Iemand verstand over rechten?
+4
Paper Crown
Fortissimo
Elliot
Sam
8 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Iemand verstand over rechten?
Sam schreef:Ik zal wel even in de hoek gaan staan, dames..
Ik zie dat je grappig probeert te doen, maar helaas, bij jou werkt het geloof ik niet zo.
PC, Jip twijfelde. Jij twijfelt toch ook wel eens? Kom op zeg.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Volgens mij zijn er hier meerdere met het verkeerde been uit bed gestapt. Of wacht, een dooddoener, ongesteld
Ik ben er echt weg van nu.. Hoeven de mevrouwen zonneschijn zich niet meer aan me te storen.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Paper Crown schreef:Jaa laten we voorál even Sam terechtwijzen. Dit is zo simpel dat Jip 't echt wel kon weten.
Je kan toch niet achteraf dingen claimen en zeggen dat je het eerst had bedacht? Zo werkt het gewoon niet.
Nou als ik het echt wel wist dan had ik het hier niet even gecheckt. Ach ja...dan ben ik maar lekker simpel. Beter dan ingewikkeld.
Goed weekend allemaal verder met veel glimlachjes enzo.
Gast- Gast
Copycat.Sam schreef:
Volgens mij zijn er hier meerdere met het verkeerde been uit bed gestapt.
Gast- Gast
Sam schreef:
Volgens mij zijn er hier meerdere met het verkeerde been uit bed gestapt. Of wacht, een dooddoener, ongesteld
Ik ben er echt weg van nu.. Hoeven de mevrouwen zonneschijn zich niet meer aan me te storen.
Dit zei je net ook al, waarom kom je dan terug?
Fortissimo- Kletskop
Grappig dat je er zowel in dit topic als via PM over doorgaat zeg. Wat een onzin Sam!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot schreef:Grappig dat je er zowel in dit topic als via PM over doorgaat zeg. Wat een onzin Sam!
Serieus?
Fortissimo- Kletskop
Ach, ze zegt niet voor niets dat ze er wég van is Oh, dolletjes.Fortissimo schreef:Elliot schreef:Grappig dat je er zowel in dit topic als via PM over doorgaat zeg. Wat een onzin Sam!
Serieus?
Gast- Gast
Waar ik wel benieuwd naar ben Jip, is dat je zegt dat ze belachelijke eisen stelt. Doel je dan op een som geld of over andere voorwaarden? Wel balen hoor, dat je teamlid het is vergeten. Ook veel glimlachjes terug
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Producten kopen en dat promoten, terwijl we eigen producten hebben. (dat is de korte simpele samenvatting)
Gast- Gast
Elliot schreef:Grappig dat je er zowel in dit topic als via PM over doorgaat zeg. Wat een onzin Sam!
Sorry Elliot, dat je nu door mij lastig wordt door haar.
Gast- Gast
Het is al opgelost hoor!
Elliot- Ratel
Om even terug on topic te gaan. Helaas mag dat gewoon. Wij hadden dat ook met de domeinnaam yescafe.nl die we eigenlijk wilde hebben. Hij was binnen dezelfde dag opgekocht door iemand anders, voor dat wij hem hadden kunnen kopen. Voor € 500 excl. btw mochten wij de domeinnaam overnemen. Dat hebben wij uiteraard niet gedaan.
Zo verdienen mensen hun geld omdat sommige mensen/bedrijven het geld er wel voor over hebben. Echt super balen voor jullie. Ik zou inderdaad ook eens kijken of je anders een .com o.i.d. kan kopen.
Rechten heb je verder niet. Die andere partij staat in hun recht om de domeinnaam te kopen. Jullie zijn simpelweg te laat.
Zo verdienen mensen hun geld omdat sommige mensen/bedrijven het geld er wel voor over hebben. Echt super balen voor jullie. Ik zou inderdaad ook eens kijken of je anders een .com o.i.d. kan kopen.
Rechten heb je verder niet. Die andere partij staat in hun recht om de domeinnaam te kopen. Jullie zijn simpelweg te laat.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja, daar zou ik ook niet op ingaan inderdaad. Balen!Jip83 schreef:(dat is de korte simpele samenvatting)
mzcharlotte- Ratel
Dat is idd pech hebben. Er zijn mensen die hetzelfde doen met pas geregistreerde KVK namen. Daarom moet je ook altijd als je een bedrijfje wilt starten, eerst je domeinnaam registreren, voordat je je gaat registreren bij de KVK.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Bedankt voor alle reacties. Dat we pech hebben is me inmiddels duidelijk.
Er wordt nog wel geprobeerd om met diegene te praten en hem zo terug te krijgen en anders wordt het .ietsanders
Er wordt nog wel geprobeerd om met diegene te praten en hem zo terug te krijgen en anders wordt het .ietsanders
Gast- Gast
Of misschien kunnen jullie iets van de plaatsnaam in de naam van de site verwerken?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Bedankt voor de tip. Denk niet dat dat iets wordt, omdat we allemaal ergens anders wonen.
Gast- Gast
Ik denk dat Stylegirl de plaatsnaam van het sportteam bedoelt, ik neem aan dat dat team ergens gevestigd zit?
Elliot- Ratel
Oh, dan wordt het wel lastig. Misschien een regio-naam?
Elliot- Ratel
Hee, hoe heb je dat nou voor elkaar dan? Wat goed!
mzcharlotte- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand verstand van rechten/plichten bij een koopwoning/VvE?
» Permanent: iemand verstand van?
» Iemand verstand van vliegtickets?
» Iemand verstand van kaken?
» Iemand verstand van camcorders?
» Permanent: iemand verstand van?
» Iemand verstand van vliegtickets?
» Iemand verstand van kaken?
» Iemand verstand van camcorders?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: