Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ di 16 apr 2013 - 2:31

Haha, is dat zo? Heb GA nog nooit gezien.

Nou ja, misschien versier ik buurman dan wel onbewust... ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat buurman gewoon alles leuk vindt wat benen, een kont en tieten heeft.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly di 16 apr 2013 - 2:49

Over een tijdje mag ik ook eindelijk echt meeschrijven in dit topic. Ik heb er heel veel zin in maar tot die tijd blijf ik meelezen.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle di 16 apr 2013 - 3:03

FireButterfly schreef:Over een tijdje mag ik ook eindelijk echt meeschrijven in dit topic. Ik heb er heel veel zin in maar tot die tijd blijf ik meelezen.

Hoe bedoel je?
Je mag altijd meeschrijven hier, ook al ben je niet aan het daten.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly di 16 apr 2013 - 3:08

Poubelle schreef:
FireButterfly schreef:Over een tijdje mag ik ook eindelijk echt meeschrijven in dit topic. Ik heb er heel veel zin in maar tot die tijd blijf ik meelezen.

Hoe bedoel je?
Je mag altijd meeschrijven hier, ook al ben je niet aan het daten.

Omdat ik op internet een erg leuke jongen ben tegengekomen en we gaan over een tijdje afspreken. Ik schreef wel vaker mee in dit topic maar het wordt even een stukje serieuzer.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Chocolate Cookie di 16 apr 2013 - 4:16

Je maakt me zo wel nieuwsgierig FireButterfly! smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 16 apr 2013 - 7:34

Spannend Firebutterfly, maar je hebt hem dus nog nooit ontmoet?

Ik schrijf hier niks meer omdat ik echt niks te melden heb. Ik heb wel weer contact met de korte man. Die begon me zondag weer te appen. Maar een voorstel voor een date doet hij verder niet.

Poubelle en Caro, van jullie updates word ik blij. Al zijn het geen echte dates, aandacht is leuk!
Ik ga komend weekend de aandacht van de Schotten maar opeisen in Glasgow. Gek genoeg kan ik in het buitenland veel beter flirten en versieren dan in Nederland.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 16 apr 2013 - 7:37

Haha pas maar op Carra, straks zit je weer met een vriend in het buitenland :P

Ik heb ook 0,0 nieuws.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet di 16 apr 2013 - 7:46

Jeujj ik ga vanavond stappen hier in de stad -echt een eeuwigheid geleden- en sowieso een man scoren. Maakt me niet uit wie nerd
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 16 apr 2013 - 7:50

Haha Toet! Jij scoort toch aan de lopende band mannen? Gaat je zeker lukken dus Very Happy Have fun!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet di 16 apr 2013 - 7:51

HAHA valt best mee hoor, ik zit al best lang met de zelfde dude (die ik dus moet dumpen) en heb tussendoor alleen maar met 2 anderen gezoend.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet di 16 apr 2013 - 7:51

Ja oké het valt dus niet mee maar ja goed je snapt me wel toch? angel
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 16 apr 2013 - 7:52

Vraag me dat toch af. Hoor van wel meer meiden dat ze wel daten/zoenen/appen met mannen die ze eigenlijk niet echt leuk vinden. Is hij dan wel een beetje leuk? Of is de aandacht leuk? Of doe je dingen die je eigenlijk niet leuk vindt?

Ik ben net mee wat drinken gevraagd door een jongen. Op zich niet lelijk, maar qua kleding absoluut niet mijn type en iets kleiner dan ik. Niet dom (doet zelfde opleiding als ik gedaan heb, alleen jaar lager), maar wel erg jong in gedrag ook. Maar ik weet gewoon al dat ik hem niet leuk vind, dus dan ga ik eigenlijk nooit wat doen met zo iemand?

Zelfde geld met uitgaan. Ik dans/drink niet met een man die ik niet aantrekkelijk vind. Is dat nou dom? Zou ik dat meer moeten doen? Maar waarom dan, gaat toch nergens heen natuurlijk..

Hoe/waarom doen jullie dat wel? Of is het dan meer achteraf "dat hij toch niet leuk is"? Do tell?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet di 16 apr 2013 - 8:03

Met stappen doe ik ook niks met iemand die ik niet aantrekkelijk vind, dat lijkt me ook vrij logisch toch? (tenzij ik heel dronken ben, dan wil ik nog wel eens mannen doen en me de volgende dag doodschrikken op facebook haha)

Maar ja, die jongen waar ik nu aan vast zit leek de eerste keer heel leuk en de keer daarna ook. En hij is ook wel heel erg leuk en aardig en lief maar that's it, ik hoef verder niks van hem en ik ben niet verliefd. Ik vind het dan best leuk om een tijdje te ouwehoeren, en het is gewoon een jongen die ik vaak zie in de kroeg dus dan blijf je automatisch wat langer aan elkaar plakken. Niet zoals bij een random date dat je het contact heel makkelijk kan verbreken en elkaar nooit meer ziet. Maar nu zijn we dus een paar weken verder, hij is gewoon niks voor mij en ik merk wel heel erg dat hij daar anders over denkt dus dan wordt het tijd er een eind aan te maken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 16 apr 2013 - 8:06

Doorgaans zoen ik ook alleen met iemand die ik (in elk geval op dát moment) leuk vind! Ik moet er een bepaalde klik mee hebben en zoen eigenlijk nooit puur alleen maar om het zoenen (ok een enkeling daar gelaten Wink). Een tijdje met iemand appen wat nergens toe leidt, dat doe ik eigenlijk nooit. Heb daar geen zin in ook, vind ik verspilde moeite.
Met zomaar iemand het bed in duiken voor een avond heb ik helemaal nog nooit gedaan, dat is echt niks voor mij geloof ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet di 16 apr 2013 - 8:17

Oh nee dat doe ik ook niet zo gauw. Ik heb twee keer een one night stand gehad en ik vond het helemaal niet fijn. Nouja goed, op het moment zelf wel omdat ik gewoon echt veel behoefte had aan seks maar de volgende ochtend vond ik hem vies en eng en wou ik hem heel snel weg hebben Laughing
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle di 16 apr 2013 - 8:19

Antibes schreef:Vraag me dat toch af. Hoor van wel meer meiden dat ze wel daten/zoenen/appen met mannen die ze eigenlijk niet echt leuk vinden. Is hij dan wel een beetje leuk? Of is de aandacht leuk? Of doe je dingen die je eigenlijk niet leuk vindt?

Ik ben net mee wat drinken gevraagd door een jongen. Op zich niet lelijk, maar qua kleding absoluut niet mijn type en iets kleiner dan ik. Niet dom (doet zelfde opleiding als ik gedaan heb, alleen jaar lager), maar wel erg jong in gedrag ook. Maar ik weet gewoon al dat ik hem niet leuk vind, dus dan ga ik eigenlijk nooit wat doen met zo iemand?

Zelfde geld met uitgaan. Ik dans/drink niet met een man die ik niet aantrekkelijk vind. Is dat nou dom? Zou ik dat meer moeten doen? Maar waarom dan, gaat toch nergens heen natuurlijk..

Hoe/waarom doen jullie dat wel? Of is het dan meer achteraf "dat hij toch niet leuk is"? Do tell?

Ik doe niets met iemand die ik niet leuk of aantrekkelijk vind. De aandacht is natuurlijk ook leuk, maar zodra ik zeker weet dat het echt niets met iemand gaat worden kap ik het af.
Zoals bij mijn pizza-date heb ik helemaal geen verwachtingen. Ik denk niet dat het wat kan worden, maar ik wacht vrijdag wel even af.

Je kunt toch ook met iemand dansen of drinken om een leuke avond te hebben? Marin heeft ooit gezegd, dan hang je in ieder geval niet op de bank met een zak chips, ofzo. Zo probeer ik het nu ook een beetje te bekijken.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 16 apr 2013 - 9:01

Ik doe ook zeker niet met iemand afspreken die ik bij voorbaat al niet zie zitten. En zoenen, tja dan moet ik hem wel aantrekkelijk vinden. Ook dronken Yes

Ik zit nu juist op een punt dat ik denk, misschien word het hem toch niet. Maar dat is meer het gevoel van word dit mijn officiële liefje? En daar wil ik volmondig JA op kunnen zeggen. Maar dat weet je vaak niet voordat je er een keer mee date..
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 17 apr 2013 - 0:10

Ik zoen niet met mensen die ik niet aantrekkelijk vind, maar ik doe daar ook weer niet té moeilijk over. Heb best met mannen gezoend waarvan ik achteraf dacht; eeeehhhh....

De korte man wil nu met me afspreken. Dat ging als volgt;

Hij: Wanneer heb je trouwens tijd om eens wat te gaan drinken :-)
Ik: Afgelopen zaterdag
Hij: haha, ja mooi is dat. :-p (en een verhaal dat hij door zijn rug is gegaan)
Ik; komend weekend ben ik niet in het land, maar daarna heb ik tijd.
Hij; dan doen we het weekend erna toch :-)
Hij zaterdag? :-)
Hij: waar ga je eigenlijk heen dit weekend :-)
Hij: Weekendje vakantie? :-)
Hij: staat me wel iets bij dat je er iets over gezegd had. :-)


Nou zo :-) vind ik het allemaal niet. Die smileeyyyysss.. ARGH!!
Ik zie alleen maar smileys. Achter elke zin of mededeling komt weer zo'n ding.
En ik wil er zó graag iets van zeggen. Ben ik dan een bitch?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet wo 17 apr 2013 - 0:45

Hoi liefjes! Mijn plan is iets anders gelopen dan verwacht maar ik heb echt one of the best dates ever gehad!

Mijn huisgenoten gingen uiteindelijk niet meer de stad in, waar ik vreselijk van baalde want ik had er echt zin in. Maarrr ik sprak die jongen waar ik pas mee had gezoend op een feestje (daar app ik nu sinds een week mee) op Whatsapp en toevallig was hij bij een vriend hier in de stad en toevallig lag mijn huis op zijn route naar huis Wink Dus je raadt het al, die is hier geweest vannacht.
Het was echt zo leuk en fijn. We hebben geen seks gehad trouwens, echt chill, vond hij zelf ook beter. Ik vond hem via Whatsapp al heel erg leuk maar dacht eigenlijk dat hij misschien (wéér) iets te verlegen/rustig voor mij was maar dat blijkt helemaal niet; hij is echt super leuk! Dus dit verhaal krijgt sowieso nog een vervolg, denk ik. Hij was hier vannacht iets na 2 uur en we hebben tot half 8 (:shock:) gewoon op bed gelegen en liggen kletsen over vanalles en een beetje geknuffeld enzo Daarna wou hij eigenlijk naar huis maar ja toen kon die net zo goed hier blijven slapen dus hebben we even geslapen en daarna nog heel lang geknuffeld en gezoend en hij is nu net weg thumbup


Laatst aangepast door Toet op wo 17 apr 2013 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 17 apr 2013 - 0:47

Wat leuk en schattig Toet! I love you Nu wel snel die andere lozen he!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet wo 17 apr 2013 - 0:53

Carra schreef:Wat leuk en schattig Toet! I love you Nu wel snel die andere lozen he!

Ja die heb ik al wat hints gegeven via whatsapp alleen die komen niet echt door. De planning is om morgenavond of anders sowieso vrijdag met hem te gaan praten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 17 apr 2013 - 1:15

Heee dat klinkt leuk Toetie! I love you

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  June wo 17 apr 2013 - 1:34

Hahaha Carra, die smileys, jij haat ze zo grappig. Heb je wel zin in de date?

Toet, het klinkt echt leuk I love you!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 17 apr 2013 - 1:45

Ja Carra, dat zijn idd verdomd veel smileys! smile Ik snap ook niet dat overal een smiley achter gezet moet worden. smile Sommige dingen zijn toch helemaal niet grappig? smile Heb je nog wel zin in een date met hem? smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  June wo 17 apr 2013 - 1:51

Bliss schreef:Ja Carra, dat zijn idd verdomd veel smileys! smile Ik snap ook niet dat overal een smiley achter gezet moet worden. smile Sommige dingen zijn toch helemaal niet grappig? smile Heb je nog wel zin in een date met hem? smile

smile
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum