Weightwatcher recepten
+2
Cheesegirl
CCC
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weightwatcher recepten
Wie heeft er nog lekkere weightwatcherrecepten?
Mijn favoriet is al een tijdje de kruidige geitenkaaspasta en de chili con carne van de weightwatchers. Ik ben weer toe aan nieuwe inspiratie om wat variatie te kunnen toepassen. Dus wie helpt?
Mijn favoriet is al een tijdje de kruidige geitenkaaspasta en de chili con carne van de weightwatchers. Ik ben weer toe aan nieuwe inspiratie om wat variatie te kunnen toepassen. Dus wie helpt?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Weightwatcher recepten
Wat een goed topic! Ik ben net met WW begonnen, dus alles nog aan het uitzoeken. Heb je de 2 recepten die je noemt ook via de site van WW vandaan?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ja klopt, heb ze helaas niet meer op mijn laptop staan maar kan het van de week wel ff uittypen en hier neerzetten. Ander recept heb ik in een kookboekje staan.
Heb vandaag trouwens wat meer recepten opgezocht in de kookboeken zodat ik van de week dat kan maken. Heb nu voor as. week fusilli met romige kruidenkaassaus, brocollischotel en een couscoussalade op mijn boodschappenlijstje gezet. Morgen alles even halen.
Heb vandaag trouwens wat meer recepten opgezocht in de kookboeken zodat ik van de week dat kan maken. Heb nu voor as. week fusilli met romige kruidenkaassaus, brocollischotel en een couscoussalade op mijn boodschappenlijstje gezet. Morgen alles even halen.
CCC- Ratel
Ik volg dan geen WW, maar de gerechten klinken lekker! Ik ben ook benieuwd naar de recepten.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Mijn vriend wilde er nooit wat van weten, totdat ik gewoon recepten maakte en hij dus bleef vragen naar bepaalde dingen en daarna vroeg ja waar heb je dat eigenlijk vandaangirli schreef:Ik volg dan geen WW, maar de gerechten klinken lekker! Ik ben ook benieuwd naar de recepten.
Ga ze zo even opzoeken!
CCC- Ratel
Kruidige geitenkaaspasta:
4 porties en pointswaarde van 7 pp.
4 porties en pointswaarde van 7 pp.
1 stuk(s) Bouillonblokje, kip, opgelost in 60ml (1/4 kopje) heet water | |
2 teentje(s) Knoflook, geperst | |
200 g Cocktailtomaatjes, gehalveerd | |
250 g Pasta (ongevuld), ongekookt | |
2 eetlepel(s) Basilicum, vers, fijngehakt | |
3 eetlepel(s) Peterselie, fijngehakt | |
80 g Geitenkaas, vers, zachte, verkruimeld Instructies
Chili con carne: 4 porties 8 propoints. Ingrediënten <table role="presentation" border="0" cellSpacing="0" cellPadding="0" width="100%"> <tr><td> </td><td width="100%"> 3 hele Ui </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 2 teentje(s) Knoflook </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 2 hele Spaanse pepers </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 400 g Rundvlees, tartaar, rauw </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 2 koffielepel(s) Olijfolie </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 mespuntje(s) Paprikapoeder </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 8 hele Tomaat </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 500 ml Tomatensap </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 200 g Kidneybonen, gekookt </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 koffielepel(s) Koriander </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 snufje Chilipoeder </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 160 g Stokbrood, wit </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 1 hele Rode paprika </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 snufje Peper </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 snufje Zout </td></tr> </table> <table role="presentation" border="0" cellSpacing="0" cellPadding="0" width="100%"><tr height="7"><td colSpan="2"></td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 3 hele Ui </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 2 teentje(s) Knoflook </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 2 hele Spaanse pepers </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 400 g Rundvlees, tartaar, rauw </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 2 koffielepel(s) Olijfolie </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 mespuntje(s) Paprikapoeder </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 8 hele Tomaat </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 500 ml Tomatensap </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 200 g Kidneybonen, gekookt </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 koffielepel(s) Koriander </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 snufje Chilipoeder </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 160 g Stokbrood, wit </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 1 hele Rode paprika </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 snufje Peper </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 snufje Zout </td></tr></table>Instructies
|
CCC- Ratel
Laatste pakt ie niet goed, heb m nog even op het internet opgezocht.
http://www.weightwatchers.nl/food/rcp/index.aspx?recipeid=220114
http://www.weightwatchers.nl/food/rcp/index.aspx?recipeid=220114
CCC- Ratel
Ik vind die vegetarische lasagne echt heerlijk! Mijn moeder had laatst kwarktaart met aardbeien en limoen gemaakt en die was ook heel lekker. Zal straks even de recepten zoeken.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Mm had van ww eigenlijk veel gezondere recepten verwacht, eigenlijk zijn dit doodnormale recepten zoals overal te vinden zijn. Snap bv niet waarom er vrij weinig groenten inzitten en waarom wit ipv bruin stokbrood.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ben benieuwd naar de recepten Elliot!
CCC- Ratel
Heeft iemand voor mij het recept van de kwarktaart?
Juliette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: