Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wordt mijn hond dement?

Ga naar beneden

Wordt mijn hond dement? Empty Wordt mijn hond dement?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 7:11

Ik heb een shih tzu van 12 jaar. Hij is nog hartstikke fit en je zou hem echt geen 12 jaar geven. Ik heb nu alleen het idee dat hij misschien een beetje dementerend is....hij gedraagt zich sinds een week of wat alsof ie een pup is. Hij is overdreven blij en vrolijk, danst in het rond, het is echt heel leuk en gezellig. Ik dacht dat het kwam doordat hij net bij de trimster geweest is en hij weer lekker kort haar heeft.
Maar vanmiddag heeft hij bij mijn zusje binnen geplast, terwijl hij net uitgelaten was en hij echt enorm zindelijk is. Dit is serieus de eerste keer in 10 jaar tijd dat hij binnen geplast heeft. Nu vond ik zondag op mijn verjaardag bij mij binnen ook een plasje, ik dacht dat dat van de pup van mijn moeder was maar nu twijfel ik....

Zou dit bij hondendementie kunnen horen ofzo?! Hij lijkt ook geen pijn te hebben ofzo...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt mijn hond dement? Empty Re: Wordt mijn hond dement?

Bericht  Linnie1985 di 18 sep 2012 - 7:15

Hond van mn schoonouders doet het ook, maar die is 14. Ik denk dat het misschien met ouderdom te maken heeft.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum