Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Van mij ook een knuffel voor Aagje! Ik kan het me ook heel goed voorstellen.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!
Linnepinnie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13
Dank je wel meiden! Vind het fijn om hier even je hart te kunnen luchten!
Mijn man was net heel lief toen ik toch even in tranen uitbarstte! Hij zei: we hebben nu gewoon drie keer kunnen oefenen, en mei word dan gewoon onze maand!
Mijn man was net heel lief toen ik toch even in tranen uitbarstte! Hij zei: we hebben nu gewoon drie keer kunnen oefenen, en mei word dan gewoon onze maand!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Vervelend aagje! Kan me voorstellen dat het elke keer toch een teleurstelling is!
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
@Aagje: kan me helemaal voorstellen dat je dan toch even verdrietig bent hoor! Zal ik straks ook hebben als ik elke keer ongi wordt.
@Poeke: jeetje mijn vriend wil ook graag zekerheid, maar gelukkig nog niet zo ver als jou vriend/man. Net wat filoria zegt je kunt toch al wel eerder beginnen. Je bent immers nog 9 maanden verder voordat de baby er is en dan moet het ook nog meteen raak zijn. Hopelijk voor jou wil hij toch eerder beginnen.
@Exo: JEEEEJ wat een fijn nieuws zeg!
@Pitufo: gevoel van ongi kan ook symptoom zijn he...Hopelijk ben je nog niet ongi en kan je morgen gewoon testen! Of heb je stiekum al een testje gedaan vanmorgen ?
@Love: volgens mij gaan wij gelijk op! Als mijn ei is geweest wanneer ik denk dat ie is geweest tenminste haha
@All: nou zoals ik eerder altijd super duidelijk slijm had en mijn ei voelde zo slecht voel ik het nu. Onduidelijk slijm en geen eipijn meer. Dus maar aan het voelen gegaan. Op een gegeven moment werd het allemaal wat zachter en hoger en ineens voelde ik mijn baarmoeder niet meer! Dat was zondag en maandag en gister voelde ik hem weer. Dus ergens op die 2 dagen mijn ei denk ik gehad...
ENNN vandaag eerste tentamen gehad van de opleiding. Super goed gevoel over! EN mijn vriend heeft vandaag zijn contract getekend. Dus toch goed afgelopen...we hadden allebei het idee dat het de andere kant op ging, maar dat was gelukkig niet zo. HELEMAAL BLIJ DUS VANDAAG
@Poeke: jeetje mijn vriend wil ook graag zekerheid, maar gelukkig nog niet zo ver als jou vriend/man. Net wat filoria zegt je kunt toch al wel eerder beginnen. Je bent immers nog 9 maanden verder voordat de baby er is en dan moet het ook nog meteen raak zijn. Hopelijk voor jou wil hij toch eerder beginnen.
@Exo: JEEEEJ wat een fijn nieuws zeg!
@Pitufo: gevoel van ongi kan ook symptoom zijn he...Hopelijk ben je nog niet ongi en kan je morgen gewoon testen! Of heb je stiekum al een testje gedaan vanmorgen ?
@Love: volgens mij gaan wij gelijk op! Als mijn ei is geweest wanneer ik denk dat ie is geweest tenminste haha
@All: nou zoals ik eerder altijd super duidelijk slijm had en mijn ei voelde zo slecht voel ik het nu. Onduidelijk slijm en geen eipijn meer. Dus maar aan het voelen gegaan. Op een gegeven moment werd het allemaal wat zachter en hoger en ineens voelde ik mijn baarmoeder niet meer! Dat was zondag en maandag en gister voelde ik hem weer. Dus ergens op die 2 dagen mijn ei denk ik gehad...
ENNN vandaag eerste tentamen gehad van de opleiding. Super goed gevoel over! EN mijn vriend heeft vandaag zijn contract getekend. Dus toch goed afgelopen...we hadden allebei het idee dat het de andere kant op ging, maar dat was gelukkig niet zo. HELEMAAL BLIJ DUS VANDAAG
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Haha nee geen test gedaan. Ik wacht morgen nog af en als ik dan nog niet ongesteld ben, doe ik vrijdagochtend wel een test. Ik merk wel dat ik dit keer heel zenuwachtig ben en heel erg hoop dat het raak is. Gek dat dat zo per maand kan verschillen.Stokstaartje schreef:
Wat een goed nieuws voor jullie!! Nu is dus aan alle randvoorwaarden voldaan die jullie hadden gesteld. Hopelijk is het snel raak!
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
ja maar we waren al wel begonnen hoor en das maar goed ook want als we het gesprek hadden afgewacht was mijn ei al geweest. Dat was namelijk eerst de bedoeling, maar schijnbaar had ik een voorgevoel dat mei eisprong eerder zou komen haha. Spannend hoor! Ik duim voor je.
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Ilovethe90s schreef:Exo, dat moet een opluchtig geweest zijn!
Gebruik je die thee van Pickwick?
Voor Aagje even een
Zeker weten. Ik kan het eindelijk loslaten.
De thee is van Zonnatura.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Hallo, mag ik me bij jullie aansluiten
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Tuurlijk, welkom! Jullie gaan voor een tweede?
Hier nog geen menstruatie. Vind het nu wel heel spannend worden. Als het er morgenochtend nog niet is, doe ik een testje.
Hier nog geen menstruatie. Vind het nu wel heel spannend worden. Als het er morgenochtend nog niet is, doe ik een testje.
Pitufo- Fluisteraar
Spannend, Pitufo!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Oh spannend pitufo! Ik duim!
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden! 35 dagen cyclus! Heb hoofdpijn bah! Wil graag een ibuprofen maar lees dat dit niet goed is als je zwanger wil worden
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden! 35 dagen cyclus! Heb hoofdpijn bah! Wil graag een ibuprofen maar lees dat dit niet goed is als je zwanger wil worden
Aagje!- Kletskop
Aaaah ik heb spijt dat ik vanochtend niet gewoon al een test heb gedaan. Nog steeds niet ongesteld.
Aagje zou dat echt kwaad kunnen? Nu je ongesteld bent zit je in ieder geval zeker niet in je vruchtbare periode. Ik neem aan dat de ibuprofen wel weer uit je bloed is over 2 weken?
Aagje zou dat echt kwaad kunnen? Nu je ongesteld bent zit je in ieder geval zeker niet in je vruchtbare periode. Ik neem aan dat de ibuprofen wel weer uit je bloed is over 2 weken?
Pitufo- Fluisteraar
Kun je met die goedkope testen van kruidvat ook 's avonds testen of is de kans dan groot dat ie vals negatief is?
Pitufo- Fluisteraar
Volgens mij kan dat wel hoor pitufo! Gewoon even een paar uur je plas ophouden!
Ik ben langs de apotheek geweest en lig nu met een ibuprofen in bed! Na 10 uur is het je lichaam weer uit dus het kon nu geen kwaad!
Ik ben langs de apotheek geweest en lig nu met een ibuprofen in bed! Na 10 uur is het je lichaam weer uit dus het kon nu geen kwaad!
Aagje!- Kletskop
Aagje even een dikke knuffel
Pitufo Spannend!!!
En nee, ik meld me niet....Ga maar snel weer weg hier, want anders krijg ik er nog babykriebels van!
Pitufo Spannend!!!
En nee, ik meld me niet....Ga maar snel weer weg hier, want anders krijg ik er nog babykriebels van!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik heb rond mijn NOD 's avonds positief getest met een Kruidvattest! Vrij duidelijk lijntje ookPitufo schreef:Kun je met die goedkope testen van kruidvat ook 's avonds testen of is de kans dan groot dat ie vals negatief is?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Oké, dan ga ik misschien vanavond wel even testen!Filoria schreef:Ik heb rond mijn NOD 's avonds positief getest met een Kruidvattest! Vrij duidelijk lijntje ookPitufo schreef:Kun je met die goedkope testen van kruidvat ook 's avonds testen of is de kans dan groot dat ie vals negatief is?
Pitufo- Fluisteraar
Ik zie t somber in deze maand. Op basis van m'n eisprong is morgen m'n NOD. Extra gevoelige test van zwanger en kids was hartstikke negatief vandaag.
Balen voor jou ook Aagje dat je ongesteld bent
Ik word wel gek van m'n buik, heb elke keer na m'n eisprong last van krampen totdat ik ongesteld word. Echt vervelende krampen ook die ik dus niet alleen voel omdat ik erop lt. Ook een vervelend gevoel in m'n liezen.
Balen voor jou ook Aagje dat je ongesteld bent
Ik word wel gek van m'n buik, heb elke keer na m'n eisprong last van krampen totdat ik ongesteld word. Echt vervelende krampen ook die ik dus niet alleen voel omdat ik erop lt. Ook een vervelend gevoel in m'n liezen.
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
@ Pitufo: Spannend zeg!! Hou ons op de hoogte! Ik duim voor je dat die ongesteldheid lekker uit blijft!
@ Aagje: Balen dat je je zo rot voelt! Beterschap!
@ Punto: Balen van de negatieve test!! Op naar de volgende ronde!!
@ Aagje: Balen dat je je zo rot voelt! Beterschap!
@ Punto: Balen van de negatieve test!! Op naar de volgende ronde!!
Linnepinnie- Fluisteraar
Ja volgens mij gaan we indd gelijk op
@aagje , dikke knuffel voor jou
@Pitufo, spannend zeg ! Succes
@Punto jammer
Hier weinig spannends nog verder, merk wel dat we er beiden steeds meer bezig zijn
@aagje , dikke knuffel voor jou
@Pitufo, spannend zeg ! Succes
@Punto jammer
Hier weinig spannends nog verder, merk wel dat we er beiden steeds meer bezig zijn
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Balen ben weer ongesteld geworden deze keer 4 dagen voor mijn nod.
Het is alleen deze keer rozig normaal begint het altijd meteen hevig met rood.
Maar heb nu dezelfde pijn in mijn buik als dat ik ongesteld ga worden en dezelfde hoofdpijn dus zal vandaag nog wel goed gaan doorzetten.
Jammer op naar de volgende ronde.
Het is alleen deze keer rozig normaal begint het altijd meteen hevig met rood.
Maar heb nu dezelfde pijn in mijn buik als dat ik ongesteld ga worden en dezelfde hoofdpijn dus zal vandaag nog wel goed gaan doorzetten.
Jammer op naar de volgende ronde.
Gast- Gast
Punto en rituals:
Ik heb getest: hartstikke negatief. Zal dus toch wel ongesteld gaan worden.
Ik heb getest: hartstikke negatief. Zal dus toch wel ongesteld gaan worden.
Pitufo- Fluisteraar
@ Pitufo: wat onzettend jammer, een negatieve test!! Op naar de volgende ronde!
Linnepinnie- Fluisteraar
Wat jammer, Pitufo
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
De menstruatie is nog steeds niet doorgezet.
Zal ik dan toch nog een heel klein kansje hebben?
(Heb vanaf nu wel echt menstruatie klachten dus waarschijnlijk gaat het wel nog doorzetten)
Zal ik dan toch nog een heel klein kansje hebben?
(Heb vanaf nu wel echt menstruatie klachten dus waarschijnlijk gaat het wel nog doorzetten)
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: