Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen mijn verjaardag vieren

+6
Puk
Benthe
rapa nui
Krullebol
Travelgurly
Zwerver
10 plaatsers

Ga naar beneden

Alleen mijn verjaardag vieren Empty Alleen mijn verjaardag vieren

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 11:30

Ik ben zaterdag jarig maar heb geen plannen Alleen mijn verjaardag vieren 1371890812 Wegens omstandigheden vier ik het niet. Ik ga wel met mijn vriend uiteten (als het doorgaat) maar wat zal ik overdag doen?

Ik wil iets speciaals doen maar ik weet niet wat. Vriendinnen uitnodigen etc kan niet dus het moet iets zijn wat ik alleen kan doen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen mijn verjaardag vieren Empty Re: Alleen mijn verjaardag vieren

Bericht  Zwerver do 17 mei 2012 - 11:35

Schoonheidsbehandeling? Lekkere Massage? Misschien iets van een leuke cursus?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Travelgurly do 17 mei 2012 - 17:54

wat heerlijk dat je samen op je verjaardag met je vriend uiteten gaat!
En overdag.....jezelf verwennen!laat je haar doen bij de kapster,laat nagels zetten,neem een gezichtsbehandeling,shop een mooi outfit voor je date met je vriend, ga langs je ouders/familie. of huur een goede film en neem wat lekkers. ga cake/cupcakes maken. je kan evt naar de bioscoop een film pakken. ga een stuk fietsen of boswandeling maken. of hardlopen in het bos? is er niet ergens bij je in de buurt een workshop waar je mee kan doen?braderie ergens of een ander evenement?
als je iets wilt doen ga er lekker opuit! en alvast een fijne dag en avond natuurlijk!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Krullebol do 17 mei 2012 - 19:38

Travelgurly schreef:wat heerlijk dat je samen op je verjaardag met je vriend uiteten gaat!
En overdag.....jezelf verwennen!laat je haar doen bij de kapster,laat nagels zetten,neem een gezichtsbehandeling,shop een mooi outfit voor je date met je vriend, ga langs je ouders/familie. of huur een goede film en neem wat lekkers. ga cake/cupcakes maken. je kan evt naar de bioscoop een film pakken. ga een stuk fietsen of boswandeling maken. of hardlopen in het bos? is er niet ergens bij je in de buurt een workshop waar je mee kan doen?braderie ergens of een ander evenement?
als je iets wilt doen ga er lekker opuit! en alvast een fijne dag en avond natuurlijk!

Alvast gefeliciteerd:D
En verder eens met bovenstaande. Jezelf verwennen is het leukst, en helemaal als het je verjaardag is! Very Happy Dus blijf vooral niet op de bank zitten maar lekker dingen doen!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 22:12

Travelgurly schreef:wat heerlijk dat je samen op je verjaardag met je vriend uiteten gaat!

Het is nog niet zeker of we uiteten gaan. Me vriend heeft de laatste tijd nogal weinig tijd en ik zie het hem nog wel afzeggen op het laatste moment.

Ja er opuit lijkt me wel een goed plan. Ik wou al naar de bioscoop gaan maar er draait geen leuke film.

Iemand nog leuke tips?

Gast
Gast

Bericht  rapa nui do 17 mei 2012 - 22:30

Het hangt er natuurliijk vanaf wat je gewent bent om alleen te doen en of je zulk soort dingen in je eentje leuk vindt. Ik vind het leuk om ergens, bv de bakkerswinkel te gaan ontbijten, of lekker koffie met taart en dan kranten lezen, mensen kijken, heerlijk op mijn gemak. Ik zou van mezelf dan iets mogen kopen voor mijn verjaardag, duurder dan ik normaal koop, echt een verjaardagscadeautje voor mezelf. Ik vind het wel leuk om een museum te bekijken, bij mooi weer een eind te gaan fietsen en dan tussendoor een terrasje pakken. Google eens op evenemeten in de buurt, er op uit tips, dit weekend zijn er best nog veel dingen te doen. Als je een tuin hebt een tuincentrum in en jezelf verwennen met plantjes.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 22:33

Normaal vier ik het altijd met familie en vrienden. Door omstandigheden zit ik nu alleen. Het liefst wil ik het daarom wel een beetje leuk maken omdat ik anders bang ben dat ik me eenzaam voel.

Gast
Gast

Bericht  Benthe do 17 mei 2012 - 22:54

Ik weet niet waarom je geen mensen kunt uitnodigen, maar kun je anders niet even met een gebakje langs iemand gaan? Even naar je ouders of een vriendin? Het lijkt mij erg vervelend om je verjaardag alleen te moeten vieren. Als ik alleen zou zijn op mijn verjaardag, dan zou ik denk ik gaan shoppen ergens. (maar dat vind ik ook niet erg leuk alleen)
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Krullebol do 17 mei 2012 - 22:55

Wel rot dat je dan nu alleen bent! Het liefst heb ik ook mensen om mij heen. En kan me voorstellen dat je dan lekker bezig wilt blijven. Nu al beetje ideen wat je wilt gaan doen?!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 23:08

Benthe schreef:Ik weet niet waarom je geen mensen kunt uitnodigen, maar kun je anders niet even met een gebakje langs iemand gaan? Even naar je ouders of een vriendin? Het lijkt mij erg vervelend om je verjaardag alleen te moeten vieren. Als ik alleen zou zijn op mijn verjaardag, dan zou ik denk ik gaan shoppen ergens. (maar dat vind ik ook niet erg leuk alleen)

Ik ben niet in nederland. Ik heb wel een aantal vriendinnen hier maar die moeten werken Alleen mijn verjaardag vieren 1371890812

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 23:09

Krullebol schreef:Wel rot dat je dan nu alleen bent! Het liefst heb ik ook mensen om mij heen. En kan me voorstellen dat je dan lekker bezig wilt blijven. Nu al beetje ideen wat je wilt gaan doen?!

Nee niet echt. Ik denk dat ik naar de stad ga om een gebakje te eten en wat te winkelen misschien !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 23:59

Jammer dat dit topic zovaak bekeken wordt maar er bijna geen reactie wordt geplaatst. Vinden mensen het dan toch sneu? Ja misschien is het ook sneu maar helaas heb ik er niet zelf voor gekozen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 0:01

Kenza schreef:Jammer dat dit topic zovaak bekeken wordt maar er bijna geen reactie wordt geplaatst. Vinden mensen het dan toch sneu? Ja misschien is het ook sneu maar helaas heb ik er niet zelf voor gekozen.
scratch

Gast
Gast

Bericht  Puk vr 18 mei 2012 - 0:04

Dat is bij veel topics hoor, veel vaker bekeken dan er reacties zijn, moet je niet persoonlijk opvatten!

Jammer dat je je alleen moet vermaken, maar er zijn veel goede tips gegeven. Ik zou lekker naar de kapper gaan, manicure, shoppen, heerlijk!

Hopelijk geniet je toch van je verjaardag...
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765

Bericht  Monte vr 18 mei 2012 - 0:04

Kenza schreef:Jammer dat dit topic zovaak bekeken wordt maar er bijna geen reactie wordt geplaatst. Vinden mensen het dan toch sneu? Ja misschien is het ook sneu maar helaas heb ik er niet zelf voor gekozen.
vaak zijn zeggen de topic-titels heel wat anders dan in het topic staat, dus vandaar dat mensen gewoon kijken. En niet iedereen heeft een antwoord op jouw vraag(ook ik niet). Er zijn toch mensen die en reactie hebben gegeven? Wat zou je dan nog meer willen zien?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gympie vr 18 mei 2012 - 0:04

Volgens mij maak je het zelf meer beladen dan het is. Ik hoor niemand zeggen dat het sneu is. Er zijn genoeg tips gegeven, dus ik denk dat er daarom niet meer mensen reageren.

Fijne verjaardag alvast!

Laatst aangepast door Gympie_ op vr 18 mei 2012 - 0:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Krullebol vr 18 mei 2012 - 0:11

Kenza schreef:
Krullebol schreef:Wel rot dat je dan nu alleen bent! Het liefst heb ik ook mensen om mij heen. En kan me voorstellen dat je dan lekker bezig wilt blijven. Nu al beetje ideen wat je wilt gaan doen?!

Nee niet echt. Ik denk dat ik naar de stad ga om een gebakje te eten en wat te winkelen misschien !

Leuk! Lekker van gaan genieten meid! En ook al wordt het misschien niet de allerleukste verjaardag die je ooit gehad heb, maak er voor jezelf een leuke dag van! En eet ipv gebakje, gewoon een goede taart Wink

Edit: Het aantal reacties maakt toch niet uit voor een topic? En er zijn zat tips gegeven! En het is niet sneu, maak er zelf een mooie dag van!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Bericht  Gizmo vr 18 mei 2012 - 0:11

Ik heb dit topic ook alleen gelezen en niet gereageerd. Ben sowieso meer een meelezer, en daarnaast werden er al een hoop tips gegeven en heb ik daar niks op aan te vullen. Dat kan toch? Op een forum zijn nu eenmaal meer lezers dan reageerders.

Ik wens je wel een fijne verjaardag vast!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  bolus26 vr 18 mei 2012 - 3:09

vind het helemaal niet sneu maar een andere tip als ga wat leuks voor jezelf doen kan ik ook niet bedenken, ik zou lekker gaan lunchen of een mooi boek kopen en naar de kapper of schoonheidssalon gaan denk ik
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  rapa nui zo 20 mei 2012 - 9:34

Alsnog gefeliciteerd! Heb je er toch nog iets speciaals van kunnen maken?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 10:25

Ik heb je topic gelezen, ik heb niks te zeggen maar ik was bang dat ik anders zo'n vervelende meelezer zou zijn nerd l0l

Maar nog gefeliciteerd!

Ik heb mijn 21ste verjaardag ook in vrije eenzaamheid gevierd, maar des te harder kun je het jaar er op knallen.

Als je geld heb dan. Wat ik, sinds toen, gewoon niet meer heb gehad. Cry

Stink. Ik ga knallen dit jaar, ter ere van dit soort verjaardagen drunken drunken drunken

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: