Carpaal tunnelsyndroom in de zwangerschap
+6
moepie
blondje1313
Charles
SarahKey
Suusie
Pompoen
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Carpaal tunnelsyndroom in de zwangerschap
ShallY schreef:@Pompoen: wat kan er aan gedaan worden zonder operatie? Jammer dat ik dat niet eerder geweten heb.
spalken, fysiotherapie en er zijn zelfs speciale apparaten die schijnen een goed resultaat te hebben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:ShallY schreef:@Pompoen: wat kan er aan gedaan worden zonder operatie? Jammer dat ik dat niet eerder geweten heb.
spalken, fysiotherapie en er zijn zelfs speciale apparaten die schijnen een goed resultaat te hebben.
Ik heb minder verstand van cts maar mijn handchirurg opereert het liefst niet, ik ben eerst ook met spalken en handtherapie bezig geweest voor mijn triggervingers en bij triggervingers geven ze ook corticosteroïdeninjecties, dat kan best heel goed helpen. Het is zeg maar zo dat die handchirurgen gewoon vooral er érg veel verstand van hebben en een écht goeie weet ook dat je met een operatie toch ook dingen kapot maakt die misschien niet meer goed komen, dus ze opereren liever niet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Bij mij hebben ze het daar niet eens over gehad, moest gewoon geopereerd worden. Ik zag wel op tegen het herstel maar was wel 'blij' dat ik geholpen werd want liep er al zo lang mee.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Zwangerschap & PTC
» Sex en zwangerschap
» mola zwangerschap
» Darmklachten na zwangerschap
» Zwangerschap & PTC