Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Oh, sorry!
Ik wist niet dat jullie al zolang bezig zijn. Dan is mijn opmerking helemaal niet leuk om te horen/lezen .
Ik wist niet dat jullie al zolang bezig zijn. Dan is mijn opmerking helemaal niet leuk om te horen/lezen .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ilovethe90s schreef:Oh, sorry!
Geeft niet kon je ook niet weten .
Ben vorig jaar zwanger geweest, maar was helaas een miskraam geworden. Die datum komt ook steeds dichterbij en denk er nu ook vaak aan.
Ik moet de 29e terug bij de gynaecoloog komen, en dan ga ik vragen of er hulpmiddelen of wat dan ook zijn. Ik heb pas geleden een hsg gehad en daar kwam uit dat mijn rechter eileider verstopt zat. Maar hij zei dat het ook kan komen door het onderzoek dat ik hem dichtkneep dat de vloeistof er niet kon komen.
Aangezien wij beiden gewoon gezond zijn, het zaad van mijn vriend goed is en ik gewoon een eisprong heb, denk ik dat het toch met mijn eileider te maken heeft. We zijn de teleurstelling van iedere keer dat ik ongesteld ben of een negatieve test in handen heb toch wel zat...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Steep, gefeliciteerd
Linnie hoop zo dat het binnenkort raak is voor jullie
Linnie hoop zo dat het binnenkort raak is voor jullie
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Linnie, laat het nu eens een keertje raak zijn voor jullie... Ik hoop zo dat jullie wachten binnenkort wordt beloond
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
GEFELICITEERD STEEP!!!!
Linnepinnie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13
@ilovethe90s: jeetje wat een blauwe plek zeg!! Fijn dat ze nu weten wat het is! Kan je gericht werken aan je herstel, succes!
@steep: ben je al een beetje aan het idee gewend??
@all: gister en vanmorgen werd ik misselijk wakker, vandaag ook met hoofdpijn. Denk dat dit nog te maken heeft met de zenuwen van de kaak chirurg van gister. verder heb ik af en toe flinke steek in mijn baarmoeder zone, liezen en borsten. Heb ook een opgeblazen gevoel in mijn maag. Nu kan ik natuurlijk niet veel met deze klachten door mijn PMS.
21 mei naar de gyn. Hoop dat ik die afspraak voor die tijd af kan bellen omdat ik zwanger ben haha
@steep: ben je al een beetje aan het idee gewend??
@all: gister en vanmorgen werd ik misselijk wakker, vandaag ook met hoofdpijn. Denk dat dit nog te maken heeft met de zenuwen van de kaak chirurg van gister. verder heb ik af en toe flinke steek in mijn baarmoeder zone, liezen en borsten. Heb ook een opgeblazen gevoel in mijn maag. Nu kan ik natuurlijk niet veel met deze klachten door mijn PMS.
21 mei naar de gyn. Hoop dat ik die afspraak voor die tijd af kan bellen omdat ik zwanger ben haha
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Thnx meiden!! Heel veel succes en ik hoop jullie gauw te zien in het andere topic. Ik hou jullie wel in de gaten hoor ;-)
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep, in welk topic ga je nu kletsen?
Ik vind het zo super voor je!
Ik vind het zo super voor je!
Exogenesis- Kletskop
Exo: Heb jij nog iets gehoord over je onderzoeken?
Of heb ik dat nou helemaal gemist.. Ben benieuwd hoe het met je is!
Of heb ik dat nou helemaal gemist.. Ben benieuwd hoe het met je is!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn, het gaat goed met me. Maar ik moet a.s. maandag voor nogmaals een echo van m'n borst, omdat er iets zit, maar ze weten niet precies wat. Dus dat gaan ze nu nog een keer bekijken. Daar kijk ik wel wat tegenop, want de dokter heeft me bang gepraat Maar voor de rest ziet alles er goed uit: baarmoeder, baarmoedermond/hals en de eierstokken, ik heb even een goede check-up gehad.
Ik weet zelf eigenlijk ook al niet meer wat ik hier allemaal wel en niet heb verteld
Ik weet zelf eigenlijk ook al niet meer wat ik hier allemaal wel en niet heb verteld
Exogenesis- Kletskop
Fijn dat dat in ieder geval allemaal goed is! Ook wel fijn dat je nu gewoon even goed bekeken bent, anders blijf je je er druk over maken.
Maandag is zeker spannend.. Het leek juist allemaal goed toch? Dan zal dat nu ook gewoon zo zijn! Stomme bang-maak-dokters..
Maandag is zeker spannend.. Het leek juist allemaal goed toch? Dan zal dat nu ook gewoon zo zijn! Stomme bang-maak-dokters..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
@exo: Teneerste fijn dat je baarmoeder en eierstokken er goed uit zagen!! Wel onwijs spannend denk maandag, wat heeft de dokter je precies verteld wat je zo bang maakt? Ik hoop dat alles goed is!!
@all: pff ik was gister misselijk! de hele dag! Vandaag weer zo een weeeig gevoel, en moeoeoe!!! Verder heb ik krampjes, steekjes in mijn onderbuik en liezen, en steken in mijn borsten. Maar door mijn pms durf ik nergens meer op te vertrouwen Nog een paar dagen tot ik kan testen!!
@all: pff ik was gister misselijk! de hele dag! Vandaag weer zo een weeeig gevoel, en moeoeoe!!! Verder heb ik krampjes, steekjes in mijn onderbuik en liezen, en steken in mijn borsten. Maar door mijn pms durf ik nergens meer op te vertrouwen Nog een paar dagen tot ik kan testen!!
Aagje!- Kletskop
Goedemorgen!
Ik lees al een tijdje stiekem mee in dit topic
Net was ik bezig mijn CV in het Engels te vertalen voor een intake gesprek morgen bij het uitzendbureau en uiteindelijk eindig ik hier. Mijn man en ik willen al een tijdje erg graag kinderen, helaas moeten wij wachten op een uitbouw/opbouw die we deze zomer gaan plaatsen. We hebben nml maar 1 slaapkamer. Ondertussen ben ik al 1,5jr opzoek naar een nieuwe baan (actief) alleen wilt mijn man graag alle zekerheid die er maar kan zijn.
Dus pas als de laatste spijker in de uitbouw zit, we beide nog vast contract hebben en het liefst nog eens een bak extra spaargeld (dit hebben we nu sowieso). Dit vind ik best moeilijk nu, we willen erg graag kinderen maar ik wil ook een nieuwe baan. Wat als we moeilijk kinderen kunnen krijgen? Dan zit ik nog in mijn huidige baan vast. Maar wat als ik een nieuwe baan heb en ik wil toch het aller liefst zwanger raken?
Ik vind het zo verwarrend allemaal, om ons heen zie je mensen met zo veel minder zekerheid zwanger worden. We hebben beide de hersens om te snappen dat zekerheid fijn is en je rust geeft. Maar ben ineens zo jaloers op zwangere vrouwen, we hebben het al over hoe we dingen zouden doen en we weten zelfs al namen.
Ik vind het allemaal doodeng en verwarrend! En het vervelende is dat ik er met niet veel mensen over kan praten want krijg snel het gevoel dat ik 'zeur' want wat is nou een jaar wachten. Of 'het komt vanzelf'.
Zijn er mensen die dit herkennen? En ook ineens dat gevoel dat zo sterk is om zwanger te willen zijn/kinderen te willen krijgen?
Ik lees al een tijdje stiekem mee in dit topic
Net was ik bezig mijn CV in het Engels te vertalen voor een intake gesprek morgen bij het uitzendbureau en uiteindelijk eindig ik hier. Mijn man en ik willen al een tijdje erg graag kinderen, helaas moeten wij wachten op een uitbouw/opbouw die we deze zomer gaan plaatsen. We hebben nml maar 1 slaapkamer. Ondertussen ben ik al 1,5jr opzoek naar een nieuwe baan (actief) alleen wilt mijn man graag alle zekerheid die er maar kan zijn.
Dus pas als de laatste spijker in de uitbouw zit, we beide nog vast contract hebben en het liefst nog eens een bak extra spaargeld (dit hebben we nu sowieso). Dit vind ik best moeilijk nu, we willen erg graag kinderen maar ik wil ook een nieuwe baan. Wat als we moeilijk kinderen kunnen krijgen? Dan zit ik nog in mijn huidige baan vast. Maar wat als ik een nieuwe baan heb en ik wil toch het aller liefst zwanger raken?
Ik vind het zo verwarrend allemaal, om ons heen zie je mensen met zo veel minder zekerheid zwanger worden. We hebben beide de hersens om te snappen dat zekerheid fijn is en je rust geeft. Maar ben ineens zo jaloers op zwangere vrouwen, we hebben het al over hoe we dingen zouden doen en we weten zelfs al namen.
Ik vind het allemaal doodeng en verwarrend! En het vervelende is dat ik er met niet veel mensen over kan praten want krijg snel het gevoel dat ik 'zeur' want wat is nou een jaar wachten. Of 'het komt vanzelf'.
Zijn er mensen die dit herkennen? En ook ineens dat gevoel dat zo sterk is om zwanger te willen zijn/kinderen te willen krijgen?
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Goedemiddag,
Welkom op dit Topic!
Ik herken jouw probleem. Ik heb begin dit jaar dezelfde afweging gemaakt in mijn werk. Op mijn werk heb ik het al een tijdje niet meer naar mijn zin. Het is enorm hectisch en mijn baas is afschuwelijk. Maar ook wij willen zekerheid als wij aan een kindje beginnen. Wij zitten nu in de eerste ronde! Ik wilde óf switchen van baan en de kinderwens nog even uitstellen óf op mijn huidige werk blijven en voor een kindje gaan. Omdat het nu ook geen makkelijke tijd is om van baan te switchen, heb ik besloten te blijven en voor een kindje te gaan! Ik wil niet direct bij een nieuwe werkgever melden dat ik zwanger ben, maar ook ik loop natuurlijk het risico dat wanneer het niet lukt, ik wel aan deze baan vast zit. Het idee is sowieso om na mijn zwangerschap iets anders te gaan doen. Uit de sector waarin ik nu zit.
Qua uitbouw/aanbouw zou ik iets makkelijker kunnen zijn, maar ook dat begrijp ik wel. Het is natuurlijk fijn om alles op orde te hebben voordat er een kleintje komt!
Je schrijft dat je al 1,5 jaar op zoek bent naar een baan? Kom je wel veel vacatures tegen of niets wat bij je past? Zou je kunnen uitwijken naar een ander soort baan? Als je nu toch nog een jaar zou wachten met een kinderwens, zou dit wel een moment zijn om van baan te switchen denk ik zo!
Veel succes!!
Welkom op dit Topic!
Ik herken jouw probleem. Ik heb begin dit jaar dezelfde afweging gemaakt in mijn werk. Op mijn werk heb ik het al een tijdje niet meer naar mijn zin. Het is enorm hectisch en mijn baas is afschuwelijk. Maar ook wij willen zekerheid als wij aan een kindje beginnen. Wij zitten nu in de eerste ronde! Ik wilde óf switchen van baan en de kinderwens nog even uitstellen óf op mijn huidige werk blijven en voor een kindje gaan. Omdat het nu ook geen makkelijke tijd is om van baan te switchen, heb ik besloten te blijven en voor een kindje te gaan! Ik wil niet direct bij een nieuwe werkgever melden dat ik zwanger ben, maar ook ik loop natuurlijk het risico dat wanneer het niet lukt, ik wel aan deze baan vast zit. Het idee is sowieso om na mijn zwangerschap iets anders te gaan doen. Uit de sector waarin ik nu zit.
Qua uitbouw/aanbouw zou ik iets makkelijker kunnen zijn, maar ook dat begrijp ik wel. Het is natuurlijk fijn om alles op orde te hebben voordat er een kleintje komt!
Je schrijft dat je al 1,5 jaar op zoek bent naar een baan? Kom je wel veel vacatures tegen of niets wat bij je past? Zou je kunnen uitwijken naar een ander soort baan? Als je nu toch nog een jaar zou wachten met een kinderwens, zou dit wel een moment zijn om van baan te switchen denk ik zo!
Veel succes!!
Linnepinnie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13
Je hoeft toch niet op die uitbouw te wachten? Je bent namelijk ook nog negen maanden zwanger voor je een babykamer nodig hebt...
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Linepinnie: bedankt voor je reactie! Als ik het zo lees lijkt het wel alsof we in hetzelfde bedrijf werken
Heb er vandaag toch voor gekozen niet meer te solliciteren maar een opleiding (van een jr) erbij te gaan doen en dan ooit parttime aan de slag in andere branche.
Filoria: ik snap dat een mens nog eerst 9mnd zwanger is. Helaas is mijn man een ster in bedenken wat mis kan gaan. We wachten nu op de juiste vergunningen (8wk nog) en hij is bang dat er wat gebeurd dat we niet hebben voorzien. Zoals een gevel die instort of fundering die versterkt moet worden.
Maar ik hoop dat zodra de vergunningen binnen zijn mijn man de knoop door hakt!
Heb er vandaag toch voor gekozen niet meer te solliciteren maar een opleiding (van een jr) erbij te gaan doen en dan ooit parttime aan de slag in andere branche.
Filoria: ik snap dat een mens nog eerst 9mnd zwanger is. Helaas is mijn man een ster in bedenken wat mis kan gaan. We wachten nu op de juiste vergunningen (8wk nog) en hij is bang dat er wat gebeurd dat we niet hebben voorzien. Zoals een gevel die instort of fundering die versterkt moet worden.
Maar ik hoop dat zodra de vergunningen binnen zijn mijn man de knoop door hakt!
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Pfffffffffffffffff.... Opluchting!! De bult in mijn borst is duidelijk een uit de kluit gewassen klier.
De dokter had me bang gepraat, omdat ze me laatst wéér wilde zien. Ze ging toen voelen of die betreffende klier nog steeds op dezelfde plek zat en groter was geworden. Volgens haar was dat zéker het geval en was ie gegroeid tot een ding van 1 bij 4 cm Nou, toen vond ik het even niet zo grappig meer. Ik ging me allerlei enge situaties in het hoofd halen.
Maar gelukkig... het is echt niets Ik ga voortaan sowieso op eigen gevoel af.
De dokter had me bang gepraat, omdat ze me laatst wéér wilde zien. Ze ging toen voelen of die betreffende klier nog steeds op dezelfde plek zat en groter was geworden. Volgens haar was dat zéker het geval en was ie gegroeid tot een ding van 1 bij 4 cm Nou, toen vond ik het even niet zo grappig meer. Ik ging me allerlei enge situaties in het hoofd halen.
Maar gelukkig... het is echt niets Ik ga voortaan sowieso op eigen gevoel af.
Exogenesis- Kletskop
Ohhh wat fijn exo!! Gelukkig is alles goed!
Aagje!- Kletskop
@all: ik heb vanacht echt rot geslapen! Om 22.00 erin, en om 1.00 werd ik badend in het zweet wakker, en misselijk! Sinds toen niet of nauwelijks meer geslapen! Draaien woelen, onder de dekens dacht ik dat ik zou ontploffen van hitte en als ik de dekens van me af sloeg had ik het koud!
Nu ben ik dus best brak haha!
Nu ben ik dus best brak haha!
Aagje!- Kletskop
Fijn Exo, wat een opluchting!
Aagje dat klinkt inderdaad als een woelige nacht. Ben je de dag een beetje goed doorgekomen?
Spannend, al die klachtjes! Donderdag mag je he? Ik heb eigenlijk nergens last van, behalve dat ik af en toe misselijk ben, maar dat ben ik nu al een paar maanden, dus dat zegt niks, haha. Ik moet ook nog wachten tot donderdag.
Aagje dat klinkt inderdaad als een woelige nacht. Ben je de dag een beetje goed doorgekomen?
Spannend, al die klachtjes! Donderdag mag je he? Ik heb eigenlijk nergens last van, behalve dat ik af en toe misselijk ben, maar dat ben ik nu al een paar maanden, dus dat zegt niks, haha. Ik moet ook nog wachten tot donderdag.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Fijn zeg exo !
Hier weinig spannends te melden, nog twee weken en dan zullen we zien hoe deze maand is geweest
Hier weinig spannends te melden, nog twee weken en dan zullen we zien hoe deze maand is geweest
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ik heb hier net al klein beetje bloed verloren, zoals elke menstruatie tot nu toe is begonnen. Ik merk dat ik toch best wel een beetje verdrietig ben, ondanks dat het 'pas' de derde ronde is en er genoeg meiden zijn die al veel langer bezig zijn!
Maar goed, dat is morgen weer over, en dan gaan we er weer hard tegenaan voor de volgende ronde.... Nu eerst nog wachten tot hij echt doorbreekt.
Maar goed, dat is morgen weer over, en dan gaan we er weer hard tegenaan voor de volgende ronde.... Nu eerst nog wachten tot hij echt doorbreekt.
Aagje!- Kletskop
Ik slaap de afgelopen tijd ook enorm slecht. De laatste nachten gaat het iets beter. Drink nu ook thee voor goede nachtrust.
Logisch Aagje. Het lijkt mij ook teleurstellend om elke keer weer ongesteld te worden wanneer je er mee bezig bent
Logisch Aagje. Het lijkt mij ook teleurstellend om elke keer weer ongesteld te worden wanneer je er mee bezig bent
Exogenesis- Kletskop
Ik snap heel goed dat je er verdrietig om bent. Ik heb t gevoel dat mijn menstruatie er ook aan zit te komen (gevoelige tepels, poepchagrijnig) en daar voel ik me ook klote om, veel meer dan vorige ronde. Maar goed, we gaan de volgende ronde gewoon weer volop aan de bak!
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Exo, dat moet een opluchtig geweest zijn!
Gebruik je die thee van Pickwick?
Voor Aagje even een
Gebruik je die thee van Pickwick?
Voor Aagje even een
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: