Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Ja ik zeg het wel heel makkelijk hoor. Toen ik nog niet zwanger was dacht ik als ik zwanger ben bel ik de huisarts om mijn medicijnen te veranderen en toen ik een paar dagen na de eisprong een lichte bloeding kreeg (innesteling) was ik helemaal van de leg en moesten er meteen andere medicijnen komen die ik wel mocht gebruiken tijdens de zwangerschap hahaha. En toen wist ik nog eigenlijk helemaal niks zeker.
Maar ik moet zeggen dat ik gewoon het gevoel had dat het meteen raak was. (was best wel een domper geweest als de test nega bleef en ik gewoon ongi was geworden). Zelfs toen de eerste keer op 10 dpo testte en de test negatief was bleef ik gewoon heel rustig, was niet teleurgesteld. Net alsof mijn lichaam tegen mezelf zei geen paniek je bent gewoon zwanger hoor, maar duurt nog even voordat je een positest hebt hihi.
EDIT: wat ik ermee wilde zeggen was je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt!
Maar ik moet zeggen dat ik gewoon het gevoel had dat het meteen raak was. (was best wel een domper geweest als de test nega bleef en ik gewoon ongi was geworden). Zelfs toen de eerste keer op 10 dpo testte en de test negatief was bleef ik gewoon heel rustig, was niet teleurgesteld. Net alsof mijn lichaam tegen mezelf zei geen paniek je bent gewoon zwanger hoor, maar duurt nog even voordat je een positest hebt hihi.
EDIT: wat ik ermee wilde zeggen was je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt!
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Bedankt voor de felicitaties allemaal!!
Linnepinnie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13
Gefeliciteerd Linniepinnie!
Morgen weer voor een echo! Ik heb steeds meer steken bij mijn eierstokken, dus ik denk dat er wel weer iets aan het groeien is! Ben weer zo zenuwachtig..ik vind het telkens opnieuw spannend of er wel of niets te zien is.
Morgen weer voor een echo! Ik heb steeds meer steken bij mijn eierstokken, dus ik denk dat er wel weer iets aan het groeien is! Ben weer zo zenuwachtig..ik vind het telkens opnieuw spannend of er wel of niets te zien is.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd!
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Ik heb sinds gister avond een drukkend gevoel op mijn onderbuik. Drukkend en trekkend. Alsof er een ballon inzit. Hoop dat dit betekend dat er een ei groeit of bijna springt
Het begon met steekjes links en rechts en nu dus drukkend
Het begon met steekjes links en rechts en nu dus drukkend
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Zoiets voelde ik ook vorige keer aagje en toen was er ook groei te zien. Krijg jij geen echo's?
ShallY- Prater
Nee Shally, krijg nog geen echo's. Mag het eerst nog een keer zo proberen om te kijken of het me cyclus korter maakt. Misschien omdat ik wel ongeteld wordt uit mezelf, en ook niet een enorm lange cyclus heb.
Oh dat zou een goed teken zijn
Oh dat zou een goed teken zijn
Aagje!- Kletskop
shally: heel veel succes vandaag bij de echo. Hopelijk is ook deze keer het drukkende en trekkende gevoel weer een eitje!! Ik herken de 'klachten' wel in ieder geval als een eisprong/rijpend eitje!
Aagje: dat klinkt veelbelovend! Zoals ik ook aan shally schreef herken ik die 'klachten' als een eisprong/rijpend eitje!
iemand bij mij in de familie heeft ook clomid gebruikt en die kreeg ook geen echo's dus het gebeurt wel vaker. Ik weet dat zij in principe ook een gewone goeie cyclus had toen alleen haar eitjes rijpten niet goed genoeg waardoor ze niet goed genoeg waren om het te halen als een goede bevruchting enz.
Aagje: dat klinkt veelbelovend! Zoals ik ook aan shally schreef herken ik die 'klachten' als een eisprong/rijpend eitje!
iemand bij mij in de familie heeft ook clomid gebruikt en die kreeg ook geen echo's dus het gebeurt wel vaker. Ik weet dat zij in principe ook een gewone goeie cyclus had toen alleen haar eitjes rijpten niet goed genoeg waardoor ze niet goed genoeg waren om het te halen als een goede bevruchting enz.
Stokstaartje- Prater
Linniepinnie, gefeliciteerd!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Stokstaartje, ik hoop dat het bij mij ook duidt op een eisprong!
Aagje!- Kletskop
Dan weet je wat je te doen staat Aagje ;-)
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Nee Raven? Wat dan? Ik moet het toch niet gezellig gaan maken met mijn man he
Aagje!- Kletskop
Hoi dames,
Ik lees wel steeds mee maar reageer weinig. Soort zelfbescherming haha. Linniepinnie, gefeliciteerd!
Aagje, hopen idd dat het een eisprong is! Veel plezier
Deze maand wordt voor ons denk ik niks. Vriend was net in de dagen weg. Geeft ook wel rust, deze maand geen ovutesten gedaan. Merk dat ik er een stuk minder mee bezig ben en vind dat wel lekker.
Ik lees wel steeds mee maar reageer weinig. Soort zelfbescherming haha. Linniepinnie, gefeliciteerd!
Aagje, hopen idd dat het een eisprong is! Veel plezier
Deze maand wordt voor ons denk ik niks. Vriend was net in de dagen weg. Geeft ook wel rust, deze maand geen ovutesten gedaan. Merk dat ik er een stuk minder mee bezig ben en vind dat wel lekker.
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Aagje: hahahaha
Punto: fijn dat het ondanks dat het waarschijnlijk niets wordt het je toch een beetje rust geeft. Dat is ook belangrijk...
Punto: fijn dat het ondanks dat het waarschijnlijk niets wordt het je toch een beetje rust geeft. Dat is ook belangrijk...
Stokstaartje- Prater
Aagje! schreef:Nee Raven? Wat dan? Ik moet het toch niet gezellig gaan maken met mijn man he
He gatver.. niet aan beginnen hoor!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Aagje! schreef:Nee Raven? Wat dan? Ik moet het toch niet gezellig gaan maken met mijn man he
He gatver.. niet aan beginnen hoor!!
Nee inderdaad, als dat echt de bedoeling is dan denk ik toch dat ik afhaak hoor
Aagje!- Kletskop
mijn ovulatie test is bijna knal!! Scheelt echt niets! Dus dan zou hij denk morgen ochtend of avond wel positief moeten zijn toch?
Aagje!- Kletskop
Aagje! schreef: mijn ovulatie test is bijna knal!! Scheelt echt niets! Dus dan zou hij denk morgen ochtend of avond wel positief moeten zijn toch?
Hop hop hop dan!!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Voorzichtig gefeliciteerd Linnepinnie. Spannend!
Ik dacht eerst dat het Linnie1985 was, maar helaas zij niet... Jou gun ik het ook van harte hoor, daar niet van, maar Linnie1985 staat wel bovenaan mijn lijstje van 'zeer gegunden'...
Ik dacht eerst dat het Linnie1985 was, maar helaas zij niet... Jou gun ik het ook van harte hoor, daar niet van, maar Linnie1985 staat wel bovenaan mijn lijstje van 'zeer gegunden'...
Exogenesis- Kletskop
Exogenesis schreef:Aagje! schreef: mijn ovulatie test is bijna knal!! Scheelt echt niets! Dus dan zou hij denk morgen ochtend of avond wel positief moeten zijn toch?
Hop hop hop dan!!
der bovenop!!
Stokstaartje- Prater
Exogenesis schreef:Voorzichtig gefeliciteerd Linnepinnie. Spannend!
Vind ik lief van je .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Vanmorgen was er niks te zien op de echo. Ik heb de hoop weer opgegeven en weer een maand naar de klote. En wat ben ik toch boos op dat klote lijf van me..ik haat mezelf gewoon. Gadver.
Vrijdag mag ik nog terug komen maar verwacht er niks meer van en vrees dat ik toch moet gaan geloven aan spuiten.
Nu ben ik al een hele dag verdrietig
Vrijdag mag ik nog terug komen maar verwacht er niks meer van en vrees dat ik toch moet gaan geloven aan spuiten.
Nu ben ik al een hele dag verdrietig
ShallY- Prater
neee dat meen je niet shally. Dit is niet te geloven zeg. Vorige maand reageerde je er nog wel op en nu ineens niet meer Hele dikke knuffel had zo gehoopt dat dat je niet hoefde te spuiten.
Stokstaartje- Prater
Ah Shally.... Wat kut. Maar laat je hoofd niet hangen hoor! Probeer een beetje positief te blijven
Exogenesis- Kletskop
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: