Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weightwatcher recepten

+2
Cheesegirl
CCC
6 plaatsers

Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Weightwatcher recepten

Bericht  CCC zo 24 feb 2013 - 5:56

Wie heeft er nog lekkere weightwatcherrecepten?
Mijn favoriet is al een tijdje de kruidige geitenkaaspasta en de chili con carne van de weightwatchers. Ik ben weer toe aan nieuwe inspiratie om wat variatie te kunnen toepassen. Dus wie helpt? smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Re: Weightwatcher recepten

Bericht  Cheesegirl zo 24 feb 2013 - 9:41

Wat een goed topic! Ik ben net met WW begonnen, dus alles nog aan het uitzoeken. Heb je de 2 recepten die je noemt ook via de site van WW vandaan?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Re: Weightwatcher recepten

Bericht  CCC zo 24 feb 2013 - 10:44

Ja klopt, heb ze helaas niet meer op mijn laptop staan maar kan het van de week wel ff uittypen en hier neerzetten. Ander recept heb ik in een kookboekje staan.
Heb vandaag trouwens wat meer recepten opgezocht in de kookboeken zodat ik van de week dat kan maken. Heb nu voor as. week fusilli met romige kruidenkaassaus, brocollischotel en een couscoussalade op mijn boodschappenlijstje gezet. Morgen alles even halen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Re: Weightwatcher recepten

Bericht  girli zo 24 feb 2013 - 11:31

Ik volg dan geen WW, maar de gerechten klinken lekker! Ik ben ook benieuwd naar de recepten.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Re: Weightwatcher recepten

Bericht  CCC ma 25 feb 2013 - 8:32

girli schreef:Ik volg dan geen WW, maar de gerechten klinken lekker! Ik ben ook benieuwd naar de recepten.
Mijn vriend wilde er nooit wat van weten, totdat ik gewoon recepten maakte en hij dus bleef vragen naar bepaalde dingen en daarna vroeg ja waar heb je dat eigenlijk vandaan smile
Ga ze zo even opzoeken!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Re: Weightwatcher recepten

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 8:46

Ik ben ook benieuwd naar de recepten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Re: Weightwatcher recepten

Bericht  CCC ma 25 feb 2013 - 8:57

Kruidige geitenkaaspasta:
4 porties en pointswaarde van 7 pp.

1 stuk(s) Bouillonblokje, kip, opgelost in 60ml (1/4 kopje) heet water
2 teentje(s) Knoflook, geperst
200 g Cocktailtomaatjes, gehalveerd
250 g Pasta (ongevuld), ongekookt
2 eetlepel(s) Basilicum, vers, fijngehakt
3 eetlepel(s) Peterselie, fijngehakt
80 g Geitenkaas, vers, zachte, verkruimeld
Instructies


  • Doe één eetlepel kippenbouillon in een grote pan op een gemiddeld vuur. Voeg de knoflook toe en verwarm gedurende 2 minuten. Giet de tomaatjes erbij en laat ongeveer 1 minuut sudderen tot ze zacht zijn. Voeg de overige bouillon toe en breng op temperatuur.
  • Kook ondertussen de pasta volgens de gebruiksaanwijzingen op de verpakking. Laat uitlekken en giet samen met de tomatensaus in een grote schaal. Roer het geheel goed door. Voeg nu de kruiden en geitenkaas toe en roer alles goed door elkaar. Breng op smaak met peper en zout.


Chili con carne:
4 porties
8 propoints.
Ingrediënten
<table role="presentation" border="0" cellSpacing="0" cellPadding="0" width="100%">
<tr><td> </td><td width="100%"> 3 hele Ui </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 2 teentje(s) Knoflook </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 2 hele Spaanse pepers </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 400 g Rundvlees, tartaar, rauw </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 2 koffielepel(s) Olijfolie </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 mespuntje(s) Paprikapoeder </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 8 hele Tomaat </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 500 ml Tomatensap </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 200 g Kidneybonen, gekookt </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 koffielepel(s) Koriander </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 snufje Chilipoeder </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 160 g Stokbrood, wit </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 1 hele Rode paprika </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 snufje Peper </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 snufje Zout </td></tr>
</table>


<table role="presentation" border="0" cellSpacing="0" cellPadding="0" width="100%"><tr height="7"><td colSpan="2"></td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 3 hele Ui </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 2 teentje(s) Knoflook </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 2 hele Spaanse pepers </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 400 g Rundvlees, tartaar, rauw </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 2 koffielepel(s) Olijfolie </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 mespuntje(s) Paprikapoeder </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 8 hele Tomaat </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 500 ml Tomatensap </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 200 g Kidneybonen, gekookt </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 koffielepel(s) Koriander </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 snufje Chilipoeder </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 160 g Stokbrood, wit </td></tr><tr><td> </td><td width="100%"> 1 hele Rode paprika </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 snufje Peper </td></tr><tr><td></td><td width="100%"> 1 snufje Zout </td></tr></table>Instructies


  • Snijd de uien, de knoflook en de pepertjes fijn. Verhit de olie en bak de tartaar rul. Voeg de uien, de knoflook en de pepertjes toe en bak goed door. Breng op smaak met paprikapoeder en zout.
  • Ontvel de tomaten en snijd in stukken. Snijd de paprika in blokjes. Voeg de tomaten en de paprika's bij de tartaar en blus af met het tomatensap. Laat ca. 15 minuten zachtjes koken. Voeg de kidneybonen en de koriander toe en breng op smaak met chilipoeder en peper. Serveer de chili con carne met stokbrood.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Re: Weightwatcher recepten

Bericht  CCC ma 25 feb 2013 - 9:01

Laatste pakt ie niet goed, heb m nog even op het internet opgezocht.
http://www.weightwatchers.nl/food/rcp/index.aspx?recipeid=220114

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Re: Weightwatcher recepten

Bericht  Elliot ma 25 feb 2013 - 20:13

Ik vind die vegetarische lasagne echt heerlijk! Mijn moeder had laatst kwarktaart met aardbeien en limoen gemaakt en die was ook heel lekker. Zal straks even de recepten zoeken.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Re: Weightwatcher recepten

Bericht  Lavendel di 26 feb 2013 - 6:13

Mm had van ww eigenlijk veel gezondere recepten verwacht, eigenlijk zijn dit doodnormale recepten zoals overal te vinden zijn. Snap bv niet waarom er vrij weinig groenten inzitten en waarom wit ipv bruin stokbrood.

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Re: Weightwatcher recepten

Bericht  CCC wo 27 feb 2013 - 2:40

Ben benieuwd naar de recepten Elliot! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Re: Weightwatcher recepten

Bericht  Juliette ma 11 maa 2013 - 17:44

Heeft iemand voor mij het recept van de kwarktaart?
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weightwatcher recepten Empty Re: Weightwatcher recepten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum