Fotoboek!
+16
Jeanette
SoCali
Mysterious
SnowWhite
Zwerver
Polly
Chocolate Cookie
Error
Lotus
Jude
Atelier Madame
Sweety
Raindrop
Travelgurly
Oasis
Sarah1985
20 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Fotoboek!
Als leuk cadeau aan mezelf heb ik net mijn twee foto albums van New York City afgemaakt. Ik heb ze bij topfotoalbum gemaakt, vanwege de goede kwaliteit en het grote formaat wat je kunt gebruiken, met de platte pagina's door hun speciale lay flat bindtechniek. Echt super! Doordat de pagina's plat zijn en de naad niet naar binnen loopt, kan je ook foto's over het midden plaatsen. Dit geeft vaak een ruim effect, en kun je meer spelen met de pagina's, en worden de pagina's heel breed!
Ik heb het grootste formaat gekozen, de Deluxe, van 42 bij 28 cm (uitgeklapt dus bijna een meter breed!). Het zijn twee grote boeken geworden met allebei 74 pagina's, het maximum. Ik wilde liever niet beperken op mijn foto aantal, en op deze manier konden alle foto's goed tot hun recht komen en de ruimte krijgen.
Ben er dus ook echt ZO blij mee! Het is echt een fantastisch souvenir. Als het goed is ontvang ik ze binnen een week, dus dan zal ik nog even foto's plaatsen van hoe ze in 't echt zijn, maar hier zijn alvast wat screenshotjes:
Boek 1
Boek 2
Ik ben zo benieuwd naar hoe het in 't echt is! En wie weet een goede tip voor anderen die mooie foto albums willen maken. Ik heb al eerder foto albums laten maken bij deze website, en ben echt zeer tevreden.
Gast- Gast
Re: Fotoboek!
het ziet er nu al geweldig uit maar dat is al snel zo met die mooie foto's. De boeken van topfotoalbum zijn ze wel erg mooi.
Mag ik vragen hoe duur het was per boek
Mag ik vragen hoe duur het was per boek
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ze zijn 105 euro per stuk. Echt super duur dus, maar ik heb dit zo veel liever dan een nieuw paar schoenen, oid, dus ik vind het een hele goede uitgave waar ik echt heel veel plezier van zal hebben
(Maar je hebt bij topfotoalbum natuurlijk ook veel goedkopere, dit is het allergrootste model en de allermeeste pagina's, dus schrik niet direct af).
(Maar je hebt bij topfotoalbum natuurlijk ook veel goedkopere, dit is het allergrootste model en de allermeeste pagina's, dus schrik niet direct af).
Laatst aangepast door Marin op ma 16 mei 2011 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wow echt super mooi, Marin! Erg leuk cadeau voor jezelf
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind 105 euro nog wel meevallen voor dat formaat en die kwaliteit en aantal bladzijden, Ik was voor ons trouwalbum 30x30 90 euro kwijt.
Ik ga denk ik na onze vakantie deze zomer ook dat formaat bestelllen die jij hebt
Sarah1985- Ratel
Zero schreef:Vind trouwens je HDR van boek twee erg geslaagd!!!
Thanks, ja he, het was die dag echt zulk grauw weer dus er viel amper wat te doen qua lucht met normale foto's. Moet je het verschil zien:
Gast- Gast
Paris1985 schreef:
Ik vind 105 euro nog wel meevallen voor dat formaat en die kwaliteit en aantal bladzijden, Ik was voor ons trouwalbum 30x30 90 euro kwijt.
Ik ga denk ik na onze vakantie deze zomer ook dat formaat bestelllen die jij hebt
Leuk! Heb jij je trouwalbum zelf gemaakt of door de fotograaf laten doen? Is dat dus ook digitaal gemaakt? Waar? En ben je tevreden?
Gast- Gast
Ja, echt goed gezien dat moment! HDR is eigenlijk juist met dat weer het gaafst vind ik, haal je juist die 'drama' er goed uit!
Gast- Gast
Ik heb hem zelf gemaakt, Bij albelli, ook prima tervreden.Marin schreef:Paris1985 schreef:
Leuk! Heb jij je trouwalbum zelf gemaakt of door de fotograaf laten doen? Is dat dus ook digitaal gemaakt? Waar? En ben je tevreden?
Sarah1985- Ratel
Mooi sfeertje heb je met de lay out weten neer te zetten! Hoop dat het met het afdrukken ook goed gaat met foto's en tekst in de naad. Maar daar heb je vast al wel ervaring mee. Mooi cadeau voor jezelf!
Gast- Gast
super mooi!
mooie fotos en mooi je boek gemaakt.
mooie fotos en mooi je boek gemaakt.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Paris1985 schreef:Ik heb hem zelf gemaakt, Bij albelli, ook prima tervreden.Marin schreef:Paris1985 schreef:
Leuk! Albelli hoor ik hele verschillende dingen over. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar fijn te horen dat jij er tevreden over bent. Ik heb ook wel vaker albums bij de Hema gemaakt, omdat het dan niet zo duur is en voor een basis album prima (maar niet bijzonder mooi ofzo). Maar voor zo'n album als dit wilde ik echt perse iets veel beters.
Gast- Gast
Megara schreef:Mooi sfeertje heb je met de lay out weten neer te zetten! Hoop dat het met het afdrukken ook goed gaat met foto's en tekst in de naad. Maar daar heb je vast al wel ervaring mee. Mooi cadeau voor jezelf!
Ja dat gaat gelukkig goed, door die lay flat bindtechniek. Heb ook voor m'n broertje's verjaardag twee van deze boeken gemaakt (maar dan kleiner model) van z'n Australie reis, en had ik dat ook zo gedaan. Thanks voor je compliment, ik heb expres alles zwart gehouden voor de rust
Gast- Gast
Wauw echt zo mooi!!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
gaaf hoor!
Ik heb bij Albelli mijn boek van Nieuw Zeeland laten afdrukken, op A4 formaat ben er heel erg tevreden over
Ik heb bij Albelli mijn boek van Nieuw Zeeland laten afdrukken, op A4 formaat ben er heel erg tevreden over
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
trouwens misschien nog een leuke tip: bij groupon kan je vandaag voor 7 euro een A4 hardcover boek bestellen, bestaande uit +- 24 paginas.. lekker goedkoop!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wauw, mooie foto's! Ik ga deze zomer naar New York en als ik dit zo zie kan ik echt niet wachten!
Jude- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Ik vind ze mooi! En wat een leuk cadeau voor jezelf!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Mooi! Idd een leuk cadeau voor jezelf!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4