Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2013!

+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! - Pagina 20 Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Linnie1985 zo 7 apr 2013 - 20:56

Jasmine schreef:Spannend Linnie. Hoop dat er voor jullie eindelijk eens duidelijkheid komt, waarom het zwanger worden zo moeilijk gaat. Of dat je inmiddels lekker zwanger bent natuurlijk. Hoe lang zijn jullie nu bezig? Bijna 3 jaar alweer toch? hug

Ik heb het bijgehouden. Ik heb op 30 december 2010 mn pil weg gedaan. We zijn nu dus 2 jaar en bijna 4 maanden bezig.
En hoe gaat het met jou hug?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aagje! zo 7 apr 2013 - 20:58

Spannend linnie, ik hoop op een goede uitslag!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Jasmine zo 7 apr 2013 - 21:02

Linnie1985 schreef:
Jasmine schreef:Spannend Linnie. Hoop dat er voor jullie eindelijk eens duidelijkheid komt, waarom het zwanger worden zo moeilijk gaat. Of dat je inmiddels lekker zwanger bent natuurlijk. Hoe lang zijn jullie nu bezig? Bijna 3 jaar alweer toch? hug

Ik heb het bijgehouden. Ik heb op 30 december 2010 mn pil weg gedaan. We zijn nu dus 2 jaar en bijna 4 maanden bezig.

Zat ik iets te hoog, maar toch al bijna 2,5 jaar Sad

Lief dat je het vraagt. Met mij gaat het op zich goed, voel me best goed eigenlijk. Goed, ik ben alleen maar moe, moe, moe, maar daar is mee te leven. Verder vind ik het nog steeds doodeng en ben nog steeds veel onzeker, maar kan dat gevoel steeds beter loslaten. Het scheelt enorm dat ik de kleine over het algemeen goed voel bewegen. En donderdag alweer 24 weken, gaat best snel eigenlijk.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Linnie1985 zo 7 apr 2013 - 21:14

Jasmine schreef:
Linnie1985 schreef:

Zat ik iets te hoog, maar toch al bijna 2,5 jaar Sad

Lief dat je het vraagt. Met mij gaat het op zich goed, voel me best goed eigenlijk. Goed, ik ben alleen maar moe, moe, moe, maar daar is mee te leven. Verder vind ik het nog steeds doodeng en ben nog steeds veel onzeker, maar kan dat gevoel steeds beter loslaten. Het scheelt enorm dat ik de kleine over het algemeen goed voel bewegen. En donderdag alweer 24 weken, gaat best snel eigenlijk.

Gelukkig dat het goed gaat!
Ja bijna 2,5 jaar alweer. En het helpt ook niet echt dat mijn schoonzusje zwanger is, ik vind het leuk voor haar en mn zwager, maar het is zo confronterend die mooie buik van haar. Hun waren al 3 jaar bezig, ik hoorde pas dat ze ook bezig waren toen ik zwanger was. Volgens mij is ze even ver als jou.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 zo 7 apr 2013 - 22:36

Mijn rechtereileider is niet toegankelijk, maar dat kan ook door dat onderzoek komen dat ik m dicht kneep. Maar het is niet zorgelijk, want mijn linker was gewoon goed en daar gong die rotzooi van dat onderzoek gelijk en snel doorheen.
Ik moet nu en volgende week bloed laten prikken voor progesteron.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aagje! ma 8 apr 2013 - 19:36

Linnie: kunnen ze die eileider nog toegankelijk maken?
En wat gaan ze precies onderzoeken in je bloed?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 ma 8 apr 2013 - 22:40

Dat os niet nodig. Ben al een keer zwanger geweest, en de gynaecoloog zei dat het geen kwaad kan en dat het gewoon moet kunnen. Ze testen op progesteron de vorige keer ook gedaan 2 weken voor ik ongesteld wordt. Om te kijken of hij hoger wordt
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pitufo do 11 apr 2013 - 18:19

Wow, dit topic was gezakt naar pagina 3!

Linnie wat willen ze in je bloed onderzoeken en wanneer krijg je de uitslag? Wat moet het frustrerend zijn om al zo lang bezig te zijn en nog geen duidelijkheid te hebben...

@all: ik had gisteren overduidelijk mijn eisprong (en eergisteren seks gehad). Nu dus weer twee weken afwachten.

Hebben jullie in jullie omgeving veel mensen die ook zwanger willen worden? Wij hadden laatst familiedag van m'n vriend en ik merkte dat er daar veel nichten en neven zijn die op z'n minst op korte termijn willen gaan beginnen (als ze niet al bezig zijn zonder het te zeggen). Sowieso zijn er al veel kleintjes in die familie. Was wel een leuk gesprek.

En ik weet van twee van mijn zussen dat ze ook op zeer korte termijn kinderen willen (waarbij het me ook hier weer niet zou verbazen als ze gewoon al bezig zijn). Het lijkt me best leuk als we straks misschien gedeeltelijk tegelijk zwanger zouden zijn.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Linnie1985 do 11 apr 2013 - 19:53

Pitufo schreef:Wow, dit topic was gezakt naar pagina 3!

Linnie wat willen ze in je bloed onderzoeken en wanneer krijg je de uitslag? Wat moet het frustrerend zijn om al zo lang bezig te zijn en nog geen duidelijkheid te hebben...

@all: ik had gisteren overduidelijk mijn eisprong (en eergisteren seks gehad). Nu dus weer twee weken afwachten.

Hebben jullie in jullie omgeving veel mensen die ook zwanger willen worden? Wij hadden laatst familiedag van m'n vriend en ik merkte dat er daar veel nichten en neven zijn die op z'n minst op korte termijn willen gaan beginnen (als ze niet al bezig zijn zonder het te zeggen). Sowieso zijn er al veel kleintjes in die familie. Was wel een leuk gesprek.

En ik weet van twee van mijn zussen dat ze ook op zeer korte termijn kinderen willen (waarbij het me ook hier weer niet zou verbazen als ze gewoon al bezig zijn). Het lijkt me best leuk als we straks misschien gedeeltelijk tegelijk zwanger zouden zijn.

Ze testen of mijn progesterongehalte hoger wordt. En dan moet ik de 29e weer naar de gynaecoloog.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aagje! do 11 apr 2013 - 20:29

@ pitufo: He wij lopen gelijk smile.
Ik weet van 1 vriendin dat die er over een paar maandjes voor gaan, verder hier niemand in de omgeving die er ook voor gaan.

@all: ik had gister en eergister een positieve ovulatie test. En gisteravond had ik flinke steken, dus ga er even van uit dat dat mijn eisprong was, dus rond de 25ste kan ik testen! Heel benieuwd weer!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Punto do 11 apr 2013 - 23:45

Ik heb bewust even een tijdje niet gereageerd. Was er toch te veel mee bezig. Deze maand begonnen met ovulatietesten, maar net op tijd begonnen. Gisteren eerste test gedaan en zonet al een positieve op dag 9! Gelukkig is m'n vriend net weer thuis na 1,5 week weg te zijn geweest.
Lopen dus aardig gelijk met z'n 3en! Spannende weken nu weer, moet zeggen dat de ovulatietesten mij wel rust geven. Geen gestress over wanneer je ei springt.

Hier weten 2 vriendinnen en 1 zusje dat we bezig zijn. Of mijn vriend t ook vertelt heeft aan mensen weet ik eigenlijk niet. Van hem hoefde het niet allemaal zo geheimzinnig maar ik heb er geen zin dat mensen er steeds naar gaan vragen of er op gaan letten als je geen alcohol drinkt bijv.

Hoe is het met de rest van de dames?
Punto
Punto
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12

Bericht  Aagje! vr 12 apr 2013 - 0:31

Ja punto dat vind ik ook. En omdat mijn cyclus lang duurt, weet ik nu ook precies wanneer ik een menstruatie kan verwachten. Dan zit ik niet onnodig lang in de stress Wink.

Ja het is wel akelig rustig he hier.... Pagina 3! Dat kan niet hoor Wink
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pitufo vr 12 apr 2013 - 0:49

Hee grappig dat we alledrie tegelijk lopen! Aagje ik zie dat we zelfs qua aantal ronden gelijk lopen; voor mij is dit ook ronde drie. Mijn cyclus is alleen wat korter dan de jouwe.

Ik kan me voorstellen dat die ovulatietesten jullie rust geven. Ik merk zelf vrij duidelijk wanneer m'n eisprong is aan de verandering qua afscheiding, maar als je helemaal niets van je eisprong merkt, lijkt me dat best irritant.

@Linnie: dat wordt dus weer een paar weken afwachten... Wat houdt dat in als het progesterongehalte hoger wordt?
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 0:50

.

Laatst aangepast door rituals op vr 12 apr 2013 - 4:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Steep vr 12 apr 2013 - 1:16

Ik heb ook even bewust niet gereageerd. Ik was er zoveel mee bezig. Ik denk dat het deze maand niks is, ik zou over 2 dagen ongesteld moeten worden. Weer gaan de keren seks wel opschroeven, we vinden jsnuari wel een mooie maand om geboren te worden haha! Misschien dat ik toch ook maar ovulatietesten ga halen.

Succes dames die aan de slag mogen haha! En ook die op het wachtbankje zitten!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Stokstaartje vr 12 apr 2013 - 2:07

Ook hier bewust even niet gereageerd, omdat voor mij het beslissende moment eraan kwam of we er wel of niet voor gingen. En of mijn cyclus na de miskraam zich wel weer goed zou herpakken. Ik was er daardoor weer veel mee bezig was dus heb forum even gelaten voor wat het was en op de studie gericht. Maar het beslissende woord is gevallen en ja hoor we gaan ervoor! En Gisteravond ongesteld geworden dus ronde 1 is officieel begonnen :cheering:

@Rituals: het valt me op dat je vaak zegt dat je het liefst hebt dat het nog even duurt voordat het raak is, maar aan de andere kant gebruik je wel ovulatie testen angel Ben dus eigenlijk gewoon benieuwd of het plankenkoorts is oftwel het eigenlijk heel graag willen, maar het super eng vinden als het toch raak is. Voor mij komt het soms namelijk een beetje tegenstrijdig over hahaha
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Ilovethe90s vr 12 apr 2013 - 8:12

Pfff weer ongesteld Rolling Eyes
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Taeda vr 12 apr 2013 - 8:34

Balen Ilovethe90!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Linnie1985 vr 12 apr 2013 - 8:35

Balen ilovethe90's hug.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ilovethe90s vr 12 apr 2013 - 8:41

Ben blij dat mijn menstruatie tot nu toe steeds kwam als ik thuis was, ik ben dan echt even een uurtje van slag. Daarna gaat het weer wel hoor maar de teleurstelling is toch steeds wel groot. Wie had dat kunnen denken bij iemand die eigenlijk heel lang geroepen heeft dat ze misschien geen kinderen wilde.
Achteraf heb ik spijt dat we er niet eerder voor zijn gegaan, ik ben inmiddels ook al 30 ...
Mijn moeder was 32 toen ze mij kreeg, eigenlijk zou ik haar wel willen vragen of het bij mijn ouders wel makkelijk ging maar dan weten ze ook meteen dat je er mee bezig bent. Normaal gesproken vraag ik zulke dingen namelijk helemaal niet.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Aagje! zo 14 apr 2013 - 7:51

@ilovethe90s: balen van je mensturatie! en begrijpelijk dat je toch wel teleurgesteld bent. Hoelang zijn jullie bezig?

@rituals: waarom heb je je reactie weg gehaald?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aagje! zo 14 apr 2013 - 7:55

@all: ik zit weer op dat zenuwslopende wacht bankje. Het kan in iedergeval niet liggen aan te weinig 'quality time' met mijn man deze maand haha... Embarassed ! Sinds gister ongi krampen. Heel irritant want ik wil er niets mee doen, maar toch ga ik gelijk weer dingen denken. Hoop dat het snel voorbij gaat die 12 dagen smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 zo 14 apr 2013 - 8:00

Ilovethe90s schreef:Ben blij dat mijn menstruatie tot nu toe steeds kwam als ik thuis was, ik ben dan echt even een uurtje van slag. Daarna gaat het weer wel hoor maar de teleurstelling is toch steeds wel groot. Wie had dat kunnen denken bij iemand die eigenlijk heel lang geroepen heeft dat ze misschien geen kinderen wilde.
Achteraf heb ik spijt dat we er niet eerder voor zijn gegaan, ik ben inmiddels ook al 30 ...
Mijn moeder was 32 toen ze mij kreeg, eigenlijk zou ik haar wel willen vragen of het bij mijn ouders wel makkelijk ging maar dan weten ze ook meteen dat je er mee bezig bent. Normaal gesproken vraag ik zulke dingen namelijk helemaal niet.

Wij hadden het verteld toen ik zwanger was eigenlijk te vroeg, maar omdat we een weekje met hun weg waren en ik best op moest letten met eten, hebben we het toch verteld. Helaas was het een miskraam geworden 2 dagen na een goeie echo was het hartje gestopt. Toch ben ik achteraf blij dat onze ouders en anderen het weten, is toch wel een stuk makkelijker om het erover te hebben.
Ook op mijn werk is het fijn dat ze het weten, zo wordt er nooit moeilijk gedaan als ik bijv. bloed moet laten prikken op de dagen dat ik moet werken en de gynaecoloog heeft uitgerekend dat het op die dag MOET gebeuren of als ik een afspraak met mijn gynaecoloog heb als ik moet werken smile.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 zo 14 apr 2013 - 8:01

Aagje! schreef:@all: ik zit weer op dat zenuwslopende wacht bankje. Het kan in iedergeval niet liggen aan te weinig 'quality time' met mijn man deze maand haha... Embarassed ! Sinds gister ongi krampen. Heel irritant want ik wil er niets mee doen, maar toch ga ik gelijk weer dingen denken. Hoop dat het snel voorbij gaat die 12 dagen smile

Ik zit ook op het wachtbankje. Alleen bij mij is het 30/32 dagen en heb nu 30 dagen aangehouden dus nog 2 tot 4 dagen, ik merk het vanzelf wel smile.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aagje! zo 14 apr 2013 - 8:07

Linnie1985 schreef:
Aagje! schreef:@all: ik zit weer op dat zenuwslopende wacht bankje. Het kan in iedergeval niet liggen aan te weinig 'quality time' met mijn man deze maand haha... Embarassed ! Sinds gister ongi krampen. Heel irritant want ik wil er niets mee doen, maar toch ga ik gelijk weer dingen denken. Hoop dat het snel voorbij gaat die 12 dagen Voor een kindje in 2013! - Pagina 20 561177

Ik zit ook op het wachtbankje. Alleen bij mij is het 30/32 dagen en heb nu 30 dagen aangehouden dus nog 2 tot 4 dagen, ik merk het vanzelf wel Voor een kindje in 2013! - Pagina 20 561177.

Spannend!! Hoop het voor je!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: