Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tot hoelang hcg in je urine traceerbaar?

+22
Steep
Joli86
Huppekee
nillis
Printje
Sanne
Twellie
Muppetje
L!ND@
M@niek
Razz
Filoria
Ella
Parel
Paper Crown
Lejow
Annemie
Weegschaal
loesje
Mama Titty
Snoes
Mamatje27
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Tot hoelang hcg in je urine traceerbaar? Empty Tot hoelang hcg in je urine traceerbaar?

Bericht  Mamatje27 vr 1 maa 2013 - 6:23

Hoelang na je bevalling is je hcg in de urine traceerbaar?
Ik ben 8 weken geleden bevallen,maar menstruatie bleef uit.
Aangezien ik erg misselijk ben en last heb van borsten heb ik een test gedaan.
Nu heb ik gisteren een test gedaan en ik kreeg een vaag 2e streepje te zien bij een test van Clearblue.
Ik krijg op internet tegenstrijdige berichten te lezen.

Mamatje27
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 01-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelang hcg in je urine traceerbaar? Empty Re: Tot hoelang hcg in je urine traceerbaar?

Bericht  Snoes vr 1 maa 2013 - 6:27

Ik dacht altijd dat je HCG al tijdens je zwangerschap uit je lichaam verdwijnt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Tot hoelang hcg in je urine traceerbaar? Empty Re: Tot hoelang hcg in je urine traceerbaar?

Bericht  Mama Titty vr 1 maa 2013 - 6:30

Ik dacht dat het binnen 2 weken uit je lichaam is, omdat bij een miskraam dat ook het geval was. Maar ik kan me vergissen.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  loesje vr 1 maa 2013 - 6:34

dat blijft wel 6 weken in je urine zitten te minste dat was bij mij zo.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Weegschaal vr 1 maa 2013 - 6:45

Mama Titty schreef:Ik dacht dat het binnen 2 weken uit je lichaam is, omdat bij een miskraam dat ook het geval was. Maar ik kan me vergissen.
Bij mij blijft het na een relatief vroege miskraam nog minimaal 4 weken in mijn lichaam. Weet niet hoe dit na een zwangerschap is, maar kan me voorstellen dat het wat langer kan duren.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Annemie vr 1 maa 2013 - 6:55

Snoes schreef:Ik dacht altijd dat je HCG al tijdens je zwangerschap uit je lichaam verdwijnt.

Dat dacht ik ook, bij een bepaald aantal weken zwangerschap kun je toch ook niet meer positief testen?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow vr 1 maa 2013 - 6:58

Lees net op wikipedia dat het een paar weken na je bevalling compleet uit je lichaam verdwenen is.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Paper Crown vr 1 maa 2013 - 7:05

Toen Julian 3 weken was heb ik een Clear Blue gedaan met indicator. Voor de leuk want ik had die test nog maar daar verscheen: niet zwanger op.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Mama Titty vr 1 maa 2013 - 8:13

Weegschaal schreef:
Mama Titty schreef:Ik dacht dat het binnen 2 weken uit je lichaam is, omdat bij een miskraam dat ook het geval was. Maar ik kan me vergissen.
Bij mij blijft het na een relatief vroege miskraam nog minimaal 4 weken in mijn lichaam. Weet niet hoe dit na een zwangerschap is, maar kan me voorstellen dat het wat langer kan duren.

O tegen mij zei de vk bij alle miskramen dat ik na 2 weken een negatieve test moet hebben.
Weet wel dat met 16 weken grootste hcg weg zal zijn, tenminste dat veroorzaakt toch de ergste klachten zoals ochtendmisselijkheid enz. Embarassed 6x zwanger en 3 kids later en vergeet het snel hihi.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Parel vr 1 maa 2013 - 8:15

Cb is niet de meest gevoelige test, dus als je 8 weken ná je bevalling nog zo'n streepje hebt vrees ik toch dat de kans dat je zwanger bent zeer groot is!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast vr 1 maa 2013 - 8:17

Ai... Je geeft geen borstvoeding toevallig?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 maa 2013 - 8:20

Misschien je verloskundige van toen even bellen?

Gast
Gast

Bericht  Ella vr 1 maa 2013 - 8:35

Ik dacht 16 weken, omdat dat ook de grens is om met MvM mee te doen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Mamatje27 vr 1 maa 2013 - 8:56

Parel schreef:Cb is niet de meest gevoelige test, dus als je 8 weken ná je bevalling nog zo'n streepje hebt vrees ik toch dat de kans dat je zwanger bent zeer groot is!

Die kans zie ik ook aanwezig, volgende week maar eens opnieuw testen wanneer ik nog steeds niet menstrueer.

Mamatje27
Zwijger
Zwijger

Bericht  Mamatje27 vr 1 maa 2013 - 8:56

Neytiri schreef:Ai... Je geeft geen borstvoeding toevallig?

Nee , ik ben gelijk gestart met flesvoeding.

Mamatje27
Zwijger
Zwijger

Bericht  Mamatje27 vr 1 maa 2013 - 8:57

Ella schreef:Ik dacht 16 weken, omdat dat ook de grens is om met MvM mee te doen

Dacht ook zoiets te lezen en dat het daarna sterk afneemt.

Mamatje27
Zwijger
Zwijger

Bericht  Gast vr 1 maa 2013 - 9:02

Mamatje27 schreef:
Ella schreef:Ik dacht 16 weken, omdat dat ook de grens is om met MvM mee te doen

Dacht ook zoiets te lezen en dat het daarna sterk afneemt.
16e week van de zwangerschap, bedoelt ze geloof ik... Ik zou gewoon even de verloskundige bellen, wie weet kan zijnde geruststellen. Ze heeft vast meer nauwkeurige informatie dan al die verhalen op internet.

Gast
Gast

Bericht  Filoria vr 1 maa 2013 - 9:24

Of de huisarts. Maar ik zou inderdaad een dokter inschakelen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Razz vr 1 maa 2013 - 9:26

Ik denk dat als je 8 weken na je bevalling een positieve zwangerschapstest hebt je echt wel zwanger bent hoor..

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  M@niek vr 1 maa 2013 - 9:31

Razz_ schreef:Ik denk dat als je 8 weken na je bevalling een positieve zwangerschapstest hebt je echt wel zwanger bent hoor..

Dat was ook mijn eerste gedachten. Ben je nog niet aan de anticonceptie?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  L!ND@ vr 1 maa 2013 - 9:31

Razz_ schreef:Ik denk dat als je 8 weken na je bevalling een positieve zwangerschapstest hebt je echt wel zwanger bent hoor..
Ik denk het eigenlijk ook...
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Muppetje vr 1 maa 2013 - 9:33

Geen zinvol antwoord, maar als het zo is lijkt het me érg heftig, sterkte met het, eventueel, als het zo blijkt te zijn, verwerken van dit nieuws

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Twellie vr 1 maa 2013 - 10:43

Bij mij zat het lang na de bevalling ook nog in mijn bloed zonder dat er sprake was van een nieuwe zwangerschap.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Sanne za 2 maa 2013 - 1:01

Als de test positief uitvalt en je hebt klachten, zou ik toch denken dat je zwanger bent en zo snel mogelijk contact opnemen met de verloskundige, want volgens mij is het best een aanslag op je lichaam om zo snel alweer zwanger te zijn. Is het wel gewenst? Heb je helemaal geen voorbehoedsmiddelen gebruikt of hebben ze hun werk niet goed gedaan?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Filoria za 2 maa 2013 - 8:18

Weet je al meer?

Ik zou als ik jou was toch even de VK of huisarts bellen. Het zou wel naar zijn als blijkt dat je al een paar weken zwanger bent en je slikt geen foliumzuur en je eet filet americain etc. etc.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: