Nietes! Kan nooit!
+34
Kiekeboe
Viva
Parisienne
sawasdee
Derpy
Pandora
_Lacey_
Mamsie
Antibes
Blond
Starla
Exogenesis
Bimbam
Ilovethe90s
Luce
Chocoholic
SarahKey
Pompoen
Jeanette
Caro
Stuiterbal
Thunder
Floor
silly-one
Caramba
Susan
Sea of Trees
SoGood
Paper Crown
Sterre
Twellie
Supertalentje
Steep
Rush
38 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Nietes! Kan nooit!
Grijs is dus eigenlijk heel aantrekkelijk.Pompoen schreef:Mijn man is trouwens ook grijs .
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Een paar dagen voor mijn 25e verjaardag ontdekte ik een dikke grijze haar. Die heb ik eruit getrokken en symbolisch in mijn agenda geplakt op de dag van mijn verjaardag
Verder heb ik niet echt last van grijze haren, hoewel ik wel donker ben. Ik heb wel een fronsrimpel in mijn voorhoofd, vroeger als ik dan niet meer fronste was hij weg, maar nu blijft hij staan.
En ik word wakker met plooien in mijn gezicht van het hoofdkussen, en dat had ik vroeger ook niet! En het duurt ook even voor ze weggetrokken zijn.
Maar vind het allemaal niet zo erg, word nog regelmatig om legitimatie gevraagd bij het kopen van een fles wijn, en heb nog steeds dikke sjans met jongens van 21 in de kroeg
Verder heb ik niet echt last van grijze haren, hoewel ik wel donker ben. Ik heb wel een fronsrimpel in mijn voorhoofd, vroeger als ik dan niet meer fronste was hij weg, maar nu blijft hij staan.
En ik word wakker met plooien in mijn gezicht van het hoofdkussen, en dat had ik vroeger ook niet! En het duurt ook even voor ze weggetrokken zijn.
Maar vind het allemaal niet zo erg, word nog regelmatig om legitimatie gevraagd bij het kopen van een fles wijn, en heb nog steeds dikke sjans met jongens van 21 in de kroeg
Gast- Gast
Ja maar jouw man is ook oud!Pompoen schreef:Mijn man is trouwens ook grijs .
Gast- Gast
Artemis, ik doe met je mee. Heb er al een jaar last van. Het zit wel ongeveer op één plek, dus ik gooi de rest van mijn haar eroverheen. Pas als je van een afstandje eerst hele grijze plukken ziet zitten en niet meer ziet dat ik donker haar heb, ga ik het verven. Nu trek ik er elke maand een stuk of 10-20 uit, schat ik in.
Sterkte, ik voel me ook al bijna 80.
Sterkte, ik voel me ook al bijna 80.
Gast- Gast
Hmmmm... ik heb ze nog niet bij mezelf gespot, maar vind dat ook wel lastig te bepalen bij blond haar. Dé gouden tip dus: verf je haar blond, dan ziet niemand ze!
Mijn paard van 6 krijgt overigens ook ineens allemaal grijze haren. Het centrum van zijn staart is gewoon al compleet zilvergrijs
Mijn paard van 6 krijgt overigens ook ineens allemaal grijze haren. Het centrum van zijn staart is gewoon al compleet zilvergrijs
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Exogenesis schreef:
Gelukkig beginnen wij op die leeftijd nog niet
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ilovethe90s schreef:Exogenesis schreef:
Dat zou wat zijn
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Carrie schreef:Ja maar jouw man is ook oud!Pompoen schreef:Mijn man is trouwens ook grijs .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
6 niet maar er zijn kinderen van 12 die al grijze haren krijgen.Exogenesis schreef:Ilovethe90s schreef:Exogenesis schreef:
Dat zou wat zijn
Gast- Gast
Ik heb er nog geeneen ontdekt. Mijn vriend heeft er wel een paar, en hij heeft sinds kind zijn zo'n grijs plukje haar op een plek waar hij een keer gevallen is.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Pompoen schreef:Carrie schreef:Ja maar jouw man is ook oud!Pompoen schreef:Mijn man is trouwens ook grijs .
Die van mij is ook oud, maar niet grijs!
Die van mij is kaal....
Gast- Gast
Hier gelukkig nog geen grijze haren, maar jammer genoeg wel rimpels in mijn voorhoofd. Ik frons teveel .
En met grijze haren zou ik ook niet blij zijn. Maar hé, daar heeft God iemand voor geschapen die een kapper heet . Ik hoop trouwens dat ik mijn vaders genen heb wat betreft het haar. Zijn moeder was op haar 80ste nog een brunette (geen grijze haar te bekennen) en ook mijn vader heeft nog donkerblond haar. En aangezien ik de krullen van mijn moeder ook al niet heb geërfd, vind ik dat ik recht heb op het "Ik krijg geen grijze haren"-gen.
En met grijze haren zou ik ook niet blij zijn. Maar hé, daar heeft God iemand voor geschapen die een kapper heet . Ik hoop trouwens dat ik mijn vaders genen heb wat betreft het haar. Zijn moeder was op haar 80ste nog een brunette (geen grijze haar te bekennen) en ook mijn vader heeft nog donkerblond haar. En aangezien ik de krullen van mijn moeder ook al niet heb geërfd, vind ik dat ik recht heb op het "Ik krijg geen grijze haren"-gen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pompoen schreef:Carrie schreef:Ja maar jouw man is ook oud!Pompoen schreef:Mijn man is trouwens ook grijs .
Gast- Gast
Hier gelukkig nog geen grijze haren, maar ben dan ook 25. Wel kan ik ze in de komende jaren gaan verwachten, ik heb het haar van mijn paps kant van de familie en die waren allemaal op hun 35e al behoorlijk grijs. Heb ik wel weer het geluk dat ik blond ben en het bij mij wat minder snel op zal vallen..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pritt schreef:Pompoen schreef:Carrie schreef:Ja maar jouw man is ook oud!Pompoen schreef:Mijn man is trouwens ook grijs .
Die van mij is ook oud, maar niet grijs!
Die van mij is kaal....
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hier nog niks gevonden maar ik ben ook blond. Volgens mij zie je het dan veel minder snel.
Ik vind die blijvende wallen erger!
Ik vind die blijvende wallen erger!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er nog geen ontdekt (ben 31).
Mijn ouders werden ook pas op latere leeftijd grijs (vooral mijn vader), dus ik hoop maar dat het erfelijk is.
Mijn ouders werden ook pas op latere leeftijd grijs (vooral mijn vader), dus ik hoop maar dat het erfelijk is.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik ben dan al wel 30, maar ik heb ze ook al hoor. Niets aan te doen, gewoon lekker kleuren.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Toen ik mijn eerste witte haren ontdekte, ben ik het gaan verven. Als je ze wit noemt in plaats van grijs, is het ineens minder erg.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Ik betaal mijn kapster iedere maand n fors bedrag om ze grijs/wit te krijgen
Hoef de eerste jaren dus de realiteit nog niet onder ogen te gaan komen.
Hoef de eerste jaren dus de realiteit nog niet onder ogen te gaan komen.
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Ik zag laatst bij mijn vriend een grijze haar, dacht ik althans. "Schat, laat me eens kijken. Ik zie een grijze haar." Hij sprong op, rende rondjes en begon te gillen. "Nee toch?! Oh nee!" Alsof dat ervoor zorgt dat ze verdwijnen Hij vond het echt vreselijk, hahah!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wauw, op haar 18e al! Dat lijkt me echt vreselijk. Verfde ze het toen ook of niet? En is ze daar niet een soort van mee gepest?Luce schreef:Mijn moeder was op haar 18e al helemaal grijs. Mijn broer op zijn 27e. Ik heb veel grijs haar als ik het niet verf. Maar ik verf het al jaren. Hier begon het ook al heel vroeg.
Kan me er niet zo druk om maken
Dan zit je nog zo in je jeugd.
Wel fijn dat jij je er in ieder geval niet druk om maakt.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Toevallig net vorig weekend mijn haar geverfd maar ik geloof niet dat ik grijze haren had. Hoop dat dat nog even mag wachten want volgens mij kan mijn haar veelvuldig verven niet aan en ik wil niet grijs zijn want ik moet nog een man vinden :-D. Kraaienpootjes heb ik al wel :-(.
En dan het liefst een die geen 80 is.Kiekeboe schreef: ik wil niet grijs zijn want ik moet nog een man vinden :-D.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ketting met hanger.. welles..nietes..welllleees..nieet?
» Ik heb nog nooit...
» Houdt ze dan nooit op?
» Je bent nooit te oud...
» Ga nooit wonen....
» Ik heb nog nooit...
» Houdt ze dan nooit op?
» Je bent nooit te oud...
» Ga nooit wonen....
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: