Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 26 van 41 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 26 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Stitch zo 23 jun 2013 - 23:13

Hallo allemaal, ik ben ook weer terug van vakantie. Door het slechte weer in Frankrijk al wel eerder teruggekomen dan gepland, maar daardoor nog wel een paar dagen thuis kunnen klussen. Verder wel een lekkere vakantie gehad. Het weer was een aantal dagen supergoed, een paar slecht, en verder gewoon lekker, een beetje zoals hier qua temperatuur. Het was wel echt heel erg rustig op de camping (we hadden het zwembad voor ons alleen vaak) en helaas was er in de omgeving niet veel anders te doen als kasteeltjes bekijken. Maar we zijn er wel lekker even nog uit geweest met zijn 2-tjes, en dat was ook echt ff heerlijk. 
Verder zijn we thuis dus wat aan het klussen geweest, het is weer lekker stoffig hier laughcry Deze week gaan we het kamertje schilderen, en we hebben afgelopen donderdag het kamertje besteld, die komt eind juli. :cheering:Vandaag weer voor het eerst werken, hoef maar een half dagje, dus das best lekker beginnen.

Woensdag weer naar de verloskundige voor controle. Helaas begin ik nu wel echt last van mijn bekken te krijgen, lage rugpijn en pijn in mijn linkerbil. Ik hoop dat het niet erger gaat worden. Verder gaat het met Guus gelukkig allemaal goed, die vermaakt zich wel, en is echt superdruk! Very Happy

Hoe is het verder met iedereen? Ik heb nog niet alles terug kunnen lezen, en moet zo ook naar mijn werk, dus kan even niet op jullie allemaal reageren. Hopelijk deze week nog even! 

Fijne dag allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Suus zo 23 jun 2013 - 23:20

@ Pomodori: Ik heb heerlijk uitgeslapen zaterdag! Vandaag moest ik helaas weer heel vroeg op voor mijn werk... Ik zit hier nog tot 2 uur en dan ga ik bloed laten prikken.

@ Stitch: Fijn dat jullie nog even samen genoten hebben. Jammer van het weer, maar ook wel fijn dat het kamertje nu vordert. Wel balen van je bekken, niet te veel doen! Werkze vandaag!

Het is momenteel weer lekker druk in mijn buik I love you Ik moest vanochtend vanaf 7 uur werken en dat viel me zwaar. Voelde me nogal slapjes. Maar gelukkig was het een rustige ochtend op mijn werk, dus het ging wel goed. Nu zijn alle bewoners aan het werk en eentje ligt te slapen, dus ik heb even vrij.
Vanmiddag moet ik dus bloed laten prikken en daarna ga ik gezellig naar mijn ouders toe, ik ga daar eten. Mijn man is vanochtend vroeg vertrokken, hij is een week weg met zijn werk, erg ongezellig! Maar mijn zusje gaat donderdag in zijn plaats mee naar de zwangerschapscursus, dat vind ik wel erg leuk!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Jet ma 24 jun 2013 - 6:15

@Suus --> Wat fijn dat de cursusavonden je goed bevallen en wat leuk dat je zus meegaat ipv je man.

@Aardbei --> Heerlijk zeg er even tussenuit (ik ben jaloers Wink). Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben.

@Exo --> Wat fijn dat je eruit bent m.b.t je werk. Wat fijn dat het volledige dagen zijn nu. Ik heb geen last van obstipatie gelukkig door de floradix. 

@Pomodori --> Het is idd een lang verlof, lekker hoor Wink Ik heb juist last links onder mijn ribben, begint meestal eind van de middag en ik heb meer last als ik langer heb gezeten. Wat fijn dat het verder allemaal prima gaat. 

@Stitch --> Gelukkig hebben jullie ondanks het weer toch een lekkere vakantie gehad. Vervelend dat je last gaat krijgen van je bekken, hopelijk wordt het niet erger. 

@All --> Hier geen bijzonderheden. Vanmorgen gezellig met 3 vriendinnen en kids naar Ballorig geweest, je moet wat met dit weer Wink Vanmiddag 3 boeken met geboortekaartjes wezen halen bij de drukker, maar we hebben nog niet echt een kaartje gezien waarvan we dachten dat wordt hem. Bij S hadden we voor een neutraal kaartje gekozen (ook toen wisten we niet wat we zouden krijgen), maar deze keer willen we een jongens- en een meisjeskaartje uitzoeken. Toen we dat bij S wilden doen zeiden ze dat we dan niet van te voren de enveloppen zouden hebben. Mocht dat weer zo zijn, dan schrijf ik de adressen wel op etiketten. Ik vind het achteraf wel jammer dat we bij S geen echte meidenkaart hadden. Gelijk op de kaartjes aan het kijken of we leuke teksten en namen zien. 
Morgen een lange en drukke dag op mijn werk. Na schooltijd met mijn collega aan de slag voor de rapporten, daarna op school eten en dan 's avonds een vergadering met het bestuur. Zij willen graag weten hoe wij bepaalde dingen ervaren, hoe de werkdruk is, of er nog wensen zijn vanuit het team etc. Ben bang dat het laat gaat worden, aangezien we pas om 20 uur beginnen. 

Fijne avond allemaal!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Stitch di 25 jun 2013 - 8:44

Hallo allemaal, ben ik dan om ook weer op jullie te reageren! Al beloof ik niet dat ik alles van mn vakantie helemaal ga teruglezen, dat wordt wel een beetje erg veel! Wink

Jet, en al leuke kaartjes gespot? Wij hebben ons kaartje al uitgezocht. Mijn schoonmoeder werkt bij een grote landelijke drukker, en daar zijn we ook geslaagd. Krijgen het kaartje van mijn schoonouders, scheelt weer aardig Wink Ik wil sowieso trouwens de etiketten printen, ik zie een stuk of 100 enveloppen schrijven niet zo zitten. Hopelijk ben je vanavond nog een beetje op tijd thuis, en duurt de vergadering niet al te lang! En lekker hoor, al bijna vakantie/verlof! Ik wil ook! :P En dan ook pas in januari hoeven te beginnen, heerlijk lang dus!

Suus, balen dat je vriend een week lang weg is. Ik vind het altijd al lang als hij hier 2 dagen weg is voor cursus ofzo. Hopelijk gaat de week een beetje snel. Leuk dat je zusje donderdag mee wil naar de cursus!

Pomodori, ik ken dat van je ribben! Guus ligt er bij mij ook heel de dag tegenaan te duwen, al doet het bij mij gelukkig nog niet echt zeer. Hopelijk draait grutje zich binnenkort, zodat je er weer wat minder last van hebt! Leuk is dat he, als je man het ook kan voelen! Die van mij vindt het geloof ik nog een beetje raar om aan mijn buik te gaan zitten voelen. 

Aardbei, je leest dit dan wel niet meer, maar toch nog even: fijne vakantie! Lekker nog even genieten met zn 2-tjes! En wat fijn dat alles goed was met de 20weken echo! En leuk, een meisje! Dat wordt roze shoppen Wink

Caresses, jij ook een goede echo, en ook een meisje! :cheering: Al druk aan de shop geweest? 

Dolphinne, lekker met je zoon geknuffeld? En fijn hoor, een nieuw huis! Worden nog even drukke weken voor jullie dus.

Tummy, balen van de BI. Hopelijk kan je het met de oefeningen nog een beetje binnen de perken houden. Het zit je ook niet echt mee he. 

Pien, wat naar dat je nu toch ineens weer zoveel last hebt gekregen. Ik hoop dat het nu niet meer veel erger wordt. 

Nillis, fijn dat ze zo begripvol zijn op je werk! En dat je voorlopig geen slaapdiensten hebt lijkt me ook wel lekker!

Catgirl, de pijn boven je schaambot herken ik niet. Zou het geen groeipijn kunnen zijn? Wanneer moet je naar de verloskundige?
Kramp heb ik gelukkig nog niet, wel aan het einde van de dag dikke voeten Wink

Sazzle, bah, wat vervelend dat ze zwangerschapsdiabetes hebben gevonden bij je. Hopelijk lukt het om het met een dieet in de hand te houden. Wat betreft de naam, als het de naam voor jullie is, zou ik deze niet laten afvallen om de religieuze betekenis. Zeker niet als je er eerst voor moet googelen om daarachter te komen. 

Exo, wat schrikken van je val. Gelukkig heb je er niks ernstigs aan overgehouden. Groot gelijk dat je nu geen risico meer wilt nemen, al kan ik me best voorstellen dat je ervan baalt. Met je uren kan ik je niet helpen (klinkt als 1 groot abracadabra voor mij Razz) maar ik zag dat je er al uit bent!

Filoria, jij ook een goede echo, en ook al een meisje! Jullie hebben straks een mooi koningskoppel thuis! De meisjes zijn ondertussen wel aardig in de meerderheid hier geloof ik! Hoe is het met jullie nieuwe huis? Al een beetje gesetteld? 

All, geen idee of ik nu iedereen gehad heb, maar wil zo lekker mn bedje opzoeken, dus sorry voor degenen die ik vergeten ben!

Morgen weer naar de verloskundige voor controle. Ben benieuwd of ze ook al kan voelen hoe guus ligt. Heb namelijk een 'scheve' buik, hij is rechts groter als links. En ik voel Guus ook vooral aan de rechterkant, hij ligt regelmatig tegen mn ribben aan te duwen. Sowieso is hij de laatste dagen superdruk, ik voel hem bijna heel de dag door wel bewegen. Als ie na zijn geboorte maar wat rustiger is Wink
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sazzle di 25 jun 2013 - 9:22

Ben al een paar dagen aan het prikken voor de zwangerschapsdiabetes. Bah, dat woord alleen al!silent
Mijn waardes zijn allemaal goed, behalve na het avondeten. Tenminste, die keren dat ik teveel koolhydraten naar binnen heb gekregen. Er moest vandaag meteen overlegd worden want het was dus (maar?) 2x te hoog. Ze zeiden dat het te hoog, maar nog niet ernstig is. Dit ook omdat ik pas net bij de diëtiste ben geweest en dus nog tijd heb om de waardes naar beneden te krijgen. Pff, wat een gedoe is dit allemaal. Ik hoop zo dat de waardes na het avondeten naar beneden gaan want wat ik dus écht niet wil is insuline spuiten! Hier raak ik dus gestrest van.. Vrijdag heb ik weer een afspraak staan bij de vk en de diabetesverpleegkundige.

Over de naam.. wij zijn eruit! Het wordt toch de naam waar ik eerder over twijfelde m.b.t. de betekenis smile
Zijn jullie er al uit?
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  nillis di 25 jun 2013 - 19:30

@ stitch, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad, wel jammer van het weer, maar dan heb je in ieder geval kunnen klussen. Hier ook een scheve buik. Ons kindje ligt ook met de rug aan de rechterkant, maar dat wisselt nog wel veel.

@ Aardbei, nog een fijne vakantie.

@ Suus, is altijd vervelend als je man weg is. Hier was ik afgelopen weekend een nacht alleen met T en dat heb ik heel lang niet meer gehad, dus heel onrustig geslapen.

@ Jet, hoe is het gegaan met de lange dag.

@ Sazzle, zal duimen dat de waardes omlaag gaan. Fijn dat jullie uit de naam zijn. Wij zijn daar nog helemaal niet mee bezig. We zijn beide 's avonds zo moe, dat we alleen nog maar dom naar tv zitten kijken en naar bed gaan. Hopelijk komt er snel wat rust.

@ kwebbeltje, hoe gaat het bij jou?

@ Dophinne, hoe is het bij jou?

@ all, hier gisteren een te druk dagje gehad en dat kan ik nu al merken. Ben zooooooo moe en mijn hele lichaam doet pijn. Zo maar even een warme douche nemen en straks even baby kijken bij mijn neef en vrouw en verder vandaag weinig op de planning. Mijn moeder is druk met de gordijnen voor T haar nieuwe kamer. Hopelijk zijn ze snel klaar. De kast is nu ook klaar. heeft vriend gisteren voor de laatste keer geschilderd. hij is nu druk met nachtkastje aan het schilderen. Nu is het nog steeds wachten op de behanger. Ben bijna instaat om een andere te bellen, want wil zo graag het behang erop hebben en T laten verhuizen. Dan kan namelijk alle babyspul naar de babykamer en kan ik de zolder verder aanpakken en nu is het nog steeds slecht weer, dus doe ik het leiver nu dan dat het straks 30 graden is. Fijne dag allemaal
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pomodori di 25 jun 2013 - 20:32

@ Stitch, lekker even met vakantie geweest! En lekker dat het kamertje besteld is en jullie al druk aan het klussen zijn. Succes vandaag weer bij de VK. Bij mij is de rechterkant vaak ook groter. Ik voel grutje eigenlijk alleen rechts. Links is echt een loze ruimte lijkt het. Ben benieuwd of ze kan zeggen hoe Guus ligt. Het schijnt nogal lastig te zijn.

@Suus, leuk dat je zusje morgen mee gaat naar de cursus! Hoe is het bloed prikken gegaan? Wanneer hoor je daar meer over?

@Jet, heb je de lange werkdag weer overleefd? Ben je al leuke namen en teksten tegen gekomen? Jullie hebben nog geen namen bedacht, of twijfelen jullie nog? Wij hebben er eentje, maar we zijn er nog niet zeker van dat het DE naam is.

@Sazzle, he bah wat een gedoe zeg! Hopelijk krijg je het snel onder controle en hoef je geen insuline te spuiten. Wat goed dat jullie uit de naam zijn! Wij denken nog verder. We hebben een naam, maar of het DE naam is weten we nog niet. Lastig hoor.

@Nillis, ja het zou lekker zijn als het kamertje af is voor de hitte komt (ervan uitgaande dat de zomer nog komt...) Vervelend is dat als je afhankelijk bent van andere mensen. Maar het komt vast snel in orde en dan kun je lekker door! Doe lekker rustig aan vandaag.

@All, zo wij gisteren alweer cursusavond 7 gehad. We hebben het puffen nu aardig onder de knie (hoop ik) en we hebben ook een rondje geoefend met persen. Helaas werd dat een nogal gênante gebeurtenis. Embarassed
Daar zaten we alle dames op de grond, handen op de knieën en neem maar een flinke hap lucht en probeer eens te persen. Dus ik doe braaf mee en pers kennelijk erg goed, want pffftttt een keiharde wind ontsnapte me. Oeps... Embarassed
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Exogenesis do 27 jun 2013 - 4:15

Hier weer een goede controle in de pocket. Kind groeit goed, baarmoeder is soepel, kindje ligt kaarsrecht in het midden en het hartje klopt heel krachtig. Eigen bloeddruk is iets gestegen, onderdruk was 60. Mijn bobbel groeit met de dag, het is echt ongelooflijk mooi.... :heart:Ik ben zo ontzettend dankbaar dat mijn lijf dit kan.

Afgelopen 3 dagen op kamp met groep 7/8 geweest en erg fanatiek meegedaan. Gister lag ik op de achterbank van de auto al te slapen naast een leerling, zo moe... Verder gaat alles zó lekker. Ik voel me top! Moet alleen erg vaak plassen, dat is het enige dat er te klagen valt

Deze week 2 berenpakken via mp bemachtigd. Een creme en een bruine. Zó schattig. Eentje in 56 en eentje in 68.

Pomodori, haha! Genant, maar ach, dat gebeurt vast veel vaker tijdens zo'n cursus. Ik ben er voor mezelf nog niet over uit welke cursus ik ga doen. Sowieso eentje met een goede voorlichting qua omgaan met pijn.

Nillis, vervelend dat je zo moe bent. Logisch dat je liever NU alles af hebt dan straks, mocht het ooit nog warm worden...

Sazzle, dat is echt vervelend... Fijn dat jullie er uit zijn qua namen! Wij hebben vanaf dat we weten dat ik zwanger ben de namen al klaar. De jongensnaam hadden we altijd al, maar de meisjesnaam hebben we toen ook direct bekeken en daar waren we heel vlot uit.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Suus do 27 jun 2013 - 4:53

@ Stitch: Hoe was je controle? Kon de vk voelen hoe Guusje ligt?

@ Sazzle: Fijn dat jullie uit de naam zijn! Wij nog niet helemaal, nouja, mijn man helemaal, maar ik twijfel nog een klein beetje Wink

@ Nillis: Ik vind het erg ongezellig dat mijn man er niet is, maar ik slaap wel goed gelukkig smile Ik ga waarschijnlijk zaterdag naar hem toe, dus ik hoef nog maar even vol te houden Wink

@ Pomodori: Oooh, ik kan me voorstellen dat dat genant was! Maar dan deed je het vast goed Laughing

@ Exo: Fijn dat de controle weer goed was! Ik ben heel benieuwd naar je bobbeltje nu smile Leuk, die berenpakken!

@ All: Hier gaat alles nog steeds goed smile Mijn buik begint wel af en toe al een beetje in de weg te zitten, met veters strikken bijvoorbeeld. Maar eigenlijk geniet ik vooral van mijn buik en dat getrappel binnenin I love you
Nu even gauw eten en dan naar de cursus!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Filoria do 27 jun 2013 - 7:15

Pff ja veters strikken! Herkenbaar Wink
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Tummy do 27 jun 2013 - 8:19

Filoria schreef:Pff ja veters strikken! Herkenbaar Wink

Reageer later uitgebreid op jullie hoor, maar even kort, ook hier herkenbaar! Haha
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  Stitch do 27 jun 2013 - 8:22

En hier ook! laughcry

Sinds gisteren trouwens wel ineens heel erg last van mn ribben, guus heeft blijkbaar een favoriete houding en plaats in mijn buik, en dat is jammergenoeg dus 'heerlijk' tegen mn ribben aan!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  nillis do 27 jun 2013 - 19:46

@ stitch die pijnlijke ribben zijn hier ook heel herkenbaar. Heeft de vk kunnen voelen hoe het kindje lag?

@ pomodori, je zult je dus goed hebben kunnen ontspannen en persen.

@ Exo, fijn dat alles goed was. Leuk al aan het shoppen. ik neem ook telkens even een shirtje of zo mee, maar als T de kamer helemaal klaar is en dan zal ik de bakken van T me kleding eens bekijken en dan zien wat we nog nodig hebben.

@ suus, fijn dat je er even naar toe gaat. Hier wordt ik soms wel eens moe van het getrappel, want dit kind blijft maar bezig en voor mijn gevoel heb ik allemaal al blauwe plekken.

@ all, hier alles goed. Gisteren nog eventjes gewerkt en druk bezig met een overdracht naar mijn collega. Vandaag lekker een dagje vrij en het hele hui is al gepoetst, dus hoef lekker niets. Vanavond ga ik nog even kijken naar een fietsje voor T had een mooie gezien op mp. Ben al een tijdje op zoek en dit is zo'n mooie voor een leuke prijs, dus ik ben benieuwd. Ben nu op het werk voor 30 % ziekgemeld, zodat ik halve dagen kan gaan werken tot aan mijn verlof. Net belde het UWV al gelijk, verder is het kraampakket binnen en heeft de kraamzorg gebeld voor de intake. Wordt nu ineens heel werkelijk. ik was er nog zo weinig mee bezig. met T had ik dat veel meer. Verder nog steeds niets gehoord van de behanger. ik hoop zo dat hij maandag ofzo belt en gelijk dinsdag of donderdag kan. Wil zo graag verder met de kamer. Mijn moeder heeft de gordijnen ook bijna klaar.
Fijne dag allemaal
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Samantha vr 28 jun 2013 - 6:38

O o o wat erg. Ik heb jullie verwaarloosd. Sorry! Er is zoveel om bij te lezen dus terug reageren zal ik nu even niet meer doen. Ik ga proberen het vanaf hier op te pakken.

Met mij gaat het goed. Op enorme olifanten voeten na, haha.  Ik ben gister nacht terug gekomen van een weekje Turkije. Nog even genoten met mijn vriend van elkaar, het weer en onze laatste vakantie met zijn tweeën. 
In de week voor wij vertrokken had ik een rare pijn in mijn buik. Na een dag getwijfeld te hebben heb ik in de avond toch maar gebeld. Ik moest langskomen en heb een uur aan de bloeddruk meter en aan de ctg gelegen. Daarnaast is ook mijn urine gecheckt. In eerste instantie dachten ze aan zwangerschapsvergifitiging maar ik had gewoon een lage bloeddruk. Toen was het vermoedden dat ik misschien een blaasontsteking had. Uiteindelijk was het niets van dat alles maar waarschijnlijk lag mijn maag een beetje in de verdrukking. 

Ik voel mijn kleine meid nu heel duidelijk. Als ik ga liggen op de bank zie je ook mijn buik duidelijk bewegen. 
Volgende week maandag komen onze baby spulletjes binnen:cheering: . Kon ook deze week al maar toen zaten wij nog in Turkije.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  _Jet vr 28 jun 2013 - 7:31

@Stitch --> Leuk dat jullie het kaartje van je schoonouders krijgen. Ik heb vandaag weer 3 nieuwe boeken met kaartjes gehaald en daar zat wel wat leuks tussen, maar we zijn er nog niet helemaal over uit. Als ik voor etiketten kies, dan ga ik ze alsnog schrijven Wink Ik was dinsdag om 22:30 uur thuis en ik was versleten. Op het einde wist ik ook echt niet meer hoe ik moest gaan zitten, links onder mijn ribben deed het echt zeer.
Hoe was het bij de vk?

@Sazzle --> Ik begrijp dat het prikken een gedoe is, vervelend zeg! Hoe is het nu na het avondeten met je waardes? 
Wat fijn dat jullie over de naam uit zijn. Wij hebben helaas nog geen namen.

@Nillis --> Ik was dinsdag om 22:30 uur thuis en ik was versleten. Op het einde wist ik ook echt niet meer hoe ik moest gaan zitten, links onder mijn ribben deed het echt zeer. Gaat het weer wat beter met je? 
Wat vervelend zeg dat je nog steeds niks van de behanger hebt gehoord, duurt wel lang zo.
Is het nog gelukt om een leuk fietsje te vinden? 

@Pomodori --> Ik was dinsdag om 22:30 uur thuis en ik was versleten. Op het einde wist ik ook echt niet meer hoe ik moest gaan zitten, links onder mijn ribben deed het echt zeer. Ik heb al wel wat leuke teksten overgenomen ja van de kaartjes, maar namen pfff echt nog geen idee. Haha, dat zou ook echt iets voor mij kunnen zijn wat betreft die wind Wink 

@Exo --> Wat fijn dat de controle weer goed was! Lekker dat je er zo van kunt genieten. 

@Suus --> Wat fijn dat alles nog goed gaat. 

@Samantha --> Lekker hoor dat jullie nog een weekje naar Turkije zijn geweest. Gelukkig was er niks aan de hand en goed dat je voor de zekerheid had gebeld. 

@All --> Vanmorgen een groei echo gehad en de metingen waren goed, alles was keurig gemiddeld Very Happy Volgende week weer 2 keer prikken voor suiker en met 35 weken nogmaals een groei echo. De kleine lag nu in stuit, terwijl de vk vorige week nog voelde dat het hoofdje beneden lag. Nu hopen dat hij of zij binnenkort weer draait en dan lekker blijft liggen. Volgende week wederom een drukke week op mijn werk. Volgende week vrijdag fancy fair en ik zit in de commissie, dus nog genoeg te doen deze week. Woensdag ook nog sportdag en de rapporten moeten af. 
Hier gaat het goed op een pijnlijke onderkant na. Soms echt het gevoel alsof mijn schaambot gebroken is ofzo. 
Vandaag weer 3 nieuwe boeken gehaald met geboortekaartjes, want bij de andere 3 boeken zat er niet echt iets tussen. Nu gelukkig wel leukere gezien. 

Fijn weekend allemaal!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Bericht  Parel vr 28 jun 2013 - 7:43

Jet, misschien een idee, wij konden ook geen kaartjes vinden die we écht leuk vonden, dus hebben hem zelf gemaakt, is echt appeltje eitje met deze site! Op een gegeven moment zat mijn vriend boven achter de pc te ontwerpen, en ik beneden met de laptop haha
www.hipdesign.nl
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  _Jet vr 28 jun 2013 - 9:00

Dank je wel Parel, ik ga eens kijken!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Bericht  Dolphinne vr 28 jun 2013 - 9:06

Hey meiden! Vorige week idd weer heerlijk kunnen knuffelen met mijn lieve ventje! Hij had zijn mama wel heel veel gemist <3 . En ik hem natuurlijk ook!
Als het goed is krijgen we in de loop van volgende week de sleutel van ons nieuwe huis. Deze week alvast 30 liter muurverf ingeslagen. Volgende week een kleur uitzoeken voor bij D. op zijn muur. Hij wil in elk geval blauw haha.
We zijn ook alvast op mp naar kamertjes voor de baby aan het kijken. Maar over het algemeen vragen ze daar nog vrij veel voor vind ik.

Verder gaat het hier wel goed. De kleine maakt er af en toe een aardig golfslagbad van in mijn buik. Ik ben alleen deze week wel weer erg moe. Nog 1 weekje werken en dan lekker vakantie. Al wordt het wel flink klussen, maar daar heb ik ook wel zin in.
Ons nieuwe plekje voor ons samen maken!
Afgelopen week ook nog ontdekt dat de nieuwe buurvrouw de leidster is van de babygroep op het kdv waar D. op zat. Erg toevallig dus!!

Sazzle, Hoe gaat het nu met je bloedsuiker? Fijn dat jullie nu helemaal uit de naam zijn. Hier nog geen idee. We wachten denk ik tot na de 20 wkn echo zodat we hopelijk weten of het een jongen of meisje is.

Filoria, aan de ene kant is het wel handiger om zonder D. erbij te klussen, maar als we ineens verhuisd zijn als hij van zijn vader vandaan komt na een aantal weken lijkt mij ook weer niet fijn. Nu kan hij een beetje helpen met verfen. Ik geef hem gewoon een kwast of rollertje en laat hem zich uitleven op een stuk muur. Of hij kan thuis vast helpen met dingen inpakken etc. We zien wel hoe het loopt.
Hoe gaat het bij jullie met de verhuizing/verbouwing??

Nillis, dan wonen jullie zeker hier in de buurt. Leuk!!
Ja, mijn vriend is vrij handig. Hij heeft in zijn vorige huis zelf de hele bovenverdieping verbouwd. (van 3 naar 2 ruime slaapkamers).
Wat balen dat de behanger niet opschiet. Hopelijk kan hij snel!

Tummy, balen dat je last hebt van BI. Hopelijk blijft het goed onder controle mbv fysio en oefeningen. Ik merk dat het hier nu een stuk beter ga nu ik rekening hou met houdingen en bewegingen en geregeld oefeningen doe.

Pomodori, wat leuk dat je man grutje ook heeft gevoeld. Mijn vriend denkt dat hij het vorige week ook een keer voelde, maar daarna nog niet weer gelukt.

Caresses, wat leuk een meisje!! 

Jet, lekker dat je pas in het nieuwe jaar weer hoeft te werken. Ik heb deze week ook mijn verlof uitgezocht. Ik ga als het goed is 19 okt. met verlof. Dat is precies voor de herfsvakantie. Scheelt dus weer vakantiedagen opnemen om mijn zoontje op te vangen.

Suus, fijn dat alles goed gaat. Ik kan me voorstellen dat de verjaardag dan flink vermoeiend was. Ik hou zo lang wakker ook echt niet meer vol nu....

Exo, fijn dat je eruit bent over wat je na je verlof wil gaan doen. Ik moet daar ook nog eens over gaan denken. Maar het is denk ik ook nog even afwachten tot mijn vriend weer werk heeft. Anders kan ik gewooon dezelfde uren houden.

Stitch, jammer dat het zulk slecht weer was op vakantie. Wel heerlijk dat jullie nog even samen zijn weggeweest. Al bijna klaar met klussen inmiddels?

Samantha, Fijn dat er uiteindelijk niks aan de hand was. Leuk dat de babyspullen volgende week komen!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Exogenesis vr 28 jun 2013 - 23:57

Waaaahhh!! Mijn baby is 25 cm!! Al op de helft dus! Niet te bevatten, als ik naar m'n buik kijk.

Hebben jullie ook dat jullie je ongemakkelijk voelen wanneer je op je buik ligt?
Afgelopen week met kamp werd ik midden in de nacht twee keer op mijn buik wakker en voelde ik heel duidelijk dat ik 'er op' lag. Ik vond het zielig voor Sjakie..
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tummy za 29 jun 2013 - 2:00

Aargh, had ik net op iedereen gereageerd, is mijn hele reactie weg! Volgens mij heb ik dat al eens eerder gehad. Sorry dames, ik heb niet de puf alles opnieuw te typen. Maar ik volg alles wel hoor!

Exo: ik kan ook echt niet meer op mijn buik liggen, al een paar weken niet. Dat voelt niet fijn meer.

@all: Van de week de eerste cursusavond Samen Bevallen gehad. Ik vond het heel leuk! Gezellig om samen met andere stellen toe te leven naar de bevalling en samen met mijn vriend bezig te zijn met de zwangerschap. Verder volop aan het genieten van de kleine meid die druk bezig is in mijn buik haha.
Lichamelijk nog wel veel last. Misselijkheid is nog steeds niet weg, spugen is gelukkig maar een paar keer per week. Verder veel last van de BI. Lijkt wel of de fysio het alleen maar erger maakt. Heb nu wel een soort luchtkussen om op te zitten, dat scheelt wel iets.
En verder aftellen tot mijn verlof begint! Nog een ruime 6 weken!
Whaaa ook weer een beetje stress, want we hebben nog steeds geen definitieve naam. En de babykamer is nog niet af...en en en....pfff. Van de week maar eens een to-do lijstje maken, ik ben het overzicht ook een beetje kwijt.
Oh ja, kraampakket is ook binnen. Zetje Zebra :cheering:
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  nillis zo 30 jun 2013 - 20:22

Was onze pagina helemaal kwijt, dus zal maar even snel een stukje schrijven.

@ Samantha, leuk om even weer wat van je te horen. Leuk als alle spullen komen.

@ Tummy, hier is het kraampakket ook binnen. Begint nu een beetje werkelijkheid te worden.

@ Dolphinne, succes met klussen en fijn dat je weer met je mannetje hebt kunnen knuffelen.

@ Jet, hier zijn we nog niet met geboortekaartjes begonnen. Moeten ook nog een naam. We lopen een beetje achter. Vind deze zwangerschap ook veel anders als de eerste. Ben er veel minder mee bezig. Heb jij dat ook? We hebben een fietsje gevonden en ook de behanger gesproken zie all.

@ Exo, schiet al mooi op. Ik kan eigenlijk vanaf het begin al niet echt fijn meer op mijn buik slapen. Ik slaap nu met mijn kussen deels onder de buik. Ik ben namelijk een echt buikslaper.

@ all, heerlijk vanaf deze week halve dagen werken. nog wel 2 slaapdiensten, maar dat is vast te doen. Als ik wil kan ik daar later beginnen, dus i.p.v 17,30 om 21.00 uur, dus we zullen zien hoe het gaat. Verder heeft de behanger eindelijk gebeld. Hij komt vanavond even kijken en waarschijnlijk donderdagmiddag behangen. Ook heeft mijn moeder de gordijnen klaar, dus zaterdag kunnen we een beetje gaan inrichten en langzaam kamer van T eigen maken. Van de week maar op zoek naar nieuwe kleerhangers en witte fotolijstjes voor op fotowand en denk 1 roze fotolijst voor op het nachtkastje met een foto van ons drietjes ofzo?
Leuk eindelijk komt er schot in. Verder merk ik dat als ik meer rust heb ik mij veel beter voel. Krijg nu eindelijk ook een beetje rust in mijn hoofd. Wil nu lekker gaan genieten van zwangerschap.
Fijne dag allemaal. ik heb vanmiddag nog contractbespreking met clustermanager en vanavond ga ik lekker met het team uit eten. Mijn leidinggevende neemt afscheid, dus wel een drukke dag. Ga nu zo maar eens de kleren aan doen, want zitten nog heerlijk in pyjama.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pomodori zo 30 jun 2013 - 22:11

@Exogenesis, fijn weer een goede controle! Wat leuk die berenpakken, vind dat altijd zo schattig! Moeten wij ook nog naar op zoek. En ja het was inderdaad wel erg gênant, maar ik was niet de eerste zei mevrouw de cursusleidster. Gelukkig maar...
Ik ben geen buikslaper, dus ik heb grutje nog niet geplet. Maar soms als ik op mijn zij lig en mijn bovenste been voor het onderste heb dan protesteert hij wel. Moet toch proberen niet te veel naar voren te hellen....

@Suus, ik was inderdaad goed bezig met persen..... ;-) Veters strikken gaat hier nog goed, al moet ik bekennen dat ik wel gympen heb gekocht met een rits naast de veters, dus strikken is niet noodzakelijk. Maar dat was bijzaak bij de aanschaf. Ik hoor steeds dat ik voor 6,5 maand nog een beschaafd buikje heb. Ik zal toch eens een foto maken, kunnen jullie allen ook oordelen.

@Stitch, ik herken het... Grutje heeft dezelfde houding denk ik...

@Nillis, ik was kampioen ontspannen en persen. Maar na mijn luchtontsnapping heeft misschien ook niemand echt nog haar best durven doen...
Ja eindelijk nieuws van de behanger! Lekker kun je van het weekend echt verder!
En toch proberen je rust te pakken, hoe lastig ook. Als je je beter voelt is dat ook wel wat waard.

@Samantha, leuk dat de spulletjes binnen komen, kun je weer verder! En heerlijk vakantie, er nog even tussenuit is zalig.

@Jet, Wij gaan deze week met de kaartjes aan de slag. Lastig hoor, er is zoveel keuze! Qua tekst heb ik ook nog geen idee... Fijn dat je een goede controle had weer. Ik ga morgen eens vragen wat we nu verder gaan doen. Ik heb geen idee qua echo's oid.

@Dolphinne, lekker bijna vakantie, ook al is het om te klussen.... 

@Tummy, klinkt bij jou allemaal hetzelfde als bij mij. Wij doen dezelfde cursus en het bevalt ons prima. Ik vind het zelf heel prettig dat mijn man er steeds bij is. Zetje Zebra heeft bij ons ook al zijn intrede gedaan. De rest heb ik maar snel weer terug gestopt, soort ontkenningsfase nog...
Wij gaan van de week ook eens een to do lijstje maken, want ik weet ook niet meer wat we wel hebben en niet en wat we nog moeten doen en wanneer.

@All, wij gaan vanavond maar eens op teksten en geboortekaartjesjacht. De naam hebben we voorlopig staan. Maar ik weet het nog niet zeker, misschien als ik nog iets heel leuks tegen kom dat het dan nog wat anders wordt.
Morgen weer een apk bij de VK. Zal eens vragen hoe en wat verder de komende weken. Ik heb echt geen idee.
Verder wel steeds last van mijn rechterzij. Ik zit de hele dag op mijn werk achter een bureau en merk wel dat ike r dan meer last van heb dan wanneer ik in het weekend thuis ben en meer loop en beweeg. Zal ook wel wat met mijn werkhouding te maken hebben.

Hebben jullie ook weleens dat je het idee hebt dat je kindje heel zwaar is? Soms ligt hij op een manier dat mijn buik echt heel zwaar aanvoelt. Een soort druk op je onderbuik. Hoort vast, maar is soms best zwaar dan met lopen.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Exogenesis ma 1 jul 2013 - 5:22

Ik heb een verrassingspakket van de kraamzorg gewonnen!! :cheering:
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  catgirl85 ma 1 jul 2013 - 6:08

Exogenesis schreef:Ik heb een verrassingspakket van de kraamzorg gewonnen!! :cheering:

En wanneer weet je wat het is? Toevallig van fbto?
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245

Bericht  catgirl85 ma 1 jul 2013 - 6:11

Ik heb wel alles gelezen, maar even niet de energie om op iedereen te reageren. 
Hebben jullie ook al het kraampakket ontvangen? Ik ovirge week, maar ik zat er nog niet op te wachten eigenlijk Wink Verer gaat het wel goed. Alleen wat last van mn buik, dat het allemaal wat lastiger wordt met opstaan, lopen. Zal vast herkenbaar zijn. Ik probeer wel zoveel mogelijk te blijven bewegen.
Zijn er al kamertjes af? Ben erg benieuwd!
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 41 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: