Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 17 van 41 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 29 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 17 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Stitch za 18 mei 2013 - 0:08

Welkom Exogenesis! En gefeliciteerd Very Happy Fijn dat je niet zoveel last hebt van kwaaltjes. Had ik gelukkig ook niet echt.
Enne, vraag maar raak hoor, gezamelijk weten we best veel denk ik Wink

Jet, Wat goed dat het zo goed gaat met de zindelijkheid van S. Vanuit mijn werk weet ik wel dat veel kindjes in het begin nog meer last hebben met poepen op de wc, denk dat ze dat nog eng vinden ofzo. Fijn dat je je kleine nu ook steeds vaker voelt!

Aardbei, leuk, een familiewieg! Helaas hebben wij dat beide niet, maar we kunnen gelukkig het wiegje lenen van een vriendin van mij. Hier gaat het eindelijk weer wat beter, waarschijnlijk is/was het een nierbekkenontsteking. Guus voelt zich iig wel prima, en schopt er lekker op los Razz

Sazzle, fijn dat alles nu helemaal goed te zien was! Nu lekker genieten van jullie meisje!

Pomodori, Fijn dat grutje weer goedgekeurd is. Je onzekerheid herken ik wel hoor. Hier is de afgelopen jaren (vooral 2012) echt alles wat fout kon gaan zo'n beetje ook fout gegaan, dus ik denk nu ook steeds, waarom zou dit dan wel ineens helemaal goed gaan? Hopelijk kan je snel toch wel een beetje genieten en je zorgen los laten. hug

Samantha, leuk dat je jullie kindje toch al voelt! Lekker gevoel he Very Happy En spannend het gesprek met je vriend en zijn dochter!

Tummy, herken je frustraties helemaal! Wink

Nillis, fijn dat alles goed was met de 20-wekenecho! Ik wilde idd het geslacht niet weten, maar mijn vriend wel heel graag. Dus toen hebben we besloten om het toch wel te willen weten. We houden het verder wel geheim naar onze omgeving toe dat we het weten.

Filoria, hug Ik weet zeker dat je je zorgen maakt om niets, jullie krijgen er gewoon een heel mooi kindje bij!

Caresses, ik herken het wel hoor. Ik kreeg in mijn omgeving steeds verhalen te horen over miskramen met 17-18 weken, toen ik zelf ook zo ver was. Niet leuk. Snap ook niet dat mensen dan ineens de behoefte hebben om dat soort verhalen te vertellen Mad Ik probeerde mezelf dan maar vol te houden dat die kans al zo klein is dat het nog fout gaat, en hoe meer mensen in mijn omgeving het niet goed ging, hoe groter de kans was dat het bij mij wel goed ging! (Niet dat het echt hielp, maar toch) hug

Kwebbeltje, hoe was je echo?

All, ik begin weer een beetje op te knappen, helaas niet zoveel als ik gehoopt had. Blijf pijn houden, al is het niet meer zo aanwezig als aan het begin van de week. Had gehoopt dat de antibioticakuur wat meer effect zou hebben, maar helaas. Moet nog tot morgen slikken, en dinsdag uitslag van de kweek, dus ben benieuwd. Moet zeggen dat ondertussen ook alles zeer doet, maar vermoed dat dat een soort spierpijn is. Dus dat zal wel weer weggaan de aankomende dagen. Gelukkig voel ik Guusje steeds vaker, al is het nog steeds wel heel vaag. Ben benieuwd wanneer mijn vriend het ook kan voelen! (al houd guus zich momenteel steeds helemaal stil als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt laughcry ) Nu al eigenwijs!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Stitch za 18 mei 2013 - 0:11

Naam leeftijd Uitgerekende datum Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Novalee 27/32 2 september 2eeen dochter!
Pien 27/302 september 2eeen zoon!
Jet 5 september 2e surprise!
Pomodori 31/35 6 september 1eeen zoon!
Rioolspook 8 september 1e
Suus 32/2722 september 1esurprise!
Stitch 25/31 24 september 1eeen zoon!
Tummy 27/ 24 september 1eeen dochter!
Nillis 31/3226 september 2e10 mei 20 wekenecho
Catgirl85 28/36 28 september 2e21 mei 20 weken echo
Sazzle 25/3430 september 1eeen dochter!
Kwebbeltje 30/34 30 september 2eeen zoon!
Samantha 24/44 9 oktober 1eeen dochter!
Filoria26/35 28 oktober 2e11 juni 20 wekenecho
Star00725/2730 oktober 2e
Aardbei26/265 november1e18 juni 20-weken echo
Caresses 8 november 1e14 juni, 20 weken echo
Yes1984
31/2810 november2esurprise!
Exogenesis 27/27 30 november 1e
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Exogenesis za 18 mei 2013 - 0:18

Wat lief dat je me in het schema hebt gezet, Stitch! Very Happy

Ik voel me hier helemaal in goede handen najaar 2013mama's!! - Pagina 17 561177
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Sazzle za 18 mei 2013 - 2:38

Welkom Exogenesis en gefeliciteerd! najaar 2013mama's!! - Pagina 17 281626781
Ben je dan niet heel nieuwsgierig naar wat het wordt? Of kan je het bedwingennajaar 2013mama's!! - Pagina 17 1578173417
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  RioolSpook za 18 mei 2013 - 3:01

Gefeliciteerd exo!

Hier weten we inmiddels dat het een meisje wordt!
En we hebben vandaag een babykamertje gekocht via marktplaats. Wij hebben na advies van meerdere mensen gekozen voor een tweedehands kamertje. Nog meer mensen die dat doen of gaat iedereen voor een nieuwe kamer?

Ik voel me best wel lullig dat ik niet op iedereen apart reageer maar ik heb daar echt niet de energie voor en heb respect voor iedereen die dat wel heeft.Lees uiteraard wel gewoon alles mee
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sazzle za 18 mei 2013 - 3:14

RioolSpook schreef:Gefeliciteerd exo!

Hier weten we inmiddels dat het een meisje wordt!
En we hebben vandaag een babykamertje gekocht via marktplaats. Wij hebben na advies van meerdere mensen gekozen voor een tweedehands kamertje. Nog meer mensen die dat doen of gaat iedereen voor een nieuwe kamer?

Ik voel me best wel lullig dat ik niet op iedereen apart reageer maar ik heb daar echt niet de energie voor en heb respect voor iedereen die dat wel heeft.Lees uiteraard wel gewoon alles mee
Wij hebben wel een nieuw kamertje gekocht. We vinden het zo zonde als er beschadigingen ofzo opzitten en wij hebben geen ruimte om het eventueel nog over te schilderen. Ik weet van mezelf dat ik me daaraan ga ergerennajaar 2013mama's!! - Pagina 17 253468018 Ik had laatst een box gezien via MP, van een bekend merk, met lade en precies die wij wilde hebben voor maar 25euro. Maar omdat hij beschadigd was, toch maar niet gedaan.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pomodori za 18 mei 2013 - 9:40

@Rioolspook, Wij hebben ook een kamertje via marktplaats gekocht. We vonden het zonde om er veel geld aan uit te geven als het maar voor een paar jaar is. Kopen we liever daarna een leuke nieuwe kamer waar hij jaren mee kan doen.
En wat leuk een meisje!

@exo, welkom en gefeliciteerd!

@stitich, vervelend dat het zo langzaam gaat met herstellen. Maar het gaat in ieder geval de goede kant op!

@jet, wat goed van S. Het begin is er dus duidelijk.

Hier verder niet veel te melden, op naar een wat rustiger weekend dan de week was.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Dolphinne za 18 mei 2013 - 9:56

Hoi meiden,

Ik kom me ook aanmelden in dit topic. Ik ben vandaag 12 weken zwanger (mijn ticker staat nog 1 dag voor). Met 10 weken de eerste echo gehad en toen ben ik 1 dag terug gezet door de vk.
Het is voor mij mijn tweede kindje en voor mijn vriend de eerste. Ik ben nu 27 en 28 als de baby geboren wordt en mijn vriend 33.
Op 30 november ben ik uitgerekend. Precies tegelijk met Exogenesis dus.

Met het kamertje zijn we hier nog niet echt bezig. Er is hier in huis ook geen kamer over om babykamer van te maken. We hopen dus nog te kunnen verhuizen voordat de kleine geboren wordt.
We gaan wel maandag een kinderwagen ophalen via marktplaats. Een ouderwetse uit 1955. Ik zal wel een foto plaatsen als we hem hebben.
En een commode krijgen we van vrienden en willen we zelf opknappen.

Ik ben flink misselijk geweest de eerste tijd, maar dat is nu gelukkig zo goed als over. Alleen ben ik nog heel snel moe.
Dinsdagochtend mogen we weer even kijken naar ons kleintje, dan hebben we de nekplooimeting.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  myloon za 18 mei 2013 - 9:59

Hallo dames,

Een paar weken geleden had ik mee geschreven bij het 12 weken topic, maar daar hoor ik inmiddels niet meer thuis.
Ik ben nu bijna 18 weken zwanger van een tweeling (ticker loopt 3 dagen achter) en weet sinds een paar dagen dat wij 2 jongens verwachten.

Het zijn onze eerste kindjes. mijn man zal nog net 30 zijn en ik 31 als de kids geboren worden.

Ik hoop dat ik zo nu en dan met jullie mee mag kletsen.

Laatst aangepast door myloon op za 18 mei 2013 - 10:02; in totaal 1 keer bewerkt
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Bericht  Lejow za 18 mei 2013 - 10:01

Hoe gaat t met je, Myloon?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  myloon za 18 mei 2013 - 10:06

Lief dat je er naar vraagt Lejow,
Emotioneel gaat het een beetje met ups en downs.
Het besef de zwangerschap zonder moeder te moeten doen komt steeds meer.
Maar lichamelijk mag ik niet klagen. !!
Heb nu even vakantie en dat doet mij goed!!
Sinds Donderdag weten we wat het gaat worden en sinds gisteren voel ik wel het een en ander.

Best bijzonder zwanger zijn....
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Bericht  Filoria za 18 mei 2013 - 18:22

Myloon, Exo en Dolphinne: welkom hier! Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Ik heb steeds geen puf voor een uitgebreide reactie maar lees wel mee smile
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Lejow za 18 mei 2013 - 20:11

Het is ook niet niks allemaal natuurlijk hug
En meer dan er aan toegeven kun je helaas ook niet doen.

Wat leuk dat je al wat voelt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  _Jet zo 19 mei 2013 - 8:35

@Samantha --> Dat is idd geen kleine meid meer dan Wink Is het gesprek tussen je vriend en zijn dochter goed verlopen?

@Exo--> Natuurlijk mag je meeschrijven, gezellig en welkom natuurlijk! En niet te vergeten: gefeliciteerd! Wat fijn dat je weinig tot geen last hebt van kwaaltjes. Ook wij willen niet weten wat het wordt. Nou ja, mijn vriend zou het niet echt erg vinden om het te weten, maar ik wil het niet weten.

@Stitch --> Wat fijn dat je weer wat aan het opknappen bent. Wat fijn dat je Guusje vaker voelt.

@Rioolspook --> Wat leuk een meisje! Geeft toch niks dat je niet op iedereen reageert, zeker niet als je de energie er niet voor hebt.
Wij hadden gekozen voor nieuwe meubels, omdat we zeker wisten dat we graag 2 kinderen wilden (als het ons gegund was). De meubels van S gaan nu dan ook naar de babykamer. Ik ben daarnaast ook graag iemand die iets nieuw wil hebben. Ik zou het zonde vinden als ik iets zou kopen en het al beschadigd is.

@Pomodori --> Ik ben echt zo trots op haar! Gisteren naar een verjaardag geweest, geen luier omgedaan en helemaal goed gegaan. Beetje rustig weekend gehad?

@Dolphinne --> Gefeliciteerd en welkom! Oh gaaf een ouderwetse kinderwagen, ben erg benieuwd naar de foto. Wat fijn dat dat de misselijkheid zo goed als over is. Ik ben in het begin ook iedere keer zo moe geweest. Hopelijk heb je binnenkort weer meer energie.

@Myloon --> Welkom en wat leuk een tweeling! Gaat alles goed met je? Ik zag dat Lejow dezelfde vraag had gesteld Wink Ik begrijp dat je je moeder verloren hebt. Sterkte!
Gelukkig gaat het lichamelijk goed met je.

@Filoria --> Lekker rustig aan en hopelijk heb je snel weer meer energie.

@All --> De toekomstige babykamer is nu zo goed als leeg Very Happy Er moest eerst ruimte op zolder gemaakt worden, anders konden we spullen uit die kamer weer nergens kwijt. Ga binnenkort echt maar eens flink ruimen op zolder, wat een zooi staat daar zeg. Mijn vriend moest eerst min of meer een pad maken Embarassed
Vandaag kwamen mijn zwager en zijn vriendin onverwachts langs, bleven ook gezellig eten. Hier was het echt heerlijk weer, dus lekker buiten gezeten. De bedoeling was eigenlijk hard aan de slag in huis, maar dat is er dus niet echt van gekomen.
Morgenochtend even bij de Roparun kijken (komen hier altijd door het dorp en dat is altijd gezellig, met veel muziek etc). Hopelijk zit het weer een beetje mee. De rest van de dag, voor de verandering, weer verder in huis!

_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  nillis zo 19 mei 2013 - 20:35

@ Jet, wat goed dat S al zindelijk is. Hoe heb je het gedaan? Wij willen met T ook snel beginnen. Hier wil ik van de week beginnen met de nieuwe kamer van T leeghalen.

@ Rioolspook wat leuk een meisje. Wij hadden ook meubels en box via mp en hadden we mooi opgeknapt.

@ Exo, myloon en dolphinne, welkom hier.

@ all, hier weinig bijzonders. hebben een druk weekend. Er zijn pinksterfeesten en ik heb mijn verjaardag gevierd, vanmiddag nog even met T naar de kermis en dan is het wel weer klaar. Vind het ook wel weer goed, want ik lig telkens uren wakker als mijn vriend is thuisgekomen van het feest. Heb dus weinig slaap. Verder kan ik de kleine nu zelfs aan de buitenkant zien bewegen, dat had ik van T pas veel later. Dus leuk. Verder geen nieuws
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Exogenesis zo 19 mei 2013 - 21:34

Wij zijn het momenteel aan de vrienden aan het vertellen. Erg leuk, die verschillende reacties Very Happy

Verder voel ik me goed. Alleen vannacht weer wakker gelegen van eten dat niet wil zakken. En ik moet voor woensdag een toets leren, maar het lukt me bijna niet het in me op te nemen.. De dementie komt wel heel vroeg, of is dat normaal?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Suus zo 19 mei 2013 - 22:27

@ All: Daar ben ik ook eindelijk weer! Heb bijna een week niet gereageerd, ik was erg verkouden, moe, keelpijn, hoofdpijn, maar ook weer niet zo ziek dat ik me ziek wilde melden, dus heb wel gewoon gewerkt. Daardoor had ik thuis geen energie meer om te forummen. Sinds gisterochtend voel ik me weer beter en we zijn op familieweekend geweest, was erg leuk! Very Happy Ik had al mijn ooms, tantes, nichtjes en neefjes ruim een maand niet gezien, dus ik kreeg erg veel leuke reacties op mijn buikje. Zo leuk! Very Happy Verder hebben we heerlijk gefietst, gewandeld en spelletjes gespeeld. De eerste fietstocht zaterdag viel me wel zwaar. Ik had een ov-fiets gehuurd en die fietst veel beter dan mijn eigen fiets (oud stadsfietsje zonder versnellingen). Deze had ook geen versnellingen, maar verder een goede fiets. De eerste 20 km gingen goed, maar de laatste 10 km had ik zo'n moeite om het tempo bij te houden, mijn benen wilden echt niet meer! Gelukkig heeft mijn man mij toen heel veel geduwd Laughing Zondag twijfelde ik dus of ik weer mee zou gaan, maar ik vind het zo heerlijk om door de bossen en over de hei te fietsen, dus toch maar weer gedaan. Ik mocht van iemand een fiets lenen, zo'n mooie nieuwe met 8 versnellingen, en wat was dat heerlijk! We hebben verder gefietst dan de eerste dag, we fietsten sneller en ik had nergens last van, ik vloog gewoon over de paadjes! Ik wil ook zo'n fiets Very Happy
Nu zijn we weer thuis. Ik voel me prima, nog een klein beetje verkouden, maar gelukkig niet meer zo als vorige week. Gaat goed Very Happy Morgen weer controle.

@ Caresses: Fijn om het hartje weer te horen en wat leuk zo'n inloopspreekuur! Dat hebben wij volgens mij niet. Fijn ook dat de baarmoeder goed groeit. Die angstige gevoelens heb ik ook lang gehad hoor. Niet constant, maar wel als je dan weer eens van die verhalen leest... Ik heb het nu gelukkig al een paar weken niet meer najaar 2013mama's!! - Pagina 17 561177

@ Pomodori: Wat een mooie muursticker! Ik wil misschien ook wel zoiets. Waar vind je muurstickers?

@ Catgirl: We zijn erg blij met de spullen van mijn oom en tante, we hadden zelf nog heel weinig, dus alles is welkom najaar 2013mama's!! - Pagina 17 561177
Wat een leuke traktatie!

@ Stitch: We waren in een klein boetiekje in Dokkum, maar de ene korte broek is van het merk Mamalicious en de andere van Love2wait. Ik ben gek op korte broeken, haha, baal ook dat ik mijn mooie van vorig jaar dit jaar niet kan dragen Laughing Het gaat nu gelukkig stukken beter met mijn verkoudheid, dank je najaar 2013mama's!! - Pagina 17 561177
Wat vervelend van die pijnlijke steken. Hopelijk helpt de antibiotica je. Gelukkig blijf je Guus wel gewoon voelen najaar 2013mama's!! - Pagina 17 561177 Lees nu je update: Fijn dat je iets opknapt, maar balen dat het minder snel gaat dan je gehoopt had.

@ Samantha: De meeste dingen zijn wel naar onze smaak, maar bijvoorbeeld de box moet wel echt opgeknapt worden. Dus we moeten nog even verzinnen welke kleur we die willen najaar 2013mama's!! - Pagina 17 561177 En de maxicosi is gewoon zwart, prima dus.
Wat heeft je vriend al een grote dochter! Maar het contact was dus niet heel goed? Wel leuk dat ze zo enthousiast reageerde op het nieuws van haar halfzusje, komt ze nu vaker langs?

@ Kwebbeltje: Die misselijkheid houdt bij jou ook niet op he? Gelukkig is het kokhalzen wel bijna over. Wat balen van je contract!

@ Nillis: Hoe was jullie vakantie? Fijn dat je echo goed was! En wat leuk dat jij aan de buitenkant van je buik ook al zoveel voelt en ziet. Hier nog helemaal niet helaas, dat zou mijn man ook wel erg leuk vinden! Stomme placenta ook najaar 2013mama's!! - Pagina 17 1578173417

@ Exo: Jaaaaa, welkom hier! najaar 2013mama's!! - Pagina 17 281626781 Balen dat jullie muursticker bij de buren ligt. Waar hebben jullie 'm vandaan? Ik wil ook nog even rondkijken voor een leuke sticker.
En succes met leren! Verder dan een boek lezen ben ik niet gegaan, dus geen flauw idee of het erbij hoort.

@ Rioolspook: Leuk dat jullie een meisje krijgen Very Happy Heb je een foto van jullie kamertje? Wij kopen ook geen nieuw kamertje, wij krijgen de commode waar mijn man nog op gelegen hebben en het wiegje waar ik nog in gelegen hebt. Deze zullen we een beetje opknappen. Alleen een kledingkast moeten we nog kopen, ik denk dat we even bij Ikea gaan kijken ofzo.

@ Dolphinne: Ook welkom hier! Hebben jullie zicht op een nieuw huis? Ik ben benieuwd naar jullie kinderwagen! Gelukkig is je misselijkheid zo goed als over. Hopelijk trekt de vermoeidheid ook nog weg.

@ Myloon: Ook welkom hier! Wat leuk dat jullie twee jongens verwachten. Begrijp ik uit de berichten van Lejow dat je moeder overleden is? Dat lijkt me zwaar najaar 2013mama's!! - Pagina 17 699888

@ Jet: Wat goed dat jullie het toekomstige babykamertje bijna leeg hebben! Ons streven voor vandaag is om daar een eind mee te gaan komen... Ik ben benieuwd!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caresses ma 20 mei 2013 - 0:11

Rioolspook, wij gaan wrs. ook voor een 2e hands. Zo'n kamertje is vaak maar kort gebruikt dus zal er vast nog wel goed uit zien.

Inmiddels gelukkig niet meer angstig, dat was even een half dagje zo. Morgen weer naar de verloskundige. Voor nu weer lekker genieten. Al heb ik redelijk vaak last van bandenpijn. Laatst zelfs een enorme pijnlijke steek bij het omdraaien. Maar ach, stiekem vind ik het ook wel fijn omdat ik me daardoor wat meer zwanger voel.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar inloopspreekuur hier is 1x per week en dan mag je naar het hartje luisteren (zelfs elke week als je wil).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Dolphinne ma 20 mei 2013 - 4:02

Wij zijn net weer thuis. De kinderwagen staat nu te pronken in de kamer. Het is echt een groot gevaarte haha, maar ben er enorm blij mee. Er moet denk ik alleen een nieuw matrasje in. Die erbij zit is aan de zijkant 5 cm te smal. Verder ziet hij er nog helemaal gaaf uit! Dit is hem: najaar 2013mama's!! - Pagina 17 20130520_163829_zps5ea409f3 najaar 2013mama's!! - Pagina 17 20130520_163902_zps22cb74bf Myloon, Leuk dat je ook hier mee kletst. Wat leuk dat jullie 2 jongens verwachten. Het lijkt mij heel bijzonder om een tweeling te krijgen! Jet, dat opruimen en veel meer zooi hebben dan je denkt ken ik. Het huis van mijn vriend is pas verkocht en daar kwam nog veel meer zooi uit dan verwacht. Ik ben toen ook hier in huis op gaan ruimen wat ik denk het komende half jaar ofzo niet nodig te hebben en we hebben wel iets van 20\30 verhuisdozen vol spul opgeruimd (staat nu bij schoonouders in de schuur) Nillis, wat leuk dat je de kleine al kunt voelen ook aan de buitenkant. Bij mijn zoontje was dat al vrij snel, dus ben erg benieuwd wanneer dat nu zo is. Exo, leuk dat jullie het nu iedereen gaan vertellen. Hier zijn we het vanaf een week of 8 al gaan vertellen aan de mensen om ons heen of diegene die we tegenkwamen. Maar ik denk dat we het morgen ook op fb zetten als we weer een echo gehad hebben. Suus, nee we hebben nog niet direct zicht op een ander huis. Waarschijnlijk wordt het huren in de vrije sector, dus dat kan in principe vrij snel te regelen zijn. Maar we kijken ook wat er bij de woningbouw vrijkomt, maar erg kleine kans dat we daar iets via vinden in de wijk waarin we willen. Daar staan we nog te kort (2 jaar) voor ingeschreven. Fijn dat jullie een leuk weekend hadden!! All, morgenochtend hebben we de nekplooimeting, dus mogen we ook meteen weer even kijken naar ons kleintje. En natuurlijk hopen dat alles goed is. Al ben ik daar niet heel erg bang voor. Wat extra zekerheid is wel fijn.

Laatst aangepast door Dolphinne op ma 20 mei 2013 - 4:07; in totaal 1 keer bewerkt
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  Dolphinne ma 20 mei 2013 - 4:05

Grrr, ik krijg het vorige bericht niet verzonden met enters tussen de regels... Mad
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  Tummy ma 20 mei 2013 - 5:25

@Jet: wat knap dat ze al zo vaak zonder luier kan! En fijn dat je de kleine steeds meer voelt. Owww, soms is het zó fijn om hier te lezen, zo herkenbaar namelijk van die rotzooi haha. Wij hebben een mega rommelkamer en die moet toch echt opgeruimd voor de baby er is, want we willen wat spullen uit de woonkamer naar die kamer verplaatsen zodat we plek hebben voor de box. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad bij de Roparun!

@Samantha: dat is inderdaad geen kleine meid meer dan! Hoe is het gesprek gegaan?

@Rioolspook: wat leuk, een meisje!

@Exo: jeee, nogmaals gefeliciteerd! Echt super leuk hoor. En wat heb je een mooie platte buik, ben benieuwd wanneer je buikje gaat groeien. Speciaal is dat he om het te gaan delen met vrienden. Ik vond dat zo leuk om te doen :-)

@Nillis: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk he dat je de kleine ziet bewegen, hier zie ik ook af en toe wat aan de buitenkant.

@Stitch: wat vervelend dat je pijn blijft houden. Heb je ook koorts? Hoe gaat het nu met je? Zo herkenbaar dat de kleine zich stil houdt op momenten dat je het wilt laten voelen Very Happy. Elke keer roep ik mijn vriend erbij en dan is ze precies weer stil haha.

@Rioolspook: wij hebben ook een tweedehands kamertje. We konden deze overnemen van familie. Geen probleem hoor dat je niet op iedereen afzonderlijk reageert. Ik merk ook dat ik de ene keer meer puf heb om dat te doen dan de andere keer.

@Dolphinne: gefeliciteerd en welkom! Zag dat je al een hele mooi buik hebt in het andere topic I love you. Wat een mooie kinderwagen, speciaal hoor! Succes morgen bij de nekplooimeting.

@Myloon: welkom en proficiat! Wat bijzonder een tweeling! Was het schrikken? Wat fijn dat je je kindjes al voelt. Ik lees in een volgend berichtje dat je je moeder bent verloren, veel sterkte najaar 2013mama's!! - Pagina 17 699888. Lijkt me nu extra moeilijk met je zwangerschap.

@Suus: fijn dat je je inmiddels wat beter voelt, maar wel balen dat je zo beroerd was. Mooi buikje hoor! Je ziet het echt al goed. Wow, knap dat je nog zo'n stuk hebt gefietst. Mijn energielevel is nog niet helemaal op peil, denk niet dat ik het vol zou houden. Succes bij de controle morgen!

@Caresses: fijn dat je niet meer zo angstig bent. Succes morgen bij de VK! Vervelend dat je zo last hebt van de bandenpijn.

@All: blegh, heb een beetje een dip dagje. Even klagen hoor, want voel me lichamelijk helemaal niet lekker. Geprobeerd een tabletje Emsafene minder te nemen, maar meteen weer meer misselijk. Ook vanochtend opnieuw duizelig wakker geworden. Douchen moest ik gewoon zittend doen. En verder schoonfam over de vloer gehad die het leuk vonden om te vertellen over late miskramen en doodgeboren kindjes etc. najaar 2013mama's!! - Pagina 17 1270000679 Waarom?
En nou wilde mijn vriend net de doos van de box openmaken en doet dat zo onvoorzichtig dat ie nu beschadigd is (kras). En dat was precies de druppel, had de tranen in mijn ogen staan. Emotionele muts. Weet ook wel dat hij het niet expres deed, maar wel zonde hoor najaar 2013mama's!! - Pagina 17 1371890812
Maar verder kan ik wel heel erg genieten als ik ons frummeltje voel bewegen. Ik hou nu al zooooveel van haar, echt ongelofelijk. I love youI love youI love you
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  _Jet ma 20 mei 2013 - 8:27

@Nillis --> Ik wist al dat S het gewoon voelde wanneer ze moest plassen, maar ze vertikte het gewoon om op het potje of de wc te plassen. Wanneer ik zei dat B (zoontje van een vriendin) wel op de wc plaste, dan zei ze: ik doe dat niet. Twee weken geleden waren we daar en B moest plassen en ging naar de wc. Mijn vriend en ik tegen elkaar zo wat goed van B, echt een grote, knappe jongen. En vanaf die avond zei ze opeens dat ze ook op de wc wilde plassen. Die dag erna gelijk geen luier meer omgedaan en het gaat echt goed. Tot nu toe maar 2 ongelukjes gehad. Wij hebben haar expres niet gedwongen en het nu dus echt uit haarzelf laten komen. Tijdens de eerste plas op de wc ook grapjes zitten maken en zitten lachen, was toch wel erg leuk om je straaltje te zien Wink en daarna wilde ze maar al te graag op de wc. Vanaf nu gewoon langzaam buitenshuis proberen. Vanmorgen kwamen we terug van de Roparun en toen zei ze ik moet plassen! Terwijl we net binnenstapten en ze toch gewoon een luier om had. Snel naar de wc gegaan en haar luier was nog droog, dus weer groot compliment gegeven. Wat knap je had je luier gewoon om, maar je hebt het toch opgehouden. Afgelopen week heeft ze een dvd gekregen van Woezel en Pip. Ze ging ook heel trots tegen de caissière zeggen waarom ze die dvd had gekregen Very Happy
Wat vervelend dat je niet goed slaapt. Leuk zeg, kan ook niet wachten om de kleine weer aan de buitenkant te zien en het lijkt me zo leuk voor S en mijn vriend natuurlijk om ook de baby te kunnen voelen.

@Exo --> Succes woensdag, hopelijk lukt het nog een beetje met leren.

@Suus --> Gelukkig voel je je weer wat beter. Respect hoor dat je 2 keer zo'n stuk hebt gefietst, fijn dat je zondag een betere fiets had.
Is het nog gelukt met het leeghalen van de kamer?

@Caresses --> Dat is wel fijn zo'n inloopspreekuur, dat doen ze hier niet. Wel fijn dat wanneer je onzeker bent ofzo even naar het hartje kan luisteren.

@Dolphinne --> Gaaf zeg jullie wagen, maar idd wat een gevaarte haha! Ik zou er zelf nooit voor kiezen, maar ik snap jullie wel. Het heeft altijd wel wat.
Succes morgen!

@Tummy --> Ik ben ook zo blij als we die zolder een keer hebben opgeruimd, dan kan hij ook eindelijk eens geïsoleerd worden. Er komt nu ook van alles naar binnen, niet echt goed afgewerkt door de vorige bewoners. Waardoor veel dingen ook echt vies worden, zo zonde. Maar goed, eerst de babykamer en de kamer van S.
Vervelend dat je een dipdag hebt, hopelijk gaat het morgen weer beter. Pfff sommigen mensen zijn ook zo tactisch hè. Hier nog zo'n emotionele muts hoor! Extra genieten dan van jullie kleine meisje!

@All --> Vanmorgen bij de Roparun gekeken, altijd erg gezellig hier. Zag de moeder van een meisje uit mijn klas nog voorbij komen en mijn collega, dus even extra staan juichen. Ben ongeveer 2 uur geweest, toen waren de meesten wel voorbij. Merk alleen wel dat ik niet zo lang meer kan blijven staan, dan gaat mijn buik protesteren.
Morgen komen mijn broer, zwager, moeder en schoonouders van mijn broer weer terug uit Florida. Aangezien S altijd flink verwend wordt ben ik benieuwd wat ze nu allemaal weer gekocht hebben voor de baby en S. Toen ik in verwachting was van S kwam mijn broer uit Florida met een grote weekendtas vol spullen. Ik kreeg nog het commentaar dat ik hem beperkt had in zijn kopen, omdat we niet wilden weten wat het werd :O
Morgen een lange dag op mijn werk. Na schooltijd vergadering en 's avonds nog een vergadering (ik zit in de Fancy Fair commissie). Dan maar een hapje eten op mijn werk, geen zin om tussendoor even snel naar huis te gaan. Zit je net kan je gelijk weer terug. Zo maar lekker mijn bed in!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Aardbei ma 20 mei 2013 - 20:59

Tummy: In totaal 1 jaar en 2 maanden, waarvan 8 maanden in het ziekenhuis. Valt op zich wel mee dus, alleen viel de tijd in het ziekenhuis best wel tegen. Het wordt dan ineens zo 'klinisch'. Ik denk dat het wiegje nog wel opgeknapt moet worden, maar dat doet mijn vader vast wel Wink Oh en dat van die box zou ik nu ook echt niet tegen kunnen hoor, ik zou denk ik ontploffen. Dat heb ik de laatste tijd nogal snel, word er niet goed van... En daarna zou ik gaan janken Wink
Jet_: Knap hoor, zo vroeg al zindelijk! Bij ons kwam de Roparun ook door het dorp maar heb er niet veel van meegekregen, het regende de hele dag zo hard... Ben alleen even naar de Prenatal geweest en verder de deur niet uit. sterkte op je drukke dag vandaag!
Exogenesis: Gefeliciteerd! En ach, dat probleem heb ik ook nog steeds hoor, dat ik van de helft van de dingen niet weet waar ze voor dienen... Wink
Stitch: Fijn dat het weer beter met je gaat en dat Guus er in ieder geval geen last van heeft. Leuk dat hij zo lekker wild aan het doen is, kan niet wachten tot ik dat ook heb smile.
Rioolspook: Leuk een meisje! En wij gaan het ook via marktplaats doen hoor, ik vind ze nieuw zó duur!
Dolphinne: Leuk een ouderwetse kinderwagen, ben benieuwd. Mooie wagen hoor! En succes bij de meting!
Suus: Succes vandaag op je controle. Fijn dat je je in ieder geval alweer wat opgeknapt voelt
Myloon: Leuk twee jongens!

Zo, het is druk in het topic zeg! Ik heb een heel druk weekend achter de rug, volgend weekend maar wat rustiger aan... De tantje waar het familiewiegje staat is helaas op vakantie dus we hebben het wiegje niet op kunnen halen. Dan wordt het denk ik pas na de vakantie ergens in juli want voor die tijd gaan we die kant denk ik niet meer op...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Dolphinne di 21 mei 2013 - 7:23

Even een update over de echo van vandaag. Hadden vanochtend de nekplooimeting.
Het kindje zag er helemaal goed uit. Hij lag flink te spartelen en wilde eerst niet omdraaien, maar na wat porren draaide hij toch. (hij lag met zijn hoofd naar beneden te kijken).
Was echt supermooi om te zien. Hij strekte zich een paar keer helemaal uit met zijn benen.

Alleen zag de echoscopiste ook een cyste achter de baarmoeder zitten. Flink groot 9 bij 7 cm. Dat is dus niet helemaal goed. Nu moet ik volgende week terug komen in het ziekenhuis en wordt het door de gyn nagekeken. Even afwachten dus of hij niet groter is geworden tegen die tijd. En mocht ik last krijgen moet ik meteen de vk bellen.
Het maakt me dus wel weer wat onzeker, maar ze houden het in elk geval goed in de gaten!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  catgirl85 di 21 mei 2013 - 20:32

Zo, ik ben er ook weer een keer. Druk gehad afgelopen week. Ik ga proberen opiedereen te reageren. Sorry als het niet helemaal lukt.

@tummy. Ja het is wel goedkoop. Vervelend als mensen van ide opmerkingen maken. Als jij je op dat moment zo voelt is dat zo en dat hoeft toch niet meteen te betekenen dat je het niet positief ziet. Sommige mensen denken niet echt na over wat ze zeggen, wat soms best pijnlijk kan zijn. Wat raar dat je familie begon over miskramen. Daar denk je toch even over na voordat je dat zegt in bijzijn van een zwangere?? Knuffel voor. Je dipdag. Gaat het nu weer beter?

@pomodori. Er staan zoveel leuke traktaties op internet dat je het niet hoeft te onthouden Wink de tijd gaat echt hard he. Dan denk ik bij jou, goh alweer 24 weken, maar bij mezlef gaat het net zo hard natuurlijk.

@sazzle, wat fijn dat de vervolg echo goed was. Scheelt weer een zorg.

@aardbei. Ik kan de broeken niet zien. Wat leuk dat je een familiewieg hebt. Is toch wel speciaal. Moet je die nog opknappen?

@jet. Ik ga ze ook op 1 kamer leggen. Anders gaat het zo tegen mijn gevoel in. En de optie dat wij op zolder gaan vind ik ook niks. Dan is de afstand te grooy ofzo. Wat een uitslaper heb jij zeg, heerlijk! Hier is het geluk als ze tot 8 uur slaapt. Meestal is het tussen 7 en half 8. Wat knap dat s al luierloos is! Is ook wel lekker voor jou natuurlijk. Is ze er zelf mee begonnen of heb je echt geoefend?

@exo, gefeliciteerd en welkom! Leuk dat je al precies weet hoeje het kamertje wil.

@stitch, hoe gaat het nu? Nog veel pijn?

@rioolspook, wij hebben een nieuw kamertje gekocht vorige keer. Die gebruiken we nu weer. Mn man wilde liever nieuw, ik had net zo lief een 2e handse gekocht via mp.

@dolphinne, ook gefelicitterd en welkom! Wat gaaf die kinderwagen. Heb je met een speciale reden de nekplooimeting gedaan? Fijndat alles goed is! Wat gaan ze doen aan de cyste?

@myloon, ook welkom en wat leuk een tweeling!

@suus, klinkt als een leuk familieweekend! Dat je nog zo ver hebt gefietst. Scheelt het natuurlijk wel dat je met een groep gietst, wel zo gezellig!

@all, van het weekend de verjaardag van m gehad. Was erg leuk en ze heeft veel gekregen. Het was ook lekker weer dus buiten gezeten. Later werd het kouder helaas. Gisteren de 20 weken echo gehad. Alles is goed! En wat bijzonder weer om het kindje te zien. We weten nu wat het is, maar we houden het voor onszelf.
Verder gaat alles goed hier. Merk wel dat ik meer mijn buik voel als ik druk ben. Nog deze week werken en dan lekker op vakantie. Heb er wel zin in. Moet alleen nog boeken haha.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 41 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 29 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: