Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

buggy vraag

5 plaatsers

Ga naar beneden

buggy vraag Empty buggy vraag

Bericht  studiebol do 21 feb 2013 - 9:46

Ik wil een buggy aan gaan schaffen. Wel een tweeling buggy. Nu ben ik niet zo heel erg merk gevoelig maar wil ik gewoon dat het betaalbaar is en dat het goed is dus een buggy van 400 euro valt af. ik ben wel gevoelig voor de kleur buggy vraag 561177 De buggy moet er sowieso komen voor de vakantie want ik ga niet de enorme kinderwagen dan meenemen. Ik hou marktplaats ook al in de gaten maar er staan er niet veel op en die er op staan zijn in de kleur die ik vreselijk vind. Maar nu heb ik een koelstra simba twin gezien, en die is ook overal in de aanbieding. Maar als ik reviews lees, lees ik dat mensen tevreden zijn over alle dingen maar veel reviews benoemen dat de buggy erg zwaar duwt. Nu vond ik dat wel wat logisch omdat het toch minder comfortabel is dan een gewone kinderwagen of denk ik dat verkeerd?

Vinden jullie, jullie buggy ook zwaar duwen of vind je dat dus helemaal niet?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy vraag Empty Re: buggy vraag

Bericht  Manderijn do 21 feb 2013 - 9:55

Mijn schoonzus heeft de Koelstra Simba (dubbele) voor haar tweeling, en die loopt prima. Ik heb de enkele, loopt ook prima. Al weet ik niet of je de enkele met de dubbele kunt vergelijken.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Charles do 21 feb 2013 - 10:16

Ik heb die ook! Het is voor een buggy een prima ding hoor. Nee, hij rijdt niet zoals de kinderwagen...heeft hardere, kleinere wieltjes maar daarvoor is het ook een buggy. Heb hem tweedehands voor 50 euro op marktplaats gekocht, is al veel gebruikt en oud, maar ik vind het prima. De kindjes zitten er lekker in en ook best beschut.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  studiebol do 21 feb 2013 - 19:53

Fijn om ervaring te lezen!
Charles wat goed dat je hem zo goedkoop via marktplaats hebt! Wat hierin de buurt staat is bieden vanaf 100 euro.... Als ik hem nieuw koop ben ik 70 euro meer kwijt dat heb ik er wel voor over denk ik.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 20:10

Ik heb hem ook, en gebruik hem regelmatig, ook voor langere afstanden. Ik vind hem prima rijden. Hiervoor had ik een tandemwagen, maar de buggy vind ik fijner rijden.

Gast
Gast

Bericht  loesje do 21 feb 2013 - 20:49

ik heb een tweelingwagen van topmark prima ding en via marktplaats gekocht
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  nillis vr 22 feb 2013 - 1:56

Wij hebben ook de koelstra simba dan wel enke, maar super hebben hem nu 1,5 jaar en bevalt nog steeds goed. gebruik nu de kinderwagen helemaal niet meer en alleen de buggy en hij rijdt prettig voor een hele leuke prijs.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud