Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 30 van 41 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 30 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Dolphinne wo 10 jul 2013 - 0:54

Wij zijn weer thuis. De echo was helemaal goed! Ze ziet er helemaal gezond uit! Alleen was ze volgens de metingen wat kleiner dan gemiddeld. Ik ben dus mss iets minder lang zwanger, maar dat moet de Vk verder bepalen. 
En we krijgen een meisje! Meteen al een leuk pakje bij de prenatal gekocht :-D.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Exogenesis wo 10 jul 2013 - 1:54

Dolphinne, wat fijn :cheering:
en wat een opluchting!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Pien wo 10 jul 2013 - 2:04

Yeaah!! Super goed nieuws DOlphinne!! Geniet lekker van dit goede nieuws....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Filoria wo 10 jul 2013 - 2:05

Wat goed Dolphinne!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Suus wo 10 jul 2013 - 5:14

@ Pien: Lief dat je man je teennagels wil lakken! De mijne kan dat dus echt niet he, ik heb het hem laten proberen, maar het zag er niet uit Laughing  Leuk om te gaan high tea'en met een vrijgezellenfeestje. Ik vind het altijd heerlijk, zondag ook weer heerlijk genoten!
Fijn dat je placenta helemaal goed ligt!

@ Crogiola: Fijn dat de echo goed was! En geniet nog maar even lekker van jullie vakantie. Waar gaan jullie heen?

@ Exo: Morgen de echo, spannend! Succes, maar ook veel plezier gewenst smile  Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?
Leuk dat je zaterdag naar Groningen komt, zal wel druk zijn! Wij wilden eerst ook zaterdag naar Ikea gaan, maar zijn toch gisteren maar vast gegaan Wink 

@ Jet: Fijn dat de uitslagen goed waren. Wel bijzonder van je gewicht, maar zolang de kleine goed groeit en jij je goed voelt, zal het wel goed zijn toch? En wie weet groei je ineens heel hard als je vrij bent. Is je buik wel duidelijk zichtbaar? Ik ben al 8 kilo aangekomen, hoop dat het niet zo hard blijft gaan...

@ Catgirl: We zijn weer wat opgeschoten met de babykamer, zie all smile 
Fijn dat het goed gaat met de zwangerschap. Ik merk het ook wel aan mijn buik als ik veel loop, dan moet ik echt even rust nemen.

@ Dolphinne: Fijn dat de echo helemaal goed was en leuk dat jullie een meisje krijgen!

@ All: We hebben gistermiddag dus laminaat gehaald en mijn man heeft het 's avonds zelfs al gelegd! Ik was bij een vriendin en toen ik thuis kwam, was het helemaal klaar Very Happy  Nu kunnen we binnenkort het wiegje en de commode ophalen en dan lijkt het al heel wat!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dolphinne wo 10 jul 2013 - 5:39

Exo, ik was ook flink nerveus idd. Jij heel veel succes morgen!

Kwebbeltje, mijn verjaardag heb ik nog niet uitgebreid gevierd. Dat willen we as zondag doen, maar dan wel in het nieuwe huis. En aangezien we nog steeds niks weten over wanneer we de sleutel krijgen is dat nog afwachten.
In dit huis past het niet (of we moeten met zekerheid buiten kunnen zitten). Ik heb vooral bonnen van Hema/Prenatal gevraagd.
Leuk dat jullie kleintje zo druk is. Hier vandaag ook. Wel minder dat je nog steeds vaak misselijk bent. Wij hebben vandaag een leuk pakje gekocht. Mss wel het eerste pakje ook. Zal hem hieronder straks plaatsen.

Suus, mijn werkkleding werd ook al wat aan de kleine kant (een polo-shirt). Na mijn vakantie denk ik ook een grotere vragen haha. Leuk dat er een beetje voortgang komt nu in de babykamer. Al laminaat kunnen vinden? Ah, het is al gelegd nu lees ik. Welke kleur is het geworden?

Knillis, owja erkennen moeten we hier ook nog gaan doen. Veel plezier op je vrije dagen!

Pien, in het begin merkte ik wel meer verschil. Ik was veel misselijker, meer zere borsten. Bij de eerste weinig kwaaltjes in het begin. En ik heb nu meer pukkels en haaruitval.
Ik ben nu wel heel anders in spulletjes kopen. Toen wilde ik alles perse nieuw, maar nu vind ik het veel leuker om goedkoop iets via MP op de kop te tikken en er eventueel mijn eigen draai aan te geven.

Crogiola, veel plezier op vakantie! Fijn dat de echo weer heleaal goed was!

Jet, ja het valt wel mee wat we nog aan ons huidige huis hoeven te doen. Evt. de standaard dingen eruit halen (planken aan de muur en vloer), maar die kunnen nieuwe bewoners evt. ook overnemen en dan hoeven we niks te doen.
Fijn dat alle uitslagen goed waren. Hoe was het etentje met groep 8.

Catgirl, we gaan het huis bij een particulier huren, dus geen instantie. Het is voor hen een pensioenpotje voor later.
Hier heb ik nog niet echt een idee waar ons zoontje heen gaat tijdens de bevalling. Hij is zowiezo de helft vd week bij zijn vader. Ik denk dat de rest van de week mijn ouders wel stand by willen staan. Die wonen dan ook maar een paar minuten bij ons vandaan (vh nieuwe huis). Alleen ook nog overleggen wanneer zoontje de baby kan zien als hij wel bij zijn vader is. Dan wil ik niet dat hij een paar dagen evt. moet wachten tot hij weer bij ons is.

All, we hebben vanmiddag al een heel lief setje kleding voor ons meisje gekocht. Dat pakje ook aan mijn zoontje laten zien en laten raden of hij een broertje of zusje zou krijgen. Dat vond hij wel lastig. Hij wist wel dat het een meisje was door het roze, maar dat het dan een zusje was wist hij zo snel niet meer haha.
Hij zei wel steeds als ik het vroeg (voor we het wisten) dat hij een zusje wilde. Dus zijn wens komt uit haha.
Dit setje hebben we gekocht:
najaar 2013mama's!! - Pagina 30 20130710_151554_zps0a7e7b28
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  Bruintje Beer wo 10 jul 2013 - 6:21

Leuk pakje dolphinne!! Als ik dat zie dan wil ik ook gaan kopen!!!!

Ik heb nog niet gereageerd in dit topic ben ik eigenlijk veels te druk voor met de 2 kids en de andere afspraken en werk. Maar ik moet minderen/stoppen met werken omdat ik bijna niks kan met m'n bekken van de fysio!! Vandaag 1e afspraak gehad en morgen weer gelijk een afspraak en dan gaat ze doorpakken zegt ze.
Volgende week hebben wij de 20 weken echo. We zijn erg benieuwd;) 

Exo: Je geenzorgen maken over je buikje. Ik ben ook vrij slank en bij de 1e had ik pas een zichtbare buik met 25 weken. Ze lag erg diep!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  catgirl85 wo 10 jul 2013 - 6:45

@exo: ben benieuwd wat je hebt uitgezocht! 
@dolphinne: fijn dat alles goed is. Leuk dat je meteen wat kleertjes gekocht hebt. Heb je ook iets voor eronder (lange mouw) hebben ze je termijnecho dan niet goed gedaan als je korter zwanger zou zijn? Hoe zit dat dan met je rechten alshuurder als het via een gewoon iemand gaat? Als er iets stuk gaat enz?
@ suus, wat goed dat het laminaat al ligt! Dan lijkt het meteen al wat he. 

@all: pff wat een dag. Mijn dochter was echt zo aan het drammen vandaag.bij alles was het huilen. Werd er een beetje moe van. Ze ligt nu lekker in bed. Ze zat zichzelf een beejtein de weg vandaag denk ik. Nu lekker met de benen omhoog op de bank. Wat doen jullie zoal in de avond? Er is niks op tv dus vaak verveel ik me. Dan zit ik maar weer op de tablet, maar vind dat ze ongezellig haha.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245

Bericht  Dolphinne wo 10 jul 2013 - 6:53

Catgirl, ik wil er een romper met lange mouwen onder doen. Gewoon wit denk ik.
Er wordt wel een huurcontract etc opgesteld. En als huurder heb je op zich best sterke rechten over het algemeen. In het contract zal dan (neem ik aan) ook staan welke dingen voor de verhuurder en wat voor de huurder is aan kosten/reparaties.

Hier ligt D. ook al lekker in bed. Hij was flink tegendraads vanaf het avondeten. Dus ook mooi op tijd er in. Ik zit ook meestal met de tablet op de bank en dan de tv als achtergrond aan. Mn vriend gamed vaak naast me op de bank (en apart scherm op de salontafel)

Bruintje beer, spannend de echo volgende week! Willen jullie dan ook weten wat het wordt?
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  nillis wo 10 jul 2013 - 19:52

@ bruintje beer, ik had helemaal gemist dat je zwanger bent. Had je bij de andere zwangerschappen ook zoveel last van je bekken. Wel balen zeg. Succes met de echo.

@ Exo, heb je vandaag de echo? Ik weet het even niet meer.

@ Pien, ik merk dat ik deze zwangerschap veel vermoeider ben, maar ja dat komt ook omdat T er natuurlijk loopt. Verder heb ik veel meer een onrustige huid en mijn haar is slapper als bij T. Ik groeide eerst ook meer in de breedte, maar nu komt er wel weer een buik naar voren. Ook was ik bij T maar 10 kg in totaal aangekomen en nu zit ik al op 8 kg, dus heb wel veel verschillen.

@ Dolphinne, fijn dat de echo goed was en wat een leuk pakje. Wel balen dat je nog niet weet wanneer je de sleutel krijgt. Kunnen jullie niet bellen?

@ Stitch, hoe gaat het bij jou?

@ Jet, dat is op zich ook wel lekker geen kilo's aankomen. Hier gaat het gelukkig nu wat minder en zit ik op 8 kg, maar ik dacht echt dat ik op 20 kg ging uitkomen of zo. Weer drukke dagen zo te lezen. Gelukkig heb je bijna vakantie.

@ catgirl, die zere buik is heel herkenbaar. Ik merk dat als ik teveel doe ik daar last van krijg. Gisteren boven schoongemaakt en daarna weer een zere buik, dus ik weet nu waar het wegkomt.

@ Suus, wat fijn dat het laminaat er ligt. Hier wil ik ook snel beginnen met de kasten op babykamer leegruimen en dan het babyspul weer naar beneden halen.

@ all, hier weinig nieuws. had gisteren weer een zere buik, maar had de badkamer gepoetst, dus daar zal het wel mee te maken hebben gehad. Gisteravond even lekker in bad gelegen toen T naar bed was. Verder belde ik mijn schoonzus of ze nog wat kleding van T wilde hebben, want ik vond het niet mooi meer om nog een ronde te bewaren, maar misschien wilde zij het nog hebben voor mijn nichtje. Ze zei dus jullie krijgen een jongen, nou nee, maar vind dit niet mooi meer om nog te bewaren. hoop dat ze me gelooft. ik kan zo slecht liegen en merk dat ik het steeds moeilijker vind om mijn mond te houden. Goed ga nu maar eens douchen. Dan nog even beneden aan de poets en dan zal ik morgen eens beginnen met de kasten op de babykamer.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pomodori wo 10 jul 2013 - 20:28

@Crogiola, fijn dat de echo goed ging! Fijne vakantie!

@Kwebbeltje, mijn test was gelukkig goed. Al leek het bij de tweede keer prikken erop dat het toch te hoog was. Maar gelukkig bij een derde keer prikken waren de waarden alweer gedaald. De spulletjes moeten nog steeds worden uitgezocht, klusje voor volgende week. Het zoontje van de vriendin die me zou helpen kreeg waarschijnlijk de waterpokken. En die heb ik wellicht nog niet gehad (mijn ouders hebben geen idee meer). Daardoor maar niet afgesproken. Zelf heb ik besteld: een luieremmer, aankleedkussen met hoezen, hydrofiel luiers en washandjes en kam/borsteltje. Was allemaal met korting nu bij de hema verkrijgbaar.

@Caresses, inderdaad ben benieuwd wanneer grutje denk te komen. Ik heb twee vriendinnen die ook zwanger waren dit jaar en beide zijn 3,5 week te vroeg bevallen. Hoop ik niet mee te maken, dus ik praat elke dag met grutje, blijf lekker zitten tot 39 weken...

@Suus, nee op zich is het grotere hoofd niet zo erg, allemaal hersens denk ik Wink. Zijn romp is gelukkig ook groot, valt het er niet af. Die is gewoon aan de bovenlijn van de curve. Het hoofdje iets flinker.
Wat lekker dat je man zo is opgeschoten, kan het echte werk gaan beginnen! En het leukere werk...
En mooie buik heb je hoor!

@Nillis, we hebben nog wel wat dingen nodig als beddegoed en kleding. Maar dat zijn de leukste dingen om te kopen. Dus dat komt wel goed. Maar het grootste deel van de lijst heb ik denk ik wel binnen. Maar het uitzoeken van alles moet nog steeds gebeuren (zie ook bij @kwebbeltje)
Was je hb in orde? En het is prima weer nu om lekker aan de slag met de babykamer, niet zo heet. Succes!

@Pien, metingen zeggen inderdaad niet alles. Een vriendin van mij hebben ze haar laatste 4 weken heel bezorgd gemaakt, was zo'n klein kindje. Heel veel extra controles en zorgen. En toen werd het geboren was het gewoon een ventje van ruim 3 kilo. Voor uitzoeken der spullen zie @kwebbeltje
Wat fijn dat je placenta goed ligt gewoon! Zo zie je maar weer, de ene meting is de andere niet... En heerlijk nog even op vakantie geweest!

@Tummy, ook lekker als alles gewoon zijn gangetje gaat. Mooi buikje!

@Exo, succes met de echo vandaag! Niet te zenuwachtig maken, ook van genieten! Het is zo mooi om te zien allemaal! En mooi buikje zag ik in het buikjestopic!

@Jet, Metingen zeg lang niet alles ben ik al achter. Het blijft lastig om dat vanaf de buitenkant te zeggen. We zullen wel zien, ik spreek nu met grutje steeds af dat met 39 weken heel mooi is.
En als jullie kleintje gewoon lekker groeit, wat maakt het dan ut dat je niets aankomt? Komt vast nog wel tegen het einde meer. En anders, scheelt allemaal weer!

@Dolphinne, wat leuk een meisje! En fijn dat alles gewoon in orde was. Mooi he om dat allemaal zo te zien! Wat een leuk setje heb je gekocht!

@Catgirl, altijd leuk he op funda gluren. Wij hebben gen verhuisplannen maar ik kijkt toch vaak even daar. Gewoon stel dat er een droomhuis voorbij komt. En ik vind het ook gewoon leuk om bij mensen naar binnen te kijken. Ik doe de ene avond meer dan de andere. We hebben de cursus samen bevallen net afgerond, ik ga met vriendinnen uit eten, hang voor de tv, zit wat op de ipad, hobby wat, zoek op internet naar babyspullen/geboortekaartjes ed. Heel divers dus.

@Bruintje Beer, leuk dat je je ook meldt! Al is de reden wat minder. Doe maar lekker wat rustiger aan, beter voor jezelf.

@Stitch, prachtige buik ook!

@All, zo wij zijn klaar met de cursus samen bevallen. We zijn er nu klaar voor.... in theorie. Was wel leerzaam en ook leuk met de andere koppels.
Gisteren twee proefdrukken besteld van het geboortekaartje wat we op het oog hebben. Teksten uitgezocht voor erop. Nog best lastig als je beide niet houdt van de rijmpjes met bellen en tenen tellen, of rinkelen en oogjes twinkelen en andere zoetsappige tekstjes. Is niet zo onze stijl. Maar we hebben wat leuks gevonden. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien! Vrijdag komen ze binnen.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Exogenesis do 11 jul 2013 - 0:46

nillis schreef:

Ja pale
Straks, om kwart voor 4. We willen NIET weten wat het wordt. Ik wil alleen maar dat het gezond is....
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis do 11 jul 2013 - 1:24

Exogenesis schreef:
nillis schreef:

Ja pale
Straks, om kwart voor 4. We willen NIET weten wat het wordt. Ik wil alleen maar dat het gezond is....

Succes
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Burn do 11 jul 2013 - 1:30

Heleboel knuffels voor jou, Exo! hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Dolphinne do 11 jul 2013 - 2:11

Succes Exo!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  Stitch do 11 jul 2013 - 2:23

Veel succes zo Exo!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Stitch do 11 jul 2013 - 3:10

Nillis, lief dat je naar me vraagt. Hier gaat het op zich wel goed, alleen veel buikpijn en harde buiken als ik wat gedaan heb, helaas. Maar er valt mee te leven als ik het een beetje rustig aandoe. Hoe is het met jou? Ik merk trouwens ook dat ik meer moeite krijg om mijn mond te houden. Nog een 'paar' weekjes! 

Pomodori, Is ook lastig, de tekst op je kaartje. Mijn vriend houdt wel weer van die semi-grappige rijmpjes, alleen ik niet zo. Hij vindt datgene wat ik mooi vind te zoetsappig. Ben benieuwd wat jullie uiteindelijk hebben uitgekozen. Fijn dat je suikertest goed was, toch weer een zorg minder.

Dolphinne, Fijn dat de echo goed was, en leuk, ook al een meisje! Lief pakje hebben jullie gekocht! Ik moet nog aardig shoppen voor kleertjes, heb nog bijna niets, hopelijk komt de herfst/winter collectie snel! Kun je trouwens de verhuurder niet bellen over wanneer je de sleutel krijgt? Hij houdt jullie nu wel een beetje aan het lijntje.

Catgirl, ik doe ook niet zoveel 's avonds hoor, beetje tv kijken, of lekker vroeg naar bed. Ook behoorlijk saai dus Wink 

Bruintje beer, welkom! Wat vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken! Hoe was het vandaag bij de fysio? Ik moet morgen voor het eerst. Weet niet zo goed wat ik kan verwachten, dus ben wel een beetje zenuwachtig.

Suus, wat lief dat je man het laminaat gelijk al gelegd heeft! Dan kan je nu dus echt aan de slag! Leuk hoor! Ik moet nog even wachten, Sad  nog een paar weekjes dan komt het kamertje, dus dan moet het af zijn!

Exo, nog mooie gordijnen gezien? Veel plezier zaterdag bij de ikea en babydump! je muursticker vind ik trouwens erg leuk!

Jet, fijn dat je controle weer helemaal goed was. Ik ben ook nog helemaal niet zoveel aangekomen, 3 kilo in totaal, maar daarvoor eerst 15 kilo afgevallen. Zolang de kleine goed groeit idd geen zorgen om maken! Hoe waren het etentje en de musical?

Crogiola, welkom! Wat leuk, een tweeling! Fijn dat de echo goed was, jij krijgt nu zeker regelmatig een echo omdat het er 2 zijn? Ik heb er al last van dat er eentje in de weg zit, laat staan als er 2 in je buik zitten! laughcry Fijne vakantie!

Pien, hihi, foto staat op mn facebook, maar ik geloof dat wij elkaar niet hebben toch? Zal zo even kijken of ik de foto hier kan plaatsen. Klinkt als een heerlijk weekend! Fijn trouwens dat je placenta toch goed bleek te liggen! Toch weer iets waar je je geen zorgen meer om hoeft te maken!

Caresses, heb je je vriend al zover gekregen dat hij eens begint met leegruimen van de babykamer? Hier zijn de muren gelukkig allemaal al wel geschilderd, nu moet al het lakwerk nog. Helaas zijn we dit weekend heel het weekend weg, dus gebeurd er weer niets. 

Kwebbeltje, de bruiloft was erg leuk! Alleen heb ik het helaas niet zo heel lang volgehouden, aangezien er zo goed als geen zitgelegenheid was. Maar ik heb toch wel genoten hoor! Ben benieuwd hoe jullie kamertje wordt. En lekker winkelen in de vakantie! De nesteldrang is hier nog niet echt aanwezig, wel wat betreft alles willen kopen/regelen/inrichten, maar helaas niet qua schoonmaken, jammer genoeg! laughcry 

Filoria, ik heb af en toe wel dat ik duizelig ben, en heel slap, maar eigenlijk geen idee of dat dat met een lage bloeddruk te maken heeft. Bij de verloskundige is die steeds goed namelijk. Hoe is het verder met jou? 

Wanneer kwam aardbei eigenlijk weer terug van haar vakantie? Ben ook wel nieuwsgierig hoe het met haar gaat! 

All, Gisteren gesprek gehad op mijn werk, en ik stop nu officieel met 34 weken met werken. 12 augustus is dan mijn laatste dag. Nog maar 4 weken werken dus! (ik heb morgen vrij, dus al weekend) Verder heb ik ook gevraagd hoe het zit met de werkdagen na mijn verlof. Ik werk nu minimaal 16 uur, (wil graag 3 dagen gaan werken straks) en maximaal 4 dagen in de week, maar verder wel flexibel. Dat kan straks dus niet meer, en moet wel opvang gaan regelen. Ze zou er naar kijken, dus ben benieuwd. We willen namelijk liever een kdv als een gastouder (en 1 dag gaan mijn schoonouders oppassen) Wordt nog een heel gepuzzel dus.Neutral 
Dit weekend gaan we een weekendje weg. Mijn vriend gaat elk jaar met een groep vrienden een weekend motor rijden, maar ik ga nu dus niet meer een heel weekend achterop zitten. Ik ga dus met de auto morgen naar hun lunchstop, en daarna al door naar het hotel. En als zij zaterdag heel de dag weer gaan rijden, ga ik lekker een dagje shoppen voor Guus in Maastricht! Very Happy (Daar zitten we vlakbij) Ga iig de nijntje winkel daar maar eens bezoeken. Wink Jammer dat ik wel alleen ben, maar goed, kan ik wel lekker rustig aan doen Razz Morgenochtend eerst nog naar de fysio voor mijn bekken, weet niet zo goed wat ik kan verwachten, dus ben wel behoorlijk zenuwachtig. Nergens voor nodig waarschijnlijk, maar kan het ook niet zo goed tegenhouden.

Laatst aangepast door Stitch op do 11 jul 2013 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stitch do 11 jul 2013 - 3:12

Speciaal voor Pien: angel  Let trouwens niet op de zooi op de achtergrond, dat zijn de dozen waar hij uitkomt. (die overigens nog steeds op dezelfde plek in de kamer staan Embarassed )

najaar 2013mama's!! - Pagina 30 1044487_595958067111382_504982635_n
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sazzle do 11 jul 2013 - 4:27

@ Pien: op de dag van de suikercheck had ik 1 volkoren boterham met kaas en een glas melk gehad. Daarom verbaasde het me ook dat ik 8.0 scoorde! Nu ben ik alweer paar weken aan het prikken en het is nooit meer zo hoog geweest, steeds in de 5 en 6. Prima dus.
Over het waar bevallen; ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen wegens medische indicatie. Dus het wordt dan het Moeder&Kind centrum. Dat is links naast het ziekenhuis.

@ All: kreeg al een paar vragen naar het kamertje:) het is nog een beetje een rommeltje maar hier zijn een paar foto's: (de waarschijnlijk eerste pakjes hangen er ook)

najaar 2013mama's!! - Pagina 30 2mff5gz
najaar 2013mama's!! - Pagina 30 11m8bw2
najaar 2013mama's!! - Pagina 30 2vbx6rt
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Suus do 11 jul 2013 - 4:28

@ Dolphinne: Het laminaat heeft een lichte houtkleur, ziet er mooi uit! Wat een lief setje hebben jullie uitgezocht I love you 

@ Bruintje Beer: Wat balen dat je bijna niks kan met je bekken. Succes alvast volgende week met de echo!

@ Catgirl: Ik ben juist erg blij als ik een vrije avond heb Wink  Ik plan veel te veel. Op donderdagavond heb ik zwangerschapscursus, op dinsdagavond spreek ik meestal af met vriendinnen, woensdagavond is mijn tv-avondje, dan kijk ik altijd naar Criminal Minds, vrijdagavond hebben we vaak wel iets, deze week ook weer een feestje, maandag was ik lekker vrij en heb ik gewandeld met mijn man en naar De beste singer/songwriter gekeken.

@ Nillis: Ik lees dat je in bad bent geweest, ik ben jaloers! Dat lijkt me nu zo heerlijk, maar we hebben er geen...

@ Pomodori: Jullie zullen wel een erg slim kindje krijgen dan Wink  Ons kindje ligt qua groei van alles ook op de bovenlijn van de curve, dinsdag hebben we weer een groei-echo. En dank je voor het compliment!
En jullie zijn dus al helemaal klaar met de cursus! Wij hebben vanavond de laatste avond van onze cursus, maar deze was dan ook een stuk korter, vijf keer in totaal (en de zesde keer met de kindjes erbij). Ik ben erg benieuwd naar jullie geboortekaartje! Daar moeten wij ook nog mee bezig.

@ Stitch: Nog maar 4 weekjes werken, wat gaat dat snel he? Ik na morgen ook nog maar 4. Wat leuk dat jullie een weekendje weg gaan. En een Nijntje winkel in Maastricht?? Dat had ik eerder moeten weten, wij waren een maand geleden een weekendje naar Maastricht.
Succes morgen bij de fysio!

@ All: Vanavond hebben we de laatste avond van onze cursus O Wee! Na de bevalling komen we nog een keer bij elkaar. Ik vind het wel erg snel gegaan!
Morgen nog een dagje werken en dan is het lekker weekend. We hebben niks gepland, dus kunnen lekker bezig in de babykamer Very Happy 
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus do 11 jul 2013 - 4:29

Wat een leuk kamertje, Sazzle!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn do 11 jul 2013 - 4:30

Suus, jij gaat ook hard!
Je mag wel bij mij thuis een keer in bad hoor! smile

Exo, hoe was de echo?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus do 11 jul 2013 - 4:31

Haha, Burn, dat is lief! Helaas woon je nou ook weer niet zo dichtbij Wink 

En Exo, ik ben ook benieuwd hoe je echo was!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Exogenesis do 11 jul 2013 - 4:32

Ego:

Het was allemaal goed!!!
Het heeft genoeg vruchtwater, hartje, nieren, hersenen allemaal goed, de navelstreng heeft 3 bloedvaten, het ligt perfect op groeischema (zelfs een dagje of 2 voor op de uitgerekende datum) en het was lekker aan het trappelen, duimzuigen en vruchtwater aan het drinken.
De placenta ligt grotendeels voor, behalve bij de voetjes. Dat verklaart het continue getrappel op links.
Het geslacht is perfect omzeild. Zelfs de vrouw van de echo wist het niet.

Ik moest wel even wat tranen laten hoor, zo halverwege, toen ze ook het hartje erbij liet horen....

Maar wij zijn blij! :cheering: :cheering: :cheering:
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Burn do 11 jul 2013 - 4:34

Jeeeeeej!:cheering: 

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 41 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: