Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen)

+14
Knillis
Aimee
Ezzer
Bruintje Beer
Liadan
Supertalentje
M@niek
SarahKey
Happydobby
Twellie
Pien
Linda
Lejow
PiP
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen) - Pagina 2 Empty Re: Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen)

Bericht  *Lookie* wo 27 feb 2013 - 0:55

Het niet kruipen/dyslectieverhaal vertelde de vrouw die babygym gaf ook. En een van de andere dames riep eerst nog:"Ik heb ook nooit gekropen en zie mij nu.." maar toen ze de link met dyslectie hoorde,bleek zij dat ook te hebben. Het blijkt dus toch dat daar vaak een link tussen is (hoe het precies zit weet ik niet hoor).

Oja, en de volgorde bij mijn zoon: tijgeren, zitten, kruipen, staan, langs de tafel/aan handje lopen, los staan... los lopen lukt nog niet op dit moment.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen) - Pagina 2 Empty Re: Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen)

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 1:07

PiP schreef:He, heb jij weer een andere naam of is er nog iemand met een H en een A ? Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen) - Pagina 2 561177
Zeg maar als ik dit bericht weer weg moet halen.

Dat ben ik! Je hoeft het niet weg te halen hoor. Heb alleen mijn naam aan laten passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen) - Pagina 2 Empty Re: Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen)

Bericht  June wo 27 feb 2013 - 1:09

*Lookie* schreef:Het niet kruipen/dyslectieverhaal vertelde de vrouw die babygym gaf ook. En een van de andere dames riep eerst nog:"Ik heb ook nooit gekropen en zie mij nu.." maar toen ze de link met dyslectie hoorde,bleek zij dat ook te hebben. Het blijkt dus toch dat daar vaak een link tussen is (hoe het precies zit weet ik niet hoor).

Oja, en de volgorde bij mijn zoon: tijgeren, zitten, kruipen, staan, langs de tafel/aan handje lopen, los staan... los lopen lukt nog niet op dit moment.

Bij een vriendin van me klopt het ook. Zij heeft nooit gekropen, is dyslectisch en heeft weinig concentratievermogen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen) - Pagina 2 Empty Re: Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen)

Bericht  Sanne wo 27 feb 2013 - 1:11

Mijn dochter heeft niet getijgerd.

Hier was de volgorde:
- zitten
- kruipen
- staan
- rondjes lopen door de box

Verder zijn we hier nog niet, maar ik vind dit al heel wat. Een maand geleden rolde ze de kamer door en nu kan ze dit allemaal.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen) - Pagina 2 Empty Re: Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen)

Bericht  Lejow wo 27 feb 2013 - 2:04

June schreef:
*Lookie* schreef:Het niet kruipen/dyslectieverhaal vertelde de vrouw die babygym gaf ook. En een van de andere dames riep eerst nog:"Ik heb ook nooit gekropen en zie mij nu.." maar toen ze de link met dyslectie hoorde,bleek zij dat ook te hebben. Het blijkt dus toch dat daar vaak een link tussen is (hoe het precies zit weet ik niet hoor).

Oja, en de volgorde bij mijn zoon: tijgeren, zitten, kruipen, staan, langs de tafel/aan handje lopen, los staan... los lopen lukt nog niet op dit moment.

Bij een vriendin van me klopt het ook. Zij heeft nooit gekropen, is dyslectisch en heeft weinig concentratievermogen.

Ik heb ook nooit gekropen, maar gelukkig geen dyslexie!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen) - Pagina 2 Empty Re: Nav: Volgorde ontwikkeling (kruipen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum