Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Carpaal tunnelsyndroom in de zwangerschap

+6
moepie
blondje1313
Charles
SarahKey
Suusie
Pompoen
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Carpaal tunnelsyndroom in de zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Carpaal tunnelsyndroom in de zwangerschap

Bericht  Minx zo 24 feb 2013 - 1:19

ShallY schreef:@Pompoen: wat kan er aan gedaan worden zonder operatie? Jammer dat ik dat niet eerder geweten heb.

spalken, fysiotherapie en er zijn zelfs speciale apparaten die schijnen een goed resultaat te hebben.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carpaal tunnelsyndroom in de zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Carpaal tunnelsyndroom in de zwangerschap

Bericht  Pompoen zo 24 feb 2013 - 6:17

Minx schreef:
ShallY schreef:@Pompoen: wat kan er aan gedaan worden zonder operatie? Jammer dat ik dat niet eerder geweten heb.

spalken, fysiotherapie en er zijn zelfs speciale apparaten die schijnen een goed resultaat te hebben.

Ik heb minder verstand van cts maar mijn handchirurg opereert het liefst niet, ik ben eerst ook met spalken en handtherapie bezig geweest voor mijn triggervingers en bij triggervingers geven ze ook corticosteroïdeninjecties, dat kan best heel goed helpen. Het is zeg maar zo dat die handchirurgen gewoon vooral er érg veel verstand van hebben en een écht goeie weet ook dat je met een operatie toch ook dingen kapot maakt die misschien niet meer goed komen, dus ze opereren liever niet!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carpaal tunnelsyndroom in de zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Carpaal tunnelsyndroom in de zwangerschap

Bericht  ShallY zo 24 feb 2013 - 7:02

Bij mij hebben ze het daar niet eens over gehad, moest gewoon geopereerd worden. Ik zag wel op tegen het herstel maar was wel 'blij' dat ik geholpen werd want liep er al zo lang mee.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carpaal tunnelsyndroom in de zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Carpaal tunnelsyndroom in de zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum