Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 32 van 41 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 32 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Exogenesis zo 14 jul 2013 - 6:27

Arwyn schreef:Exo: Wat fijn dat alles goed is!
En goed geslaagd hoor smile

Oh, ik moet verder echt niet in dit topic lezen, krijg helemaal kriebels, haha.

Nou, doe er wat aan Arwyn! Zou ik wel gezellig vinden angel
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Arwyn zo 14 jul 2013 - 6:41

Regel jij het huis waar ruimte is voor een kinderkamer? Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Suus zo 14 jul 2013 - 6:46

Zou je ervoor gaan als je nu genoeg ruimte zou hebben, Arwyn?

We waren gisteren bij vrienden van ons die een dochtertje hebben van bijna 3 maanden en mijn man (mijn E. Wink ) heeft gisteren goed geoefend met achter de kinderwagen lopen Very Happy 
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Exogenesis zo 14 jul 2013 - 6:46

Ah joh, gordijntje overdwars in jullie slaapkamer. Heeft het zijn eigen kamertje Wink
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis zo 14 jul 2013 - 6:49

Suus schreef:Zou je ervoor gaan als je nu genoeg ruimte zou hebben, Arwyn?

We waren gisteren bij vrienden van ons die een dochtertje hebben van bijna 3 maanden en mijn man (mijn E. Wink ) heeft gisteren goed geoefend met achter de kinderwagen lopen Very Happy 

Geweldig om te zien toch! Ik had nooit verwacht dat mijn E. zo enthousiast zou zijn over kinderwagens en andere babyspullen. Hij wist ook direct welke kleur wagen het mooist was en we móesten het Teigetje aankleedkussen hebben I love you
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn zo 14 jul 2013 - 6:53

Haha, als er gordijntjes in de slaapkamer moeten hangen, komen we er zelf niet meer in Wink
We hebben een vrij kleine slaapkamer, echt alleen ruimte voor een bed en dan de woonkamer. En oké, ook nog een extra kamertje, maar aangezien de slaapkamer zo klein is staat daar onze kledingkast en daar is dat kamertje ook al vol mee..
Een wiegje zouden we nog net ergens kwijt kunnen, maar een box bijvoorbeeld al niet. Niet echt handig dus..

Suus: We hebben het er wel eens over, maar zijn het er allebei over eens dat het in dit flatje sowieso gewoon niet kan. Zijn wel opzoek naar een andere woning, maar kopen is geen optie en volgens de woningbouw kan het nog wel een paar jaar duren voor we daar iets kunnen krijgen (staan al wel ingeschreven)..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Exogenesis zo 14 jul 2013 - 6:56

:nopompom:
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Suus zo 14 jul 2013 - 7:03

Exogenesis schreef:
Suus schreef:Zou je ervoor gaan als je nu genoeg ruimte zou hebben, Arwyn?

Geweldig om te zien toch! Ik had nooit verwacht dat mijn E. zo enthousiast zou zijn over kinderwagens en andere babyspullen. Hij wist ook direct welke kleur wagen het mooist was en we móesten het Teigetje aankleedkussen hebben I love you

Wat leuk! E. is ook al zo superenthousiast, had ik ook nooit verwacht, omdat hij eigenlijk nooit zo veel met kinderen had. Ben er erg blij mee Very Happy 

Dat is balen, Arwyn...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn zo 14 jul 2013 - 7:46

Wat leuk dat jullie beide E.'s zo enthousiast zijn!
Lekker samen genieten van de voorpret smile

Hier komt het vast ook vanzelf, we kijken gewoon door voor een huisje en tot die tijd kan ik ook wel genieten van het gaan en staan waar we willen zonder dat we rekening hoeven te houden met een kleine hoor Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses zo 14 jul 2013 - 20:28

Pien, nee we zijn helaas nog niet aan het kamertje begonnen. In augustus gaan we ermee aan de slag. Er komt een grote kastenwand (want geen andere ruimte in huis voor opslag spullen) en de rest vd kamer wordt voor de baby. Zal daardoor niet een heel mooi kamertje worden, maar hopelijk leuk genoeg.
Gelukkig dat je placenta toch niet laag ligt.
Wat vervelend dat je je geestelijk even niet zo lekker gaat.hug Loop je vast op dingen m.b.t. de baby of spelen er ook andere dingen?
Een babyshower dat is een leuke verassing!!

Catgirl, leuk huisjes kijken! Mochten jullie nu een heel leuk huis tegenkomen, zouden jullie dan nu meteen gaan kopen, of is het nu meer orienteren en pas na de bevalling echt serieus aan de slag met een huis kopen?

Dolphine, wat fijn dat de 20 weken echo goed is. En een meisje, ook al zo leuk!!
Vandaag de sleutel voor jullie!! Whoohoo, fijn!!

Suus, relaxed dat hij laminaat (kan leggen) en heeft gelegd en dat het klaar was toen jij thuis kwam, echt ideaal.

Pomodori, zijn jullie tevreden met het resultaat van de geboortekaartjes?

Stitch, nee het is me nog niet gelukt om hem zover te krijgen (maar hij heeft het ook heel druk). Nu gaat zijn zwager ergens in augustus een kastenwand maken dus voor die tijd moet hij wel het een en ander uitgezocht hebben. Zal uiteindelijk wel goed komen.
Heb je een leuk weekendje weg gehad? En was het leuk shoppen in Maastricht?
Oeh, jaloers op jullie kinderwagen!! Heel mooi. Wij (ik) twijfelen nog tussen de Joolz en een andere. Als we van tevoren al wisten dat we hem veel gaan gebruiken zouden we sowieso voor de Joolz gaan. Maar we wonen best hoog zonder lift, dus denk dat wij vooral een draagdoek o.i.d. gaan gebruiken dus dan is zo'n dure kinderwagen ook zonde.

Sazzle, wat fijn en leuk dat jullie kinderkamer al af is!

Exogenesis, Ah wat heerlijk dat je nu weet dat alles goed is met de baby (en wat schattig dat ze al aan het duimzuigen was!).
Wij gaan wrs. ook de aerosleeper aanschaffen. Lijkt me wel zo'n prettig idee.
Zaten jullie nog te twijfelen tussen de Mutsy evo en een andere? En zo ja waarom dan voor deze gekozen? (wij twijfelen tussen deze en de Joolz want luchtbanden lijken me fijner lopen dan de banden van de Mutsy, maar we hebben nog geen kinderwagens getest dus wellicht dat het wel heel erg meevalt).

Bruintje beer, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt van de bekken! Had je dat je vorige zwangerschappen ook?

Nillis, dat is is mooi meegenomen van het fietsstoeltje smile.

@All,
Hier gaat alles goed. Voel de baby vaak, heb nu wel echt een zichtbare babybuik  en we hebben gister een nieuw bed gekocht. Ook zijn er nu afspraken dat er in augustus aan de babykamer gewerkt wordt dus dat is ook fijn. 
Online heb ik me ingelezen in verschillende kinderwagens en binnenkort maar eens in de winkel testen welke het prettigst is. Voor nu twijfel ik tussen de Mutsy Evo en de Joolz day. Het enige (grote) nadeel van de Mutsy Evo lijkt mij dat die geen luchtbanden heeft en dat lijkt me wel zo prettig lopen met al die oude steentjes in de binnenstad en in de sneeuw. Of heb ik een te negatief beeld van foambandjes?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  _Jet ma 15 jul 2013 - 7:35

@Bruintje Beer --> Wat vervelend dat je nu al zo'n last van je bekken hebt. Het slechte slapen herken ik helaas maar al te goed.

@Nillis --> Ik ben idd aan vakantie/verlof toe, moet eerlijk zeggen dat ik zelfs een beetje op zie tegen deze laatste paar dagen. Ik had de letterbak op fb gezien, echt ontzettend leuk geworden zeg. Nog een fiets gezien naar je zin? Wat fijn dat je een fiets naar je zin hebt gevonden. Had je bij T nog geen mama fiets of iets dergelijks?
Lekker zeg dat de kamer van T af is, ik ben erg benieuwd! 

@Pien --> Wat vervelend dat het geestelijk even niet zo lekker loopt. Hopelijk zit je snel weer lekker in je vel. Hopelijk heeft de babyshower daar een beetje aan mee geholpen, leuk zeg! 

@Dolphinne --> Succes met klussen en verhuizen! Groot gelijk dat je er ook nog even lekker tussenuit gaat met je zoontje.

@Exo --> Herkenbaar hoor, ik dacht vorige week een keer dat de kleine er ergens rechts bovenin uit wilde, pfff! Zo Exo goed geslaagd zo te lezen! 

@Suus --> Hoe was het bij de vk? Succes morgen met de groeiecho. S liep tijdens de zwangerschap ook steeds een week of 2 voor. Ze was dan idd ook groot bij geboorte (41 weken in laten leiden). 

@Caresses --> Fijn idee dat je weet wanneer er in de babykamer gewerkt gaat worden.

@All --> Hier een pijnlijk weekend achter de rug. Meerdere malen gehuild van de pijn, vooral gisteren veel last gehad, terwijl ik toch rustig aan heb gedaan. Stapte gisteren een stoepje af en het gevoel dat de boel van onderen aan tig kanten strak werd getrokken. Ik zie dan ook best wel een beetje op tegen de laatste dagen werken. Ik heb al wel contact gehad met mijn werk en laten weten dat er een grote kans bestaat dat ik er alleen morgenochtend ben. Mocht het enigszins gaan dan blijf ik. Vandaag voornamelijk op een ligbed gelegen in de tuin, terwijl S heerlijk aan het spelen was. Verder weer trots op mijn meisje. Ze krijgt 's nachts nog een luier om, maar heeft al 1,5 week een droge luier 's morgens. Nu al 2 nachten achter elkaar dat ze een keer heeft geroepen dat ze moest plassen. Ondanks haar luier dus toch naar de wc willen Very Happy  Na mijn dagen werken die luier ook 's nachts maar eens af gaan laten en zien hoe dat gaat. 

Fijne avond allemaal en hopelijk kunnen jullie een beetje genieten van het weer.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Dolphinne ma 15 jul 2013 - 19:24

Ja, we hebben de sleutel!
Gistermiddag al flink aan de slag geweest. We hebben alleen nog geen water.. Neutral 
Dat is dus wel lastig met schoonmaken, maar we hebben hele aardige buren, dus gisteren al wat emmertjes geleend om schoon te kunnen maken.
Vandaag de keuken verder schoonmaken en mn vriend gaat beginnen met het sausen van de slaapkamers. 
En ik ga samen met D. verf uitzoeken voor zijn kamer. Ik twijfel nog of we lichtblauw op de muur doen of een wat donkerdere tint.
Ik heb verder weinig klachten, voel me goed. Ook nauwelijks last meer van mijn bekken gelukkig.

Ik hoop vanavond meer tijd te hebben om te reageren. En zal ook wat foto's maken van ons nieuwe huis.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sazzle ma 15 jul 2013 - 22:02

Hallooo, ben ik weer even!

Het gaat hier goed, wel wat last van de warmte. Snel hoofdpijn en wat duizelig. Heb van de week voor het eerst mijn buik zien bewegen! Dat vind ik nóg leuker dan de bewegingen voelen smile

Ik zit alleen (net als Kwebbeltje) een beetje met de kledingmaten van de baby. Mijn ouders zeggen: Jij was ook groot en heb maar heel even in 56 gezeten. Volgens mij was ik 53cm. Is dat groot?
Ik heb nu alleen pakjes in 56 en groter. Beginnen alle baby's in 50? En hoeveel moet ik daar dan van halen? Als ik erover begin hier dan zeggen ze 50 heb je niet eens nodig.. Pfff, ik weet t niet meer hoor!
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Exogenesis di 16 jul 2013 - 0:50

Caresses: De banden van de Mutsy Evo zijn inderdaad wat zwaarder dan de luchtbanden, maar dat is gecompenseerd met extra vering in het frame. Wij vonden de voordelen van de Mutsy, dat hij zeer gemakkelijk heel klein te maken is, dat de buggy beide kanten op kan (naar je toe en van je af) en we vinden de Mutsy gewoon wat lieflijker.
De Joolz is vrij groot, robuust en heel stoer. Bovendien erg hoog. Mijn man en ik zijn beide niet zo groot, dus wij kozen zonder al te veel twijfels voor de Mutsy. Wij twijfelden trouwens meer tussen de Mutsy en de Maxi Cosi, maar de Maxi Cosi is toch net wat lomper en breder.

Sazzle: Die twijfel heb ik ook. Daarom heb ik veel pakjes gekocht in 50/56, de combimaat. Maar ook een paar 50, voor de zekerheid, want ik hoor toch van veel mensen dat ze die maat hebben gebruikt. Afgelopen weekend sprak ik iemand die zei dat haar kleine meid zelfs 44 aan moest! Terwijl ze gewoon op de 40 weken geboren is. Dat ga ik dan weer niet aanschaffen...

Mijn baby ligt inmiddels andersom, maar dat betekent  (ondanks de voorliggende placenta) niet dat ik minder beweging voel. Hij/zij heeft me afgelopen nacht weer goed uit de slaap gehouden. Mijn buik golfde er van, heel duidelijk aan de buitenkant voelbaar. Ook vanochtend weer heel druk. Ik ben benieuwd wat hij/zij allemaal aan het uitvoeren is daarbinnen Wink
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Suus di 16 jul 2013 - 1:20

@ Caresses: Mijn man kan alles, dus ook laminaat leggen Wink  Hij zal niet snel zeggen dat hij iets niet kan, als hij niet weet hoe iets moet dan zoekt hij het uit en probeert het, meestal lukt het dan ook wel.
Fijn dat alles goed gaat en dat je de baby zo goed voelt smile En volgende maand lekker met het kamertje bezig, leuk!

@ Jet: De controles waren weer goed, zal zo even uitgebreider schrijven.
Wat vervelend dat je zo veel pijn hebt! Denk wel om jezelf en de baby he, als het werken niet gaat moet je het niet doen.

@ Dolphinne: Fijn dat jullie de sleutel hebben, succes met klussen!

@ Sazzle: Fijn dat het goed gaat! Inderdaad leuk, je buik zien bewegen smile  En ik zou gewoon nog niet teveel kopen in maat 50, vlak na de geboorte kan je altijd je vriend/man of ouders naar de winkel sturen om pakjes in de goede maat te halen.

@ Exo: Gezellig al die bewegingen van binnen I love you 

@ All: Gistermiddag hadden we controle bij de verloskundige, alles was weer goed. Vanochtend hadden we weer een groeiecho in het ziekenhuis. Alles zag er goed uit gelukkig, maar ze willen me het liefst wel onder controle houden in het ziekenhuis, omdat ze mijn bloeddruk niet vertrouwen (dit dus op basis van mijn bloeddruk in het verleden, tijdens de zwangerschap is 'ie nog niet hoger geweest dan 125/75, meestal lager). Maar als we heel graag willen en de verloskundige ziet het ook zitten, mogen we ook daar onder controle blijven. Als we mijn bloeddruk dan maar goed onder controle houden. Nou, dat laatste gaan we dus doen. De verloskundige ziet het wel zitten, ik zal dan wekelijks een controle hebben en thuis meet ik mijn bloeddruk ook dagelijks. Mocht mijn bloeddruk toch stijgen, word ik gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis. En met 34 en 36 weken krijg ik nog extra groeiecho's waarschijnlijk. Ik hoef in elk geval niet te klagen dat ik niet goed in de gaten gehouden word Wink 
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pien di 16 jul 2013 - 1:22

Hoi hoi!!  Weer veel bij gekletst zeg. Ik reageer alleen even op de laatste pagina.

@Caresses, hebben jullie maar 2 slaapkamers dan dat de baby een kastenwand op de kamer krijgt? Je kunt het heus prachtig maken hoor, desnoods wat leuke stickers op de deuren doen.... Of juist helemaal heel strak laten de kastenwand! Ik zou er zelf in ieder geval wel raad mee weten mocht het bij ons nodig zijn!
Ow lekker een nieuw bed, nu lang wachten denk ik.

@Jet, de babyshower heeft idd voor wat positiviteit gezorgd! Jammer genoeg voel ik me nog wel erg eenzaam, vind het erg jammer dat mijn familie (directe) niet bij mij langs komt. Mijn moeder al meerdere keren mee gevraagd om wat baby spul te kopen maar dan zegt ze steeds dat ze te druk is. Terwijl ze wel iedere week met mijn zus op pad gaat....  Dat gebeurde vorige week donderdag en nu, vandaag, weer. Wat balen dat je zo veel pijn hebt, ben je nog wel aan het werk?

@Dolphinne, yeeey! Eindelijk de sleutel. Fijn hoor, kunnen jullie eindelijk bezig! Hopelijk hebben jullie ook snel water... Dat is wel zo handig he? Fijn dat het lichamelijk ook goed gaat. Dat heb je nu ook wel nodig, een lichaam die mee werkt.

@Sazzle, warm he? Moet je nagaan dat het morgen nog warmer word! Volgende week word het hier in h'wijk zelfs rond de 28graden.  Wat betreft de maten, wij hadden voor E vrijwel geen 50 gekocht maar hebben dat toen nog snel bij gekocht. Toen ze geboren was was ze 3425 gram maar wel 54cm! Toch heeft ze maatje 50 zeker een maand aangehad. Ik zorg voor nu dus ook dat ik zeker wel 6 pakjes in maat 50 heb. Ik hou totaal niet van omgeslagen mouwtjes en veel te grote/ wijdde kleding. Nou heb ik al het één en ander in 50 van mijn zus over kunnen nemen dus hoef misschien maar 2 pakjes zelf te kopen.

Dit is maatje 50
najaar 2013mama's!! - Pagina 32 Img1372160432

@Exo, gaaf hoor de mutsy Evo. Wij hebben ook een mutsy en ik vind het echt hele fijne degelijke wagens.  Hier in de buurt reed iedereen toen met een maxi cosi mura en ik vond het zo leuk dat ik een ander had! Nu zie ik hier bijna alleen maar bugaboo's en joolz rijden. Leuk he, dat je wakker gehouden word s nachts. Ik heb er nu ook al 3 nachten last van. Vreselijk!

@All, ik ben echt aan het niks doen al 2 dagen. Heb nergens zin in, geen puf, warm, veel last van harde buiken en heel veel last van mijn rechter lies. Ik herken de pijn in mijn lies niet, iemand van jullie er ervaring mee? Gister wel druk achter de laptop geweest, kunnen maar niet eens worden over het geboortekaartje, nu hebben we een hele mooie gevonden, betalen we voor 50 kaartjes 245euro! Is toch belachelijk? Nu een oud collega ingeschakeld, die is designer, zij kan het maken voor 175 incl enveloppe!

Volgende week word onze dochter 2! Groot feest dus, baby dingen zet ik nu ff on hold, haar verjaardag heeft even voorrang. Cadeau is gekocht, nu nog wat kleine dingetjes erbij en wat nieuwe kleding wat ze voor haar verjaardag krijgt. Ga zelf taart maken en cupcakes dus ben daar ook druk voor ideetjes aan het opdoen. Wilde eigenlijk laten maken maar het is al duur genoeg allemaal, aangezien ik alle tijd heb ga ik zelf bezig.

Gister nog via marktplaats 2 boekenkasten voor 17,50 op de kop kunnen tikken, deze komen op zolder. Kunnen we een beetje orde daar terug brengen. ZO'n giga bende daar! Als het goed is haalt mijn man ze vanavond of donderdag op. Ik ga deze week ook de eerste babywas doen. Ga eerst alles uit de commode wassen, dus die ga ik morgen helemaal leeg maken, dan kan ik hem donderdag helemaal uitsoppen en vrijdag de wasjes draaien. Leuk leuk...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  catgirl85 di 16 jul 2013 - 6:58

@jet: ik moet ook wel op gang komen als ik op sta, ben ik net een omaatje Wink  Wel fijn dat je ouders zo dichtbij wonen? Jij ook al zo gezellig in de avond haha. Ik heb ook geen puf meer om nog wat te ondernemen.
Lastig als je na een half uur al niet meer weet hoe je moet zitten. Dan kan een avodn lang duren. Heb je nu al verlof? Al eenlijstje gemaakt wat je wil doen tijdens je verlof?
Vervelend van die pijn. Weet je al wat het is geweest? Wat goed van s! Wat betreft je werk, ik zou goed naar je lichaam luisteren! 
@bruintje beer : gaat het al beter met je bekken?

@nillis, klinkt leuk die letterbak! Nog een fiets uitgezocht? Edit, ja dus.leuk! 

@pien: gaat het al weer wat beter met je? Jammer is dat he, dat de meeste mensen in je omgeving werken of juist te ver weg wonen. Erg herkenbaar. Wat leuk een babyshower! Zeker wel wennen al dat blauw? Het ziet er wel gezellig uit.
Geboortekaartje kunnen inderdaad erg duur zijn! Ik ben nu ook op zoek, maar wil er niet te veel aan uitgeven. Gister 3 proefkaartjes besteld. 
Ga je de verjaardag groot vieren? 

@dolphine: eindelijk de sleutel!! Wordt water dan standaard afgesloten dan? Succes met klussen!

@suus, hoe was de echo? En bij de vk gister?

@exo: je hebt goed geshopt, leuk hoor! 

@caresses: als we nu een leuk huis zien, gaan we wel kopen, maar na de bevalling verhuizen. Wil die stress er niet voor hebben. Wij hebben een maxicosi mura en die heeft ook luchtbanden ik vind het ideaal. Vooral in de sneeuw ofin zand of zachte wegen. 

@sazzle, wij hadden bij m vooral maatje 50/56 of 56. Weinig van 50 en dat was prima. 50 heeft ze ook maar kort aan gehad. 

@all: houden jullie het goed vol met de warmte?ik moet zeggen dat ik er nog weinig last van heb. Ik heb alleen wat last van mn buik als ik lang gezeten heb dus ik probeer te blijven bewegen. 
We zijn ook druk bezig met het kijken naar huizen. Vrijdag hebben we wat bezichtingen gepland. Ben wel benieuwd. 
Verder nog 6 weken werken, maar ik ben nog niet echt aan het aftellen. Vind het nog wel lekker om te werken.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245

Bericht  _Jet di 16 jul 2013 - 7:17

@Dolphinne --> Wat fijn dat jullie bij de buren water mochten halen. Veel succes in ieder geval! Lekker dat je je goed voelt, dat scheelt ook. 

@Sazzle --> Wat fijn dat het goed gaat bij je en gewoon lekker rustig aan met deze warmte. Lastig hè, met de pakjes. Bij S hadden we maar 1 pakje in maat 50, omdat we wisten dat het een flinke baby zou zijn. Maat 50 heeft ze dan ook niet aan gehad. Ze heeft ook echt maar 2 à 3 weken in maat 56 gezeten. Ik twijfel nu ook, want tijdens de groei echo bleek de baby gemiddeld te zijn. Ik wacht de groei echo met 35 weken nog af en mocht de baby nog gemiddeld zijn dan haal ik denk ik 2 pakjes van maat 50 erbij. Ik heb zoiets van pakjes zijn zo bijgekocht zodra de kleine geboren is (stuur ik mijn ma gewoon even op pad ofzo). 

@Exo --> Haha, dat vraag ik mezelf ook weleens af zodra ik allerlei golfbewegingen aan de buitenkant van mijn buik zie.

@Suus --> Gelukkig nog maar 2 dagen, dan zit het erop! Wat fijn dat de controles en de groei echo goed waren. Fijn hoor dat je goed in de gaten wordt gehouden en dat je bij de vk onder controle mag blijven.

@Pien --> Vervelend zeg dat je je eenzaam voelt. Ik weet niet of je in de buurt woont? Jammer dat je moeder idd wel de tijd heeft voor je zus en niet voor jou. Vandaag een halve dag gewerkt en dan alleen morgen en donderdag nog en dan zit het erop smile Ik heb geen ervaring met pijn in mijn lies, maar wel aan de binnenkant van mijn rechterbovenbeen. Dit schijnt ook een symptoom te zijn die te maken heeft met je bekken. Misschien heeft je lies daar ook mee te maken? Zo dat scheelt nogal zeg qua prijs, fijn hoor dat je oud collega het kan maken. 
Wat krijgt je meisje voor haar verjaardag? 

@All --> Vandaag idd een halve dag gewerkt en dat was meer dan genoeg! Op weg naar huis echt veel pijn gehad. Eenmaal thuis gekomen mijn bed ingedoken, waar ik zo'n 2 uur heb gelegen. Af en toe een beetje weggedommeld onder het windje van de ventilator. Daarna kon ik weer normaal en zo goed als pijnloos lopen smile 
Om 15:30 S uit de psz gehaald (die was al vanaf 9 uur bij mijn ouders en mijn ma had haar naar de psz gebracht) en naar mijn ouders gebracht. Daar hebben mijn vriend en ik vanavond ook meegegeten, zodat mijn vriend lekker verder kon in de babykamer (waar hij al heel de dag in bezig is). S blijft vanavond een nachtje slapen bij mijn ouders. Mijn vriend en ik moeten morgen allebei werken en mijn ma had zoiets van laat haar lekker hier. Anders zou mijn ma morgenochtend rond 7:15 weer hier op de stoep moeten staan en S heeft het altijd heerlijk daar. 
Vrijdag komen mijn schoonouders om aan de kamer van S te beginnen. 
Morgen juffendag op mijn werk, gelukkig is mijn collega er ook en de stagiaire trouwens ook, dan komt niet alles op mijn schouders terecht. Hopelijk houd ik het donderdag nog vol en dan vakantie/verlof! 
Ik dacht eerst dat zitten de oplossing was, maar (te) lang zitten zorgt dus ook voor enorme pijn, dus dan maar afwisselen met staan, lopen en liggen (hoewel dat laatste lastig wordt op mijn werk Wink ).

Fijne avond allemaal!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Bericht  _Jet di 16 jul 2013 - 7:22

@Catgirl --> Je was me net voor dus jouw reactie gemist Wink  Vooral op deze moment is het idd ontzettend fijn dat mijn ouders dichtbij wonen en het fijnste natuurlijk dat S er zo graag naar toe gaat. Vanaf donderdag heb ik verlof smile
Ik wilde eigenlijk nog leuke dingen gaan doen met S tijdens mijn verlof, maar ik ben bang dat dat door de pijn op een laag pitje komt te staan. Verder nog een keer een controle in het ziekenhuis, nog een groei echo en 2 keer bloedprikken. Kaartjes bestellen, lijst met adressen in orde maken, kleertjes wassen en de babykamer en de kamer van S inrichten zodra deze af zijn en verder toch ook echt wel veel rustig aan denk ik zo. 
De pijn komt denk ik echt door mijn bekken. Bij de eerst volgende controle bij de vk toch nog maar eens duidelijk aankaarten.
Veel plezier met de bezichtigingen!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Bericht  Bruintje Beer di 16 jul 2013 - 7:33

Exo: Lekker Geslaagd!!

Nillis: lekker vakantie's kijken. Hier ook bezig. Wilde graag naar Spanje met de caravan maar dat gaat niet gebeuren met mijn bekken. NU gaan we een super lastminute.

Caresse: Ja had het bij de oudste ook. Maar nu 10x erger.

Dolphinne"Ja eindelijk de sleutel!!! Fijn dat je nu bijna geen last van je bekken heb.

Sazzle: Hier had ik maar 50 ect nodig. De oudste was 3115 gram en 51 cm lang en die verzuipte erin. De jongste helemaal die was maar 2605 gram en 47 cm en heeft nog maat 44 aangehad!

Suus: dat fijn dat je bloeddruk weer mooi is.

Catgirl: Hier ook niet echt last van de warmte!!

Jet: Minder dat je ook weer las heb vn je bekken/rug. Wel fijn dat het na het liggen over was. Dat is hier echt niet. Gelukkig heb je bijna verlof!!

Nou hier weer onderhanden genomen door de bekkenfysio:| Neutral Ik moet minimaal 4x op een dag platliggen om mijn bekken rust te geven. En ik mag ook 50% werken mits er aangepast werk is. Mag echt niet in de zorg werken want dan overbelast ik het weer. Heb nog wel steeds veel last van mijn bekken. Morgen ook druk dagje. moet 2x naar het zkh. s'morgens naar de gyneacoloog van de Poppoli en s'avond mogen we weer voor de 20 weken echo!! Ben wel benieuwd!!Very Happy
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Stitch wo 17 jul 2013 - 1:49

Bruintje Beer, veel succes en plezier vanavond bij de 20-wekenecho! Hoe laat mogen jullie? Wat naar dat je steeds zo veel last hebt van je bekken!

Jet, morgen begint je verlof! :cheering: Fijn dat je ouders zo dichtbij wonen, en de zorg voor S even over kunnen nemen! En wat goed van je meisje! Hopelijk blijft het zo goed gaan, en ben je voor heel even uit de luiers! Wink

Catgirl, spannend, huizen kijken! Lijkt me echt leuk om te doen! 

Pien, ik herken de pijn in je lies niet, ik heb wel regelmatig pijn net boven mijn lies, onderin mijn buik. Volgens de verloskundige ligt Guus daar waarschijnlijk tegen een zenuw aan af en toe, en dat veroorzaakt de pijn. Zou het bij jou niet ook zoiets kunnen zijn?
Wat een ontzettend schattige foto van je dochter trouwens! I love you Is het besef er al een beetje dat je straks weer zo'n kleintje hebt?
En wat ontzettend leuk, een babyshower! Daar hoop ik stiekem ook wel een beetje op, maar ik houd er geen rekening mee. 
Wat vervelend dat je even niet zo lekker in je vel zit, hopelijk wordt dat snel weer wat beter, en in de tussentijd maar gewoon een beetje aan toegeven! Rustig aan doen hoor!

Suus, fijn dat de verloskundige het ook wel ziet zitten om daar onder controle te blijven! 

Exo, Je bent goed geslaagd met shoppen! Ik denk dat je nu meer in huis hebt als wij! Wink Ik moet nog behoorlijk gaan shoppen de komende weken! wij zijn gegaan voor de Joolz, ik vind het juist wel fijn dat die bak wat hoger is, en mijn vriend en ik zijn ook allebei niet groot (ik ben ong 1.60m) En hij kon lekker compact ingeklapt worden voor in de auto, wij hebben een corsa, dus niet zo heel groot. Verder is het een vrij lichte wagen, en hij rijdt lekker (in de woonkamer iig wel Wink ) Daarnaast vond ik dit ook gewoon de mooiste wagen, en tegen die logica kon mijn vriend echt niet op :P De jooolz kan trouwens ook naar je toe en van je af. 

Sazzle, ik weet het ook niet zo goed hoor, wat betreft kleertjes kopen! Ik heb ook zelf nog helemaal niet zoveel gekocht. Binnenkort maar eens een flinke shopsessie inplannen denk ik Wink

All, weekendje weg was gezellig! Liefje heeft ook heel erg genoten van het motorrijden, zich lekker even een weekendje uitleven. Dus hopelijk kan hij dit weekend met frisse moed verder met Guusje zijn kamertje! Wink Volgens mij hebben we nog 2 weekenden tot het kamertje komt, dus we moeten toch wel gaan opschieten nu. Vrijdag bij de fysio geweest, heb alvast wat tips gekregen, maar verder was het voornamelijk een soort intake gesprek. Moet morgen weer terug, als ik niet hoef te werken tenminste. Vanochtend ook weer bij de verloskundige geweest, alles zag er weer goed uit. En de bloeduitslagen waren ook goed, geen antifstoffen, dus dat was wel fijn. Ga zo even naar een vriendin die ik al lang niet meer heb gezien, even lekker bijkletsen. 

Dolphinne, jeej, eindelijk de sleutel! Al wat kunnen doen deze week? Moeten jullie veel doen voordat jullie over kunnen? Balen dat het water is afgesloten, weet je ook wanneer dat weer wordt aangesloten? Ben benieuwd naar de foto's!

Caresses, als je inderdaad al weet dat je de wagen weinig gaat gebruiken is het wel zonde om een dure aan te schaffen. Wij wonen ook in een flat, maar hebben gelukkig wel een lift. Maastricht was wel leuk, lekker weer en niet te druk. Maar toch wel saai in je eentje! Fijn dat er nu concrete plannen zijn om aan het werk te gaan in de babykamer! Dat zal wel iets meer rust geven. Hier moet het eind van de maand af zijn, dan komt de kamer, dus mijn vriend mag nog wel even flink aan de bak!

Nillis, ben benieuwd naar de foto's van T haar kamertje! En lekker nog even op vakantie, nog even met zn 3-tjes ertussenuit!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Tummy wo 17 jul 2013 - 3:44

Even een hug  voor iedereen die het zwaar heeft.

Hier gaat het lichamelijk wat minder. Veel misselijk, duizelig en last van mijn bekken. Kan de puf niet opbrengen veel te reageren, maar lees via mijn telefoon alles mee.

Heb af en toe trouwens aanvallen van kortademigheid/benauwdheid en hartkloppingen. Ze ligt dan op een bepaalde manier in mijn buik. Als ze draait dan zakt dit ook weer meteen. Is dit herkenbaar? De eerste keer dacht ik echt dat ik een paniekaanval kreeg ofzo.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  Caresses wo 17 jul 2013 - 6:15

Jet, wat vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt. Ik snap wel dat je opziet tegen de dagen dat je nog moet werken. Gelukkig is het bijna zover dat je lekker met verlof kan! Slim om je vakantie ervoor te plakken. Bij mij kon dat helaas niet omdat mijn collega dan al vakantie heeft.

Exo, inmiddels heb ik de Evo en Joolz in de winkel getest en dat maakt het niet makkelijker. Zelf vind ik de Joolz mooier en als grote voordeel dat hij een stuk lichter is om met de voorwielen omhoog te drukken (voor stoepjes en tram/metro/bus). Als die dat niet had dan was ik er wel uit geweest en voor de Evo gegaan (want ik vind de wagenbak bij de Evo er een stuk makkelijker op te zetten). Denk dat het toch wel de Evo wordt.
Heerlijk he om je hummeltje zo goed te voelen Very Happy .

Sazzle, lastig dilemma met de kledingmaten, ik ben er ook nog niet over uit.

Bruintje beer, leuk je zal nu wel ongeveer de 20 weken echo hebben smile .

Suus, Wel fijn dat je groei echo's krijgt. Altijd leuk om naar je baby te kunnen kijken. Wat is het gevaar van een te hoge bloeddruk?

Pien, ja we hebben inderdaad slechts 2 slaapkamers, dat krijg je al snel in de randstad. Dan is het of een slechte buurt met ruimer huis of een appartement in een veilige wijk. Maar verder is ons huis groot genoeg (78m2). Als we straks nog een baby erbij mogen krijgen dan zullen we wel verhuizen naar iets groters (en dan ook een echt huis met tuin om daar de komende 10 jaar ook te blijven).
Wow die geboortekaartjes zijn wel heel duur! Fijn dat een oud collega het voor minder kan doen.
Pijn aan lies herken ik alleen van eerder in de zwangerschap, ik linkte dat toen zelf aan bandenpijn. (Dat schijnt zelfs door te kunnen trekken tot in je bovenbenen).

Catgirl, van de warme heb ik geen last. (Hoogstens dat ik het lastig vind om iets luchtigs aan te trekken wat past en ook op mijn werk toegestaan is. Loop deze dagen daarom ook in m'n zwangerschapsspijkerbroek omdat ik nog steeds niet geslaagd ben voor een leuk jurkje die tot op m'n knieën komt (voor m'n werk).
Leuk dat je vrijdag huizen gaat bekijken!

Tummy, dat is vervelend zeg dat je dat je zoveel last hebt.  Dat laatste wat je beschrijft is voor mij niet herkenbaar (maar ik ben dan ook nog geen 30 weken zwanger).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  Stitch do 18 jul 2013 - 1:06

Tummy, ik heb daar ook echt last van. Volgens de verloskundige heel normaal, omdat alles nu een beetje weinig plek heeft. Schijnt weer iets beter te worden als hij gaat indalen. De warmte helpt ook niet echt mee trouwens. 

All, pfff ik heb nu toch wel echt last van de warmte. De vorige keer dat het warm was, waren wij op vakantie, dus is voor mij nu ook voor het eerst. Het feit dat mijn rug en bekken ook weer meer zeer doen, helpt ook niet echt mee. Zo weer naar de fysio, ben benieuwd. 

Hoe is het met jullie allemaal? Trekken jullie het nog een beetje met de warmte?
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  nillis do 18 jul 2013 - 1:07

@ stitch, ik heb de foto's geplaatst in een eigen topic zo mooi. Jullie succes met klussen voor de babykamer.

@ Bruintje beer, succes vandaag en ben benieuwd wat jullie krijgen.

@ Jet, ja vandaag laatste dagje en dan verlof. Ik moet nog ruim twee weken, maar vindt het met de warmte wel echt zwaar worden. Wil graag mijn lichaam terug van voor de zwangerschap.

@ Tummy, wat naar het blijft bij jou een zwangerschap met klachten. Een dikke hug 

@ Caresses en exo, wij hebben de mutsy. Weet niet meer precies welk type, maar bevalt echt super goed. Ook de luchtbanden zijn ideaal. De wagenbak is wel wat klein, maar vond ik ook wel weer fijn compact. Succes met kiezen.

@ Sazzle, ik heb dat ook wel een beetje met pakjes, maar weet dat als de kleine er is er ook veel gelijk bij kan worden gekocht en dat de familie ook met pakjes komt, dus wil niet teveel kopen. Ze schatten dit kindje op 7 pond. Volgende week hebben we de groeiecho en dan zullen we het horen.

@ catgirl, ik vind het wel zwaar met de warmte. overdag weinig last van, maar 's avonds is de fut er echt wel uit.

@ Dophinne, hoe gaat het met klussen?

@ all, heb de foto's van T haar kamer geplaatst in een topic zo mooi. Kunnen jullie het nog volhouden met de warmte. Hoorde net van mijn moeder dat het nog wel even zo blijft met af en toe een mindere dag. Ben blij dat ik nog twee weken hoef te werken, want vindt het wel zwaarder worden. Gisteren de hele dag met T naar een recreatieplas geweest en lekker op het stoeltje gezeten, maar was gisteravond echt kapot. dan weet je inderdaad niet meer hoe je moet zitten. Vanavond nog 3 uurtjes werken dus blijf nu lekker een beetje binnen, dan kan ik het wel volhouden. Verder geen nieuws
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 41 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: