Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
@Steep, hij blijft binnen het zelfde bedrijf als nu, maar dan in een hogere, meer intensieve functie. Hij moet ook om de zoveel tijd een oproepdienst-week draaien. Hij ziet (dubbel) gebroken nachten voor zich
@ Love, spannend! Duimduimduim! En ook gefeliciteerd!
@ Pitufo, frustrerend... Misschien is het toch nog raak?
@ Love, spannend! Duimduimduim! En ook gefeliciteerd!
@ Pitufo, frustrerend... Misschien is het toch nog raak?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
@Exogenesis ,Oo fijn dat je wel aanwijzingen hebt van een eiersprong !
Vervelend zeg dat hij het uit wil stellen . Hopelijk komen jullie er samen uit.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Exogenesis op ma 25 maa 2013 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis- Kletskop
Love, hopelijk vind je snel een passende baan, dat geeft zoveel rust
Pitufo, spannend!!
Exo, voor jou dus ook spannend! Het lijkt me fijn om te merken dat hij er op zijn manier ook al mee bezig is.
Euh, de rest kan ik niet meer teruglezen en ik weet het ook niet meer. Ik heb vandaag op het werk gelezen
Bij mij niet zoveel spanning. Het zou wel raak kunnen zijn, maar de kans is wel klein. Het was niet echt een feestje deze maand gezien de omstandigheden. We zullen zien. Het lijkt me wel heel fijn, dan zouden we het zeer waarschijnlijk nog wel kunnen vertellen (al is dat ook niet zeker...)
Pitufo, spannend!!
Exo, voor jou dus ook spannend! Het lijkt me fijn om te merken dat hij er op zijn manier ook al mee bezig is.
Euh, de rest kan ik niet meer teruglezen en ik weet het ook niet meer. Ik heb vandaag op het werk gelezen
Bij mij niet zoveel spanning. Het zou wel raak kunnen zijn, maar de kans is wel klein. Het was niet echt een feestje deze maand gezien de omstandigheden. We zullen zien. Het lijkt me wel heel fijn, dan zouden we het zeer waarschijnlijk nog wel kunnen vertellen (al is dat ook niet zeker...)
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Sterkte Taeda met alles, hoop dat er bij jullie toch nog goed nieuws te vertellen valt...
Ik heb stiekem vandaag al een test gedaan, hartstikke negatief. Voelt sinds de test ook echt als een aankomende menstruatie. Mocht t doorbreken, wil ik misschien deze maand wel met ovulatietesten beginnen om de kans toch iets te vergroten. Iemand ervaringen/tips?
Ik heb stiekem vandaag al een test gedaan, hartstikke negatief. Voelt sinds de test ook echt als een aankomende menstruatie. Mocht t doorbreken, wil ik misschien deze maand wel met ovulatietesten beginnen om de kans toch iets te vergroten. Iemand ervaringen/tips?
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Punto schreef:Sterkte Taeda met alles, hoop dat er bij jullie toch nog goed nieuws te vertellen valt...
Hier heb ik al een paar keer naar gevraagd maar kreeg geen reactie..
@Exo, hij geeft wel een beetje mixed signals af of valt dat wel mee?
@Love, ik hoop ook dat je snel iets vind.
@Taeda, ik hoop voor je dat het raak is.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:
@Exo, hij geeft wel een beetje mixed signals af of valt dat wel mee?
.
Vind ik ook.
Exogenesis- Kletskop
In het 2012-topic zijn wat meer meiden die ovulatietesten gebruiken of gebruikt hebben. Wat willen jullie weten?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Welke ovutesten er gebruikt worden bijv en kosten, wanneer te beginnen in je cyclus? Heb er al wel t een en ander over gelezen. Vrees dat als ik aan vriend vertel dat ik met testen wil beginnen dat hij dat onzin vindt. Hij is nog steeds van we zien wel, logisch ook, zijn nog maar een paar maanden bezig. Mar gezien onze drukke roosters zou ik t wel fijn vinden om ongeveer te weten wanneer het de juiste tijd voor sex is.
Punto- Fluisteraar
Exogenesis schreef:love schreef:@Exogenesis ,Oo fijn dat je wel aanwijzingen hebt van een eiersprong !
Vast wel Hij weet dat ik rond deze dagen mijn eisprong heb en toch nemen we samen bepaalde risico's, zeg maar Om het plat te zeggen: eerder ging hij voor het zingen de kerk uit en nu doet hij dat steeds minder vaak. Dus stiekem vindt hij het wel interessant, maar vindt hij het moeilijk om er over te praten. Hij wil absoluut niet plannen.
Kijk dat is dan wel positief en wie weet is het dan toevallig wel een keer raak
Jongens hebben daar volgens mij wel vaker last van, komt het te dichtbij (tenminste mijne heeft er wel last van;)).
@all, hoop ook dat ik zelf een passende baan vind. Heb er bijna elke dag wel een sollicitatiebrief uit dus de moet toch een keer wat voor mij tussen zitten . En geeft indd veel meer rust als ik werk heb ook al is het maar een paar uur per week . Ik moet morgen ongesteld worden en kan dan vrijdag testen, heb nog geen signalen van een ongesteldheid dus we wachten maar even af . Zul je altijd zien dat ik vannacht ongesteld word maar we blijven goede hoop houden!
love- Kletskop
Ik wil wel even reageren (ook uit het topic 2012)
Ook ik gebruik ovulatietesten en ik vind het ontzettend handig, niet alleen om het klussen want dat doen we gewoon om de dag maar ook om te weten wanneer ik ongesteld moet worden aangezien mijn cyclus niet altijd even regelmatig is en je daardoor snel te veel goede hoop hebt.
Ik vind het een aanrader! En ja welk merk, ik bestel altijd via L10 maar er zijn genoeg goede testen op de markt.
Succes in ieder geval!
Ook ik gebruik ovulatietesten en ik vind het ontzettend handig, niet alleen om het klussen want dat doen we gewoon om de dag maar ook om te weten wanneer ik ongesteld moet worden aangezien mijn cyclus niet altijd even regelmatig is en je daardoor snel te veel goede hoop hebt.
Ik vind het een aanrader! En ja welk merk, ik bestel altijd via L10 maar er zijn genoeg goede testen op de markt.
Succes in ieder geval!
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
@punto: spannend punto!
@exo: jammer dat je vriend gemengde signalen af wil geven, en nu misschien wil wachten tot hij bij zijn nieuwe functie begint.
Maar zie dat hij er toch al een klein beetje mee bezig is!
@taeda: sterkte meid! hoop dat je toch nog positief nieuws kan vertellen. En een kleine kans is ook een kans
@steep: jij zit alweer op het wachtbankje! spannend weer zeker? Misschien betekenen die signalen nu wel iets positiefs!
@punto & @steep: ik gebruik ook ovulatie testen. Ook omdat mijn menstruatie lang is, en ik dus ook weer wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Ik doe hem elke dag rond 16.00/18.00. Ben er op dag 12 mee begonnen, omdat ik niet wist hoe lang mijn menstruatie kan zijn. Als je dat wel weet, dan kan je 3 dagen voor je je ei hebt beginnen met testen.
Ik besteld ze bij sensitest. gewoon van die dipsticks, niet duur en werken prima.
sorry voor de late reactie
@all: Ik heb vandaag iets eerder een ovulatie test gedaan, en die was hartstikke positief , dus dat betekend dat ik ongeveer morgen mijn eisprong heb!! dus nu weet ik ook wanneer mijn nod is. Ben er blij mee
@exo: jammer dat je vriend gemengde signalen af wil geven, en nu misschien wil wachten tot hij bij zijn nieuwe functie begint.
Maar zie dat hij er toch al een klein beetje mee bezig is!
@taeda: sterkte meid! hoop dat je toch nog positief nieuws kan vertellen. En een kleine kans is ook een kans
@steep: jij zit alweer op het wachtbankje! spannend weer zeker? Misschien betekenen die signalen nu wel iets positiefs!
@punto & @steep: ik gebruik ook ovulatie testen. Ook omdat mijn menstruatie lang is, en ik dus ook weer wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Ik doe hem elke dag rond 16.00/18.00. Ben er op dag 12 mee begonnen, omdat ik niet wist hoe lang mijn menstruatie kan zijn. Als je dat wel weet, dan kan je 3 dagen voor je je ei hebt beginnen met testen.
Ik besteld ze bij sensitest. gewoon van die dipsticks, niet duur en werken prima.
sorry voor de late reactie
@all: Ik heb vandaag iets eerder een ovulatie test gedaan, en die was hartstikke positief , dus dat betekend dat ik ongeveer morgen mijn eisprong heb!! dus nu weet ik ook wanneer mijn nod is. Ben er blij mee
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Bedankt vlinder en Aagje voor de antwoorden.
Ik voel me raar, m'n gevoel gaat van ongesteld worden naar zwanger zijn. Heb niet meer getest, ik wacht tot zaterdag. Morgen en vrijdag moet ik vroeg werken en wil niet direct aan t werk moeten als ik wel positief test. Zaterdag zijn we ook samen thuis 's ochtends.
Love, bij jou ook nog steeds spanning? En Pitufo?
Ik voel me raar, m'n gevoel gaat van ongesteld worden naar zwanger zijn. Heb niet meer getest, ik wacht tot zaterdag. Morgen en vrijdag moet ik vroeg werken en wil niet direct aan t werk moeten als ik wel positief test. Zaterdag zijn we ook samen thuis 's ochtends.
Love, bij jou ook nog steeds spanning? En Pitufo?
Punto- Fluisteraar
Spannend hoor Punto !
Hier ook nog steeds geen ongesteldheid... vind het nu wel spannend .
Denk dat ik zaterdagochtend ga testen aangezien vriend dan ook vrij is en mocht het positief zijn zijn we iig zaterdag samen om het te laten bezinken .
Merk wel dat ik echt een denker ben en zit in de stress ivm dat ik geen werk heb enz.. vriend is gelukkig wat nuchtere er in dan ik en dat kalmeert mij
Hier ook nog steeds geen ongesteldheid... vind het nu wel spannend .
Denk dat ik zaterdagochtend ga testen aangezien vriend dan ook vrij is en mocht het positief zijn zijn we iig zaterdag samen om het te laten bezinken .
Merk wel dat ik echt een denker ben en zit in de stress ivm dat ik geen werk heb enz.. vriend is gelukkig wat nuchtere er in dan ik en dat kalmeert mij
love- Kletskop
Thnx Aagje! Het is me wat duidelijker. Fijn dat je diidelijkheid hebt, aan de slag jij haha!
Love, spannend hoor!
Ook bij jou Punto!
Hier even wat raars en viezigs dus beware.. vanochtend een beet slijmverlies met bloed en nu nog af en toe een ietsepietsie bruinverlies. Precies vorige week was mijn eisprong (volgens mijn app dan, ik voel m niet) en ik moet pas over 7 dagen ongesteld worden. . Was dit nu weer?
Love, spannend hoor!
Ook bij jou Punto!
Hier even wat raars en viezigs dus beware.. vanochtend een beet slijmverlies met bloed en nu nog af en toe een ietsepietsie bruinverlies. Precies vorige week was mijn eisprong (volgens mijn app dan, ik voel m niet) en ik moet pas over 7 dagen ongesteld worden. . Was dit nu weer?
Steep- Kletskop
Misschien een innesteling?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
L!ND@ schreef:Misschien een innesteling?
Laten we het hopen.. Wie weet zet de bloeding door..
Steep- Kletskop
Heel erg veel slijm... wat zegt dat? Ik heb dat nog nooit zo erg gehad als nu ineens!
Steep.... spannend! Zou maar zo zo kunnen zijn. Ik duim voor je
Steep.... spannend! Zou maar zo zo kunnen zijn. Ik duim voor je
Exogenesis- Kletskop
Wat voor slijm? Taai slijm of waterig? Kun je er draden van trekken?
Steep- Kletskop
Taai. Echt lange draden bij het afvegen. Dat heb ik nog nooit zo erg gehad
Exogenesis- Kletskop
Kan het zijn dat je nu in je vruchtbare periode zit? Dat is het enige wat ik weet bij zulk soort slijm.
Steep- Kletskop
Exogenis, ik heb dat als ik mijn eisprong heb! 1 dag ervoor. Maar ik heb op internet gelezen dat het ook een paar dagen eerder of een paar dagen na je eisprong kan zijn. Zoek maar eens op 'Billings methode'.
En over de ovulatietesten (beetje late reactie, sorry): ik gebruikte die van Kruitvat. Die zijn duurder dan via internet, maar als je online bestelt moet je er meteen zoveel kopen heb ik het idee.
Wanneer je kunt beginnen met testen staat vaak in de bijsluiter, maar houd maar rekening met een dag of 18 voordat je ongesteld zou moeten worden (uitgaande van je gemiddelde cyclusduur), dus een dag of 3,4 voordat je je eisprong verwacht. Je test positief als je eisprong binnen 24-48 uur eraan komt en dan kun je stoppen met testen doen en starten met...
En niet letten op vage streepjes, die zeggen niks. Een test is positief als de twee streepjes even donker zijn of als de teststreep donkerder is.
En over de ovulatietesten (beetje late reactie, sorry): ik gebruikte die van Kruitvat. Die zijn duurder dan via internet, maar als je online bestelt moet je er meteen zoveel kopen heb ik het idee.
Wanneer je kunt beginnen met testen staat vaak in de bijsluiter, maar houd maar rekening met een dag of 18 voordat je ongesteld zou moeten worden (uitgaande van je gemiddelde cyclusduur), dus een dag of 3,4 voordat je je eisprong verwacht. Je test positief als je eisprong binnen 24-48 uur eraan komt en dan kun je stoppen met testen doen en starten met...
En niet letten op vage streepjes, die zeggen niks. Een test is positief als de twee streepjes even donker zijn of als de teststreep donkerder is.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Thnx Filoria!
Steep- Kletskop
Ik heb zelf het idee dat ik de eisprong al gehad heb. Maar als ik die site bekijk, ben ik nu dus hartstikke vruchtbaar. Ik zit echter al op dag 31. Dus ik baal er van dat het nu pas is
Exogenesis- Kletskop
Bedankt voor je uitgebreide reactie filoria. Loop al de hele avond heen en weer tussen toilet en kantoor, ben aan t werk en denk steeds ongesteld te zijn. Tot nu toe nog niks maar goed, Nod is pas vrijdag.
Punto- Fluisteraar
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: