zeggen dat op tijd naar de kapper gaan bij mij ook veel scheelt. Nu ik al negen maanden (oeps) niet geweest ben, zit mijn haar veel erger in de knoop.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Heb je al verschillende cremespoelingen geprobeerd?
Ik heb altijd Andrélon en zaterdag was deze op, dus Guhl gebruikt die nog in de douche stond. Echt verschrikkelijk, wat voelde m`n haar vies en vet, brrrr!
Ik heb altijd Andrélon en zaterdag was deze op, dus Guhl gebruikt die nog in de douche stond. Echt verschrikkelijk, wat voelde m`n haar vies en vet, brrrr!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, verschillende geprobeerd. Heb nu de elvive spray besteld op bol.com.. voor 4 euro kun je geen buil vallen.. Hopen dat het werkt!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
probeer eens een leave in conditioner. Is meestal in sprayvorm
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zweer bij de Rituals cremespoeling, 'it's a wrap' heet die. Mijn haar wordt er niet vet van. Inmasseren, even in laten werken en uitspoelen en ik borstel m'n haar zó door, zelfs als het nat is.
Gast- Gast
Sowieso niet op je hoofdhuid gebruiken. Ik weet niet of je dat nu doet.
Eerst in de punten smeren en vervolgens het overige heel rustig door je middensectie zeg maar halen. Niets bij de wortels smeren.
Eerst in de punten smeren en vervolgens het overige heel rustig door je middensectie zeg maar halen. Niets bij de wortels smeren.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Te koop bij de Action!! Kan niet meer zonder dit spul. Je hebt ook een witte variant in een spuitflesje (dat is iets van hair repair serum spray ofzo) maar die moet je niet hebben!
Laatst aangepast door Beachgirl op wo 20 feb 2013 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wilde ook al dat serum van de Action aanraden, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Het serum is ook wel goed, maar niet specifiek anti klit. Van de serum spray werd mijn haar juist wel snel vet.Arwyn schreef:Ik wilde ook al dat serum van de Action aanraden, haha.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik het serum nu een tijdje op nog nattig haar (handdoek eromheen na het douchen, zodra die eraf gaat het serum erin) en heb totaal geen last van vettig haar, terwijl ik dat normaal wel snel heb. Ik smeer het dan ook alleen in m'n staart zeg maar, niet zozeer in de rest. Maakt het voor mij ook goed doorkambaar.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Zoals al gezegd is het alleen in je punten smeren en niet op je hoofdhuid.
Zelf gebruik ik een leave in conditioner van de kapper en die bevalt erg goed, krijg er geen vet haar van en kan m'n haar redelijk makkelijk door kammen.
Gebruik je het trouwens echt alleen voor ontwarring of ook voor verzorging? De kapper vertelde mij namelijk dat cremespoeling behalve ontwarring verder niets voor je haar doet. Als je ook wilt dat het je haar verzorgd dan kun je beter een conditioner nemen.
Zelf gebruik ik een leave in conditioner van de kapper en die bevalt erg goed, krijg er geen vet haar van en kan m'n haar redelijk makkelijk door kammen.
Gebruik je het trouwens echt alleen voor ontwarring of ook voor verzorging? De kapper vertelde mij namelijk dat cremespoeling behalve ontwarring verder niets voor je haar doet. Als je ook wilt dat het je haar verzorgd dan kun je beter een conditioner nemen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
De roze spray van Elvive is heel fijn! Maar ik vind zelf een normale conditioner nog fijner. Mijn haar word juist vet van die roze met groene. Van de witte ook. Ik kan alleen de normale roze hebben. Idd alleen in je lengten en punten smeren. En na spoelen met koud water werkt bij mij ook top.
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
De reden dat haar gaat klitten kan ook komen door dode puntjes. Ik weet natuurlijk niet of dat bij jou het geval is, maar bij mij is dat vaak één van de redenen. Verder gebruik ik cremespoeling, echt alleen op de punten en daarna gebruik ik nog een serum.
Gast- Gast
Ik heb een antiklitspray van Kruidvat. Bevalt goed en mijn haar wordt er naar mijn idee niet sneller vet door dan anders.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Esperanza schreef:Zoals al gezegd is het alleen in je punten smeren en niet op je hoofdhuid.
Dat hoorde ik op mijn werk ook. Conditioner is een luxere variant van cremespoeling.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Mijn haar klit ook erg snel. Ik zorg ervoor dat ik mijn haar regelmatig laat knippen, zodat ik geen dode puntjes heb. Voor het wassen borstel ik mijn haar goed uit. Tijdens het douchen gebruik ik eerst shampoo, dan cremespoeling en dan een haarmasker (alles van Andrelon). Het maskertje doe ik alleen op de haren vanaf mijn nek, anders wordt wel iets vettig. Na het uitspoelen heb ik gelijk geen klitten meer! En het maskertje zorgt ervoor dat mijn haar niet meer 'droog' is, waardoor het ook nog eens minder gaat klitten. En spullen zoals haarspray, wax etc probeer ik zo veel mogelijk te vermijden of goed te doseren.
Gast- Gast
Wat heel belangrijk is, is dat je de cremespoeling alleen voor in je punten gebruikt en niet op je hoofdhuid!
Ik gebruik de anti-klit spray van Gliss Kuhr.
Ik gebruik de anti-klit spray van Gliss Kuhr.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» 'Grote monden' en uitspraken waar je niet vrolijk van wordt
» Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Nummer waar je vrolijk van wordt
» Mijn oma wordt 90. Wat geven we haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Nummer waar je vrolijk van wordt
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: