Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij

+46
Tiara
Twellie
meisjesmama
Coco
sandra
tweeling
Ella
studiebol
Parisienne
Viva
Printje
Fearie
CCC
Elodie
Slakje
Happydobby
SDL
Laced
maiadebij
Flower_L
Sea of Trees
xxjojootjexx
koNijntje
Supertalentje
RioolSpook
Bluestar
Theeleut
Tamagotchi
SarahKey
Pink!
Annie24
Jazzlyn
Tania
Annemie
Shopaholic
Marin
Charles
Ezzer
LMCurious
-Ieniemienie-
Pruim
Linda
Purpleflower
Susan
Liadan
peach
50 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij  - Pagina 4 Empty Re: Zou jij

Bericht  SarahKey wo 20 feb 2013 - 7:21

Carrie schreef:Ik heb geen kinderen, maar voor nu zeg ik dat ik dat wel kan. Maar misschien denk ik daar straks wel heel anders over.
Ik riep ook eerst, ach we gaan sowieso 1 keer per jaar even samen een weekendje weg. Nu is S er en we zijn nog geen 1 keer weggeweest. Ik dacht daar dus wel eerst heel anders over. Zou jij  - Pagina 4 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Viva wo 20 feb 2013 - 7:23

Nee, die horen toch bij mij, bij mijn leven?
Mocht het gaan om een weekendje weg, dan zou ik dat wel weer doen. Om bij te tanken, aan je relatie eventueel te werken. Dat ze een weekendje gezellig bij opa en oma zijn. Maar niet een week oid.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Parisienne wo 20 feb 2013 - 7:24

Ik denk dat ik een klein weekje wel zou kunnen. Natuurlijk zou ik N. ontzettend missen, maar ik zou bijvoorbeeld een weekje Ibiza of New York wel zien zitten met mijn vriend. N. doen we ook een plezier met het logeren bij opa en oma, dus ik zou haar met een gerust hart daar achterlaten.

Wij zijn, toen N. ruim een jaar was, 4 dagen naar Parijs geweest. Dit ging helemaal goed en is ons prima bevallen. Ik denk dat we het nu niet snel doen, tenzij we een leuke geldprijs winnen. Een vakantie met mijn gezin staat voorop. Mochten we nog genoeg geld hebben voor nog een weekje zou ik het wel overwegen om samen met mijn vriend te gaan.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  studiebol wo 20 feb 2013 - 7:29

Qua missen enzo zou ik het wel kunnen maar het is hier nog niet aan de orde geweest, een week dan. Een weekend hebben ze wel eens bij opa en oma gelogeerd en dat ging voor iedereen prima.

Ik vind ook wel lastig om mijn ouders een week met de kids op te zadelen, ze gaan dan maar 2 dagen naar het dagverblijf en verder zijn ze dan bij mijn ouders, ik heb best actieve kids dus ik denk dat mijn ouders na een week wel goed moe zijn.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Ella wo 20 feb 2013 - 9:20

Nee zeker niet. 1 of 2 nachtjes misschien tzt wel maar meer echt niet.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  tweeling wo 20 feb 2013 - 9:23

Pruim schreef:
Jetje schreef:Een vakantie niet, maar een weekendje weg wel.

+1

+1
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Printje wo 20 feb 2013 - 9:35

Mmmm voor een weekje new york, Disneyland oid zou ik ze toch denk ik lekker laten slapen bij opa en oma angel
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  sandra wo 20 feb 2013 - 9:39

voor een nachtje of weekendje wel, echt een week of langer vakantie niet..
Zou voor m'n gevoel niet kloppen. De vakanties doen we als gezin.
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213

Bericht  Printje wo 20 feb 2013 - 9:41

Ik vind vakanties ook voor een gezin maar als ik nu naar Disney zou mogen voor een week oid, dan ga ik meteen. Ik wil daar al zolang heen en onder de vier jaar neem ik de kinderen daar echt nog niet mee naartoe. Zij hebben er niets aan maar ik dan ook niet echt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sandra wo 20 feb 2013 - 9:45

Een week zou ik echt niet willen zonder kinderen, dan zou ik het tripje disney uitstellen en alsnog met de kinderen gaan. Maar ik geef ook eerlijk toe dat ik een ontzettende muts in dit soort dingen ben.. Onze jongste ( 3 jaar ) is pas 1 keer uit logeren geweest, het voelt voor mij heel vreemd om mijn kinderen weg te brengen voor mijn eigen plezier zeg maar laughcry

sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213

Bericht  Coco wo 20 feb 2013 - 9:46

Nee een week niet. Een weekend is voor mij toch echt wel de max.
Wellicht over een jaar of 5 en ze lekker een weekje bij opa en oma willen logeren, dat wij ook wel iets zouden boeken voor onszelf waar zij niks aan hebben, maar dan moeten zij wel voorstellen om bij opa en oma te logeren. Niet dat wij op vakantie willen en zij maar bij opa en oma moeten slapen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Pruim wo 20 feb 2013 - 9:46

Printje schreef:Ik vind vakanties ook voor een gezin maar als ik nu naar Disney zou mogen voor een week oid, dan ga ik meteen. Ik wil daar al zolang heen en onder de vier jaar neem ik de kinderen daar echt nog niet mee naartoe. Zij hebben er niets aan maar ik dan ook niet echt.

Sorry Printje maar ik moest echt even hardop lachen van je reactie Laughing Het kind in Printje komt volgens mij echt naar boven bij het horen van het woord Disney of niet? Very Happy

ik heb dat ook hoor, ik vind alles van Disney geweldig

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Bericht  meisjesmama wo 20 feb 2013 - 10:00

2 nachtjes zonder de meiden zou ik nu wel doen. Ze zijn bijna 3 en bijna 6.
Maar echt 1 week weg absoluut niet!!!
Als ik zie hoe mijn neefje vorig jaar reageerde toen zijn ouders naar de zon gingen en hoeveel problemen ze daarna hebben gehad. pffff
Hij is echt weken van de rel geweest hij was toen bijna 2 maar zo zielig.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Twellie wo 20 feb 2013 - 10:01

Ik ben al meerdere keren een aantal dagen / nachten van huis weg geweest en dat vind ik geen enkel probleem. Ik mis ze wel een beetje, maar kan wel genieten van het weekendje weg. Ik zou denk ik maximaal een week zonder de kinderen ergens heen gaan.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Printje wo 20 feb 2013 - 10:01

Pruim schreef:
Printje schreef:Ik vind vakanties ook voor een gezin maar als ik nu naar Disney zou mogen voor een week oid, dan ga ik meteen. Ik wil daar al zolang heen en onder de vier jaar neem ik de kinderen daar echt nog niet mee naartoe. Zij hebben er niets aan maar ik dan ook niet echt.

Sorry Printje maar ik moest echt even hardop lachen van je reactie Laughing Het kind in Printje komt volgens mij echt naar boven bij het horen van het woord Disney of niet? Very Happy

Hahaha idd ik zou ze nu inladen, neerzetten bij opa en oma en daar heerlijk genieten als een klein kind haha. Ik wil er al zolang heen maar vind het eigenlijk te duur.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pruim wo 20 feb 2013 - 10:05

Printje schreef:
Pruim schreef:

Hahaha idd ik zou ze nu inladen, neerzetten bij opa en oma en daar heerlijk genieten als een klein kind haha. Ik wil er al zolang heen maar vind het eigenlijk te duur.

Goedkoop is het zeker niet nee. Ik zou er ook zo graag weer een keer naar toe willen. Alleen is hier de afstand het grootste probleem voor manlief. En het lijkt me ook leuker als ons kind een jaar of 8 is ofzo.

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Bericht  Printje wo 20 feb 2013 - 10:08

Pruim; wij willen eigenlijk, lekker egoïst eerst met zijn tweeën gaan voordat we ooit met de kinderen gaan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sea of Trees wo 20 feb 2013 - 10:09

Printje schreef:Pruim; wij willen eigenlijk, lekker egoïst eerst met zijn tweeën gaan voordat we ooit met de kinderen gaan.
Waarom is dat egoïstisch?
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Sea of Trees wo 20 feb 2013 - 10:10

Viva schreef:Nee, die horen toch bij mij, bij mijn leven?
Mocht het gaan om een weekendje weg, dan zou ik dat wel weer doen. Om bij te tanken, aan je relatie eventueel te werken. Dat ze een weekendje gezellig bij opa en oma zijn. Maar niet een week oid.
Kinderen horen sowieso bij je vind ik, of je nu een weekje weg bent of niet.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Elodie wo 20 feb 2013 - 10:10

Ik blijf verbaasd in zulk soort topics hoe weinig kinderen er uit logeren gaan. En reacties als 'nee, doen we niet want we zijn toch een gezin'.
Ik vorm ook een gezin met mijn zoon, maar dat betekent toch niet dat we alles samen hoeven te doen? Hebben jullie die behoefte dan niet, om lekker even alleen weg te gaan?
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Printje wo 20 feb 2013 - 10:14

Sea of Trees schreef:
Printje schreef:Pruim; wij willen eigenlijk, lekker egoïst eerst met zijn tweeën gaan voordat we ooit met de kinderen gaan.
Waarom is dat egoïstisch?

Weet ik niet, denk dat mensen dat hier vinden, maakt me ook niets uit want ik wil gewoon naar Disney zonder kinderen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin wo 20 feb 2013 - 10:42

Lorre schreef:Ik blijf verbaasd in zulk soort topics hoe weinig kinderen er uit logeren gaan. En reacties als 'nee, doen we niet want we zijn toch een gezin'.
Ik vorm ook een gezin met mijn zoon, maar dat betekent toch niet dat we alles samen hoeven te doen? Hebben jullie die behoefte dan niet, om lekker even alleen weg te gaan?

Ik vraag me af of dat iets van deze tijd is, of dat dat vroeger ook zo was. Mijn ouders gingen gerust weg samen, vaak wel naar een congres dan en plakten er een paar daagjes aan, maar dan namen ze ons (meestal) echt niet mee en sliepen we bij oma&opa, of oma&opa bij ons. En later bij vriendinnetjes. En andersom sliepen er ook wel eens vriendinnetjes bij ons, wiens ouders op vakantie waren.

Printje, hahaha bij Disney denk ik direct aan kids, maar jij niet zo te lezen Very Happy (maar geef je groot gelijk hoor, is ook leuker voor als ze wat ouder zijn)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Tiara wo 20 feb 2013 - 10:47

Niet voor een week, een weekend wel.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Fearie wo 20 feb 2013 - 10:54

Lorre schreef:Ik blijf verbaasd in zulk soort topics hoe weinig kinderen er uit logeren gaan. En reacties als 'nee, doen we niet want we zijn toch een gezin'.

Wij vinden het leuk om D mee te nemen, tenminste nu nog haha. Misschien komt er wel een moment dat hij uit logeren zal gaan, maar voorlopig niet (met name vanwege het gebrek aan een logeeradres).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Fearie wo 20 feb 2013 - 10:56

Pruim schreef:
Printje schreef:
Pruim schreef:

Goedkoop is het zeker niet nee. Ik zou er ook zo graag weer een keer naar toe willen. Alleen is hier de afstand het grootste probleem voor manlief. En het lijkt me ook leuker als ons kind een jaar of 8 is ofzo.

Wij gaan dit jaar voor het eerst samen, nemen D mee. We willen zijn 2e verjaardag er vieren, althans ik wil dat (zoek gewoon een excuus om eindelijk weer eens naar Disney te mogen).
We willen dan meteen een goedkope jaarkaar
t halen en verblijven dan wss in een hotel in de buurt. Is betaalbaarder als een disneyhotel smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende