Makkelijk om zo je verjaardag te vieren..
+25
SuzieQ
Pompoen
Steep
Green_Pepper
Jeanette
Alex
SuperGrover
Pink!
Stuiterbal
Fortissimo
Shisha
Ella
Susan
mzcharlotte
Jerry
Toet
Coco
Lot
Zwerver
Chocolate Cookie
Joli86
girli
CCC
Rush
Yare
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Makkelijk om zo je verjaardag te vieren..
Ik zou ook niet gaan hoor.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het ook afzeggen en dan ook eerlijk zeggen dat je geen geld hebt voor een etentje + stappen. De reis is al ver en duur genoeg.
Ik moet vaak ook ver reizen voor verjaardagen en feestjes, dat heb ik er wel voor over. Maar in dit geval wordt het door het eten + stappen wel echt onmogelijk duur. Jammer dat ze het op deze manier viert.
Ik moet vaak ook ver reizen voor verjaardagen en feestjes, dat heb ik er wel voor over. Maar in dit geval wordt het door het eten + stappen wel echt onmogelijk duur. Jammer dat ze het op deze manier viert.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb het ook wel eens gedaan hoor. Ik wilde mijn verjaardag eigenlijk niet echt vieren maar heb gevraagd om, in plaats van een cadeau, gezellig met mij sushi te gaan eten. En daarna een borrel in de kroeg waarvan de eerste 2 drankjes van mij waren. Dat gebeurt hier zo vaak, dus ik vind het niet zo raar, maar dan gaat het om budget all you can eat sushi.
Als het om én zo'n afstand gaat én een duur diner dan zou ik het ook aan mij voorbij laten gaan en bijvoorbeeld voorstellen om een andere keer op de koffie te komen oid.
Als het om én zo'n afstand gaat én een duur diner dan zou ik het ook aan mij voorbij laten gaan en bijvoorbeeld voorstellen om een andere keer op de koffie te komen oid.
Gast- Gast
En alleen stappen? Omdat jullie toch al in de buurt zijn.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Harrison schreef:Ik heb het ook wel eens gedaan hoor. Ik wilde mijn verjaardag eigenlijk niet echt vieren maar heb gevraagd om, in plaats van een cadeau, gezellig met mij sushi te gaan eten. En daarna een borrel in de kroeg waarvan de eerste 2 drankjes van mij waren. Dat gebeurt hier zo vaak, dus ik vind het niet zo raar, maar dan gaat het om budget all you can eat sushi.
Ik vind dat an sich ook niet zo raar, maar dan nodig je mensen daarvoor uit, nu hadden ze de uitnodiging al geaccepteerd in de veronderstelling dat het gewoon daar thuis zou zijn en blijken er ineens allemaal kosten aan verbonden te zijn. Ik zelf zou, als ik op die manier mensen uitnodigde, het ook niemand kwalijk nemen als ze zouden afzeggen om financiële redenen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Steep schreef:En alleen stappen? Omdat jullie toch al in de buurt zijn.
Ze zijn toch juist niet in de buurt?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Een vriendin van me doet dat ook altijd. Meestal ga ik om het jaar mee. De mensen die dan komen zijn allemaal heel zweverig, hebben het over de andere wereld enzo en noemen elkaar steeds schat eb lieverd. En dan vindt iedereen dat vriendin zelf natuurlijk niet hoeft te betalen.kost het nog meer voor de "gasten". Ik zou dat zelf nooit zo doen. Wel zou ik gewoon vragen wie zin heeft mee uit eten te gaan, en dan betaal ik bv het eerste drankje. Dan beslist iedereen zelf of ze mee wil of niet.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Pompoen schreef:Steep schreef:En alleen stappen? Omdat jullie toch al in de buurt zijn.
Ze zijn toch juist niet in de buurt?
Ow haha..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vind het niet zwaar belachelijk om op die manier je verjaardag te vieren. Ik vind het wel heel vreemd dat ze jullie uitnodigen en dan pas later vertellen dat ze uit eten willen gaan en ik kan me heel goed voorstellen dat jullie dat niet willen. Zeker in combinatie met het verre reizen.
Zelf heb ik ook wel eens op deze manier m'n verjaardag gevierd trouwens, was met 3 of 4 goede vrienden. Ik wilde het niet groots vieren en heb toen gevraagd of ze zin hadden (en in de mogelijkheid waren) om uit eten te gaan. Als ze dat niet hadden gewild of geen geld voor hadden gehad, dan had ik het niet gedaan, maar ze vonden het een leuk idee en we doen het nu wel vaker. Ik heb toen de drankjes voor mijn rekening genomen.
Zelf heb ik ook wel eens op deze manier m'n verjaardag gevierd trouwens, was met 3 of 4 goede vrienden. Ik wilde het niet groots vieren en heb toen gevraagd of ze zin hadden (en in de mogelijkheid waren) om uit eten te gaan. Als ze dat niet hadden gewild of geen geld voor hadden gehad, dan had ik het niet gedaan, maar ze vonden het een leuk idee en we doen het nu wel vaker. Ik heb toen de drankjes voor mijn rekening genomen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Nee, ik heb altijd geleerd wie jarig is trakteerd. Als jij je verjaardag wil vieren door uit eten te gaan en te gaan stappen én nog een kado verwacht ook, vind ik niet dat JIJ je verjaardag viert, maar dat het een soort uiteten is, is waarbij jij kado's krijgt. Onzin. Ik zou niet gaan. Sinds wanneer is thuis, met gebak en eventueel wat hapjes niet meer goed genoeg?
Dit doet een vriend van mij ook en ieder jaar boycot ik zijn verjaardag. Spijt me ernstig, maar hij viert zijn verjaardag met een barbecue en dan moet iedereen vlees, drinken en alcohol meenemen. Hij neemt tuinstoelen mee. Of hij gaat naar Walibi, maar dan moet je je eigen kaartje kopen, of hij viert het wel thuis en dan koopt hij maar 1 fles cola en 1 fles sinas en dan is het op en als je nog dorst hebt is het of water of hij zegt gerust dat de avondwinkel voor zijn huis nog open is.......
Dit doet een vriend van mij ook en ieder jaar boycot ik zijn verjaardag. Spijt me ernstig, maar hij viert zijn verjaardag met een barbecue en dan moet iedereen vlees, drinken en alcohol meenemen. Hij neemt tuinstoelen mee. Of hij gaat naar Walibi, maar dan moet je je eigen kaartje kopen, of hij viert het wel thuis en dan koopt hij maar 1 fles cola en 1 fles sinas en dan is het op en als je nog dorst hebt is het of water of hij zegt gerust dat de avondwinkel voor zijn huis nog open is.......
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Haha jeetje dat gaat wel ver PC! Ik heb ook wel eens mijn verjaardag gevierd met uit eten. Maar heb van te voren overlegd door iedereen een mail te sturen en te vragen of we uit eten konden gaan. Drankjes betaalde ik, maar het eten betaalden ze zelf. Niemand vond het erg en we zijn dus uit eten gegaan en daarna wezen stappen voor wie het leuk vond. Was een van mijn leukste verjaardagen ooit!
En toen ik 30 werd heb ik dat in een cocktailbar gevierd, de cocktails, borrelhapjes en prosecco daar heb ik betaald. En daarna zijn we ook wezen stappen voor wie mee wilde en betaalde ieder voor zichzelf.
Dus ik vind het van de TO die uitgenodigd is niet heel raar, maar wel raar dat het niet overlegd wordt en dat ze er meteen vanuit gaan dat je komt.
En toen ik 30 werd heb ik dat in een cocktailbar gevierd, de cocktails, borrelhapjes en prosecco daar heb ik betaald. En daarna zijn we ook wezen stappen voor wie mee wilde en betaalde ieder voor zichzelf.
Dus ik vind het van de TO die uitgenodigd is niet heel raar, maar wel raar dat het niet overlegd wordt en dat ze er meteen vanuit gaan dat je komt.
Gast- Gast
Het idee an sich vind ik ook niet zo raar, maar inderdaad wel dat het zo wordt medegedeeld en ik snap ook als je niet zo breed zit, en je moet er 180 km voor reizen, dat je afzegt.
Een vriendin van me die wilde een keer gaan high-teaen voor haar verjaardag bij een restaurant. Was ook allemaal voor onze eigen kosten. Zou er zelf niet zo snel voor kiezen, maar ze gaf het wel van tevoren aan.
Een vriendin van me die wilde een keer gaan high-teaen voor haar verjaardag bij een restaurant. Was ook allemaal voor onze eigen kosten. Zou er zelf niet zo snel voor kiezen, maar ze gaf het wel van tevoren aan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
We deden dat ook weleens met een paar vriendinnen. Als iemand er voor koos haar verjaardag niet te vieren, gingen we met een paar meiden uit eten op eigen kosten en gaven we een cadeautje. Maar dat was dan eigenlijk juist niet op initiatief van de jarige.
Dat vind ik wat anders dan een uitnodiging sturen voor je verjaardag en daarna verkondigen dat het meer een etentje en stapavond wordt voor eigen rekening. Dan had ik een mail gestuurd met 'wie heeft er zin om mee te gaan' en had dan ter ere van mijn verjaardag een rondje lekkere cocktails gegeven.
Dat vind ik wat anders dan een uitnodiging sturen voor je verjaardag en daarna verkondigen dat het meer een etentje en stapavond wordt voor eigen rekening. Dan had ik een mail gestuurd met 'wie heeft er zin om mee te gaan' en had dan ter ere van mijn verjaardag een rondje lekkere cocktails gegeven.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Je verjaardag vieren met 35 graden!
» Hoe 30e verjaardag vieren
» Alleen mijn verjaardag vieren
» Verjaardag vieren
» Een verjaardag groots vieren
» Hoe 30e verjaardag vieren