Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Hee meiden,
Ik wil hier ook meekomen schrijven, kom net als Linnie uit het 2012 topic.
Vanaf januari 2012 zijn wij gestopt en sinds sept. echt bewust mee bezig..
Helaaaas nog niet gelukt :-(
Ben nu sinds 2 periodes met ovulatietesten begonnen, blijkt wel dat mijn ei-sprong heel wisselend is..Tot nu toe of heeel vroeg of heel laat, nu jad ik hem op dag 21 van mijn cyclus. Dus zit nu op het wachtbankje, zal wel een lange cyclus worden..
Ik wil hier ook meekomen schrijven, kom net als Linnie uit het 2012 topic.
Vanaf januari 2012 zijn wij gestopt en sinds sept. echt bewust mee bezig..
Helaaaas nog niet gelukt :-(
Ben nu sinds 2 periodes met ovulatietesten begonnen, blijkt wel dat mijn ei-sprong heel wisselend is..Tot nu toe of heeel vroeg of heel laat, nu jad ik hem op dag 21 van mijn cyclus. Dus zit nu op het wachtbankje, zal wel een lange cyclus worden..
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb wederom een lange cyclus van 40+ dagen. Zit nu op 43. Merk wel dat het er aan zit te komen (zwaar gevoel, wat steekjes her en der). Ik moet over een paar maanden toch maar eens naar de dokter om te cyclus mogelijk te verkorten. De pil is inmiddels anderhalf jaar de deur uit, dus die hormonenzooi is wel weg.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Exogenesis schreef:Ik heb wederom een lange cyclus van 40+ dagen. Zit nu op 43. Merk wel dat het er aan zit te komen (zwaar gevoel, wat steekjes her en der). Ik moet over een paar maanden toch maar eens naar de dokter om te cyclus mogelijk te verkorten. De pil is inmiddels anderhalf jaar de deur uit, dus die hormonenzooi is wel weg.
Ik ben 1x 2 weken te laat ongesteld geworden. Ik zit nu op 5 dagen. Ik moet om 12.35 bij de gynaecoloog zijn, dan hoor ik meer.
Bah ben echt strontverkouden, zit ik daar straks te snotteren in de wachtkamer... Ben al een keer verkouden geweest niet zo lang geleden, maar deze keer is het 2x erger . Ik had niet zoveel moeten zoenen met mn vriend toen hij verkouden was haha
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Jelleke
Kom je nu meeschrijven in het tot 12 weken topic?
Kom je nu meeschrijven in het tot 12 weken topic?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Leuk dat er meer mee komen schrijven, nu maar hopen dat dit topic snel leeg is.
Ben benieuwd Linnie, of de gyn ook een verklaring heeft. Je had je eisprong wel heel duidelijk gemerkt/gezien?
Exo, heb je elke keer van die lange cyclussen gehad? Ik zou idd dit een keer bespreken bij de huisarts als jullie er voor willen gaan.
Welke dag zit je nu Sleepingbeauty? Net na je eisprong?
Ben benieuwd Linnie, of de gyn ook een verklaring heeft. Je had je eisprong wel heel duidelijk gemerkt/gezien?
Exo, heb je elke keer van die lange cyclussen gehad? Ik zou idd dit een keer bespreken bij de huisarts als jullie er voor willen gaan.
Welke dag zit je nu Sleepingbeauty? Net na je eisprong?
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Jelleke, gefeliciteerd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik moet nu ff bloed laten prikken voor hcg, en dan belt de gynaecoloog morgenmiddag voor de uitslag.
Linnie1985- Kletskop
Leuk allemaal nieuwe! Ik hoop dat jullie weer gauw mogen verhuizen naar het 12 weken topic!
Ik ben wel benieuwd hoe het met Aagje is!
Hier geen nieuws onder de zon. R slaapt verschrikkelijk slecht dus ik lig vroeg in bed iedere avond. Niet zo romantisch dus. Hopelijk doet de zo'n mij goed en krijg ik wat meer energie.
Ik ben wel benieuwd hoe het met Aagje is!
Hier geen nieuws onder de zon. R slaapt verschrikkelijk slecht dus ik lig vroeg in bed iedere avond. Niet zo romantisch dus. Hopelijk doet de zo'n mij goed en krijg ik wat meer energie.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
LOL, ik snap je punt, maar deze opmerking klinkt best mafPunto schreef:Leuk dat er meer mee komen schrijven, nu maar hopen dat dit topic snel leeg is.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Pitufo schreef:LOL, ik snap je punt, maar deze opmerking klinkt best mafPunto schreef:Leuk dat er meer mee komen schrijven, nu maar hopen dat dit topic snel leeg is.
Haha hij is goed bedoeld
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Punto schreef:Pitufo schreef:LOL, ik snap je punt, maar deze opmerking klinkt best mafPunto schreef:Leuk dat er meer mee komen schrijven, nu maar hopen dat dit topic snel leeg is.
Haha hij is goed bedoeld
Steep- Kletskop
Wij hebben besloten er ook maar gewoon vanaf nu voor te gaan in plaats van wachten tot 2014. Ik zie nog volop beren op de weg maar ik denk ook weer nu ben ik gezond en nog jong en er zal altijd wel iets zijn wat het tegenhoudt.
Wel ben ik ongelooflijk bang voor de bevalling want dat lijkt me echt een hel!! maar eerst maar eens zwanger zien te worden natuurlijk.
Ik ben in januari gestopt met de pil en had meteen een cyclus van 28 dagen en alles volgens het boekje. Nu afwachten hoe vruchtbaar ik dus ben.
Wel ben ik ongelooflijk bang voor de bevalling want dat lijkt me echt een hel!! maar eerst maar eens zwanger zien te worden natuurlijk.
Ik ben in januari gestopt met de pil en had meteen een cyclus van 28 dagen en alles volgens het boekje. Nu afwachten hoe vruchtbaar ik dus ben.
Gast- Gast
Rituals, ik zie ook zo op tegen de bevalling .
Nadat mijn vriend er ineens klaar voor was begon ik de zenuwen krijgen, maar sta er helemaal achter
Het is altijd spannend dat wachten, wij zijn in november begonnen.
Nadat mijn vriend er ineens klaar voor was begon ik de zenuwen krijgen, maar sta er helemaal achter
Het is altijd spannend dat wachten, wij zijn in november begonnen.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
hoi meiden,
Ik heb hier in het begin wel eens mee geschreven maar ben toen in het topic 2012 blijven plakken maar aangezien het daar nog al rustig is, kom ik, net als die andere ook hier mee schrijven als dat mag?
Ik zal even in het kort mijn verhaal vertellen:
Sinds november 2011 gestopt met de pil. Eerste instantie om te kijken of ik zelf ook een cyclus zou hebben zonder pil maar op en duur werd de wens voor een kindje ook wel erg sterk. Ik heb toch nog wel een tijd gewacht voordat ik langs de dokter ging voor een doorverwijzing voor de gyn, mede omdat het bij mijn zus ook wel lang duurde. (moeilijk zwanger worden zit helaas wel in de familie )
In september 2012 voor het eerst naar de gyn geweest. Hij vermoedde toen pco en na een bloedonderzoek bleek ik ook een te traag werkende schildklier te hebben. De pco moest ook blijken uit het bloed onderzoek maar daar heeft hij toen niks meer over gezegd. Voordat we verder konden met zwanger worden moesten eerst mijn schildklier waardes goed zijn, dus onder controle bij de internist en gelukkig zijn mijn waardes sinds februari goed. Toen heb ik ook groen licht gekregen om zwanger te worden.
In de tussentijd zijn we ook nog eens verhuisd en ben ik ook naar een ander ziekenhuis gegaan. Al snel kon ik bij de fertiliteitsarts terecht en na onderzoek constateerde ze toch pco.
Inmiddels heb ik mijn eerste ronde clomid 50 gehad, en vandaag op dag 12 een echo gehad. Er was nog niks te zien dus aanstaande vrijdag weer terug.
Ik heb hier in het begin wel eens mee geschreven maar ben toen in het topic 2012 blijven plakken maar aangezien het daar nog al rustig is, kom ik, net als die andere ook hier mee schrijven als dat mag?
Ik zal even in het kort mijn verhaal vertellen:
Sinds november 2011 gestopt met de pil. Eerste instantie om te kijken of ik zelf ook een cyclus zou hebben zonder pil maar op en duur werd de wens voor een kindje ook wel erg sterk. Ik heb toch nog wel een tijd gewacht voordat ik langs de dokter ging voor een doorverwijzing voor de gyn, mede omdat het bij mijn zus ook wel lang duurde. (moeilijk zwanger worden zit helaas wel in de familie )
In september 2012 voor het eerst naar de gyn geweest. Hij vermoedde toen pco en na een bloedonderzoek bleek ik ook een te traag werkende schildklier te hebben. De pco moest ook blijken uit het bloed onderzoek maar daar heeft hij toen niks meer over gezegd. Voordat we verder konden met zwanger worden moesten eerst mijn schildklier waardes goed zijn, dus onder controle bij de internist en gelukkig zijn mijn waardes sinds februari goed. Toen heb ik ook groen licht gekregen om zwanger te worden.
In de tussentijd zijn we ook nog eens verhuisd en ben ik ook naar een ander ziekenhuis gegaan. Al snel kon ik bij de fertiliteitsarts terecht en na onderzoek constateerde ze toch pco.
Inmiddels heb ik mijn eerste ronde clomid 50 gehad, en vandaag op dag 12 een echo gehad. Er was nog niks te zien dus aanstaande vrijdag weer terug.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Helaas toch net ineens uit het niets ongesteld geworden .
Linnie1985- Kletskop
Kak Linnie, niet leuk!
Ik ben wakker omdat we weer zo'n verschrikkelijke nacht hebben. Hij is totaal over de zeik en ik heb geen idee waarom ik ga om de paar minuten naar hem toe, morgen toch maar bij slapen.
Ik ben wakker omdat we weer zo'n verschrikkelijke nacht hebben. Hij is totaal over de zeik en ik heb geen idee waarom ik ga om de paar minuten naar hem toe, morgen toch maar bij slapen.
Steep- Kletskop
@Punto; ik zit nu op dag 27, en heb op dag 22 mijn ei sprong gehad.
Mijn cyclus schommelt tussen de 30 en 37 dagen...
Ik denk dat ik nu dan weer een lange cyclus heb. Afwachten!
@steep; niet fijn zulke nachten Hopelijk heb je snel weer een goede nacht!
@all
Hier zit ik te wachten... Nog ongeveer 10 dagen dan zal ik wel meer weten...
Hebben jullie hier ook al een tabel aangemaakt?
Ben wel benieuwd hoe oud iedereen is enz.
Mijn cyclus schommelt tussen de 30 en 37 dagen...
Ik denk dat ik nu dan weer een lange cyclus heb. Afwachten!
@steep; niet fijn zulke nachten Hopelijk heb je snel weer een goede nacht!
@all
Hier zit ik te wachten... Nog ongeveer 10 dagen dan zal ik wel meer weten...
Hebben jullie hier ook al een tabel aangemaakt?
Ben wel benieuwd hoe oud iedereen is enz.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Update van het bloed prikken: mijn gynaecoloog wil dat ik as vrijdag een baarmoederfoto kom maken.
Linnie1985- Kletskop
Hallo allemaal,
Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum!
Mijn man en ik willen vanaf juni a.s. gaan voor een eerste kindje!
Een spannende tijd en het lijkt mij leuk ervaringen en tips uit te wisselen!
Fijne avond allemaal.
Groetjes Linnepinnie
Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum!
Mijn man en ik willen vanaf juni a.s. gaan voor een eerste kindje!
Een spannende tijd en het lijkt mij leuk ervaringen en tips uit te wisselen!
Fijne avond allemaal.
Groetjes Linnepinnie
Linnepinnie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13
Linnie1985 schreef:Update van het bloed prikken: mijn gynaecoloog wil dat ik as vrijdag een baarmoederfoto kom maken.
Wow Linnie, daar kan je snel terecht. Je hebt er bijna niet eens de tijd voor om er tegen op te zien.
Laat je weten wat er uit is gekomen?!
ShallY- Prater
@lousanne: wat fijn dat jullie er zo met elkaar over gesproken hebben. Waar willen jullie heen op verre reis?
@dennenappel: ik hoop dat je lichaam het gewoon goed oppakt zodat je goed inzicht krijgt in je cyclus. En dan goed nieuws zodat jullie voor een kindje kunnen gaan
@jelleke: oh wauw!! dat is nog eens een leuke verrassing voor jullie zeg!!! Ik zeg toch alvast gefeliciteerd
@linnie1985 & @sleepingbeauty & @shally: ik wilde gelijk typen leuk dat jullie hier ook mee komen schrijven. Eigenlijk vind ik dat een beetje raar klinken. Ik vind het natuurlijk heel gezellig, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het wel balen voor jullie omdat ik had gehoopt dat het eigenlijk niet nodig was geweest. Dit gaat gewoon een heel vruchtbaar topic worden
@rituals: succes
@linnepinnie: welkom! en ook succes natuurlijk. Tot juni ook gewoon lekker meeschrijven hoor
@all: Ik heb maandag nog een test gedaan, maar helaas was die omo-wit, en gelukkig ben ik dan vandaag gelijk ongesteld geworden, dus op naar ronde 3. Ik ga weer nieuwe ovulatietesten bestellen en dan kunnen we er weer tegenaan. 3x is scheepsrecht zeggen ze soms wel eens he....
@dennenappel: ik hoop dat je lichaam het gewoon goed oppakt zodat je goed inzicht krijgt in je cyclus. En dan goed nieuws zodat jullie voor een kindje kunnen gaan
@jelleke: oh wauw!! dat is nog eens een leuke verrassing voor jullie zeg!!! Ik zeg toch alvast gefeliciteerd
@linnie1985 & @sleepingbeauty & @shally: ik wilde gelijk typen leuk dat jullie hier ook mee komen schrijven. Eigenlijk vind ik dat een beetje raar klinken. Ik vind het natuurlijk heel gezellig, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het wel balen voor jullie omdat ik had gehoopt dat het eigenlijk niet nodig was geweest. Dit gaat gewoon een heel vruchtbaar topic worden
@rituals: succes
@linnepinnie: welkom! en ook succes natuurlijk. Tot juni ook gewoon lekker meeschrijven hoor
@all: Ik heb maandag nog een test gedaan, maar helaas was die omo-wit, en gelukkig ben ik dan vandaag gelijk ongesteld geworden, dus op naar ronde 3. Ik ga weer nieuwe ovulatietesten bestellen en dan kunnen we er weer tegenaan. 3x is scheepsrecht zeggen ze soms wel eens he....
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
ShallY schreef:Linnie1985 schreef:Update van het bloed prikken: mijn gynaecoloog wil dat ik as vrijdag een baarmoederfoto kom maken.
Wow Linnie, daar kan je snel terecht. Je hebt er bijna niet eens e tijd voor om er tegen op te zien.
Laat je weten wat er uit is gekomen?!
Wij hebben in het ziekenhuis 5 gynaecologen, denk dat het daarom best snel mogelijk is bij ons(en dat voor n klein eilandje). Heb ook een fijne, mijn vriend en schoonzusje vinden hem niks, maar mijn schoonmoeder en ik vinden hem juist goed.
Linnie1985- Kletskop
Dank je wel Aagje! Ik zal zeker meeschrijven en meelezen!
Ik moet er wel een beetje in komen natuurlijk!!
Veel succes met de derde ronde!
Ik moet er wel een beetje in komen natuurlijk!!
Veel succes met de derde ronde!
Linnepinnie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13
@steep: wat naar voor je zoontje en voor jullie! Kan hij dan gewoon niet slapen of merk je dat er wat anders is?
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Wat een rust hier!
ShallY- Prater
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: