Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen nee kunnen zeggen

+17
Ragazza
Supertalentje
studiebol
Fayebella
CCC
sokpop
Starla
SuperGrover
Lady Starstruck
Esperanza
Zonnetje
Jeanette
TukTuk
SoGood
mzcharlotte
Urban Naked
Elliot
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geen nee kunnen zeggen - Pagina 2 Empty Re: Geen nee kunnen zeggen

Bericht  Caro ma 25 feb 2013 - 0:08

Ik heb dat ook gehad, maar mijn trucje is nu heel simpel zeggen: ik ben al donateur! En dan krijg ik vaak een 'hartstikke goed mevrouw'.. en dan kan ik doorlopen/ de deur dicht doen :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen nee kunnen zeggen - Pagina 2 Empty Re: Geen nee kunnen zeggen

Bericht  Mizz_S ma 25 feb 2013 - 0:11

Caro schreef:Ik heb dat ook gehad, maar mijn trucje is nu heel simpel zeggen: ik ben al donateur! En dan krijg ik vaak een 'hartstikke goed mevrouw'.. en dan kan ik doorlopen/ de deur dicht doen :-).

Ja dat doe ik ook vaak! Werkt supergoed.
Gelukkig komt hier eigenlijk nooit iemand aan de deur voor zulke dingen. Bij een collecte geef ik eigenlijk wel altijd wat overigens.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen nee kunnen zeggen - Pagina 2 Empty Re: Geen nee kunnen zeggen

Bericht  Elliot ma 25 feb 2013 - 1:20

Nou, ik heb net gebeld om aan te geven dat ik mij vrijdag tijdens het gesprek met de medewerkers van Cordaid erg onprettig en onder druk gezet voelde, en of ze mijn donatie uit het systeem wilde schrappen. Dat kan alleen nog niet, omdat ie er nog niet in staat. Ze deed helaas niets met de informatie dat ik niet prettig benaderd was.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen nee kunnen zeggen - Pagina 2 Empty Re: Geen nee kunnen zeggen

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 1:28

Caro schreef:Ik heb dat ook gehad, maar mijn trucje is nu heel simpel zeggen: ik ben al donateur! En dan krijg ik vaak een 'hartstikke goed mevrouw'.. en dan kan ik doorlopen/ de deur dicht doen :-).

Haha, dat doe ik ook inderdaad. In de stad staan er soms wel 6 bedrijven te stalken en ik loop er of met een grote boog omheen, of als ze me aanspreken, zeg ik dat ik al lid ben/abonnee/doneer. Werkt prima Yes Wij hadden van de week iemand aan de deur voor het eerst, en toen zei mijn vriend dat hij geen zin in gezeur had en gingen ze gewoon normaal weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen nee kunnen zeggen - Pagina 2 Empty Re: Geen nee kunnen zeggen

Bericht  Silke ma 25 feb 2013 - 1:34

Ik vind dat ook altijd lastig, maar zoals iemand hierboven al zei; ik geef alleen geld aan een collectant. Ooit heeft mijn man weleens zo'n formulier ingevuld om maandelijks geld te doneren, het heeft heel lang geduurd voordat we daar vanaf waren omdat hij niet meer wist welk goed doel het was en dat ook niet goed te zien was op het rekeningoverzicht Geen nee kunnen zeggen - Pagina 2 394967
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen nee kunnen zeggen - Pagina 2 Empty Re: Geen nee kunnen zeggen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum