Geen gevoel in handen en voeten.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geen gevoel in handen en voeten.
Sinds een paar weken heb ik geen gevoel (en kracht) meer in mijn rechtervoet. Ik heb constant het gevoel dat mijn voet slaapt. Ook heb ik dit gevoel sindsdien zo nu en dan in mijn linkervoet en slapen mijn handen soms uren achter elkaar. Dit is wel wisselend, maar het komt nu steeds vaker voor. Zo kon ik vanmiddag niet eens de sleutel omdraaien om de auto te starten en moest ik twee handen gebruiken.
Nu ben ik natuurlijk naar de huisarts geweest en is er uiteraard bloed afgenomen. Hier is niks uitgekomen en nu ben ik doorverwezen naar de neuroloog. Waar een wachttijd is van ruim een maand.
Dus ben benieuwd of er hier mensen zijn die deze klachten herkennen, en wat bleek het uiteindelijk te zijn?
Nu ben ik natuurlijk naar de huisarts geweest en is er uiteraard bloed afgenomen. Hier is niks uitgekomen en nu ben ik doorverwezen naar de neuroloog. Waar een wachttijd is van ruim een maand.
Dus ben benieuwd of er hier mensen zijn die deze klachten herkennen, en wat bleek het uiteindelijk te zijn?
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Geen gevoel in handen en voeten.
Wat vervelend zeg..
Ik zou even afwachten wat de neuroloog zegt. Niet van alle antwoorden kun je vrolijk worden denk ik.
Heb je er ook last van met lopen?
Ik zou even afwachten wat de neuroloog zegt. Niet van alle antwoorden kun je vrolijk worden denk ik.
Heb je er ook last van met lopen?
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, geen last met lopen verder. Ja, alleen de trappen op is wat vermoeiender dan anders.
Ja.. afwachten is vervelend. Duurt nog een maand voordat ik daar terecht kan.
Ja.. afwachten is vervelend. Duurt nog een maand voordat ik daar terecht kan.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik heb ooit zoiets gehad, maar had er nog veel meer klachten bij en kwam ook heel gauw opzetten. Was bij bij een zeld nuerologisch syndroom. Maar kan echt van alles zijn...
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ja, ik!
Heb er een aantal weken mee rond gelopen.
Het begon in mijn linkerduim en toen werd het steeds erger.
Het kon komen door mijn Vit. D tekort of door het gebruik van vrij heftige medicatie die ik krijg.
We weten het niet 100% zeker waar het bij mij door gekomen is maar het is vrijwel zeker door het Vit. D tekort dat ik had. Dat moet 75 zijn en dat was bij mij 34. We dachten eerst dat het door de Prednison, Remicade en ijzerinfuzen kwam Maar die heb ik een paar weken geleden weer gehad en mijn klachten zijn niet meer terug gekomen. En mijn Vit. D is nu ook redelijk op peil.
Ik heb een EMG onderzoek gehad. Dan krijg je plakkertjes met elektroden op geplakt en dan geven ze korte schokjes.
Doet niet heel veel pijn, alleen in mijn knieholtes was het erg vervelend. De elektroden kunnen dan meten of er beschadigingen zijn in/aan de zenuwen.
sterkte, ik weet hoe vervelend het is. Ik kon soms gewoon niet lopen omdat ik steeds door mijn voeten zakte.
Of een fles maken voor A... Lukte niet want ik kon de fles met water niet eens vasthouden.
Heb er een aantal weken mee rond gelopen.
Het begon in mijn linkerduim en toen werd het steeds erger.
Het kon komen door mijn Vit. D tekort of door het gebruik van vrij heftige medicatie die ik krijg.
We weten het niet 100% zeker waar het bij mij door gekomen is maar het is vrijwel zeker door het Vit. D tekort dat ik had. Dat moet 75 zijn en dat was bij mij 34. We dachten eerst dat het door de Prednison, Remicade en ijzerinfuzen kwam Maar die heb ik een paar weken geleden weer gehad en mijn klachten zijn niet meer terug gekomen. En mijn Vit. D is nu ook redelijk op peil.
Ik heb een EMG onderzoek gehad. Dan krijg je plakkertjes met elektroden op geplakt en dan geven ze korte schokjes.
Doet niet heel veel pijn, alleen in mijn knieholtes was het erg vervelend. De elektroden kunnen dan meten of er beschadigingen zijn in/aan de zenuwen.
sterkte, ik weet hoe vervelend het is. Ik kon soms gewoon niet lopen omdat ik steeds door mijn voeten zakte.
Of een fles maken voor A... Lukte niet want ik kon de fles met water niet eens vasthouden.
Gast- Gast
Als ze haar bloed al onderzocht hebben dan lijkt het me niet dat het een vitamine tekort oid is..
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Dat hangt er maar net vanaf waar ze naar gekeken hebben natuurlijk.
Hier heb ik vooraf bijde huisarts een heel uitgebreid bloedonderzoek gehad maar toevallig net niet op vit. D.
Hier heb ik vooraf bijde huisarts een heel uitgebreid bloedonderzoek gehad maar toevallig net niet op vit. D.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Heb er geen goed gevoel over.
» Geen goed gevoel bij de vriend van mijn schoonmoeder
» Jeuk aan handen
» Wat heb jij nu aan je voeten?
» M'n handen jeuken
» Geen goed gevoel bij de vriend van mijn schoonmoeder
» Jeuk aan handen
» Wat heb jij nu aan je voeten?
» M'n handen jeuken
Pagina 1 van 1