Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Ik had een testje gedaan omdat ik die onderbuikpijn zo raar vond maar die was negatief. 5 dagen voordat ik ongesteld moet worden kan vaak niet dat weet ik maar dacht misschien. Sinds gisteravond heb ik spierpijn in mijn borsten erbij gekregen. Erg vaag allemaal!! Mag eigenlijk nog allemaal wel even op zich laten wachten over een half jaartje is prima
(Koudwatervrees)
Hoe gaat het met jullie??
Groetjes rituals
(Koudwatervrees)
Hoe gaat het met jullie??
Groetjes rituals
Gast- Gast
hoi meiden,
Wat een rust hier!
@ rituals: Misschien over een paar dagen nog eens testen?
Ik moest maandag weer voor een controle naar het ziekenhuis maar er was helaas niks te zien. Morgen moet ik bloed laten prikken om een eisprong uit te sluiten. Dinsdag krijg ik hier de uitslag van en als die negatief is moet ik weer de hele riedel opnieuw, dus provera en op dag 3 beginnen met clomid.
Helaas pindakaas en vol goede moed naar de volgende ronde!
Wat een rust hier!
@ rituals: Misschien over een paar dagen nog eens testen?
Ik moest maandag weer voor een controle naar het ziekenhuis maar er was helaas niks te zien. Morgen moet ik bloed laten prikken om een eisprong uit te sluiten. Dinsdag krijg ik hier de uitslag van en als die negatief is moet ik weer de hele riedel opnieuw, dus provera en op dag 3 beginnen met clomid.
Helaas pindakaas en vol goede moed naar de volgende ronde!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Hier nog steeds geen menstruatie. Dag 103 geloof ik.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Spannend rituals! Ik denk wel dat die test inderdaad niet erg veelzeggend is, vijf dagen voor je NOD. Nog even afwachten dus...
Shally balen!
SoGood wat frustrerend voor je dat er nog altijd niets gebeurt. Je kunt ook weinig anders doen dan wachten, ben ik bang, zolang de huisarts je niet wil doorsturen. Of je zou naar een andere huisarts moeten stappen.
@All: ik heb vorige week mijn eisprong gehad, dus volgende week wordt het weer spannend. Maar de kans is klein denk ik, want we hebben vorige week maar 1 keer seks gehad (wel rond mijn eisprong), doordat ik vlak daarna snipverkouden ben geworden.
Shally balen!
SoGood wat frustrerend voor je dat er nog altijd niets gebeurt. Je kunt ook weinig anders doen dan wachten, ben ik bang, zolang de huisarts je niet wil doorsturen. Of je zou naar een andere huisarts moeten stappen.
@All: ik heb vorige week mijn eisprong gehad, dus volgende week wordt het weer spannend. Maar de kans is klein denk ik, want we hebben vorige week maar 1 keer seks gehad (wel rond mijn eisprong), doordat ik vlak daarna snipverkouden ben geworden.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Spannend hoor Rituals ! Misschien te vroeg
Sogood, he bah wat vervelend dat je huisarts dat niet wil , misschien indd idee om over te stappen van HA?
Pitufo, wie weet is die ene keer wel genoeg geweest!
All, hier vannacht erg beroerd geworden, nu gaat het gelukkig wel weer Denk dat het eten verkeerd is gevallen , mijn lasagne dreef een beetje in het vet . Vannacht amper geslapen en hang nu maar een beetje op de bank.
Sogood, he bah wat vervelend dat je huisarts dat niet wil , misschien indd idee om over te stappen van HA?
Pitufo, wie weet is die ene keer wel genoeg geweest!
All, hier vannacht erg beroerd geworden, nu gaat het gelukkig wel weer Denk dat het eten verkeerd is gevallen , mijn lasagne dreef een beetje in het vet . Vannacht amper geslapen en hang nu maar een beetje op de bank.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Vandaag ook getest, vier dagen voor Nod. Negatief helaas, hoop is alweer verdwenen. Maar misschien gewoon te vroeg, kan me nooit inhouden Kreeg gisteren een setje met goedkope testen binnen, daardoor word het nog makkelijker. .
Hier nog nieuws? Nog plannen met de Pasen? Ik moet helaas 4 nachten werken vanaf vanavond dus geen brunch voor mij.
Hier nog nieuws? Nog plannen met de Pasen? Ik moet helaas 4 nachten werken vanaf vanavond dus geen brunch voor mij.
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Punto schreef:Vandaag ook getest, vier dagen voor Nod. Negatief helaas, hoop is alweer verdwenen. Maar misschien gewoon te vroeg, kan me nooit inhouden Kreeg gisteren een setje met goedkope testen binnen, daardoor word het nog makkelijker. .
Hier precies hetzelfde heb nu helemaal geen hoop meer en ga er al vanuit dat het niet is. Mijn rare buikpijn is ook verdwenen vanaf gister al.
Gast- Gast
Heerlijk snugger, ik ben gestopt met de pil, maar heb niet bijgehouden wanneer!
Moet je eigenlijk vanaf je menstruatie gaan tellen of vanaf daarna? (vast een domme vraag, maar ik ben echt niet thuis op dat terrein).
Moet je eigenlijk vanaf je menstruatie gaan tellen of vanaf daarna? (vast een domme vraag, maar ik ben echt niet thuis op dat terrein).
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel, vanaf de eerste dag van je menstruatie moet je beginnen tellen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dank je, ik voel mij echt zo een ontzettende leek op menstruatiegebied e.d.
Dennenappel- Kletskop
Ik had het in mijn agenda genoteerd wanneer ik met de pil was gestopt.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Punto en ritual
Dennenappel: ik wist er in het begin ook niets over, maar dat komt vanzelf. Gewoon een beetje meelezen hier, wat vragen stellen, dingetjes die je wil weten op internet opzoeken, etc.
@all: ik ben vanochtend geheel onverwacht ongesteld geworden. Bij de eerste ronde dacht ik te hebben gemerkt wanneer mijn eisprong was en dat klopte want precies twee weken later werd ik ongesteld. Nu dacht ik t weer gemerkt te hebben, maar als dat klopte, had ik woensdag pas ongesteld moeten worden. Mijn cyclus is nu ook maar 25 dagen geweest (vorige keer 34). Hoe dan ook, door naar ronde 3 dan maar ;-)
Dennenappel: ik wist er in het begin ook niets over, maar dat komt vanzelf. Gewoon een beetje meelezen hier, wat vragen stellen, dingetjes die je wil weten op internet opzoeken, etc.
@all: ik ben vanochtend geheel onverwacht ongesteld geworden. Bij de eerste ronde dacht ik te hebben gemerkt wanneer mijn eisprong was en dat klopte want precies twee weken later werd ik ongesteld. Nu dacht ik t weer gemerkt te hebben, maar als dat klopte, had ik woensdag pas ongesteld moeten worden. Mijn cyclus is nu ook maar 25 dagen geweest (vorige keer 34). Hoe dan ook, door naar ronde 3 dan maar ;-)
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Ah jammer Pitufo
Sogood, dat duurt echt lang joh. Maar het komt vast vanzelf. Het geeft alleen zoveel onzekerheid Ook een !
Ik zit inmiddels op dag 55
Sogood, dat duurt echt lang joh. Maar het komt vast vanzelf. Het geeft alleen zoveel onzekerheid Ook een !
Ik zit inmiddels op dag 55
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Balen dat het bij jou steeds zo lang duurt Exo!
Ja.. Komt vast vanzelf maar maak me wel een beetje zorgen soms en ga ik mezelf vanalles in mijn hoofd halen. Ik geef het nog even en dan maak ik weer een afspraak.
Ja.. Komt vast vanzelf maar maak me wel een beetje zorgen soms en ga ik mezelf vanalles in mijn hoofd halen. Ik geef het nog even en dan maak ik weer een afspraak.
SoGood- Ratel
Begrijp ik. Ik vond bijna 80 dagen al ontzettend lang. Je gaat je inderdaad van alles in je hoofd halen. Als ik jou was, zou ik een (inwendig) onderzoek aanvragen naar je eierstokken enzo. Dat ga ik ook doen, mocht die cyclus nog tijden zo lang blijven. het schijnt dat ze afwijkingen best goed kunnen voelen.
Exogenesis- Kletskop
@Exo en SoGood: Stuurt de dokter jullie naar huis met 'kom over een jaar maar eens terug' of dat niet?
Ik weet niet hoelang jullie al gestopt zijn met de pil maar anders gewoon op je strepen staan bij de huisarts. Het is toch logisch dat je je zorgen gaat maken. En dmv bloedonderzoek en een inwendig onderzoek kunnen ze al zien of je bv pcos hebt.
@Pitufo: balen dat je ongesteld bent geworden.
Ik weet niet hoelang jullie al gestopt zijn met de pil maar anders gewoon op je strepen staan bij de huisarts. Het is toch logisch dat je je zorgen gaat maken. En dmv bloedonderzoek en een inwendig onderzoek kunnen ze al zien of je bv pcos hebt.
@Pitufo: balen dat je ongesteld bent geworden.
ShallY- Prater
Nee, bij mij niet. Ik ben al sinds eind 2011 van de pil af en heb gewoon een heel lange cyclus. Volgens de dokter heb ik wel een eisprong, maar moet ik voor de zekerheid eens de temperaturen gaan bijhouden. Mochten we serieus voor een kind gaan en het lukt niet, dan eis ik zeker weten onderzoek.
Exogenesis- Kletskop
Oké, dat is inderdaad wel een idee om dan eens te temperaturen.
Maar het lijkt me ook wel weer een klus hoor want als jij zulke lange cyclussen heb, dan weet je toch ook niet precies wanneer je een eisprong hebt.
Dan is temperaturen misschien wel beter te doen dan ovulatie testen want dat gaat dan wel veel kosten.
Ik ben wel gelukkig direct doorgestuurd maar bij mij bleef mijn menstruatie helemaal weg (en nog steeds).
Maar het lijkt me ook wel weer een klus hoor want als jij zulke lange cyclussen heb, dan weet je toch ook niet precies wanneer je een eisprong hebt.
Dan is temperaturen misschien wel beter te doen dan ovulatie testen want dat gaat dan wel veel kosten.
Ik ben wel gelukkig direct doorgestuurd maar bij mij bleef mijn menstruatie helemaal weg (en nog steeds).
ShallY- Prater
Ik merk wel ongeveer wanneer ik m'n eisprong heb. En gemiddeld duurt de cyclus rond de 45 dagen. Dus het is te doen.
Weet je al meer waar dat aan kan liggen dan?
Weet je al meer waar dat aan kan liggen dan?
Exogenesis- Kletskop
Ja, ik heb een te traag werkende schildklier en pcos. Aan mijn schildklier ligt het nu niet meer want die is nu gecorrigeerd, dus is het nu gewoon de pcos waardoor ik geen eisprong heb en dus ook niet ongesteld wordt.
Ik heb mijn eerste rond clomid er inmiddels op zitten maar dat heeft geen resultaat opgeleverd.
Ik heb mijn eerste rond clomid er inmiddels op zitten maar dat heeft geen resultaat opgeleverd.
ShallY- Prater
Hoe zit dat dan precies bij jou Shally? Wanneer ben jij gestopt met de pil? Hoe kom je aan dat PCOS? Hoe zit dat precies? Voor ik begon met de pil had ik een hele regelmatige cyclus maar dat zegt misschien niets?
Vandaag had ik een goed gesprek met mijn tante. Ze zei me iets wat me echt wel raakte waardoor ik besloten heb dat we er misschien maar echt, echt voor moeten gaan. Zei het tegen mijn vriend en die was het daar helemaal mee eens.
Vandaag had ik een goed gesprek met mijn tante. Ze zei me iets wat me echt wel raakte waardoor ik besloten heb dat we er misschien maar echt, echt voor moeten gaan. Zei het tegen mijn vriend en die was het daar helemaal mee eens.
SoGood- Ratel
In november 2011 ben ik gestopt met de pil. Ik heb het best lang aangekeken omdat ik wist dat het wel even kan duren voordat je een natuurlijke cyclus zou hebben. (en zussen en m'n ma hadden dit ook). In augustus ben ik naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing. Omdat ik af en toe in die maanden wel wat bloed verlies had, dat was wel minimaal, wilde de huisarts me eerst niet doorsturen. Hij dacht namelijk dat dat best wel eens een menstruatie zou kunnen zijn. Ik heb toen gezegd dat ik dit liever beoordeeld wilde hebben door de gynaecoloog en kreeg toch een doorverwijzing. Ik heb toen ook verteld dat het moeilijk zwanger worden en uitblijven van menstruatie in de familie zit.
Een paar weken later kon ik al bij de gyn terecht en kreeg ik een inwendig onderzoek. Hij vermoedde toen pcos maar dit moest dmv bloedonderzoek uitwijzen. Dus ik moest bloed gaan prikken en mijn vriend moest een zaadonderzoek doen.
Een week later kreeg ik een telefoontje dat het met mijn vriend allemaal goed was maar ik bleek een te traag werkende schildklier te hebben. Over pcos heeft hij het toen niet meer gehad maar hield dit wel in mijn achterhoofd. Hij dacht dus dat het uitblijven van mijn menstruatie door mijn schildklier kwam. Om deze te corrigeren moest ik naar de internist. In de tussentijd mocht ik nog niet zwanger worden.
Dit heeft bijna 6 maanden geduurd en sinds maart is het goed. Toen heb ik ook weer een afspraak gemaakt bij de fertiliteitsarts voor verdere behandeling om zwanger te worden.
Bij de fertiliteitsarts kreeg ik weer een inwendig onderzoek en zij constateerde toch pco. Ik kreeg gelijk provera om een menstruatie op te wekken en daarna moest ik met clomid beginnen.
Ik heb geen idee hoe je aan pcos komt. Denk gewoon pech hebben. Ook kan het erfelijk zijn.
Wat pcos is, kan je het beste even opzoeken als je dat wil weten want kan dat niet zo goed uit leggen.
Voordat ik met de pil begon had ik ook een regelmatige cyclus, dus dat zegt helaas niks.
Sorry voor mijn lange verhaal hoor.
Een paar weken later kon ik al bij de gyn terecht en kreeg ik een inwendig onderzoek. Hij vermoedde toen pcos maar dit moest dmv bloedonderzoek uitwijzen. Dus ik moest bloed gaan prikken en mijn vriend moest een zaadonderzoek doen.
Een week later kreeg ik een telefoontje dat het met mijn vriend allemaal goed was maar ik bleek een te traag werkende schildklier te hebben. Over pcos heeft hij het toen niet meer gehad maar hield dit wel in mijn achterhoofd. Hij dacht dus dat het uitblijven van mijn menstruatie door mijn schildklier kwam. Om deze te corrigeren moest ik naar de internist. In de tussentijd mocht ik nog niet zwanger worden.
Dit heeft bijna 6 maanden geduurd en sinds maart is het goed. Toen heb ik ook weer een afspraak gemaakt bij de fertiliteitsarts voor verdere behandeling om zwanger te worden.
Bij de fertiliteitsarts kreeg ik weer een inwendig onderzoek en zij constateerde toch pco. Ik kreeg gelijk provera om een menstruatie op te wekken en daarna moest ik met clomid beginnen.
Ik heb geen idee hoe je aan pcos komt. Denk gewoon pech hebben. Ook kan het erfelijk zijn.
Wat pcos is, kan je het beste even opzoeken als je dat wil weten want kan dat niet zo goed uit leggen.
Voordat ik met de pil begon had ik ook een regelmatige cyclus, dus dat zegt helaas niks.
Sorry voor mijn lange verhaal hoor.
ShallY- Prater
@ Dennenappel: dat hoeft toch niet! Normaal ben je toch ook niet zo met je cyclus bezig dus is logisch dat je dat allemaal niet weet.... En het forum is er toch voor om dingen van elkaar te leren en elkaar te helpen met vragen
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Mja, klopt normaal had ik geen cyclus. Dat heb ik amper een jaar in mijn leven gehad en toen was ik vanaf dag één, stipt elke keer om hetzelfde aantal dagen.Stokstaartje schreef:@ Dennenappel: dat hoeft toch niet! Normaal ben je toch ook niet zo met je cyclus bezig dus is logisch dat je dat allemaal niet weet.... En het forum is er toch voor om dingen van elkaar te leren en elkaar te helpen met vragen
Exo; hoe gaat het nu met je? Hoe kijk je naar de onderzoeken?
Shally; vervelend! Enig idee hoelang het duurt voordat het normaal gesproken hoort aan te slaan? Zijn het pillen die je slikt of moet je spuiten?
Dennenappel- Kletskop
@denneappel: nee geen idee wanneer het aan slaat. De de één slaat 50 mg al aan, bij een ander pas 100mg of 150mg. Het kan ook zo zijn dat het helemaal niet aanslaat en dan moet ik gaan spuiten. (heb nu dus pillen).
ShallY- Prater
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: