Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet zwanger worden en bewust geen medische molen?

+25
Knillis
PapillonRose
SarahKey
Joli86
Supertalentje
Le Chat Noir
Printje
Catwoman79
sanne-84
Puggle
Aardbei
Aggi
vlinder-2011
Guusje
Happydobby
Novalee
Floor
Twellie
Rush
Luce
rapa nui
chipa
Parel
Paper Crown
Pitufo
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Niet zwanger worden en bewust geen medische molen? - Pagina 3 Empty Re: Niet zwanger worden en bewust geen medische molen?

Bericht  Coco di 26 feb 2013 - 22:19

Als het voor een eerste en wellicht een tweede niet was gelukt zonder medische molen, dan waren we zeker voor de medische molen gegaan. Nu we twee gezonde kinderen hebben wil ik dat niet voor volgend kindje. De komende jaren niet in ieder geval.
Ik denk dat het zo'n impact op je leven heeft dat mijn kinderen er misschien onder zouden lijden. Wellicht dat we het zouden overwegen als ze ouder zijn en het echt zullen begrijpen en de wens dan nog zo groot is. Maar voor nu zeg ik nee.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet zwanger worden en bewust geen medische molen? - Pagina 3 Empty Re: Niet zwanger worden en bewust geen medische molen?

Bericht  Snoes wo 27 feb 2013 - 0:47

Onze kinderwens was zo sterk, dat we er niet over getwijfeld hebben om de MM in te gaan. Ik was 9 maanden met de pil gestopt toen we in de MM terecht kwamen en ik ben maar wat blij dat ze ons zo toch hebben kunnen helpen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum