Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Maar wat is je normale cyclus dan? Of hoe zijn je cyclussen geweest Jelleke? Het klinkt niet echt heel schokkend eigenlijk.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het ook niet zo verontrustend eerlijk gezegd. Ik zou het nog een paar maanden afwachten en nog niet aan dat soort testen beginnen.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Je zegt 2e ronde, wat gebruikte je daarvoor voor voorbehoedsmiddelen? Als dat iets van de pil oid was dan kun je niet uitgaan van die cyclus en is er soms even tijd voor nodig om de boel regelmatig te krijgen. Jij hebt het over vorige maand 2 dagen 'te laat' en nu 3 dagen 'te vroeg', maar waar is dat op gebaseerd?
Ik zelf had een cyclus variërend van 21-31 dagen, dit is van een jaar zonder pil en het is nooit regelmatig geworden. Eigenlijk wil ik daarmee zeggen dat er niet echt een 'te vroeg' of 'te laat' is volgens mij, je lijf doet gewoon wat ie zelf wil. Wij hebben gewoon afgewacht en zijn op een gegeven moment gaan proberen, toen was het vrij snel raak, maar dat is natuurlijk ook maar puur geluk!
Ik zelf zou niet gelijk al aan de ovulatietesten gaan maar gewoon eerst een tijdje proberen, zeker als je hiervoor de pil slikte. Maar als jij je prettig voelt bij ovulatietesten moet je dat doen hoor, alleen echt nódig is het volgens mij niet.
Ik zelf had een cyclus variërend van 21-31 dagen, dit is van een jaar zonder pil en het is nooit regelmatig geworden. Eigenlijk wil ik daarmee zeggen dat er niet echt een 'te vroeg' of 'te laat' is volgens mij, je lijf doet gewoon wat ie zelf wil. Wij hebben gewoon afgewacht en zijn op een gegeven moment gaan proberen, toen was het vrij snel raak, maar dat is natuurlijk ook maar puur geluk!
Ik zelf zou niet gelijk al aan de ovulatietesten gaan maar gewoon eerst een tijdje proberen, zeker als je hiervoor de pil slikte. Maar als jij je prettig voelt bij ovulatietesten moet je dat doen hoor, alleen echt nódig is het volgens mij niet.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hoelang zijn de voorbehoedsmiddelen al de deur uit Jelleke? Ik ben voorheen 3 jaar gestopt geweest en nu dan 3 maanden weer, maar mijn cyclus is ook geen maand gelijk, de ene maand scheelt het drie dagen met de andere maand. En toch noem ik dat gewoon een dijk van een cyclus, ik denk namelijk dat geen enkel lichaam precies elke maand hetzelfde hanteert.
Gast- Gast
Mijn cyclus schommelt ook wat heen en weer met een verschil van een paar dagen. Ik zie dit toch ook als een regelmatige cyclus. Maar kan je gevoel wel voorstellen. Ik werd de eerste ronde ook relatief vroeg ongesteld en dan baal je wel extra omdat je er nog niet op gerekend had. En allemaal willen we natuurlijk zo snel mogelijk zwanger worden . Ovulatietesten heb ik geen ervaringen mee, ik wil daar zelf ook nog even wachten.
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
ik ben nu 10 maanden van de pil af en de eerste cyclus duurde 33 dagen tweede 26 en daarna elke keer 27 dagen tot ineens in december mijn cyclus veranderde. Toen was deze ineens 29 dagen. De maand erna gewoon weer 27 en deze maand ineens weer 29 dagen Heeft iemand enig idee hoe het kan dat dit ineens veranderd? Ik ben normaal echt altijd precies op tijd met mijn menstruatie en nu ineens 2 cyclussen dus van 29, maar tussen die 2 cyclussen wel een cyclus van 27 gehad. Ow en we zijn zoals ik in mijn eerste berichtje typte nog niet bezig voor een kindje dus kan niet komen van stress of te graag zwanger willen zijn
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Hee meiden,
hier weer eens berichtje van mijn kant. Ben vandaag terug komen van een weekendje weg aan zee!
Heb echt heerlijk van genoten, moet ook wel zeggen dat ik er ook wel aan toe was
Mijn broer weet nu ook dat we bezig zijn, kon het niet meer voor me houden en hij overviel me nogal met een directe vraag waar ik niet zo snel een reactie op kon geven en toen wist hij voldoende.
Hopelijk hebben we snel een positieve test in handen, merk dat ik de laatste tijd erg ongeduldig word
hier weer eens berichtje van mijn kant. Ben vandaag terug komen van een weekendje weg aan zee!
Heb echt heerlijk van genoten, moet ook wel zeggen dat ik er ook wel aan toe was
Mijn broer weet nu ook dat we bezig zijn, kon het niet meer voor me houden en hij overviel me nogal met een directe vraag waar ik niet zo snel een reactie op kon geven en toen wist hij voldoende.
Hopelijk hebben we snel een positieve test in handen, merk dat ik de laatste tijd erg ongeduldig word
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ik kan jullie gevoel zo goed begrijpen. Ik weet nog zo goed dat ik ging stoppen met de pil en die positieve test echt heerlijk.
Nu ben ik er wel iets minder mee bezig heb meer zoiets van we zien het wel. Ik vind het ook erg spannend. Meer omdat ik bij de 1e echt heel ziek ben geweest en we weten ook gewoon dat het de laatste zwangerschap zal zijn, extra genieten dus.
Nu ben ik er wel iets minder mee bezig heb meer zoiets van we zien het wel. Ik vind het ook erg spannend. Meer omdat ik bij de 1e echt heel ziek ben geweest en we weten ook gewoon dat het de laatste zwangerschap zal zijn, extra genieten dus.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
ja voor mij is het dan nog niet helemaal zeker, maar ik was gisteren aan het uitzoeken welke dingen je wel en niet mag eten (en hoeveel waarde ik daaraan hecht qua gevaar ) en toen kwam mijn vriend thuis uit zijn werk en vroeg wat ik aan het doen was en toen ik vertelde wat ik aan het doen was pakte hij direct alle wereldmaaltijden uit de voorraadkast om te kijken op de verpakking of er iets in zat wat ik misschien niet mocht hebben. Dat vond ik echt zoo leuk, want hij is namelijk degene die nog wat twijfelt. Ik ben er al wel uit haha.
Stokstaartje- Prater
Wat lief van je vriend stokstaartje !
Hier ook bezig, en moet zeggen dit weekend wel gewoon aantal drankjes gehad en carpaccio gegeten .
Verder let ik wel op, maar had dit weekend er echt even zin aan .
Hier ook bezig, en moet zeggen dit weekend wel gewoon aantal drankjes gehad en carpaccio gegeten .
Verder let ik wel op, maar had dit weekend er echt even zin aan .
love- Kletskop
wij zijn nog niet bezig maar gaan er zoals in mijn onderschrift staat misschien in april voor. Dus ben al wel allemaal dingetjes aan het uitzoeken. Mijn vriend is degene die nog eventjes wil wachten. Hij is nu ergens aan het werk om te re-integreren en hoort hopelijk binnenkort of dat om wordt gezet in een jaar contract. Als dat zo is dan gaan we er voor vanaf april dus ik ben flink aan het duimen hahaha.
Ik wil mezelf nog niet teveel erop verheugen om een grote teleurstelling te voorkomen, maar hij is degene die zei ga maar lekker op internet zoeken naar informatie over zwanger worden en zwanger zijn. Dus hij spoort me zelfs een beetje aan hihi en dan ook nog dat van die wereldmaaltijden. Vind het allemaal knap lastig om me in te houden want er zijn ook nog 3 zwangeren in mijn omgeving. 2 zijn deze week ergens 12 weken en 1tje 5 weken. Ik wil oook!! hahaha
Ik wil mezelf nog niet teveel erop verheugen om een grote teleurstelling te voorkomen, maar hij is degene die zei ga maar lekker op internet zoeken naar informatie over zwanger worden en zwanger zijn. Dus hij spoort me zelfs een beetje aan hihi en dan ook nog dat van die wereldmaaltijden. Vind het allemaal knap lastig om me in te houden want er zijn ook nog 3 zwangeren in mijn omgeving. 2 zijn deze week ergens 12 weken en 1tje 5 weken. Ik wil oook!! hahaha
Stokstaartje- Prater
Hier nog grote twijfels voor deze maand, al moeten we wel gaan beslissen. Ik wil geen pauze inlasse, ik denk dat een zwangerschap in de huidige situatie juist dat mooie lichtpuntje en stukje geluk kan zijn. Mijn man twijfelt, hij wil niet dat een zwangerschap/kindje overschaduwt wordt door de ziekte en het (zeer waarschijnlijk) overlijden van zijn vader...
Het is zo lastig en ik ben zo moe, dat ik het echt even niet meer weet.
Het is zo lastig en ik ben zo moe, dat ik het echt even niet meer weet.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Wat een moeilijke situatie voor jullie Taeda. Heel veel sterkte gewenst..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Euhm twee dagen is niet echt iets om je zorgen om te maken hoor!Stokstaartje schreef:ik ben nu 10 maanden van de pil af en de eerste cyclus duurde 33 dagen tweede 26 en daarna elke keer 27 dagen tot ineens in december mijn cyclus veranderde. Toen was deze ineens 29 dagen. De maand erna gewoon weer 27 en deze maand ineens weer 29 dagen Heeft iemand enig idee hoe het kan dat dit ineens veranderd? Ik ben normaal echt altijd precies op tijd met mijn menstruatie en nu ineens 2 cyclussen dus van 29, maar tussen die 2 cyclussen wel een cyclus van 27 gehad. Ow en we zijn zoals ik in mijn eerste berichtje typte nog niet bezig voor een kindje dus kan niet komen van stress of te graag zwanger willen zijn
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Taeda wat een moeilijke situatie... Toen de moeder van mijn vriend op sterven lag, waren wij nog niet voor een kindje bezig, maar we hebben het er wel serieus over gehad om daar op dat moment toch aan te beginnen, in de hoop dat ze nog net een paar maanden van de zwangerschap of zelfs de geboorte van het kindje kon meemaken. Uiteindelijk hebben we dat niet gedaan omdat we zelf het gevoel hadden er toch nog niet helemaal klaar voor te zijn en we zijn nu alweer 3 jaar verder.
Ik denk dat het belangrijk is om in deze situatie jullie gevoel te volgen. En dat is natuurlijk lastig als jullie niet helemaal op één lijn staan. Probeer in elk geval met elkaar in gesprek te blijven en elkaar te steunen, want die steun heb je hard nodig in zo'n zware tijd...
Ik denk dat het belangrijk is om in deze situatie jullie gevoel te volgen. En dat is natuurlijk lastig als jullie niet helemaal op één lijn staan. Probeer in elk geval met elkaar in gesprek te blijven en elkaar te steunen, want die steun heb je hard nodig in zo'n zware tijd...
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Taeda wat een klote situatie zo. Heel veel sterkte. Ik wilde hetzelfde typen als Pitufo. Blijf praten en volg jullie gevoel. Ik hoop dat jullieoop 1 lijn komen.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
@ Taeda: wat een moeilijke situatie zeg. heel veel sterkte. Mijn beste vriendin haar moeder werd ziek terwijl ze al een tijdje bezig waren voor een kindje. Zij hebben ook getwijfeld wat te doen, maar toch besloten er voor te gaan om de reden zoals hierboven beschreven...Maar volg idd jullie gevoel. Echt heel veel sterkte
Stokstaartje- Prater
Filoria schreef:Euhm twee dagen is niet echt iets om je zorgen om te maken hoor!Stokstaartje schreef:ik ben nu 10 maanden van de pil af en de eerste cyclus duurde 33 dagen tweede 26 en daarna elke keer 27 dagen tot ineens in december mijn cyclus veranderde. Toen was deze ineens 29 dagen. De maand erna gewoon weer 27 en deze maand ineens weer 29 dagen Heeft iemand enig idee hoe het kan dat dit ineens veranderd? Ik ben normaal echt altijd precies op tijd met mijn menstruatie en nu ineens 2 cyclussen dus van 29, maar tussen die 2 cyclussen wel een cyclus van 27 gehad. Ow en we zijn zoals ik in mijn eerste berichtje typte nog niet bezig voor een kindje dus kan niet komen van stress of te graag zwanger willen zijn
whaha ja ik weet het ik lijk weer zo'n muts die zich druk maakt om 2 dagen Ik weet dat dit voor vele een cyclus is om te dromen. Ik ben er ook zeer blij mee hoor. Maar ik was voor de pil altijd precies op de juiste dag ongesteld. Echt altijd. Na de pil eerste 2 maanden was ontpillen voor mij en daarna weer exact precies op dezelfde dag. Echt altijd. Dus voor mij is het 'raar' als dat ineens niet gebeurd en vroeg me af of daar een reden voor was.
@All: gisteren weer een gesprek gehad met mijn vriend. Hij vond dat ik nogal negatief deed over het zwanger worden. Dus ik hem uitgelegd dat ik me er niet teveel op in durf te stellen om grote teleurstellingen te voorkomen. Toen zei hij dat ik dat niet moest doen, maar juist moest denken dan gaan we ervoor met misschien een kans dat het een maandje of 2 maandjes later wordt.
Kortom IK BEN HELEMAAL WILD want zoals het er nu uit ziet gaan we dus over 2 maandjes voor een kindje
Stokstaartje- Prater
Spannend Stokstaartje! Wel fijn dat je dan nu al goed zicht hebt op je cyclus. Die paar dagen moet je je niet teveel van aantrekken. Lijkt me heel normaal, ook al is je cyclus normaal heel strak.
Ik vind het hier ook ineens heel spannend. Ik had ergens op het forum gelezen dat als je draden kunt trekken van je afscheiding, dat je dan je eisprong had. Toen dacht ik dat dat dan bij mij niet was omdat me dat nog nooit is opgevallen, maar ik geloof dat ik nu de conclusie moet trekken dat me dat nooit is opgevallen omdat ik er niet op lette en dat ik nu m'n eisprong heb Da's dan wel een week later dan mijn app had uitgerekend, maar dat kan heel goed, want die app is ingesteld op een cyclus van 28 dagen en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe mijn cyclus is zonder nuvaring, omdat ik nu pas net ben gestopt. Maar eens kijken of ik m'n vriend kan verleiden vanavond
Ik vind het hier ook ineens heel spannend. Ik had ergens op het forum gelezen dat als je draden kunt trekken van je afscheiding, dat je dan je eisprong had. Toen dacht ik dat dat dan bij mij niet was omdat me dat nog nooit is opgevallen, maar ik geloof dat ik nu de conclusie moet trekken dat me dat nooit is opgevallen omdat ik er niet op lette en dat ik nu m'n eisprong heb Da's dan wel een week later dan mijn app had uitgerekend, maar dat kan heel goed, want die app is ingesteld op een cyclus van 28 dagen en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe mijn cyclus is zonder nuvaring, omdat ik nu pas net ben gestopt. Maar eens kijken of ik m'n vriend kan verleiden vanavond
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
@stokstaartje: wat leuk!!! twee maanden is zo voorbij!!
@pitufo: spannend!! nou veel plezier dan hahaha
@all: zo hier ben ik ook weer eens. We zitten nu een weekje in de wintersport. Ik ben begin van deze cyclus begonnen met vitamine pillen die zorgen voor een regelmatige cyclus, en voor minder menstruatie klachten. Ben heel benieuwd of dit bij mij ook gebeurd, op internet lees ik wel veel positieve verhalen. We gaan het meemaken.
@pitufo: spannend!! nou veel plezier dan hahaha
@all: zo hier ben ik ook weer eens. We zitten nu een weekje in de wintersport. Ik ben begin van deze cyclus begonnen met vitamine pillen die zorgen voor een regelmatige cyclus, en voor minder menstruatie klachten. Ben heel benieuwd of dit bij mij ook gebeurd, op internet lees ik wel veel positieve verhalen. We gaan het meemaken.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Taeda, wat een moeilijke situatie. Ik begrijp je onmacht gevoel. Een dikke knuffel
Aagje, waar haal je die pillen vandaan? Doktersrecept?
Aagje, waar haal je die pillen vandaan? Doktersrecept?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
@ pitufo: Ik maak me ook geen zorgen om die 2 dagen hoor. Liever dat dat nu gebeurt dan straks pas. Nu weet ik dat ik soms een iets langere cyclus heb. Ja doordat ik al bijna een jaar geleden gestopt ben met de pil dacht ik dat we er al wel eerder voor zouden gaan, want hij heeft toen weleens een opmerking gemaakt. Eerste paar maanden vertrouwde ik gewoon op de app en was er niet zoveel mee bezig, maar na een paar maanden ging ik dus goed op mijn cyclus letten qua vruchtbaarheid veel dingen opgezocht al over vruchtbaarheid dus heb idd al goed zicht op mijn cyclus. Ik had eerst ook niet zo in de gaten dat mijn afscheiding veranderde tijdens de cyclus. Daar kwam ik ook pas achter toen ik er echt op lette hihi.
Maar dat heeft wel weer 2 kanten. Ene kant heb je meer duidelijkheid wanneer je vruchtbaar bent en aan de andere kant maakt het het ook al weer minder spontaan want je weet wanneer je het beste kunt vrijen. Maar ja het is ook maar net weer hoe je daar mee omgaat natuurlijk Gewoon lekker sexen wanneer je zin hebt denk ik dan maar
Enneuh vanavond leuk setje aan en kaarsjes aan dat gaat zeker lukken hihi.
@Aagje: voor mijn gevoel kruipen de dagen anders voorbij hoor haha. Maar ik ben nu ook hele dagen thuis, omdat ik vakantie heb. Over 2 weken begint mijn nieuwe opleiding en dan zullen de dagen een stuk sneller gaan haha. En hopelijk helpen die vitaminepillen. Ik lees al een tijdje mee en dacht echt dat je zwanger was ook omdat je al die aders had enzo! (of ben ik nu in de war met iemand anders?)
Maar dat heeft wel weer 2 kanten. Ene kant heb je meer duidelijkheid wanneer je vruchtbaar bent en aan de andere kant maakt het het ook al weer minder spontaan want je weet wanneer je het beste kunt vrijen. Maar ja het is ook maar net weer hoe je daar mee omgaat natuurlijk Gewoon lekker sexen wanneer je zin hebt denk ik dan maar
Enneuh vanavond leuk setje aan en kaarsjes aan dat gaat zeker lukken hihi.
@Aagje: voor mijn gevoel kruipen de dagen anders voorbij hoor haha. Maar ik ben nu ook hele dagen thuis, omdat ik vakantie heb. Over 2 weken begint mijn nieuwe opleiding en dan zullen de dagen een stuk sneller gaan haha. En hopelijk helpen die vitaminepillen. Ik lees al een tijdje mee en dacht echt dat je zwanger was ook omdat je al die aders had enzo! (of ben ik nu in de war met iemand anders?)
Stokstaartje- Prater
@teada, lastig hoor zn situatie ! Belangrijk is wel dat je er beiden achterstaat en er over blijft praten. Sterkte ermee.
love- Kletskop
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
ik kom hier ook meeschrijven. Zodra wij groen licht hebben van de gyn gaan we er weer voor.
Waarschijnlijk is dat eind mei. Maar we moeten zelf ook mentaal er goed voor staan.
Maar we hebben er over gepraat en we weten zeker dat we dit jaar weer gaan proberen om zwanger te worden.
Waarschijnlijk is dat eind mei. Maar we moeten zelf ook mentaal er goed voor staan.
Maar we hebben er over gepraat en we weten zeker dat we dit jaar weer gaan proberen om zwanger te worden.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: