Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 31 van 41 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 36 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 31 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Dolphinne do 11 jul 2013 - 6:22

Wat fijn exo! Dat is in elk geval een zorg minder voor jullie! 

Ik moest vandaag weer naar de vk, ik krijg de volgende afspraak over 4 weken een extra groeiecho omdat ons meisje aan de kleine kant was. Van de 100 metingen zijn er maar 7 kleiner dan bij mij. Hopen dat het dan is bijgetrokken of dat ze gewoon haar eigen lijntje volgt.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caroow do 11 jul 2013 - 6:28

Jeej, fijn Exo! :cheering: :cheering:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Jet do 11 jul 2013 - 6:55

@Catgirl --> Ik heb dat zelf ook hoor, zolang de kleine maar goed groeit. Ik heb voornamelijk last van mijn schaambot, lijkt wel gebroken. Draaien in bed doet echt vreselijk zeer en kost veel moeite. Verder veel last bij het opstaan, van liggen of zitten naar staan en lopen. Dan moet ik eerst even op gang komen, voordat ik normaal kan lopen. Ik ga in het ziekenhuis bevallen (is de bedoeling in ieder geval Wink ) en zodra we daar naar toe gaan dan bel ik mijn ouders. Die wonen met de auto een aantal minuten verderop. Zij zullen dan hierheen komen ongeacht het tijdstip.
Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!
Ik kijk 's avonds tv, zit spelletjes te doen op mijn telefoon of tablet of mijn laptop staat aan en ik lig redelijk op tijd in bed (ook erg gezellig dus).

@Dolpinne --> Wat fijn dat alles er goed uitzag en wat leuk een meisje! Wat een lief, leuk setje zeg! Gelukkig valt het mee wat jullie moeten doen mbt jullie huis. Het etentje met groep 8 was gezellig en de musical was erg leuk. 
Wel fijn dat jullie een extra groei echo krijgen. Hopelijk is jullie meisje dan lekker gegroeid. 

@Suus --> Ja, dat denk ik zelf ook hoor. Zolang de kleine goed groeit maak ik mezelf eigenlijk niet zoveel zorgen. Maar ja de vk brengt me dan toch aan het twijfelen. Mijn buik is duidelijk zichtbaar, er zijn mensen die denken dat ik al bijna uitgerekend ben Wink 
Wat fijn zeg dat het laminaat al ligt!

@Bruintje Beer --> Ik zag het al op fb mbt je bekken. Wat ontzettend vervelend zeg. Hopelijk helpt de fysio, veel sterkte! 

@Nillis --> Rustig aan hè?! Een zere buik moet je niet hebben. Ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om je mond te houden. Ik denk niet dat ik het zou kunnen hoor. Zal me vast tig keer verspreken.

@Pomodori --> 39 weken vind ik ook een prima plan Wink Leuk dat de proefdrukken besteld zijn, hopelijk ziet het eruit zoals jullie verwachten.

@Stitch --> Het etentje met groep 8 was gezellig en de musical was erg leuk. 
Nog maar 4 weken werken, dat schiet ook al lekker op dus. Geniet van je weekend weg en veel shop plezier!
Wat een mooie wagen zeg!

@Sazzle --> Wat een leuk kamertje! 

@Exo --> Wat fijn dat alles goed was, dat is weer een hele geruststelling.

@All --> Ik heb weekend en daar was ik ook echt wel aan toe. Het etentje met groep 8 was gezellig en de musical was erg leuk. De musical begon om 19:30 en als je dan tegen 20:00 uur al niet meer weet hoe je moet gaan zitten, dan duurt het best lang. Mijn vriend moet vandaag tot 23 uur werken. Nadat S vanmorgen naar de psz is geweest heeft hij haar naar mijn schoonouders gebracht (wonen zo'n half uur rijden hiervandaan). Normaal gesproken ging ik haar dan uit mijn werk halen, maar de laatste paar keer (dit is zo'n 1 keer in de 3 a 4 weken) is ze daar ook blijven slapen en nu ook weer. Scheelt een hoop gehaast en zo kan ik morgen ook lekker uitslapen. Morgen gaan we haar samen ophalen en dan door naar het werk van mijn zwager om een nieuwe zonnebril voor mij te kopen. 
Helaas nog allerlei administratieve dingen voor mijn werk te doen, waar ik zo maar eens aan ga beginnen. 
Vandaag veel pijn van onderen gehad en ook een tijd draaierig geweest, maar dat is gelukkig halverwege de middag over gegaan. 
Volgende week nog 3 dagen werken, waaronder juffendag, en dan zit het erop voorlopig Very Happy 

Fijne avond allemaal!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Bruintje Beer do 11 jul 2013 - 7:00

Dolphinne: Omdat dit w.s. de laatste zwangerschap zal zijn willen wij het weten. Nou ja ik wil het graag weten. Bij de S. en D had mijn man zijn zin gekregen!! Hier ook kleine kindjes en krijg al standaard groeiecho's in het ziekenhuis omdat dochter 3 weken achterstand had en zoontje te licht was bij geboorte. Meestal volgen ze hun eigen lijntje.

Nillis: Haha ja ik ben zwanger!! Bij de oudste had ik ook last van mijn bekken maar niet zo erg. Balen dat je zo'n zere/gevoelige buik hebt. Had ik bij D. ook erg vervelend!!

Pomodori: Ik ben benieuwd naar jullie tekst!!

Exo: Wat fijn dat de 20 weken echo goed was!!

Stich:Jij ook last van je bekken?? Ze ging het masseren en een paar oefeningen!! Succes alvast dan bij de fysio!!
Supermooie wagen!! Als ik nu nog een wagen moest kopen dan zou ik ook voor een Joolz gaan!

Sazzle: Mooi kamertje en duidelijk een meisje!!

Vandaag contact gehad met mn werk en ik ben in ieder geval tot volgende week vrijdag ziek! Vannacht slecht geslapen door de pijn in bekken en vandaag heeft ze even lekker gemasseerd en wat oefeningen auwauw. Hopelijk gaat het vannacht beter.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  nillis do 11 jul 2013 - 19:54

@ Bruintje beer, hopelijk helpt de fysio goed en krijg je snel minder last van je bekken.

@ Stitch, wat een gave wagen. Geniet van het shoppen.

@ Sazzle, wat een lieve meisjeskamer. Erg mooi

@ Jet, wat fijn dat je bijna vakantie hebt. Aan je klachten te lezen ben je daar ook wel aan toe.

@ Exo:cheering: super dat de echo goed was.

@ all, gisteren beneden schoongemaakt, dochter vermaakt en voor de letterbak de behangetjes op maat geknipt en dan ben ik ook echt helemaal gevloerd. Gelukkig wel weer goed geslapen, dat is wel prettig. Vandaag de babykleertjes eens naar beneden halen om de kleertjes van T te gaan sorteren en kijken wat we nog weer kunnen gebruiken en het behang in de letterbak plakken en vanavond slaapdienst. Dan lekker weekend en morgen wil ik voor een andere fiets gaan kijken.
Jullie nog plannen voor het weekend?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pien do 11 jul 2013 - 20:44

Dag iedereen!!! Ik ga even neit reageren op jullie allemaal want hou het even kort.

Met mij gaat het gelukkig lichamelijk wat beter maar nu wil het geestelijk ff niet... Loop vast op sommige punten en dat vind ik erg moeilijk mee om te gaan. Merk ook heel sterk dat ik me erg eenzaam voel, zit natuurlijk nu hele dagen thuis, dochter gewoon naar de gastouder dus is het reuze stil hier. Iedereen werkt en die niet werken wonen te ver van mij vandaan om even langs te gaan... Erg jammer dus.

Gelukkig kan ik me goed bezig houden met dingen op de laptop uitzoeken en heb ik bijv al 10 geboortekaartjes ontworpen omdat we toch steeds net niet tevreden zijn. Nu toch maar een vriendin ingeschakeld die designer is.

Gister de helft van de woonkamer gedaan en vandaag de andere helft incl dweilen. Hopelijk kom ik daar allemaal aan toe want als ik 20 minuutjes bezig geweest ben moet ik echt even gaan zitten van de harde buiken.

Ik heb gister voor mezelf duidelijk op papier gezet wat we nog moeten doen en kan nu dus afstrepen daar, het geeft me wat rust want ik heb het gevoel dat we nog zoveel moeten terwijl het reuze mee valt!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Dolphinne do 11 jul 2013 - 22:36

We hebben eindelijk bericht van de verhuurder. As maandag krijgen we de sleutel. Dan hebben we dus nog iets meer dan  2 weken om alles te schilderen en te verhuizen.

Ben blij dat we eindelijk iets gehoord hebben. Ik was door de stress de afgelopen dagen niet te genieten en gisteren ook een flinke huilbui.
Het huis is hier ook een puinhoop. Een deel (dingen die we niet vaak nodig hebben) zit al in verhuisdozen. En 1 kast is alvast uit elkaar. 
De kinderwagen, buggy en maxicosi staan midden in onze slaapkamer op elkaar gestapeld.
Maandag dus meteen een deel meenemen en op zolder stallen!
En dan eindelijk ruimte in ons nieuwe huis.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis vr 12 jul 2013 - 19:28

Pien hug

Dolphinne, hehe, eindelijk! Lijkt me erg stressvol...

Ik ben vannacht flink uit de slaap gehouden door een draaiend kind. Jémig, wat was het druk. Er zat een harde bult precies in het midden net boven m'n navel, die later weer wegtrok (denk dat het billen waren), het stak echt helemaal naar boven! E. voelde het ook, die schrok er gewoon van, dat het kindje nu al zo sterk is! Vervolgens heeft het daarna weer diverse pogingen gedaan. Ik wist niet hoe ik liggen moest.. want bij elke eigen beweging, begon ons kindje ook weer. Best eng ook, dat gewroet. Herkenbaar?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Stitch vr 12 jul 2013 - 19:34

Exo, heeel herkenbaar!!! Ik heb soms het idee dat hij alvast probeert uit te breken! laughcry 

Pien, hug wel aan jezelf blijven denken he! Al herken ik het wel heel goed. 

Dolphinne, jeeej! Gefeliciteerd! Eindelijk. Wink
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Dolphinne vr 12 jul 2013 - 21:15

Hier ook wel herkenbaar, van dit kindje nog niet zo, maar wel de vorige zwangerschap. Ik heb nu ook wat meer vetjes, dus dat dempt ook wel denk ik haha.

Ik heb nu wel regelmatig het gevoel dat ze aan het koprollen is. Dan voel ik het overal tegelijk bewegen.
En ze ligt vaak overdwars heb ik het idee. Dan voel ik een harde plek van links naar rechts en in mijn linkerzij getrappel. Bij de echo lag ze ook overdwars, maar dan andersom. Ik moest ook een keer flink hupsen omdat de echoscopiste het ruggetje niet goed kon zien. Dat werkte gelukkig wel.

Ik ben idd erg opgelucht dat we nu weten wanneer we de sleutel krijgen. Dat gaf flink wat stress. Nu kunnen we eindelijk aan de slag.
Al doet mijn vriend wel het meeste. Ik ga ook nog een paar dagen weg met mijn zoontje naar mijn ouders. Die hebben een stacaravan in de polder. Daar even lekker relaxen!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  nillis za 13 jul 2013 - 19:56

@ exo, heel herkenbaar en het wordt nu ook pijnlijk. Gsteravond was het helemaal in mijn zij aan het kroelen en dat was echt niet prettig.

@ Dophinne, jeej, wat fijn. Hopelijk zit alles mee en kunnen jullie binnen de twee weken verhuizen.

@ all, joepie heb een nieuwe fiets gevonden. Het wordt de batavus Diva. Het is geen mama fiets maar wel heel ruim. Kon nu met dikke buik nog tussen voorzitje en zadel komen en fietste ook lekker.
Verder veel harde buiken gehad vannacht, maar was gisteren ook een drukke dag.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien za 13 jul 2013 - 21:23

Goedemorgen! 
Ik hou het even kort maar wilde even snel met jullie delen dat ik gisteren verrast ben met een heuse babyshower!! 

We gingen 's ochtends boodschappen doen en mijn man was maar tijd aan het rekken met naar huis gaan. Eenmaal bij ons in de straat zag ik al dat onze voorlamp aan stond en de auto van mijn vriendinnerje op onze parkeerplaats stond.  We waren iets te vroeg, maar goed.. ik mocht binnen komen en alles was dus blauw versierd. Normaal hebben we alles met roze accessoires maar dat hebben ze allemaal weg gehaald en overal blauw gedaan! Wasrek met blauwe kleertjes,  aan de tv allemaal blauwe kleertjes.  Erg leuk allemaal. 

Zijn eerst lekker wat gaan drinken thuis en daarna gaan high tea-en. Na 2, 5 uur weer richting huis en allemaal spelletjes gedaan. Rond half6 kwamen alle mannen ook en hebben we met zijn allen soep met brood gegeten!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien za 13 jul 2013 - 21:26

niet kopiëren graag! 

najaar 2013mama's!! - Pagina 31 20130713_124332_zps536a8b8b

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Suus za 13 jul 2013 - 22:52

@ Exo: Wat ontzettend fijn dat de echo helemaal goed was!

@ Dolphinne: Spannend dat je een groeiecho krijgt, hopelijk is jullie meisje tegen die tijd goed gegroeid. Wij krijgen komende dinsdag ook weer een groeiecho, ik ben benieuwd, twee weken geleden lag onze kleine 2 weken voor in de groei.
Fijn dat jullie morgen de sleutel krijgen! Succes met klussen en verhuizen dan.

@ Jet: Bijna verlof, heerlijk zeg!

@ Bruintje Beer: Gaat het al wat beter? Hopelijk doet de rust en de fysio je goed.

@ Nillis: Mooi dat de fiets gelukt is! Ik moet ook op zoek naar een nieuwe... Heb sinds vorige week helemaal geen fiets meer en mis 'm gigantisch!

@ Pien: Wat leuk, een babyshower! Klinkt gezellig en de kamer zag er leuk uit!

@ All: Gisteren toch iets te veel gedaan en te ver gelopen. Ik had voor het eerst veel last van harde buiken die ook af en toe pijnlijk waren. Gelukkig vandaag een rustig dagje.
Morgen weer controle bij de verloskundige en dinsdag in het ziekenhuis voor de groeiecho. Hopelijk is alles goed en mogen we gewoon onder controle bij de vk blijven smile 

Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Exogenesis zo 14 jul 2013 - 0:15

Oh Pien, wat leuk!! En helemaal super dat het zo'n verrassing was Very Happy

Suus, hoeveel ligt het voor? Alleen de hoofdomtrek? Of ook de rest?

Dolphinne, wat spannend... Komt vast wel goed hug

Nillis, wat leuk, een nieuwe fiets. Vanaf wanneer kreeg jij te maken met harde buiken?

Wij hebben gister gekocht:
Ladekast Hemnes (Ikea, in het wit),
Bedje Sundvik (Ikea, in het wit)
Matras Vyssa Somnat (Ikea)
Hoeslakens (Ikea)
Doorlekmatje (Ikea)
Aankleedkussen (Babydump,Teigetje)
Aankleedkussenhoezen (BabyDump)
3 lakentjes (BabyDump)
2 dekens (Babydump, Teigetje en Bear en Bear, wit)
Aerosleep matrasbeschermer en Aerosleep hoeslaken (BabyDump)
Kindercombiwagen Mutsy Evo (BabyDump, zandkleurig, inc. autozitje MaxiCosi City, voetenzak en een luiertas)
Voedingskussen (Prénatal)
Uitwasbare borstcompressen (Prénatal)

De kinderwagen wordt in september geleverd. Nu nog een box, een vloerkleed en een heleboel kleine dingetjes. Tevens de babydozen van de BabyDump en Prénatal opgehaald. Vooral die van de Prénatal vind ik erg praktisch!!
We hebben de kast en het bed direct in elkaar gezet. E. was met de zware kast bezig en ik mocht van hem niet helpen, dus toen ben ik in de andere kamer met het bed aan de slag gegaan. Was zo klaar angel 

Gebruiken jullie ook een Aerosleeper trouwens? Ik vind dit wel echt een heel veilig idee.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Suus zo 14 jul 2013 - 0:27

Zo, je bent goed geslaagd, Exo!

Twee weken geleden lag hij met alle metingen ongeveer 2 weken voor op het gemiddelde qua groei, maar nog steeds binnen de lijntjes. We horen dinsdag of dit nog steeds zo is.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  nillis zo 14 jul 2013 - 0:36

@ Exo, goed geslaagd. Ik kreeg met 14 weken al harde buiken. Dus veel eerder als bij T, maar volgens de vk is bij een tweede zwangerschap de baarmoeder al veel meer geprikkeld.

@ Suus, spannend, wij hebben 25 juli de groeiecho. ben ook benieuwd hoe groot ons kleintje wordt geschat.

@ Pien, wat ontzettend leuk en genieten. Hier krijg je vast weer energie en een leeg hoofd van.

@all, de kamer van T is nu helemaal klaar, dus zal morgen of dinsdag even foto's maken en hier showen. ik vind hem zo ontzettend gaaf geworden. Nu alleen nog een leuk dekbedovertrek erbij en het is helemaal af. Verder kunnen we van kennissen een achterzitje voor de fiets over kopen. Gisteren in de winkel gezien voor 100 euro en nu kunnen we eenzelfde voor 30 euro kopen. Scheelt toch weer 70 euro waar we wat anders voor kunnen doen. Verder zijn we nog even naar vakanties aan het kijken geweest en lijkt ons Friesland wel leuk om heen te gaan. Nu even afwachten wat het weer doet en hoe ik mij voel vanaf 5 aug en dan gaan we pas boeken.
Fijne zondag nog
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis zo 14 jul 2013 - 0:38

Suus schreef:Zo, je bent goed geslaagd, Exo!

Twee weken geleden lag hij met alle metingen ongeveer 2 weken voor op het gemiddelde qua groei, maar nog steeds binnen de lijntjes. We horen dinsdag of dit nog steeds zo is.

Jazeker goed geslaagd! Het kamertje staat helemaal vol nu smile
Komende weken lekker alles verder uitpakken en neerzetten/ophangen.

Zo, 2 weken is niet niks. Misschien komt hij/zij straks ook wel wat eerder en is er een misberekening gedaan tijdens de termijnecho? Of denk ik nu heel naïef?

Ons kindje heeft het hoofd ongeveer 2 dagen verder dan de rest Wink
Maakt natuurlijk niks uit, maar ik vind het wel opmerkelijk.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Suus zo 14 jul 2013 - 3:33

Leuk om lekker met het inrichten te kunnen beginnen smile 

Ik geloof niet dat ze bij de termijnecho het verkeerd berekend hebben, een dagje zou ik kunnen geloven, twee weken lijkt me niet. Ik maak me er ook nog geen zorgen om, juist ook omdat alle metingen nog wel binnen de lijntjes waren. Maar we horen dinsdag vast meer smile 
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel zo 14 jul 2013 - 3:41

Exo, waarom heb je hoeslakens, een doorlekmatje, een aerosleep en aerosleep lakens?
Je hebt dan toch en, en of heb je ze ook voor de reiswieg bijv?
Viel me gewoon even op smile 
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Caroow zo 14 jul 2013 - 4:52

Haha Exo, de wagen beviel E goed?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Arwyn zo 14 jul 2013 - 5:08

Exo: Wat fijn dat alles goed is!
En goed geslaagd hoor smile

Oh, ik moet verder echt niet in dit topic lezen, krijg helemaal kriebels, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Exogenesis zo 14 jul 2013 - 5:33

Parel schreef:Exo, waarom heb je hoeslakens, een doorlekmatje, een aerosleep en aerosleep lakens?
Je hebt dan toch en, en of heb je ze ook voor de reiswieg bijv?
Viel me gewoon even op smile 

Als de Aerosleep-spullen in de was zitten, dan moet ik tussendoor een dagje ander spul gebruiken. We hebben geen droger.

En ach, die materialen waren niet zo duur. Ik heb graag wat extra's in huis. En bovendien, als ons kind ruimschoots de leeftijd heeft bereikt dat het geen stikgevaar meer oploopt, dan kan het Aerosleep spul er af en leg ik het doorlekmatje enzo neer.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis zo 14 jul 2013 - 5:34

Caroow schreef:Haha Exo, de wagen beviel E goed?

Ja! Hahaha! Hij heeft er ook een heel eind mee door de winkel gelopen Laughing
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Burn zo 14 jul 2013 - 5:57

Hahaah! Papa E.!
Echt leuk! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 41 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 36 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: