Speltbrood
+3
TukTuk
Minx
Noortje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Speltbrood
Omdat ik waarschijnlijk niet tegen tarwe kan (ben hier pas op getest, maar uitslagen moeten nog binnen komen), ben ik op zoek naar 100% speltbrood. Ik ben al bij een paar bakkers en supermarkten geweest, maar vaak bestaan de speltbroden niet 100% uit spelt (zeg je dat zo? ). Hebben jullie tips waar dat wel te koop is/kan zijn?
En hebben jullie nog tips/alternatieven voor tarwe producten?
En hebben jullie nog tips/alternatieven voor tarwe producten?
Noortje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 44
Registratiedatum : 25-04-12
Re: Speltbrood
waar woon je? ik weet namelijk dat er in zwolle een bakker zit met 100% speltbrood en anders zou je ook nog zelf kunnen gaan bakken met een broodbakmachine
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik woon niet in de buurt van Zwolle, meer bij H.aarlem
Zat er inderdaad ook al aan te denken, aan het zelf brood bakken. Maar heb geen idee hoe dat moet en weet ook niet of ik me wel erin wil verdiepen Hoop nog steeds dat ik iets in de buurt vind.
Zat er inderdaad ook al aan te denken, aan het zelf brood bakken. Maar heb geen idee hoe dat moet en weet ook niet of ik me wel erin wil verdiepen Hoop nog steeds dat ik iets in de buurt vind.
Noortje- Fluisteraar
Volgens mij verkopen ze bij de Plus speltbrood.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Bij de reformwinkel.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Gewoon bij de natuurwinkel. En dan kiezen voor het desem speltbrood, heerlijk!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben zo'n beetje alle supermarkten af geweest voor speltbrood. Alleen bij sommige winkels van Plus hebben ze speltmuesli. Speltbrood haal ik bij de bakker. Bij de reformwinkel was het best duur.
Gast- Gast
Was inderdaad ook al langs een paar supermarkten geweest, maar vaak is het niet 100% speltbrood. Ik zal van de week is gaan kijken bij de plus, hier in de buurt. En bij de natuurwinkel/reformwinkel zal ik ook is een kijkje nemen. Hoorde van een vriendin dat het brood daar wel erg duur is, zij betaalde zo 4-5 euro voor 1 brood
Dat desem speltbrood, wat is dat precies?
Dat desem speltbrood, wat is dat precies?
Noortje- Fluisteraar
Ik ben intolerant voor gluten. Gewoon brood gaat ook niet goed, speltbrood (wat denk ik ook niet 100% vrij is) gaat wel goed. Als je echt helemaal vrij van gluten wil, dan is het beste om Glutenvrij brood te kopen.
Mijn brood kost bij de bakker 3 euro.
Mijn brood kost bij de bakker 3 euro.
Gast- Gast
Da's ook mijn favoriet en dochter is er ook gek op .Linda schreef:Gewoon bij de natuurwinkel. En dan kiezen voor het desem speltbrood, heerlijk!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
In Heemskerk zit een winkel, is niet veel open, geloof alleen vrijdag en zaterdag, maar die hebben van álles, glutenvrije bende en veel meer. Ik zou er even kijken! Als je omg. H.aarlem woont, is 't zo te bereiken, ligt niet in 't dorp/centrum namelijk..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Mocht je in H'lem niets kunnen vinden. In H'dorp bij de bakker in winkelcentrum t paradijs hebben ze 100% speltbrood en bij de natuurwinkel aan de kruisweg ook. Sommige ah filialen hebben ook speltbrood, in H'dorp bij t filiaal in t paradijs, maar ik ben er nog niet zeker van of t 100% is. Volgens de een wel, de ander weet t niet zeker daar bij de broodafdeling. Ah is t goedkoopst, daarna bakker en daarna de naturwinkel, lekkerste is net andersom.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Speltbrood vs. Zuurdesembrood
» speltbrood supermarkt?
» Speltbrood en vakantie
» Nederlands recept zuurdesem en/of speltbrood
» speltbrood supermarkt?
» Speltbrood en vakantie
» Nederlands recept zuurdesem en/of speltbrood