Roze wolk of niet?
+25
Aimee
Pinkel
Charles
Sea of Trees
Paper Crown
teletascha
Sophiee
Annie24
Sun88
Earane
Lejow
Twellie
Supertalentje
Maudy
Razz
Luce
Ella
Printje
Theeleut
Amber-
studiebol
Snoes
CCC
loesje
Liadan
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Roze wolk of niet?
Wat zeggen ze dab pc?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wat Julian eet.. Hij groeit veel te hard, maar ik kan daar weinig aan doen.. hij is 62cm en 6210gr. En donderdag 'pas' 8 weken.Printje schreef:Wat zeggen ze dab pc?
Ik moet minderen van haar, hij mag volgens haar maar 6 flessen op een dag van 120cc maar Julian eet 6-7 flessen van 150cc per dag en dan nog moet ik hem laten huilen van de honger want hij zou echt meer lusten. Als ik hem 120 geef dan slaapt hij de hele dag niet, dan doet hij van die hazedutjes en verder niet. Hij krijgt gewoon Nutrilon standaard nu ook geen Omneo (is licht verteerbaar) en slaapt gewoon goed hierop.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Nee, hier ook volstrekt niet. Ik vroeg me af of die überhaupt wel bestond, maar zoals ik hier lees dus toch wel.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Toen ik mijn dochter voor het eerst op mijn buik kreeg vlak na de bevalling, was ik compleet overdonderd van geluk!! Helaas heeft dat niet lang geduurd, want een paar uur later lag ik te vechten voor mijn leven vanwege een vruchtwater embolie! Ik ben 3 dagen in een kunstmatige slaap gehouden, en heb een week op de IC gelegen en daarna nog 2 weken op de kraamafdeling. Dus hier waren de eerste 3 weken een hel met pikzwarte wolken!
Inmiddels is ons meisje 2 maanden oud, en geniet ik iedere dag met volle teugen van haar, en zit ik zekers op een hele dikke roze wolk!
Inmiddels is ons meisje 2 maanden oud, en geniet ik iedere dag met volle teugen van haar, en zit ik zekers op een hele dikke roze wolk!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Jeetje Pinkel, jouw verhaal blijft heel heftig om te lezen Wat een hel moet dat geweest zijn!
Hier ook geen roze wolk de eerste maanden door een heel ongelukkige baby. Maar sinds een maand of 8 is het wel echt genieten!
Hier ook geen roze wolk de eerste maanden door een heel ongelukkige baby. Maar sinds een maand of 8 is het wel echt genieten!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zit nog steeds op een roze wolk. De eerste weken waren wel lastig omdat de bv niet wilde lukken. Maar toen ik gestopt ben met kolven en op fv ben overgestapt ging het Berlin beter. Ik geniet nog steeds de hele dag van mijn lieve makkelijke meisje!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kan wel zeggen dat ik vanaf het begin af aan op een roze wolk zit.
Tuurlijk heb ik echt wel eens momenten dat ik het mieters zwaar vind, maar ondanks dat geniet ik iedere dag weer opnieuw enorm van onze dochter.
Ze is zo ontzettend blij en vrolijk. Ik wist echt niet dat het zo geweldig voelde en zou vinden om moeder te mogen zijn.
Tuurlijk heb ik echt wel eens momenten dat ik het mieters zwaar vind, maar ondanks dat geniet ik iedere dag weer opnieuw enorm van onze dochter.
Ze is zo ontzettend blij en vrolijk. Ik wist echt niet dat het zo geweldig voelde en zou vinden om moeder te mogen zijn.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
nee hoor geen roze/blauwe wolk te bekennen. Ik zat in een diep zwart dal met grote grijze wolken erboven.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de eerste redelijk, bij de 2de heel erg
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Het lijkt me trouwens ook wel lastig als je een huilbaby hebt. Ons meisje is gelukkig heel erg tevreden.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Die roze wolk...
» de roze wolk....
» Roze wolk :-)
» Waar is mijn roze wolk?
» Eindelijk mijn roze wolk
» de roze wolk....
» Roze wolk :-)
» Waar is mijn roze wolk?
» Eindelijk mijn roze wolk