Wat heeft je kindje vandaag aan?
+30
chipa
LMCurious
VeryCherry
Makamba
PiP
ProudMom
Flower_L
moepie
SarahKey
Parisienne
Bruintje Beer
Chelle
Jasmine
sabje
Mamsie
kwak
sheila123
Happydobby
Aggi
pindaatje
Annemie
loesje
Vancity_girl
Flip Fluitketel
-Ieniemienie-
M@niek
PapillonRose
Kat1980
Susan
Spring
34 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat heeft je kindje vandaag aan?
Ik zag dit topic op een ander forum.
Wat draagt jouw kind vandaag?
Mag met foto!
Mijn dochter, 8 maanden, draagt een wit badstof rompertje, een grijze legging en een zomerjurkje wit/donkerblauw gestreept van Dirkje.
Wat draagt jouw kind vandaag?
Mag met foto!
Mijn dochter, 8 maanden, draagt een wit badstof rompertje, een grijze legging en een zomerjurkje wit/donkerblauw gestreept van Dirkje.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat heeft je kindje vandaag aan?
Ik vind t best al wel fris.
Mijn zoontje heeft een spijkerbroekje aan van zara en een shirt met lange mouw van mexx. Eronder een romper met korte mouw
Mijn zoontje heeft een spijkerbroekje aan van zara en een shirt met lange mouw van mexx. Eronder een romper met korte mouw
Gast- Gast
Ezra draagt een donkere spijkerbroek van H&M, een oranje sweater van Salty Dog en zijn bruine Clarks.
Yrsa draagt een spijkerrokje van Vingino, een grijze gestreepte maillot, een lichtroze vestje van H&M en haar lichtbruine suède gewatteerde laarsjes van Geox.
Yrsa draagt een spijkerrokje van Vingino, een grijze gestreepte maillot, een lichtroze vestje van H&M en haar lichtbruine suède gewatteerde laarsjes van Geox.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
S heeft een vingino spijkerbroekje aan en een gestreept truitje van de H&M erop aan. Met lange mauwen.
Gast- Gast
T.imon: Een jip en janneke romper, een blauw/wit gestreept capuchon vest van noppies, een spijkerbroek van de hema en blauwe gestreepte sokken.
J.amie: Ondergoed setje van de hema, groen shirt van rainbowbabies (bedrukt met een witte graafmachine), een beige broek van H&M, groene sokken en zijn nieuwe winterschoenen.
J.amie: Ondergoed setje van de hema, groen shirt van rainbowbabies (bedrukt met een witte graafmachine), een beige broek van H&M, groene sokken en zijn nieuwe winterschoenen.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
haha, PM.
Klinkt leuk, Susan en Laurientje!
Ja, ik vind het ook niet warm. Vandaar maar lekker een warm rompertje aan.
Klinkt leuk, Susan en Laurientje!
Ja, ik vind het ook niet warm. Vandaar maar lekker een warm rompertje aan.
Spring- Kletskop
A. heeft een romper met korte mouwen aan, een spijkerbroekje van BFC, een roze truitje met lange mouwen van de HEMA (met chihuahuaprint ) en een paar babygympjes.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Een broekje, shirtje en bolero van ducky beau.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M.ila:
Hemd en onderbroek, donkerblauwe strakke spijkerbroek (Noppies), roze longsleeve met print erop (Name-it)
T.ijn:
Witte romper zonder mouwen, zacht grijs broekje (Prenatal), Wit shirtje met blauwe en grijze print erop (Prenatal)
Hemd en onderbroek, donkerblauwe strakke spijkerbroek (Noppies), roze longsleeve met print erop (Name-it)
T.ijn:
Witte romper zonder mouwen, zacht grijs broekje (Prenatal), Wit shirtje met blauwe en grijze print erop (Prenatal)
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Hier heeft ze vandaag een witte romper zonder mouwen aan, een longsleeve van Noppies en een spijkerbroekje van de Hema.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Een witte romper met lange mouwen, een grijze legging ( beide van de HEMA) een licht roze sweater/jurkje van Ralph Lauren ( gekregen haha) en paarse sokken.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Een witte romper zonder mouwen, een spijkerbroek, een gestreept truitje met lange mouwen en sokken.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Een romper met korte mouwen van RTLgp, een spijkerbroek van name-it en een paarse trui met lange mouwen met een grote aap erop en sokken.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Een romper met korte mouwen van de Hema, een lila met grijze polo trui van Just Small, een donker bruine stoffen broek van de Zara en bruin,donker blauw gestreepte sokken sokken van de Hema.
Gast- Gast
Ondergoedsetje van de zeeman, spijkerbroek van H&M, met een riem erom, en een donkergrijs truitje van de Prenatal.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Rompertje met lange mouw, shirtje met de tekst stoer er op van het merk lief en een broekje van de prenatal blauw en blauwe sokjes.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
M.yles heeft een HEMA romper, een HEMA spijkerbroek en een wit shirt (lange mouw) van Prenatal met opdruk aan en witte sokken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
F. een rompertje en setje van Noppies (tuniekje met legging)
J. een romper en spijkerbroekje met lichtblauw shirt met lange mouw.
J. een romper en spijkerbroekje met lichtblauw shirt met lange mouw.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Inmiddels zijn de heren schoon en fris gewassen (Kraanwater en Zwitsal), gepoederd en gesmeerd (Zwitsal).
Ze hebben een witte romper met lange mouwen aan (HEMA), een lichtblauw broekje met witte omslag en wit shirtje met korte mouwen en lichtblauw printje (Mc Baby Boys), en witte sokken (HEMA).
Ze hebben een witte romper met lange mouwen aan (HEMA), een lichtblauw broekje met witte omslag en wit shirtje met korte mouwen en lichtblauw printje (Mc Baby Boys), en witte sokken (HEMA).
Gast- Gast
S. heeft een wit rompertje aan zonder mouwen van de Hema, een baby blauw truitje van Esprit, een spijkerbroekje van BFC en grijze sokjes van Bambino (Kruidvat)
Dit shirtje maar dan in het baby blauw
Dit shirtje maar dan in het baby blauw
Gast- Gast
Wat een stoer shirtje!
Spring- Kletskop
ik weet het niet :-) (van indy)
ga er vanuit beide ondergoed van de hema aangezien ik dat nog nieuw heb gekocht en het oude allemaal heb weg gegooid....
merle heb ik nog gezien had een 3-4 broekje aan en paars shirt met lange mouwen van Jilly... verder had ze een lelijk vestje aan van der grote zus... maar goed ging met geen mogelijkheid :-)
ga er vanuit beide ondergoed van de hema aangezien ik dat nog nieuw heb gekocht en het oude allemaal heb weg gegooid....
merle heb ik nog gezien had een 3-4 broekje aan en paars shirt met lange mouwen van Jilly... verder had ze een lelijk vestje aan van der grote zus... maar goed ging met geen mogelijkheid :-)
Gast- Gast
Een blauwe romper van de Hema, een gestreepte longsleeve van name-it, een spijkerbroekje van Noppies en sokjes van de prenatal volgens mij.
Gast- Gast
Yrsa heeft nu een zachtgeel vestje van H&M aan en een spijkerbroekje van Vingino. Haar kleertjes lagen nog boven na het slaapje en dit lag meer voor het grijpen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Z. heeft al 2x overgegeven vandaag
» Wat draagt jouw kindje vandaag?
» Het wat eet je kindje vandaag topic
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat heeft je kind vandaag gegeten?
» Wat draagt jouw kindje vandaag?
» Het wat eet je kindje vandaag topic
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat heeft je kind vandaag gegeten?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: