Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je nu het liefste willen doen?

+9
Parisienne
girli
Sissi
Sam
Kowalski
Oasis
Shisha
Sorella
Jeanette
13 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Jeanette za 23 feb 2013 - 23:14

Wat zou je nu het liefste willen doen?

Ik zou het liefst ergens waar het warm is aan het strand willen liggen. Heb het gehad met dit weer, blegh!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Sorella za 23 feb 2013 - 23:16

Mag ik met je mee Wat zou je nu het liefste willen doen? 2474380249? Ik ben vanaf 13.00 tot 19.00 uur buiten, ik zie er zó tegenop. Ik ben helemaal klaar met de winter, kom maar op met het voorjaar!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Shisha za 23 feb 2013 - 23:17

Ik wil verder met de babykamer maar mijn man slaapt nog. Ik hoop dat hij snel wakker is. bounce
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Oasis za 23 feb 2013 - 23:18

De hele dag op de bank zitten, films kijken en chips eten. Helaas zit ik nu aan de scriptie (met hoofdpijn laughcry ) en moet ik vanavond door de sneeuw naar mijn werk, om te werken van 16 tot 24 uur. Joepie.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Gast zo 24 feb 2013 - 0:22

Zon, zee en strand. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Kowalski zo 24 feb 2013 - 0:25

Ik zou nu het liefste in een warm land op een ligbedje aan het strand liggen, gewoon liggen en kletsen met leuke mensen, lekker die warme zon sunny Ik ben ontzettend brak en de kater gaat bij mij altijd sneller weg als ik even naar buiten ga, maar die Evil or Very Mad-sneeuw ik ben er helemaal klaar mee!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Sam zo 24 feb 2013 - 0:25

Sleeën van een hoge berg, of met de slee achter de auto voortgesleept worden bounce
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Sissi zo 24 feb 2013 - 0:32

Een lekker warm bad nemen, met een tijdschrift of boek erbij. Helaas hebben wij geen bad.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  girli zo 24 feb 2013 - 0:56

Ik zou het liefst de hele dag in pyjama rondlopen en tv kijken, werken aan mn puzzel en chocola eten. Helaas zit dat er niet in voor mij en sowieso de komende weken ook niet.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Parisienne zo 24 feb 2013 - 2:07

Slapen. Ik denk dat ik dochter voor de tv zet met een bakje chips en ik met een dekentje op de bank ga liggen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  JD zo 24 feb 2013 - 2:12

Iets leuks!

Mijn tv doet het niet, huis is schoon, hond kan niet goed lopen dus wandelen zit er ook niet in, vriendinnen hebben ht weer eens te druk....ik verveel me dood!

En ach....dat warme strand klinkt ook helemaal niet vervelend!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Toet zo 24 feb 2013 - 2:12

Dansen op een festival. Zon & lekkere muziek I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Parisienne zo 24 feb 2013 - 2:17

Toet schreef:Dansen op een festival. Zon & lekkere muziek I love you
Oeh, ja! En dan op Ibiza! Een paar avonden wat leuke feestjes/festivals afgaan. Dat lijkt me ook wel wat op dit moment.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Ella zo 24 feb 2013 - 2:30

Ik zou het liefst in een warm land, op het strand liggen in de zon
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Gast zo 24 feb 2013 - 4:41

Toet schreef:Dansen op een festival. Zon & lekkere muziek I love you

Dit lijkt mij ook wel wat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Gast zo 24 feb 2013 - 10:22

Een winterslaap houden... Dan heb ik geen last meer van die rotkou en sneeuw en ellende, en ik hou van slapen en kom wat tekort de laatste tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Ragazza zo 24 feb 2013 - 23:54

Naar huis gaan en een paar weekjes vakantie houden. En geen problemen hoeven aan te horen/op te lossen van (schoon)ouders..
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum