Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Jammer love en teada!
Hier nog steeds niet ongesteld. Wel af en toe wat roze afscheiding maar verder nog niets!
Correctie: net ongesteld geworden!
Hier nog steeds niet ongesteld. Wel af en toe wat roze afscheiding maar verder nog niets!
Correctie: net ongesteld geworden!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
SoGood schreef:slaatje schreef: Het belangrijkste in deze is denk ik het gevoel dat jullie hier allebei bij hebben. Je gaat er voor de 200 procent voor en je weet dat je het samen aan kunt
Is dat een vereiste?
Nee hoor, mag ook wel 300 procent zijn
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Samen voor een kindje gaan is het mooiste wat er is. Juist met de persoon van wie je zoveel houd, en die bij je past op een manier die je altijd al voor ogen had. Of je nu zeven jaar bij elkaar bent en er dan voor besluit te gaan, of dat je een jaar bij elkaar bent...Als je wat ouder bent en allebei een rugzakje hebt ga je misschien wat makkelijker voor die keuze dan als je begin 20 bent en iets minder ervaren op liefdesgebied. Er zullen altijd wel mensen zijn die op of aanmerkingen hebben. Het belangrijkste in deze is denk ik het gevoel dat jullie hier allebei bij hebben. Je gaat er voor de 200 procent voor en je weet dat je het samen aan kunt. Een buitenstaander kan heel moeilijk zien of jullie dat wel of niet zijn. Geniet er lekker van meis, er lekker voor gaan dus! (ik kon ook nooit zo goed tegen deze vraag, maar ben er inmiddels over heen gestapt :-))
Mooi gezegd slaatje, ik sluit me volledig bij je aan!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Burn schreef:Luce schreef:Nee, dat mag niet . Belachelijk.
Sorry.. Ik ken de Luce-forumregels niet..
Belachelijk. Wat is je emailadres? Dan stuur ik ze even door.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Nou dames zullen we weer tot de orde van de dag gaan!
Bedankt voor jullie welkom!
Ik ben de 10 ongesteld geworden dus nu weer even mn cycles bijhouden. Ik slik al een geruime tijd geen pil ivm migraine maar ik heb gelukkig een regelmatige cycles. Meestal rond de 9/10e van de maand wordt ik ongi.
Gisteren is er een nieuwe babywinkel bij ons geopend en vandaag ff wisten kijken. En nou weet ik het zeker ik wil de bugaboo donkey! Geweldige kinderwagen (wel prijskaartje haha)
Bedankt voor jullie welkom!
Ik ben de 10 ongesteld geworden dus nu weer even mn cycles bijhouden. Ik slik al een geruime tijd geen pil ivm migraine maar ik heb gelukkig een regelmatige cycles. Meestal rond de 9/10e van de maand wordt ik ongi.
Gisteren is er een nieuwe babywinkel bij ons geopend en vandaag ff wisten kijken. En nou weet ik het zeker ik wil de bugaboo donkey! Geweldige kinderwagen (wel prijskaartje haha)
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
x-justme-x schreef:slaatje schreef:Samen voor een kindje gaan is het mooiste wat er is. Juist met de persoon van wie je zoveel houd, en die bij je past op een manier die je altijd al voor ogen had. Of je nu zeven jaar bij elkaar bent en er dan voor besluit te gaan, of dat je een jaar bij elkaar bent...Als je wat ouder bent en allebei een rugzakje hebt ga je misschien wat makkelijker voor die keuze dan als je begin 20 bent en iets minder ervaren op liefdesgebied. Er zullen altijd wel mensen zijn die op of aanmerkingen hebben. Het belangrijkste in deze is denk ik het gevoel dat jullie hier allebei bij hebben. Je gaat er voor de 200 procent voor en je weet dat je het samen aan kunt. Een buitenstaander kan heel moeilijk zien of jullie dat wel of niet zijn. Geniet er lekker van meis, er lekker voor gaan dus! (ik kon ook nooit zo goed tegen deze vraag, maar ben er inmiddels over heen gestapt :-))
Mooi gezegd slaatje, ik sluit me volledig bij je aan!
En ik vind JUIST als je beide een rugzakje hebt, je weet hoe het weer ineens kan omslaan en dat je elkaar soms helemaal niet blijkt te kennen. Levenservaring.
Als ik ben bedonderd in een relatie, bij wijze van, dan ben ik juist extra voorzichtig in een nieuwe relatie en zal ik zeker jaren wachten voordat ik grote stappen maak. Maar da's waarschijnlijk mijn eigen onzekerheid.
Dat je niet tegen die vraag kunt, is misschien omdat je zelf ooit ook zo hebt gedacht? Of dat je er wel over nadenkt? I don't know. Zoveel mensen, zoveel gedachtes. Maar vragen mag toch?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Leuk moniek! Ik wil ook heel graag een bugaboo, maar we hebben een goede kinderwagen, en van mijn schoonouders gehad dus zo lullig om dan bij een tweede een andere te kopen... terwijl deze nog goed is.
Ging het lekker kriebelen toen je in de babywinkel liep?
Aagje!- Kletskop
Exogenesis schreef:
Als ik ben bedonderd in een relatie, bij wijze van, dan ben ik juist extra voorzichtig in een nieuwe relatie en zal ik zeker jaren wachten voordat ik grote stappen maak. Maar da's waarschijnlijk mijn eigen onzekerheid.
Dat je niet tegen die vraag kunt, is misschien omdat je zelf ooit ook zo hebt gedacht? Of dat je er wel over nadenkt? I don't know. Zoveel mensen, zoveel gedachtes. Maar vragen mag toch?
Ik weet niet, ik vind dit helemaal niet leuk om te lezen. Ik wil dit topic niet een discussiewending geven maar ik heb wel het gevoel dat jij me nu de les zit te lezen hier. Ja, ik ben bedrogen. Mijn vriend ook door zij ex, overigens. Ja, ik heb een tijd lang vertrouwensissues gehad, ook bij hem, maar die heb ik gelukkig al een tijdje bij hem buiten de deur weten te houden.
Waar wil je nu nog heen, wat wil je nu nog van me horen? Ja, Exo, je hebt gelijk? Nou nee. We hebben een weloverwogen keuze gemaakt, ik heb je uitgelegd waarom we die nu al keuze gemaakt hebben, maar in plaats van dat je dat antwoord respecteert, blijf je maar doorgaan en doorgaan. Het is niet zo dat ik van gedachten ga veranderen door jouw posts, bespaar je die moeite. En zelfs als ik dat doe en ik zou wachten tot we 3-4 jaar samen zijn ben ik straks 35, straks lukt het zwanger worden niet, en dan? Staan we in het ergste geval met lege handen omdat de tijd begint te dringen, en ben ik tegen die tijd sowieso al te oud voor een broertje of zusje. Nee, bedankt. Je respecteert het maar Exo, en zo niet, dat mag je me PM-en, maar ik heb er geen zin meer in dat je aannames doet over mijn relatie en over het al dan niet te snel voor kinderen gaan, open en bloot in dit topic.
En ja, nu ben ik wèl boos.
Laatst aangepast door Lennox op di 12 feb 2013 - 7:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik had zelf het idee dat exo reageerde op slaatje, met haar rugzak verhaal.
Maar zoals je het nu zegt, klinkt het weer alsof jullie geïntimeerd raken door de tijdsdruk.
Ook al ben je 15 jaar bij elkaar overigens, dat is geen garantie dat je keuze de juiste keuze is. Het blijft spannend, hoe dan ook, of je nou 10 dagen of 10 jaar bij elkaar bent, het is een hele zwaarwegende keuze. Ik ken stellen die jaren bij elkaar zijn en waarvan ik me afvraag waarom ze ooit die keuze überhaupt hebben gemaakt.
Ik geloof trouwens echt wel dat jullie (en iedereen die in mijn ogen relatief snel) een weloverwogen keuze gemaakt hebben hoor. Ik kan me alleen ook wel heel erg goed exo's nieuwsgierigheid, brutaliteit en verbazing voorstellen.
Maar zoals je het nu zegt, klinkt het weer alsof jullie geïntimeerd raken door de tijdsdruk.
Ook al ben je 15 jaar bij elkaar overigens, dat is geen garantie dat je keuze de juiste keuze is. Het blijft spannend, hoe dan ook, of je nou 10 dagen of 10 jaar bij elkaar bent, het is een hele zwaarwegende keuze. Ik ken stellen die jaren bij elkaar zijn en waarvan ik me afvraag waarom ze ooit die keuze überhaupt hebben gemaakt.
Ik geloof trouwens echt wel dat jullie (en iedereen die in mijn ogen relatief snel) een weloverwogen keuze gemaakt hebben hoor. Ik kan me alleen ook wel heel erg goed exo's nieuwsgierigheid, brutaliteit en verbazing voorstellen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Echt serieus? Kunnen we de discussie misschien in een ander topic voortzetten en niet hier?? De sfeer wordt er niet beter om.
Aagje!- Kletskop
Uh.. Lennox, ik had het niet tegen jou. Ik reageerde op Slaatje.
Exogenesis- Kletskop
Aagje! schreef:Leuk moniek! Ik wil ook heel graag een bugaboo, maar we hebben een goede kinderwagen, en van mijn schoonouders gehad dus zo lullig om dan bij een tweede een andere te kopen... terwijl deze nog goed is.
Opzich hebben wij ook nog een goede kinderwagen maar ik wil toch graag wel een dubbele wagen aangezien mijn dochter nog heel graag in de wagen zit en de bugaboo donkey kun je ook voor 1 kindje gebruiken.
Ja het kriebelde wel hoor haha. Leuk al die babyspulletjes ik was al helemaal de kamer aan het inrichten!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Dan reageer ik er nog even op, en dan houd ik er ook even op. Een rugzakje hoeft niet per definitie een rugzakje op liefdesgebied te betekenen. Ik had het meer over een rugzakje op allerlei fronten. Geloof me, die levenservaring heb ik wel mee gekregen. In het begin irriteerde ik me idd aan die vraag, en niet omdat ik er zelf ook zo over dacht, maar meer omdat mensen dan blijkbaar niet snappen hoe mijn relatie of mijn wensen in elkaar zitten.
Verder geen probleem, ieder zijn mening. Ik wilde alleen aan Lennox laten weten zich er dus niet zoveel van aan te trekken wat andere mensen denken of zeggen. Het is hoe dan ook je eigen keuze, en niemand anders dan jijzelf weet of je er klaar voor bent of aan toe bent.
Verder geen probleem, ieder zijn mening. Ik wilde alleen aan Lennox laten weten zich er dus niet zoveel van aan te trekken wat andere mensen denken of zeggen. Het is hoe dan ook je eigen keuze, en niemand anders dan jijzelf weet of je er klaar voor bent of aan toe bent.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet niet of ik nog een dubbele kinderwagen zou halen als ik jou was Moniek. Als je bevalt is ze al ruim 3. Zou ze dan niet vaker willen lopen? Buren van ons hebben een dure Icandy gekocht (zo'n 1500 euro) ook een dubbele en hun 2 kindjes zitten bijna nooit samen in de wagen, terwijl hun oudste kindje jonger is dan R.
Hier gister naar de HApost geweest. R werd ineens heel ziek! Bleek, ontzettend spugen, niet meer reageren op ons (hij had al de hele dag rond de 40 graden koorts). Blijkt dat hij een dubbelo oorontsteking EN een fikse grieop heeft. Dus nu een kuurtje tegen de oorontsteking.
Verder hier weinig action, ik voel me ook flink beroerd!
Hier gister naar de HApost geweest. R werd ineens heel ziek! Bleek, ontzettend spugen, niet meer reageren op ons (hij had al de hele dag rond de 40 graden koorts). Blijkt dat hij een dubbelo oorontsteking EN een fikse grieop heeft. Dus nu een kuurtje tegen de oorontsteking.
Verder hier weinig action, ik voel me ook flink beroerd!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Helder, Slaatje! Bedankt voor je reactie
Exogenesis- Kletskop
Oh my, áls ik meteen de eerste ronde zwanger ben (die kans acht ik heel klein, maar goed, je weet nooit natuurlijk), dan is de kans groot dat 't kindje op Valentijnsdag verwekt is, whaha. Als ik een cyclus van 28 dagen heb, was mijn eisprong namelijk eergisteren en gisteren hebben we seks gehad.
Maar goed, grote kans dat 't niks wordt.
Maar goed, grote kans dat 't niks wordt.
Laatst aangepast door Pitufo op vr 15 feb 2013 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Ach waarom niet. Je zou niet de eerste zijn. Het zou wel een heel romantisch idee zijn
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben eigenlijk helemaal niets met Valentijn, maar dan krijgt het ineens toch weer betekenis inderdaad.mzcharlotte schreef:Ach waarom niet. Je zou niet de eerste zijn. Het zou wel een heel romantisch idee zijn
En verder, ik probeer me er vooral niet te veel op te verheugen. Ik merk dat het me nu al heel erg bezighoudt, terwijl ik een week geleden nog heel hard riep dat ik me er niet te veel mee bezig wilde houden en het wel zou zien de eerstkomende maanden.
Pitufo- Fluisteraar
Pitufo schreef:
En verder, ik probeer me er vooral niet te veel op te verheugen. Ik merk dat het me nu al heel erg bezighoudt, terwijl ik een week geleden nog heel hard riep dat ik me er niet te veel mee bezig wilde houden en het wel zou zien de eerstkomende maanden.
Dat dacht ik vorige week al. Eigenlijk denk ik dat bij iedereen die nog iet bezig is (geweest) en zegt, 'nou, je kan er beter maar niet teveel mee bezig zijn'. Hardop hoef je dat weer niet te zeggen, want 'bij hem gaat dat echt anders'.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Maar ik was ook echt van plan er niet zo mee bezig te zijn, alleen werkt dat gewoon niet helemaal zoals ik dacht, haha.
Stom eigenlijk, hoe zoiets werkt.
Stom eigenlijk, hoe zoiets werkt.
Pitufo- Fluisteraar
Volgens mij is iedereen dat van plan
Pff, wij zitten wel in dubio. De volgende maand wilden we waarachijnlijk overslaan ivm uitgerekende datum (kerst), dat zouden we voor het kindje niet zo leuk vinden. We hebben nu ook kerstavond, tweede kerstdag en oudjaarsdag een verjaardag en dat is toch meer gehaast.
Door de situatie rond mijn schoonvader weten we het nu echt niet, even wachten (ook deze maand) of juist ervoor gaan, zodat hij er nog iets van mee krijgt...
Pff, wij zitten wel in dubio. De volgende maand wilden we waarachijnlijk overslaan ivm uitgerekende datum (kerst), dat zouden we voor het kindje niet zo leuk vinden. We hebben nu ook kerstavond, tweede kerstdag en oudjaarsdag een verjaardag en dat is toch meer gehaast.
Door de situatie rond mijn schoonvader weten we het nu echt niet, even wachten (ook deze maand) of juist ervoor gaan, zodat hij er nog iets van mee krijgt...
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Teada, mijn man wil maart ook overslaan ivm december. Ik niet haha. Ik heb zoiets van, het komt zoals het komt. Maar wij zijn er hier dus ook nog niet uit
Aagje!- Kletskop
Ik heb hetzelfde als Aagje. Er is natuurlijk ook altijd een dikke kans dat het die maand net níét raak is. En als het wel zo is, nou ja dan groeit dat kindje op een verjaardag in december. Dan is het maar zo. Maar ik begrijp het wel hoor.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou wel graag in december willen bevallen hoor! Op de een of andere manier vind ik dat toch heel bijzonder.. Deze maand wordt denk ik niks bij ons. We zijn alle 3 nog ziek en R slaapt bij ons in bed.
Gek he hoe dat werkt, je wil er niet mee bezig zijn maar bent het toch..
Gek he hoe dat werkt, je wil er niet mee bezig zijn maar bent het toch..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: