Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2013!
@Raven: succes morgen! Ik hoop dat jullie weer groen licht krijgen, en daarna er weer voor kunnen gaan!
@exo: jij moet gewoon lekker genieten van je zwangerschap, wij volgen je allemaal wel
@sogood: succes bij de huisarts! Ik denk dat hij je door gaat sturen naar de gyn om te kijken wat er aan de hand is. Hoe lang wacht je al op je menstruatie? of hij geeft je iets mee om je menstruatie op te wekken, al weet ik niet of de huisarts dat kan geven?
@taeda, de bijwerkingen vallen wel mee. Heb stemmings wisselingen, en sinds gister gevoelige borsten en kramp in me onderbuik.
@exo: jij moet gewoon lekker genieten van je zwangerschap, wij volgen je allemaal wel
@sogood: succes bij de huisarts! Ik denk dat hij je door gaat sturen naar de gyn om te kijken wat er aan de hand is. Hoe lang wacht je al op je menstruatie? of hij geeft je iets mee om je menstruatie op te wekken, al weet ik niet of de huisarts dat kan geven?
@taeda, de bijwerkingen vallen wel mee. Heb stemmings wisselingen, en sinds gister gevoelige borsten en kramp in me onderbuik.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Laat ik ook maar weer mee gaan schrijven.. Na mijn miskraam bij 6 weken en het gedoe met mijn HCG waarden eromheen ben ik inmiddels weer in de 2e ronde beland.. Twee weken geleden helaas ongesteld geworden. Hoop snel opnieuw zwanger te zijn en dat het dan wel goed gaat, het heeft me behoorlijk onzeker gemaakt.
Snap alleen niks van mijn eisprong, ik merk er niks van, maar ik sinds ik gestopt ben met de pil eind december 2012 heb ik telkens een cyclus van rond de 28 dagen gehad dus dan zal het gemiddeld wel rond dag 14 zijn. En om de dag sex hebben in die periode is 'voldoende' toch? Klinkt raar om het zo te zeggen maar bedoel dat je niet perse iedere dag sex hoeft te hebben in je vruchtbare periode om je kansen te vergroten of wel?
Snap alleen niks van mijn eisprong, ik merk er niks van, maar ik sinds ik gestopt ben met de pil eind december 2012 heb ik telkens een cyclus van rond de 28 dagen gehad dus dan zal het gemiddeld wel rond dag 14 zijn. En om de dag sex hebben in die periode is 'voldoende' toch? Klinkt raar om het zo te zeggen maar bedoel dat je niet perse iedere dag sex hoeft te hebben in je vruchtbare periode om je kansen te vergroten of wel?
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Jelleke, ik kan me je onzekerheid voorstellen. Het is niet niks wat je hebt meegemaakt. Hopelijk mag je snel weer positief nieuws krijgen. Een dikke knuffel van mij
Hee, en als ik dan toch virtuele knuffels kan geven, blaas ik ook even een flinke portie HCG naar jullie allen toe!
Hee, en als ik dan toch virtuele knuffels kan geven, blaas ik ook even een flinke portie HCG naar jullie allen toe!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Jelleke: om de dag seks tijdens je vruchtbare dagen is voldoende hoor. Ik hoorde laatst van iemand dat je beter 's morgens seks kan hebben, dan is het sperma beter. Geen idee of het waar is hoor. (We hebben het natuurlijk wel even geprobeerd maar nog geen resultaat )
Ik heb toevallig een lading ovulatietesten binnen gekregen vandaag en daar zit ook een gebruiksaanwijzing bij. Hierop staat dat als je cyclus 28 dagen is, je ongeveer op dag 11 moet beginnen met ovulatietesten. En als je dat niet doet, dan om de dag seks.
Ik heb toevallig een lading ovulatietesten binnen gekregen vandaag en daar zit ook een gebruiksaanwijzing bij. Hierop staat dat als je cyclus 28 dagen is, je ongeveer op dag 11 moet beginnen met ovulatietesten. En als je dat niet doet, dan om de dag seks.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Jelleke, ik hoop dat je snel weer zwanger bent! En om de dag is voldoende hoor.
@all: ik hou vocht vast door de clomid! Ik had er net met pijn en moeite 5 kilo af en nu zit er weer 2 bij. Ik weet dat ik niet mag zeuren maar ik kan wel janken . Ben gewoon niet helemaal mezelf denk
@all: ik hou vocht vast door de clomid! Ik had er net met pijn en moeite 5 kilo af en nu zit er weer 2 bij. Ik weet dat ik niet mag zeuren maar ik kan wel janken . Ben gewoon niet helemaal mezelf denk
Aagje!- Kletskop
Aah, balen Aagje! Stomme hormonen!
Jelleke, ik kan me goed voorstellen dat je wat onzeker bent. Hopelijk komt het snle goed!
Shally, ik verwacht vandaag een pakketje. Hopelijk dat ovulatietesten de oplossing is, om de dag heeft bij ons afgelopen maanden nog niet tot het gewenste resultaat geleid.
Exo, wat lief van je
Jelleke, ik kan me goed voorstellen dat je wat onzeker bent. Hopelijk komt het snle goed!
Shally, ik verwacht vandaag een pakketje. Hopelijk dat ovulatietesten de oplossing is, om de dag heeft bij ons afgelopen maanden nog niet tot het gewenste resultaat geleid.
Exo, wat lief van je
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Taeda: hopelijk helpen de testen en kan je je eisprong vinden.
Ik ben een beetje boos en verdrietig...elke donderdag op het werk praat een collega alleen maar over haar zwangerschap en mijn bazin doet moeilijk vanwege mijn ziekenhuis bezoeken. Ze weet van mijn situatie af en ik probeer ook zoveel mogelijk buiten mn werkdagen te plannen maar dat lukt niet altijd.
Ik ben een beetje boos en verdrietig...elke donderdag op het werk praat een collega alleen maar over haar zwangerschap en mijn bazin doet moeilijk vanwege mijn ziekenhuis bezoeken. Ze weet van mijn situatie af en ik probeer ook zoveel mogelijk buiten mn werkdagen te plannen maar dat lukt niet altijd.
ShallY- Prater
@ Jelleke hopelijk is het snel raak
@ Aagje nog bedankt.
@ all, mijn onderzoeken zijn gedaan. Ik moest er om 9.15 zijn nuchter. Ze hebben gelijk bloed geprikt het waren behoorlijk veel buisjes, volgens de verpleegkundige een koffiekopje vol dus uiteindelijk viel de hoeveelheid wel mee. Gelukkig mocht ik daarna ook gelijk gaan eten.
Ze hebben mijn slagaders door gemeten in mijn hals en buik. De doorbloeding van mijn benen en doorstroming van mijn halsslagader.
Ze hebben ook nog een echo gemaakt van mijn nieren, om te kijken of ze goed hun werk doen.
Daarna is mijn bloeddruk gemeten en een hartfilmpje gemaakt.
Op het einde had ik nog een gesprek waar ik vragen kon stellen. Daar hebben ze mij gezegd dat ik eerst een brief krijg waarin staat of er bijzonderheden zijn. Als er geen bijzonderheden zijn mogen we weer beginnen. Als er wel bijzonderheden zijn moet ik het gesprek met de gynaecoloog afwachten. Gelukkig is dit gesprek nog voor mijn volgende eisprong.
Ik ga er van uit dat we de volgende ronde weer kunnen beginnen.
Ik heb er net mijn eisprong gehad en wordt eind volgende week ergens ongesteld.
@ Aagje nog bedankt.
@ all, mijn onderzoeken zijn gedaan. Ik moest er om 9.15 zijn nuchter. Ze hebben gelijk bloed geprikt het waren behoorlijk veel buisjes, volgens de verpleegkundige een koffiekopje vol dus uiteindelijk viel de hoeveelheid wel mee. Gelukkig mocht ik daarna ook gelijk gaan eten.
Ze hebben mijn slagaders door gemeten in mijn hals en buik. De doorbloeding van mijn benen en doorstroming van mijn halsslagader.
Ze hebben ook nog een echo gemaakt van mijn nieren, om te kijken of ze goed hun werk doen.
Daarna is mijn bloeddruk gemeten en een hartfilmpje gemaakt.
Op het einde had ik nog een gesprek waar ik vragen kon stellen. Daar hebben ze mij gezegd dat ik eerst een brief krijg waarin staat of er bijzonderheden zijn. Als er geen bijzonderheden zijn mogen we weer beginnen. Als er wel bijzonderheden zijn moet ik het gesprek met de gynaecoloog afwachten. Gelukkig is dit gesprek nog voor mijn volgende eisprong.
Ik ga er van uit dat we de volgende ronde weer kunnen beginnen.
Ik heb er net mijn eisprong gehad en wordt eind volgende week ergens ongesteld.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen. Ik dacht dat ik donderdag ongesteld ging worden, aangezien mijn hoofdpijn zwaarder was dan normaal. Maar nope, niks, noppes nada...
Vind het nog wel vervelend aangezien ik niet meer temperatuur, is het lastig te weten wanneer ik precies ongesteld moet worden.
Hoop eigenlijk dat hij ook niet komt . Volgende week vrijdag een weekje op vakantie en wil toch wel zwemmen. I know tampons bestaan, maar voel me met zo'n ding niet echt prettig in het water .
Vind het nog wel vervelend aangezien ik niet meer temperatuur, is het lastig te weten wanneer ik precies ongesteld moet worden.
Hoop eigenlijk dat hij ook niet komt . Volgende week vrijdag een weekje op vakantie en wil toch wel zwemmen. I know tampons bestaan, maar voel me met zo'n ding niet echt prettig in het water .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie: hopelijk blijft je menstruatie weg. Gebruik je nu wel ovu testen?
Ik mag maandag weer voor een echo. Hopelijk is er iets te zien.
ShallY- Prater
ShallY schreef:Linnie: hopelijk blijft je menstruatie weg. Gebruik je nu wel ovu testen?
Nee, ik gebruik helemaal niks. laat het maar gewoon over me heen komen.
Succes met de echo maandag!
Linnie1985- Kletskop
Hallo allemaal,
Ik ben net terug van een heerlijke stedentrip. Had me voorgenomen dat ik geen zwangerschapstest mee zou nemen.
Maar toen mijn NOD was genaderd en ik echt last had van hele gevoelige borsten, heb ik toch maar een test gescoord! Echt onwerkelijk, maar ik ben ZWANGER!!!! Het is nog niet te bevatten. Ik had er niet op gerekend in de tweede ronde! Ik ben zo ontzettend blij! Ik voel me helemaal goed en heb nergens last van! Nu op naar de eerste echo en hopen dat alles goed gaat!
Groetjes Linnepinnie
Ik ben net terug van een heerlijke stedentrip. Had me voorgenomen dat ik geen zwangerschapstest mee zou nemen.
Maar toen mijn NOD was genaderd en ik echt last had van hele gevoelige borsten, heb ik toch maar een test gescoord! Echt onwerkelijk, maar ik ben ZWANGER!!!! Het is nog niet te bevatten. Ik had er niet op gerekend in de tweede ronde! Ik ben zo ontzettend blij! Ik voel me helemaal goed en heb nergens last van! Nu op naar de eerste echo en hopen dat alles goed gaat!
Groetjes Linnepinnie
Linnepinnie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13
hier ook nogmaals gefeliciteerd!! Super leuk
Aagje!- Kletskop
Dank je wel Aagje!!!!
Linnepinnie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13
Gefeliciteerd Linnepinnie!!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Gefeliciteerd Linniepinnie.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Gefeliciteerd!
Linnie1985- Kletskop
Gefeliciteerd!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd Linniepinnie!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
whoehoe gefeliciteerd Linnepinnie!!
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Gefeliciteerd!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Gefeliciteerd Linnepinnie!
Hier een paar dagen een lichte bloeding, testen zijn negatief dus gewoon een menstruatie. Al lijkt het de afgelopen maanden wel steeds minder te worden.
Vrijdagavond op een terreasje met een vriendin aan de wijn gezeten en net boodschappen gedaan en filet americain en brie meegebracht. Pfff ... die laatste 2 dingen miste ik al een paar maanden en ik had er nu zoveel zin in. Als het op is gaan we over een week of 2 weer voor een nieuwe ronde
Hier een paar dagen een lichte bloeding, testen zijn negatief dus gewoon een menstruatie. Al lijkt het de afgelopen maanden wel steeds minder te worden.
Vrijdagavond op een terreasje met een vriendin aan de wijn gezeten en net boodschappen gedaan en filet americain en brie meegebracht. Pfff ... die laatste 2 dingen miste ik al een paar maanden en ik had er nu zoveel zin in. Als het op is gaan we over een week of 2 weer voor een nieuwe ronde
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
tot je zwanger bent (lees positest hebt) kun je die dingen gewoon blijven eten hoor meis. In de eerst paar weken is er geen contact met het bloed van de moeder en de baby. Dan krijgt de baby voeding uit de dooierzak. En brie mag je zelfs de hele zwangerschap eten, omdat ik nederland de brie van gepasteuriseerde melk gemaakt wordt. TENZIJ er op de verpakking au lait cru staat!! Dan is het wel van rauwe melk!
Overigens vind ik het natuurlijk wel erg jammer dat je gewoon wijn kunt drinken en filet american kunt eten
Overigens vind ik het natuurlijk wel erg jammer dat je gewoon wijn kunt drinken en filet american kunt eten
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Stokstaartje, ik wist het wel hoor maar ik ben er toch braaf vanaf gebleven
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: