Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat ben ik trots !!!!

+8
PiP
Liadan
moepie
PapillonRose
Tania
Meeko
Jelin
maiadebij
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 19:46

Ohh dit moet ik even delen hahaha.

Gisteren stond mijn zoontje bij de salon tafel en opeens in een gekke bui springt hij met beide voetjes van de vloer cheers

Hier reageerde ik zo blij op en deed klappen voor hem dat hij nu elke keer weer opnieuw probeert hahaha. Hij roept dan " MAMA !!" en springt dan weer Very Happy

Ik ben ape trots op hem hahaha.

Zo nu jullie.... Welke trots momentjes hebben jullie te delen ????

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  maiadebij ma 14 feb 2011 - 19:51

aaaah wat schattig!! Ik kan me voorstellen dat je trots bent Very Happy

Mijn zoontje praat nog niet zo heel veel, maar vanmorgen maakte hij toch op zijn eigen manier een zinnetje! Zijn trappelzak was nat maar ik merkte dat niet op, toen zei hij "nee Brrrm (trappelzak met auto's dus brrm) bah" erg schattig!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Jelin ma 14 feb 2011 - 21:49

Ik ben ook zo ontzettend trots. Mijn dochter heeft zaterdag voor het eerst op de wc geplast. En nu heeft ze de smaak te pakken en gaat ze vaker plassen op de wc.. cheers cheers

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 22:06

Wat schattig Nonnevot, dat hij je ook echt roept zodat je trots kijkt. Very Happy

Ik ben ook trots!
Trots op N.ora omdat ze zich 2 dagen terug optrok aan de tafel en gisteren al 3 stapjes langs de tafel zette! :shock:
Trots op I.sam dat hij nu ook paaapaaa zegt (hij zat N.ora echt steeds aan te kijken met een blik van hoe doe je dat toch?) en gisterenavond eindelijk sinds 6 weken weer eens 3 uurtjes in zijn eigen bedje heeft geslapen.

Springen vinden ze hier trouwens echt geweldig. Wij hebben een speelstoel waar ze in zitten, met een veerbaar staanplankje eronder, ze staan meestal alleen maar te springen ipv te spelen met de speeltjes die eraan zitten. Ze gieren het echt uit tijdens het springen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Meeko ma 14 feb 2011 - 22:22

Heerlijk he die trots momentjes!

Ik ben trots op mijn meisje omdat ze nu eindelijk op de wc poept! Ze is al vanaf dat ze 2 jaar en 2 maanden is zindelijk, maar poepen deed ze alleen met slapen in der luier.
En dat ze een half jaar slecht slapen nu eindelijk weer de nachten doorslaapt en 's ochtends normale tijd wakker is.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Tania ma 14 feb 2011 - 23:04

Ik was trots toen mijn zoontje gisteren probeerde te stappen langs de bank. Hij was ook trots op zichzelf denk ik want hij moest er heel hard om lachen Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:32

Ahhh geweldig die trots momentjes !!!! Er gaat dan altijd zo'n lekker gevoel door me heen als ik zo trots ben ! En S merkt dat en doet het dan nog vaker hahahah

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:36

Leuk allemaal om te lezen!!
Zo gek dat sommige dingen hier alweer geweest zijn :P

Er was net een vriendin op bezoek met haar zoontje van 3.
Ze deed hem heel de tijd na, als hij ging gillen, begon zij ook te gillen, als hij op de vloer stampte deed zij dat ook.
En op een gegeven moment waren ze samen hand in hand rondjes aan het lopen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:46

Wat goed, Nonnevot! Very Happy

Ik word ook zo trots als A. iets nieuws doet! Springen doet ze nu ook sinds kort, echt zo grappig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  PapillonRose di 15 feb 2011 - 0:30

Wat een leuke momenten allemaal! Ook echt super als ik me bedenkt dat het meeste daarvan me nog allemaal te wachten staat, ik ga dus nog heel vaak trots worden Very Happy

Nu ben ik trots op mijn meisje omdat ze nog langer doorslaapt dan ze al deed. Ze sliep al vrij vroeg door, maar ze slaapt nu soms wel 11 uur achterelkaar. Voor haarzelf wel beter, want overdag is ze wel erg graag wakker en als ze daar weer zo'n dagje van gehad heeft moet de slaap ergens vandaan komen natuurlijk Laughing

En ze probeert zich nu op het speelkleed steeds van haar rug naar haar buik te rollen, nog niet gelukt maar wel heel leuk om te zien!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  moepie di 15 feb 2011 - 0:40

Ik ben ook trots op mijn dochtertje! Gisteren zei ik "zal ik K3 opzetten?" toen ging ze al bij de bank staan en zei ze "kkkk3, kkkkk3, kkkkkk3" Op haar manier dus! En ze zegt haar eigen naam smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:47

Ook ik ben sinds gisteren nog trotser dan ooit want M.ara zegt "Mama", zoooo lief I love you We zijn er echt heel blij mee dat ze bewust dingen gaat zeggen omdat het missende stukje hersenschors in het denken/doen/voelen en gedachten zit, dat betekend dus dat de goede hersencellen het 'dode' gebied toch gedeeltelijk overnemen. En wat voelt dat goed zeg Very Happy Ons meisje komt er wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:10

Wat goed zeg! Kan me goed voorstellen dat je Trots bent! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:11

Mama_van2 schreef:Ook ik ben sinds gisteren nog trotser dan ooit want M.ara zegt "Mama", zoooo lief I love you We zijn er echt heel blij mee dat ze bewust dingen gaat zeggen omdat het missende stukje hersenschors in het denken/doen/voelen en gedachten zit, dat betekend dus dat de goede hersencellen het 'dode' gebied toch gedeeltelijk overnemen. En wat voelt dat goed zeg Very Happy Ons meisje komt er wel.

Zelfs ik voel je trots voor M.ara Ik ben ook trots op haar ! Ze komt er zeker wel !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  maiadebij di 15 feb 2011 - 6:20

Mama_van2 schreef:Ook ik ben sinds gisteren nog trotser dan ooit want M.ara zegt "Mama", zoooo lief I love you We zijn er echt heel blij mee dat ze bewust dingen gaat zeggen omdat het missende stukje hersenschors in het denken/doen/voelen en gedachten zit, dat betekend dus dat de goede hersencellen het 'dode' gebied toch gedeeltelijk overnemen. En wat voelt dat goed zeg Very Happy Ons meisje komt er wel.

En wat is ze snel!!! N was 20 maanden toen hij voor het eerst mama zei!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Liadan di 15 feb 2011 - 6:45

Ik ben er trots op dat mijn dochter sinds een week zelf haar broek aan en uit kan trekken en ook haar jas kan ze al een tijdje zelf. Ik vind het vooral leuk dat ze dan zo trots is op zichzelf:-)
Ook vind ik het knap dat ze de kleuren al kent en tot 10 kan tellen (ook al slaat ze bijna altijd de 3 over, haha).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  maiadebij di 15 feb 2011 - 7:08

Liadan schreef:Ik ben er trots op dat mijn dochter sinds een week zelf haar broek aan en uit kan trekken en ook haar jas kan ze al een tijdje zelf. Ik vind het vooral leuk dat ze dan zo trots is op zichzelf:-)
Ook vind ik het knap dat ze de kleuren al kent en tot 10 kan tellen (ook al slaat ze bijna altijd de 3 over, haha).

Jeetje wat een verschil dan met N met praten! N weet ook wel ontzettend veel maar zegt het nog niet. Maar Y begon toch ook al rond de 11 maanden met haar eerste woordjes?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  PiP di 15 feb 2011 - 7:18

Wat goed zeg Nonnevot!!!

Heerlijk he die trotse/geluks-momentjes Very Happy

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Triesje1983 di 15 feb 2011 - 7:26

Ik ben enorm trots op ons kleine mannetje J.oshua, dat hij al af en toe op het potje plast, zijn eigen naam zegt en steeds meer begint te kletsen Very Happy I love you
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Liadan di 15 feb 2011 - 8:02

maiadebij schreef:
Liadan schreef:Ik ben er trots op dat mijn dochter sinds een week zelf haar broek aan en uit kan trekken en ook haar jas kan ze al een tijdje zelf. Ik vind het vooral leuk dat ze dan zo trots is op zichzelf:-)
Ook vind ik het knap dat ze de kleuren al kent en tot 10 kan tellen (ook al slaat ze bijna altijd de 3 over, haha).

Jeetje wat een verschil dan met N met praten! N weet ook wel ontzettend veel maar zegt het nog niet. Maar Y begon toch ook al rond de 11 maanden met haar eerste woordjes?
Ja klopt, rond 10 maanden begon ze met haar eerste woordjes, maar daarentegen liep Yara pas met 18 maanden dus daar was N. weer een stuk sneller mee!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  maiadebij di 15 feb 2011 - 18:44

Liadan schreef:
maiadebij schreef:
Liadan schreef:Ik ben er trots op dat mijn dochter sinds een week zelf haar broek aan en uit kan trekken en ook haar jas kan ze al een tijdje zelf. Ik vind het vooral leuk dat ze dan zo trots is op zichzelf:-)
Ook vind ik het knap dat ze de kleuren al kent en tot 10 kan tellen (ook al slaat ze bijna altijd de 3 over, haha).

Jeetje wat een verschil dan met N met praten! N weet ook wel ontzettend veel maar zegt het nog niet. Maar Y begon toch ook al rond de 11 maanden met haar eerste woordjes?
Ja klopt, rond 10 maanden begon ze met haar eerste woordjes, maar daarentegen liep Yara pas met 18 maanden dus daar was N. weer een stuk sneller mee!

En zo hebben ze natuurlijk allemaal hun eigen ontwikkeling!

Ik ben trouwens heel trots op N dat hij ook steeds vaker op het potje wilt. 'S morgens loopt hij zonder luier en dat gaat best goed!
En ik ben trots op J dat ze alweer zo groot wordt, als ik van mijn werk kom is ze zo blij me te zien en begint dan te slaan met haar armen en te lachen cheers

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Flemy wo 16 feb 2011 - 8:46

Ik ben momenteel súper trots op onze jongste!!
Ze doet het al sinds ze 3 maanden is, maar nu is ze echt heel actief; omrollen! Van buik naar rug, van rug naar buik.. En ze pakt haar voetjes vast, speelt met 2 handjes met een speeltje (overpakken), kan iets pakken als ze op haar buik ligt. En dat allemaal in 3 weken, in vind het zó bijzonder! cheers Very Happy

Op mijn oudste ben ik eigenlijk altijd wel trots Wink Het is zo'n heerlijke, lieve, slimme meid. Af en toe ook weleens niet, maar iedere dag zeg ik wel minstens een keer dat ik oprecht trots ben om iets.
Vandaag was het tijdens een spelletje Memory. Dat kan ze gewoon al spelen zoals het hoort en ze wint serieus van mij! :P
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  SparklingEyes wo 16 feb 2011 - 9:11

smile ik ben trots op mijn mannetje, omdat hij vanmorgen tegen mijn man 'papa' zei toen hij hem uit bed kwam halen en super trots dat hij me heerlijke kusjes geeft! smile

En oooh, wat gaat hij hard! Bal, uit, mama / papa ... koek...hehe.. En zo heerlijk als hij eigenwijs z'n benen uit de buggy gooit (aan iedere kant één)..

*zwijmel*....

Very Happy
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:45


Ik was vandaag zo trots op de oudste. We gingen even lekker naar buiten, spelen op een pleintje hierachter met een klein speeltuintje. Er was een groep kinderen aan het spelen in de leeftijd van 3-10 jaar ongeveer. Ik was heel benieuwd hoe ze daar mee om zou gaan. Eerst keek ze even de kat uit de boom, maar al snel deed ze vrolijk mee met al die grote kindjes. Maakte met iedereen een praatje, deed mee met een spelletje.

Toen een groter jongetje haar knuffel wilde afpakken, kwam hij van een koude kermis thuis; 'Nee jongetje, dat is MIJN konijn!' Haha, ik vond haar zo stoer.

En toen een meisje gevallen was en moest huilen, sloeg ze zo een armpje om dat meisje heen; 'Ga maar naar mijn mama toe, meisje.'

Dan vind ik haar zó wijs I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Triesje1983 wo 16 feb 2011 - 10:04

Minneke schreef:
Ik was vandaag zo trots op de oudste. We gingen even lekker naar buiten, spelen op een pleintje hierachter met een klein speeltuintje. Er was een groep kinderen aan het spelen in de leeftijd van 3-10 jaar ongeveer. Ik was heel benieuwd hoe ze daar mee om zou gaan. Eerst keek ze even de kat uit de boom, maar al snel deed ze vrolijk mee met al die grote kindjes. Maakte met iedereen een praatje, deed mee met een spelletje.

Toen een groter jongetje haar knuffel wilde afpakken, kwam hij van een koude kermis thuis; 'Nee jongetje, dat is MIJN konijn!' Haha, ik vond haar zo stoer.

En toen een meisje gevallen was en moest huilen, sloeg ze zo een armpje om dat meisje heen; 'Ga maar naar mijn mama toe, meisje.'

Dan vind ik haar zó wijs I love you


hahaha, zie het al helemaal voor me hoe ze dat jongetje te woord staat/heeft gestaan. Echt superstoer Laughing .
Aaaaah wat lief, dat ze haar arm om dat meisje heen sloeg Very Happy.

Ik was vanavond weer enorm trots op mijn kleine ventje... Hij begint zo enorm veel te kletsen... Vandaag riep hij me door de babyfoon: Joehoeeee, mamaaaaa Laughing I love you
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ben ik trots !!!! Empty Re: Wat ben ik trots !!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum