Nietes! Kan nooit!
+34
Kiekeboe
Viva
Parisienne
sawasdee
Derpy
Pandora
_Lacey_
Mamsie
Antibes
Blond
Starla
Exogenesis
Bimbam
Ilovethe90s
Luce
Chocoholic
SarahKey
Pompoen
Jeanette
Caro
Stuiterbal
Thunder
Floor
silly-one
Caramba
Susan
Sea of Trees
SoGood
Paper Crown
Sterre
Twellie
Supertalentje
Steep
Rush
38 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Nietes! Kan nooit!
Mijn moeder was met mijn geboorte al grijs. Ik was wel de laatste van 4 kinderen, maar ze was 33 toen ik werd geboren.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
gewoon ontkennen, vol blijven houden dat het blond is!
(gaat bij mij zo lastig, ik heb donker haar met ja grijs )
(gaat bij mij zo lastig, ik heb donker haar met ja grijs )
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Artemis schreef:Ik geloof niet dat ik je iets misdaan heb, je kent me nota bene niet eens, en ik vind het prima dat je me niet mag, ik hoef niet iedereen te vriend te houden, maar ik pas er eerlijk gezegd wel voor dat ik steeds sneren naar mijn hoofd krijg. Zeker als dat geen enkel ander doel heeft dan een duidelijk te maken wat je van me vindt. Ik zit namelijk niet per definitie op jouw mening over mij te wachten. Genoeg topics om leuk met mensen te kletsen, geen reden om mij steeds op te zoeken en lastig te vallen met je mening.
Je kaatst best vaak de bal met je ongenuanceerde mening (niet eens tegen mij..)maar wanneer iemand iets eerlijk tegen je zegt voel je je lastig gevallen? Kan jij toch wel hebben?
Je hebt me niets misdaan en vaak ben ik wel een allemansvriend en geloof 't of niet, ik ben ook wel lief, maar sommige mensen kan ik niet uitstaan. En jij hoort daarbij. Zoals ik al eens eerder zei: mij zwakte en kan je niets aan doen.
En met die grijze haren komt 't echt wel goed, maak je niet dik, dat is erger denk ik.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Verlanglijstje voor mijn 30 e verjaardag:
Botox
Haarverf
Nou ja, of, als ik me erbij neerleg:
Steunkousen
Kunstgebit
Permanentje
Botox
Haarverf
Nou ja, of, als ik me erbij neerleg:
Steunkousen
Kunstgebit
Permanentje
Gast- Gast
Ik ben zo blond als de neten en ben ook een grijze dakduif.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Een (ongenuanceerde)mening geven in een discussie waar om meningen gevraagd wordt is volgens mij iets anders dan mensen persoonlijk en ongevraagd aanvallen zonder enige aanleiding, alleen om je eigen onvrede over iemand te uiten.
Gast- Gast
Mijn moeder was met mijn geboorte ook al volledig grijs. Ze was toen 34.silly-one schreef:Mijn moeder was met mijn geboorte al grijs. Ik was wel de laatste van 4 kinderen, maar ze was 33 toen ik werd geboren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Daar gaat mijn illusie.Rataplan schreef:Ik ben zo blond als de neten en ben ook een grijze dakduif.
Gast- Gast
Serieus? Het is maar een grijze haar, hoort bij het proces van ouder worden, het is geen dodelijke ziekte.Sea of Trees schreef:ik zou echt schrikken denk ik
Gast- Gast
Ik zeg toch niet dat het een dodelijke ziekte is ik zou het alleen Ă©cht niet leuk vinden, om een grijze haar te ontdekken bij mezelf.Stofzuiger schreef:Serieus? Het is maar een grijze haar, hoort bij het proces van ouder worden, het is geen dodelijke ziekte.Sea of Trees schreef:ik zou echt schrikken denk ik
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ouder worden is goedbeschouwd best dodelijkStofzuiger schreef:Serieus? Het is maar een grijze haar, hoort bij het proces van ouder worden, het is geen dodelijke ziekte.Sea of Trees schreef:ik zou echt schrikken denk ik
Gast- Gast
Artemis schreef:Daar gaat mijn illusie.Rataplan schreef:Ik ben zo blond als de neten en ben ook een grijze dakduif.
Ja sorry . Gooi het gewoon op zorgen .
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Leven is dodelijk, hoef je niet oud voor te zijn.Artemis schreef:Ouder worden is goedbeschouwd best dodelijkStofzuiger schreef:Serieus? Het is maar een grijze haar, hoort bij het proces van ouder worden, het is geen dodelijke ziekte.Sea of Trees schreef:ik zou echt schrikken denk ik
Van leven ga je dood, zo simpel is het.
Gast- Gast
Haha ja precies!Artemis schreef:En ouder worden had ik gepland zo ergens rond mijn 40e. Niet nu al!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Grijze haren..... Mijn vriendin vind het ook nodig om in de klas even te melden wat voor een gigantische grijze haar ik daar had zitten en dat het er niet maar 1 was.
Ik ben 27
Ik ben 27
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ja, maar bij voorkeur word ik daar toch niet onverwacht mee geconfronteerdStofzuiger schreef:Leven is dodelijk, hoef je niet oud voor te zijn.Artemis schreef:Ouder worden is goedbeschouwd best dodelijkStofzuiger schreef:Serieus? Het is maar een grijze haar, hoort bij het proces van ouder worden, het is geen dodelijke ziekte.Sea of Trees schreef:ik zou echt schrikken denk ik
Ik weet ook dat alle mensen poepen, en ook dat hoef ik niet per se te zien
Gast- Gast
Nou, dat beeld ik me nog liever in als dat sommige mensen seks hebben.Artemis schreef:Ja, maar bij voorkeur word ik daar toch niet onverwacht mee geconfronteerdStofzuiger schreef:Leven is dodelijk, hoef je niet oud voor te zijn.Artemis schreef:Ouder worden is goedbeschouwd best dodelijkStofzuiger schreef:Serieus? Het is maar een grijze haar, hoort bij het proces van ouder worden, het is geen dodelijke ziekte.Sea of Trees schreef:ik zou echt schrikken denk ik
Gast- Gast
Ik heb dat met rimpels.. ik ga echt half dood denk ik als ik een rimpel ontdek
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
sommige mensen hebben geen seks. Vind ik. Ook niet als ze toch kinderen hebben.Stofzuiger schreef:Nou, dat beeld ik me nog liever in als dat sommige mensen seks hebben.Artemis schreef:Ja, maar bij voorkeur word ik daar toch niet onverwacht mee geconfronteerdStofzuiger schreef:Leven is dodelijk, hoef je niet oud voor te zijn.Artemis schreef:Ouder worden is goedbeschouwd best dodelijkStofzuiger schreef:Serieus? Het is maar een grijze haar, hoort bij het proces van ouder worden, het is geen dodelijke ziekte.Sea of Trees schreef:ik zou echt schrikken denk ik
Gast- Gast
Uniek moment: Ik ben het met je eensArtemis schreef:sommige mensen hebben geen seks. Vind ik. Ook niet als ze toch kinderen hebben.Stofzuiger schreef:Nou, dat beeld ik me nog liever in als dat sommige mensen seks hebben.Artemis schreef:Ja, maar bij voorkeur word ik daar toch niet onverwacht mee geconfronteerdStofzuiger schreef:Leven is dodelijk, hoef je niet oud voor te zijn.Artemis schreef:Ouder worden is goedbeschouwd best dodelijkStofzuiger schreef:Serieus? Het is maar een grijze haar, hoort bij het proces van ouder worden, het is geen dodelijke ziekte.Sea of Trees schreef:ik zou echt schrikken denk ik
Gast- Gast
Pff, ik heb ook telkens wat grijze haren er tussen hoor en ik ben 24 Ach ja, daar is verf voor uitgevonden toch!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb rimpels. Sterker nog, ik kreeg laatst complimenten over mijn rimpels, dat ik kraaienpootjes heb als ik lach, en opeens kuiltjes in mijn wangen krijg. Ik heb opeens 'karakter' kennelijk. Wil ik helemaal niet! Ik kan prima zonder karakter!Caro schreef:Ik heb dat met rimpels.. ik ga echt half dood denk ik als ik een rimpel ontdek
Gast- Gast
Ik zag trouwens een vrouw van in de 40, die was zo geweldig mooi
grijs geworden. Ik wil dat ook. Stond haar zo goed!
En idd wat Stof zegt: grijze haren horen erbij! Mijn man heeft ze ook, vind ik sexy!
grijs geworden. Ik wil dat ook. Stond haar zo goed!
En idd wat Stof zegt: grijze haren horen erbij! Mijn man heeft ze ook, vind ik sexy!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat fijn voor je! Zo zie je maar, verstand komt ook met de jarenStofzuiger schreef:Uniek moment: Ik ben het met je eensArtemis schreef:sommige mensen hebben geen seks. Vind ik. Ook niet als ze toch kinderen hebben.Stofzuiger schreef:Nou, dat beeld ik me nog liever in als dat sommige mensen seks hebben.Artemis schreef:Ja, maar bij voorkeur word ik daar toch niet onverwacht mee geconfronteerdStofzuiger schreef:Leven is dodelijk, hoef je niet oud voor te zijn.Artemis schreef:Ouder worden is goedbeschouwd best dodelijkStofzuiger schreef:Serieus? Het is maar een grijze haar, hoort bij het proces van ouder worden, het is geen dodelijke ziekte.Sea of Trees schreef:ik zou echt schrikken denk ik
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ketting met hanger.. welles..nietes..welllleees..nieet?
» Ik heb nog nooit...
» Houdt ze dan nooit op?
» Je bent nooit te oud...
» Ga nooit wonen....
» Ik heb nog nooit...
» Houdt ze dan nooit op?
» Je bent nooit te oud...
» Ga nooit wonen....
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: