Roze wolk of niet?
+25
Aimee
Pinkel
Charles
Sea of Trees
Paper Crown
teletascha
Sophiee
Annie24
Sun88
Earane
Lejow
Twellie
Supertalentje
Maudy
Razz
Luce
Ella
Printje
Theeleut
Amber-
studiebol
Snoes
CCC
loesje
Liadan
29 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Roze wolk of niet?
Zat jij op een roze/blauwe wolk na de bevalling of juist niet?
Ik zit echt op een roze wolk Voel me zo gelukkig. Ik heb me in geen tijden meer zo goed gevoeld. Liep voor de zwangerschap al en hele poos met een depressie. Maar volgens mij is die hele donderwolk van me af gevallen. Toen ik bevallen ben van mijn zoontje voelde ik me helemaal niet zo dol gelukkig.
Ik zit echt op een roze wolk Voel me zo gelukkig. Ik heb me in geen tijden meer zo goed gevoeld. Liep voor de zwangerschap al en hele poos met een depressie. Maar volgens mij is die hele donderwolk van me af gevallen. Toen ik bevallen ben van mijn zoontje voelde ik me helemaal niet zo dol gelukkig.
Gast- Gast
Re: Roze wolk of niet?
Bij de oudste wel, bij de jongste niet. Bij de jongste kwam de roze wolk pas een beetje na 8 weken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
bij de eerste echt niet de eerste maanden maar nu wel. en de bij de tweede zekers wel ik geniet nu al zo van ons meisje
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik vond de eerste periode zo mooi, zat echt op een roze wolk ondanks dat ik het loodzwaar vond met de bv, gebroken nachten, vriend die veel aan het werk was. Ik zit eigenlijk als sinds haar geboorte op een roze wolk en denk dat dat ook nog wel heel lang zo blijft
Wat fijn om te horen dat je je nu zo goed voelt! Geniet er lekker van!
Wat fijn om te horen dat je je nu zo goed voelt! Geniet er lekker van!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, dit.Liadan schreef:Bij de oudste wel, bij de jongste niet. Bij de jongste kwam de roze wolk pas een beetje na 8 weken.
Bij H. ging vrijwel alles volgens het zogenaamde boekje.
Bij A. absoluut niet en daar heb ik heel wat om afgejankt.
Gast- Gast
Nee, helaas niet.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Als ik bij ze in het ziekenhuis was, zat ik ondanks de zorgen wel op een roze wolk, ik vond het zo fijn ze vast te houden en ze te zien! Heerlijk.
Maar was ik weer thuis, in een leeg huis, dan was dat gevoel er niet, ik voelde me ook geen moeder heel apart. Toen ze eenmaal thuis waren voelde ik die roze wolk wel steeds, ik genoot van ze vond het heerlijk ze de hele dag gewoon te kunnen zien.
Maar was ik weer thuis, in een leeg huis, dan was dat gevoel er niet, ik voelde me ook geen moeder heel apart. Toen ze eenmaal thuis waren voelde ik die roze wolk wel steeds, ik genoot van ze vond het heerlijk ze de hele dag gewoon te kunnen zien.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Nee, bij mij kwam de blauwe wolk pas na een maand of drie. Tuurlijk had ik mijn momenten dat ik van hem genoot maar de moeilijke momemten overheersten. Het vele huilen en de zorgen om zijn arm.
Maar die blauw wolk is goed terug gekomen hoor!! Ik geniet nu voor de volle 100% van mijn mannetje!
Maar die blauw wolk is goed terug gekomen hoor!! Ik geniet nu voor de volle 100% van mijn mannetje!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Bij de 1e niet en bij de 2e wel.
Heel fijn voor je dat je je zo goed voelt!! Heerlijk toch
Heel fijn voor je dat je je zo goed voelt!! Heerlijk toch
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Hier deze keer meer als bij r maar in echte roze wolken geloof ik niet.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Bij de oudste niet, daar was het vooral een donderwolk met af en toe wat roze sluierbewolking. Bij de jongste zit ik nog steeds op een roze wolk met roze luchtkastelen, ik ben nu echt heel gelukkig
Gast- Gast
Nee helaas ook niet door omstandigheden. Dat is pas na een week gekomen maar hebben het toen dubbel en dwars in gehaald.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
De roze wolk kwam hier bij beide kinderen na 5/6 maanden. Daarvoor vond ik het wel leuk, maar na een half jaar besefte ik pas dat ik echt genoot.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce schreef:De roze wolk kwam hier bijbeide kinderenonze zoon na5/6 maanden1,5 jaar. Daarvoor vond ik het wel leuk, maar na een half jaar besefte ik pas dat ik echt genoot.
+1
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ook hier geen roze wolk. Door hormonen last van CHV en angststoornis. Gelukkig begin ik op te krabbelen maar vond het erg zwaar.
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Wat leuk om te lezen dat je zo geniet!
De eerste 3 weken niet, zoon had een verhoogde infectiewaarde en kwam pas na 10 dgn thuis. Ik moest even de lol ervan inzien (ipv de drukke hectiek en zorgen in het begin). Daarna heb ik er lang opgezeten, zoon is zo leuk, knap, lief en geweldig!
De eerste 3 weken niet, zoon had een verhoogde infectiewaarde en kwam pas na 10 dgn thuis. Ik moest even de lol ervan inzien (ipv de drukke hectiek en zorgen in het begin). Daarna heb ik er lang opgezeten, zoon is zo leuk, knap, lief en geweldig!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Bij de eerste een hele roze wolk en bij de tweede net iets minder omdat het gewone leven / praktische dingen omdat ik al een peuter had ook snel weer doorliepen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nope, geen roze wolk.
Eerder de vraag of dat kleine roze ding in die couveuse wel daadwerkelijk mijn dochter was, en het gevoel dat ik ook net zo goed naast een andere couveuse kon gaan staan.
Het heeft echt lang geduurd voor dat dat gevoel kwam.
Eerder de vraag of dat kleine roze ding in die couveuse wel daadwerkelijk mijn dochter was, en het gevoel dat ik ook net zo goed naast een andere couveuse kon gaan staan.
Het heeft echt lang geduurd voor dat dat gevoel kwam.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zat de eerste weken, zelfs maanden helemaal niet op een roze wolk. A. huilde erg veel en het geven van borstvoeding ging ontzettend moeizaam en was uitputtend. De laatste maanden geniet ik wel enorm van A. en kan ik wel zeggen dat ik op een roze wolk zit.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Helaas (nog) niet, ik ben wel verliefd op hem, maar echt genieten en gelukkig zijn, dat nog niet. Moet ook zeggen dat ik me in mijn leven nog nooit zo goed heb gevoeld als tijdens de zwangerschap. Nooit gedacht van te voren dat een baby zoveel kan huilen
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ook hier geen blauwe wolk: Y. was een huilbaby. Met zijn 1e verjaardag kon ik pas écht zeggen dat ik aan het genieten was.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Jazeker! Maar dat kwam ook echt omdat ze het zo goed deed en alles volgens het boekje ging.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Nee, niet echt. Ik ben veel te veel bezig met allemaal praktische dingen zoals wassen, schoonmaken en zorgen dat ik op tijd het eten klaar heb...
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Nee man, geen roze wolk. Ook geen blauw. Eerder een grijze.. Ik ben dol op mijn kind maar nu pas zie ik afentoe alles rooskleurig in. Eerst waren wij zo aan het kloten met zijn voeding. Kind blééf huilen, zo zielig. Maar goed die trol van het CB krijgt het heen en weer maar.. Ik trek mijn eigen plan. Maandag tijdens inloopspreekuur kreeg ik wéér op mijn donder. ALs ze niet oppast wacht ik d'r na werktijd op.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
De eerste 24 uur vol adrenaline, ik bleef maar naar mijn kleine wurm kijken en ik was op slag verliefd. Kon mijn ogen niet van hem af houden.
Toen de kraamverzorgster weg was kreeg ik een paniekaanval, ik had een baby gekregen
Toen de kraamverzorgster weg was kreeg ik een paniekaanval, ik had een baby gekregen
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Die roze wolk...
» de roze wolk....
» Roze wolk :-)
» Waar is mijn roze wolk?
» Eindelijk mijn roze wolk
» de roze wolk....