Zou jij
+46
Tiara
Twellie
meisjesmama
Coco
sandra
tweeling
Ella
studiebol
Parisienne
Viva
Printje
Fearie
CCC
Elodie
Slakje
Happydobby
SDL
Laced
maiadebij
Flower_L
Sea of Trees
xxjojootjexx
koNijntje
Supertalentje
RioolSpook
Bluestar
Theeleut
Tamagotchi
SarahKey
Pink!
Annie24
Jazzlyn
Tania
Annemie
Shopaholic
Marin
Charles
Ezzer
LMCurious
-Ieniemienie-
Pruim
Linda
Purpleflower
Susan
Liadan
peach
50 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Zou jij
Mijn man is ooit in Disney geweest met zijn werk en kwam terug en zei, wij gaan nooit met kleine kinderen, onder de vier ofzo, daarheen. Ze huilen, je zit met de buggy/ slaapjes etc en je hebt er zelf niets aan.
Vandaar eerst mooi met zijn tweetjes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben niet de financiele middelen om meerdere keren per jaar op vakantie te gaan. Die ene vakantie per jaar zou ik dan ook liever doorbrengen met z'n drieën dan met z'n tweeën. Misschien dat ik het 'later' wel eens zal willen, als Luuk wat groter is en ik hem wat makkelijker uit handen geef.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Nee ik zou dat niet willen, over een paar jaar misschien. Voorlopig lekker met zijn 3Tjes
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik denk niet dat ik dat zou kunnen/willen. Misschien ooit eens een nachtje zonder hem, maar ook dat zie ik niet snel gebeuren.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ja ik zou het kunnen maar dat komt ook waarschijnlijk omdat ik mijn zoon al 2 jaar maar de helft van de week bij me heb.
En in de zomervakantie zelfs 2 weken niet gehad.
Dat maakt de stap makkelijker om dan ook alleen zonder hem op vakantie te gaan.
Maar ik ga net zo graag met hem op vakantie !
En in de zomervakantie zelfs 2 weken niet gehad.
Dat maakt de stap makkelijker om dan ook alleen zonder hem op vakantie te gaan.
Maar ik ga net zo graag met hem op vakantie !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik vind het daarentegen juist weer leuk met jonge kinderen. De attracties heb ik wel gezien, dat hoeft voor mij niet zo. Zou het juist leuk vinden om voor N. naar de Disneyfiguren te gaan en leuke shows en kinderattracties te doen. Er is ook genoeg voor kleine kinderen. Misschien kunnen (schoon)ouders mee? Kunnen jullie zelf nog een keer een attractie inPrintje schreef:Mijn man is ooit in Disney geweest met zijn werk en kwam terug en zei, wij gaan nooit met kleine kinderen, onder de vier ofzo, daarheen. Ze huilen, je zit met de buggy/ slaapjes etc en je hebt er zelf niets aan.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik denk dat Yrsa Disney wel gaaf zou vinden, voor Ezra zou het te groot zijn, hij heeft ook niks met Disneyfiguren. Voor hem is Plopsa Indoor net een beetje leuk, als het rustig is en hij niet teveel hoeft te wachten.
Al denk ik dat Yrsa wel meer aan Disney heeft als ze nog een paar jaartjes ouder is.
Al denk ik dat Yrsa wel meer aan Disney heeft als ze nog een paar jaartjes ouder is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij zijn een paar jaar terug samen naar Disney geweest. Ik vond het geweldig en wil zo weer gaan, incl kind. Maar mijn man vond het er zo vreselijk Veel te druk, hij moest te lang wachten en aan het eind van iedere dag flipte hij helemaal. Dit was voor hem iets teveel van het goede. Hij wil dan ook echt niet meer terug. Vind dat best jammer. Misschien ga ik ooit met S samen
Dat is wel zo, het is ook wel erg druk. Eigenlijk wil ik ook liever met Yrsa naar Paulton's Park in Engeland, daar zit Peppa Pig World.
Susan- Lady Post-a-lot
Parisienne schreef:Ik vind het daarentegen juist weer leuk met jonge kinderen. De attracties heb ik wel gezien, dat hoeft voor mij niet zo. Zou het juist leuk vinden om voor N. naar de Disneyfiguren te gaan en leuke shows en kinderattracties te doen. Er is ook genoeg voor kleine kinderen. Misschien kunnen (schoon)ouders mee? Kunnen jullie zelf nog een keer een attractie inPrintje schreef:Mijn man is ooit in Disney geweest met zijn werk en kwam terug en zei, wij gaan nooit met kleine kinderen, onder de vier ofzo, daarheen. Ze huilen, je zit met de buggy/ slaapjes etc en je hebt er zelf niets aan.
Haha nee nee wij gaan dan mooi met zijn tweeën. Ik ben er nog nooit geweest en wil eerst met zijn tweeën, daarna met R als die een jaar of vijf is en dan weer wanneer N zo oud is ongeveer.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Als wij met z'n tweeën een weekendje weg zouden gaan dan zou ik het echt zonde vinden om naar Disneyland te gaan, dan kies ik liever iets waar voor kinderen niks aan is, zoals een stedentripje of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: